quote:TECHNISCHE GEGEVENS
Motor: dwars-voorin 4 benzine-lijn, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 1596 cc, boring x slag 79,0 x 81,4 mm, compr. verh. 11,0:1, max. vermogen 74 kW/100 pk bij 6000 tpm, max. koppel 145 bij 4000 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk, multilink + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,9 m, remmen voor geventileerde schijven, achter trommels, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,44/1,70/1,45 m, wielbasis 2,62 m, banden 185/65 HR 14, kofferruimte 520-1580 l, tankinh. 55 l, gewicht 1095 kg, laadverm. 590 kg, aanhanger geremd 1200 kg.
Prestaties: Topsnelheid 185 km/h, acceleratie 0-100 km/u 11,2 s, 80-120 km/u in 4/5 13,4/21,1 s, testverbruik 9,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 67,0/71,0 dB.
Nieuwprijs: ¤ 16.107 (1999)
vorige deeltjesquote:
Ford scoort natuurlijk als een waanzinnige met de Focus. Die ziet er met zijn new edge-lijnen zeer gedurfd uit. Bij de station geldt dat wat minder dan voor de hatch. Weet de Focus Wagon de redactie van AutoWeek toch te verleiden?
Onze Focus Wagon was uitgerust met een 1,6-liter viercilinder motor; een blok met twee bovenliggende nokkenassen en in totaal zestien kleppen. Ford haalt op deze manier een topvermogen van 100 pk bij 6000 tpm en een maximaal koppel van 145 Nm bij 4000 tpm. Voor het optrekken van 0-100 heeft de Focus 11,2 seconden nodig. Bij het B-weg inhaalsprintje van 50 tot 80 km/h realiseert hij in 3 en 4 het volgende: 6,8 en 9,9 s. Dan de snelweginhaalsprint. Van 80-120 km/h dus. In vier heeft hij daarvoor 13,3 seconden nodig en in vijf maar liefst 21,0. We kunnen de motor van de Focus dan ook echt bestempelen als eentje met een wat ouderwets zestienkleppergedrag: vermogen is er wel, maar de trekkracht laat zwaar te wensen over. Dat is overigens ook te wijten aan de veel te lange overbrengingen, maar het resultaat is zeer matig. Wie veel met een caravan of een andere aanhanger op stap gaat en zijn zinnen heeft gezet op de Focus 1.6 kan beter nog een keer nadenken. En al helemaal als we naar het verbruik gaan kijken: gemiddeld 1:10,2. We moeten er echter aan toevoegen dat onze Focus nog geen 1000 kilometer op de teller had en dus nog niet optimaal was ingelopen. Verbeteringen zitten er nog wel in. De motor klinkt overigens rustig en dat past wat ons betreft goed bij het karakter van een gezinsauto.
Praktisch
Een stationwagen moet ruim zijn en die ruimte moet goed te benutten zijn. Ford heeft best begrepen hoe het moet. Zo is de achterbank bijvoorbeeld gedeeld neerklapbaar. Wat ook handig is, is dat je de kofferklep op afstand kunt bedienen. Je kunt zelfs kiezen: er zit een knopje op het dashboard waarmee je de klep ontgrendelt, maar het kan ook via de afstandsbediening van de centrale vergrendeling.
Leven en werken met een auto gebeurt vooral voorin. ook bij stations, want na het laden zal er toch ook gereden moeten worden. De stoelen zitten goed. De zitting is lang genoeg en de stoel biedt voldoende zijdelingse steun. Bovendien is de Focus-zit in hoogte verstelbaar. Dat gebeurt door een soort raamslinger waarnaar het echter wel even zoeken is.
De zitruimte achterin is prima. Hij benut zijn grotere wielbasis om genoeg beenruimte te geven. Ook qua hoofdruimte krijgt hij een voldoende.
Bij AutoWeek kunnen we u bergen rationele adviezen geven. Wij beoordelen auto’s op hun meetbare merites, maar het gevoel is ook erg belangrijk. In de Focus krijg je een overdonderend gevoel van degelijkheid. Hij voelt stevig, doortimmerd aan. En daarmee komen we op de rij-eigenschappen van de Focus. De Duitser hebben we daarvoor al meerdere malen veren in de uitlaat gestoken: prettig geveerd, goed comfortabel en een onberispelijk weggedrag. De eerste twee punten blijven onverkort staan, maar bij het weggedrag moeten we een aanvulling plegen. Waarschijnlijk door zijn massievere achterkant, ’voel’ je de Focus Wagon van achteren méér dan de hatch. In de bocht welteverstaan. Daar is de station gevoeliger voor gas-los dan de eerder gereden versies. Deze station begint daarbij duidelijk merkbaarder te drukken. Dit drukken ontstaat dus door gas-los en is door gas-bij weer van de baan. Als het echt tekeer gaat, zal er wellicht een ’polsje’ tegenstuur aan te pas moeten komen, maar waarom zou je met een station haaks gaan hoeken? Overigens stuurt de Focus zeer precies én gevoelig waardoor de auto op de millimeter is te plaatsen.
Voor wat betreft het comfort, voelt u hem waarschijnlijk al aankomen en u hebt gelijk: de Focus is als gezegd wat stug, maar nooit stoterig. Laten we het houden op een stevig comfort. Voor de Focus gebruiken we het woord stevig nogmaals als het gaat om het schakelen: precies, trefzeker en zonder overbodige speling.
Standaard heeft de Focus bijvoorbeeld ABS. Ook twee airbags horen tot de standaarduitrusting. Sidebags zijn slechts zo’n f 500 extra.
Op vrijwel alle fronten weet de Focus te overtuigen. De Duitser rijdt goed, ligt stevig op de weg, is praktisch ingericht, voelt stevig aan. Daarentegen houden de prestaties niet over. Wie veel met wat voor aanhanger dan ook op weg gaat, moet de Focus 1.6 gewoon laten staan.
copy paste type foutquote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef man_in_love het volgende:
Dubbol geopend...
Ben jij de nieuwe mod?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef man_in_love het volgende:
Dubbol geopend...
Euhh, ja? Weten ze het hier al?quote:
Valt het op dat ik me momenteel ff verveel?quote:
hij is "man in love"quote:Op maandag 17 juli 2006 17:23 schreef lipje het volgende:
wie is ie eigenlijk, vroeger stelden lurkers zich nog voor
Ik ben... Man_in_love. Woon in Maastricht Borgharen, en actief anti-lurker. Nou, dat dus..!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:23 schreef lipje het volgende:
wie is ie eigenlijk, vroeger stelden lurkers zich nog voor
Waarom heb je maar zo'n klein deel van je profiel ingevuld?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef man_in_love het volgende:
Vraag hier Man_in_love alles dat je altijd al wilde weten...
waarom ben jij geen mod geworden?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Waarom heb je maar zo'n klein deel van je profiel ingevuld?
Dat moet groeien...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Waarom heb je maar zo'n klein deel van je profiel ingevuld?
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:33 schreef lipje het volgende:
Jij stond eerder op de lijst om een modschap te nemen![]()
Ik weet alles van kruiwagens. Daar was hier behoefte aan...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hoe zit dat precies..
man_in_love weet toch niets van auto's![]()
en waarom gaat lex ?
ik heb alles weer gemist![]()
![]()
stommy wou nietquote:Op maandag 17 juli 2006 17:33 schreef lipje het volgende:
Jij stond eerder op de lijst om een modschap te nemen![]()
Hoe groot is je lul precies?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Ik weet alles van kruiwagens. Daar was hier behoefte aan...
Lex zijn humor is beter moet ik zeggenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Ik weet alles van kruiwagens. Daar was hier behoefte aan...
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik weet van niets
maar wel een goede grap dit
ssssssttt..quote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
eerst een mailtje terugsturen dat de functie te min voor je was en nu dit![]()
zonde hèquote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je het niet bent geworden, Tommy.
die is nu van de baanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ssssssttt..
we hadden een afspraak.
jij lult behoorlijk mee, hèquote:
1-2-3-4 knippers defectquote:Op maandag 17 juli 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
auto terug van de garage, woensdag weer ff langs
hij kon niet meer tellenquote:
quote:
Vraag was aan mij gesteld...quote:
doen je knippers het nu wel? en is je 123-filter geinstalleerd?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
auto terug van de garage, woensdag weer ff langs
0-0-0-0 inteurverlichting rechtsachter en kofferbak verlichting (dat is al op gelost, microschakelaartje in het slot defect) dat lampje binnen moet helemaal vervangen worden omdat er ultrasoonsensoren van het alaram aan zitten. onder garantie gelukkig.quote:
soms bleef die knipperen, soms maar een half knipje......en soms zelfs knipogenquote:
Volkswagen, wie anders?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
0-0-0-0 inteurverlichting rechtsachter en kofferbak verlichting (dat is al op gelost, microschakelaartje in het slot defect) dat lampje binnen moet helemaal vervangen worden omdat er ultrasoonsensoren van het alaram aan zitten. onder garantie gelukkig.
Bassie stylequote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soms bleef die knipperen, soms maar een half knipje......en soms zelfs knipogen![]()
woensdag komt 't filter en die knippers hebben het vanaf dag 1 gedaanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:39 schreef lipje het volgende:
[..]
doen je knippers het nu wel? en is je 123-filter geinstalleerd?
deden ze er weer drie uur overquote:Op maandag 17 juli 2006 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
0-0-0-0 inteurverlichting rechtsachter en kofferbak verlichting (dat is al op gelost, microschakelaartje in het slot defect) dat lampje binnen moet helemaal vervangen worden omdat er ultrasoonsensoren van het alaram aan zitten. onder garantie gelukkig.
VWquote:
fame?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:42 schreef man_in_love het volgende:
Hmm, het gaat gelukkig weer over serieuze dingen. I had my 15 minutes of fame.
Succes allemaal verder...
quote:
2de week augustus staat die nog steeds in de planning....quote:Op maandag 17 juli 2006 17:45 schreef lipje het volgende:
Wanneer komt de jouwe TF?
woaaaaaapquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef M5 het volgende:
[..]
met garantie is alles tofben echt benieuwd hoe die met filter gaat klinken.
vertel TF...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2de week augustus staat die nog steeds in de planning....
als het goed gaat heb ik de kentekens zelf voor die tijd dus kan ik hem gelijk meenemen![]()
wat vertellen ??quote:
moet je maar bijlezenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor auto natuurlijk stomkopf.![]()
golfjesquote:
dus inrijden op de ringquote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je maar bijlezen![]()
audi A4 3.0tdi
ziet het er dan wel naar uit, dan heb ik hem iig netquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
audi A4 3.0tdi quattro
geniaalquote:Op maandag 17 juli 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welkom man_in_love, nieuwe mod van PTA!
nee, ff designmeubelbedrijf geholpen tussen het schilderen doorquote:
ja oke maar dat zijn alle 3.0 tochquote:
Waarom zo'n dikke bak?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
audi A4 3.0tdi
ben je alweer gepasseerd om PTA mod te wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef ook_gek het volgende:
hoi
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je alweer gepasseerd om PTA mod te worden
baas betaaldquote:
quote:
representatief oke.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
baas betaald![]()
nee kom steeds meer en vaker bij klanten en dan moet je wel een beetje een representatieve auto hebben![]()
plus dat het bij audi het volgende is:
verkopers A3/A4, buitenverkoop A4, directe directie A6, en de top rijdt A8
dan kan ie heel representatief Imprezas voorbijstuiven natuurlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
representatief oke.
maar waarom dan een 3.0?
om vervolgens op een representatieve manier je rijbewijs te verliezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kan ie heel representatief Imprezas voorbijstuiven natuurlijk
De bakfiets staat al gepoetst klaar bij Pon.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
om vervolgens op een representatieve manier je rijbewijs te verliezen.
Met dikke Audi logo's vooropquote:Op maandag 17 juli 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bakfiets staat al gepoetst klaar bij Pon.
+ een BOV die een flink te keer gaat bij trapper-losquote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dikke 3x1 met 26 inch 57-spaaks sportvelgen
de 3.0tdi is een van de fijnste motoren die ik gereden heb!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
representatief oke.
maar waarom dan een 3.0?
ringracerquote:
we hebben wel trapwagensquote:Op maandag 17 juli 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bakfiets staat al gepoetst klaar bij Pon.
Ja dat snap ik, maar dat is de W16 van de Bugatti vast ook..quote:Op maandag 17 juli 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 3.0tdi is een van de fijnste motoren die ik gereden heb!
loopt mooi, klinkt goed voor een diesel, soepel/lui de rijden en altijd genoeg power![]()
ook met een flinke BOV op trapper-los?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier komt een Unimog trapwagen als junior Miedema zich ooit nog laat zien.
Nee, met een duwende heitquote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook met een flinke BOV op trapper-los?
Ja ijsmeis kon der muil weer niet houdenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
na gisteren niet meer, ik vergeet dat soort dingen heel slecht![]()
![]()
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden warenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ijsmeis kon der muil weer niet houden![]()
Ik heb der al gestraft voor haar daden
Het waren wel mijn woorden maar het was alleen om je te stangenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden waren![]()
past niet in een audiquote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat is de W16 van de Bugatti vast ook..
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden waren![]()
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaierquote:Op maandag 17 juli 2006 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het waren wel mijn woorden maar het was alleen om je te stangenen dat is gelukt
![]()
Je bent een slechte acteur, Beaujeaux!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaier![]()
shitquote:Op maandag 17 juli 2006 18:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent een slechte acteur, Beaujeaux!
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaier![]()
oke, duidelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 18:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
past niet in een audi![]()
moest diesel zijn vanwege vele kilometers, plus kon in het budget en als importeur kun je meer als een willekeurige andere dealer kwa prijzen en dergelijke!
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.quote:
eenschquote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.(op de S4 en RS4 na) daarnaast... een audi zonder quattro, dat kan eigenlijk niet. ze zouden het standaard op elke model moeten verkopen
rwdquote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.(op de S4 en RS4 na) daarnaast... een audi zonder quattro, dat kan eigenlijk niet. ze zouden het standaard op elke model moeten verkopen
doe niet zo serieus manquote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar een stille zoeken dan M5, of je moet steeds met tape, een kussen of een hand wat geluidsdemping bewerkstelligen
[afbeelding]
Je kan ook zeggen dat die slet d'r muil moet houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar een stille zoeken dan M5, of je moet steeds met tape, een kussen of een hand wat geluidsdemping bewerkstelligen![]()
![]()
[afbeelding]
Alsof dat altijd luktquote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat die slet d'r muil moet houden.
Drie geluidsinstallaties kwijt in een nachtquote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar een stille zoeken dan M5, of je moet steeds met tape, een kussen of een hand wat geluidsdemping bewerkstelligen![]()
![]()
[afbeelding]
morgen politie bij jou thuis op de stoepquote:Op maandag 17 juli 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Bij abn amro privat banking kantoor waar ik maandje of 3 geleden schermen heb gehangen zijn ze op 2 na allemaal gejat![]()
Incl een 50" plasmaschermMooie handel is dat
Ik zag 't.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ijs, je grote vriend vanaaf op fok radio, en jij zult ook wel ter sprake komen.
HIj heeft allleen maar vliegjes achter zijn scherm zittenquote:
Ik heb een kutmicrofoon. En ik heb geen zin om ze op mijn huisnummer te laten bellenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hem via skype verbaal de oren wassen?
Met die T5 van je is dat zo gepiept andersquote:Op maandag 17 juli 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof ik schermen helemaal in bussum op ga halen
* Alfisti gaat ze wel halenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof ik schermen helemaal in bussum op ga halen
In die T5 krijg je geen 50" scherm en daarbij nog stuk of 6 30" schermenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Met die T5 van je is dat zo gepiept anders
Heb je geen schoonmoeder-rek op het dak dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In die T5 krijg je geen 50" scherm en daarbij nog stuk of 6 30" schermen
Mja, goeie vraagquote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft ie een schoonmoeder dan?
Sinds wanneer BaraCuda!
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft ie een schoonmoeder dan?
Sinds wanneer BaraCuda!
Haha, zoiets?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef ook_gek het volgende:
jke zou bijna denken dat het een fort is
M5?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen kruimels in bed hedat was iemand anders
die zeeuwquote:
Echt Ukrains hè... de Fort 17 double-action semi-automaticquote:
Uhhh, oké.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:43 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Echt Ukrains hè... de Fort 17 double-action semi-automatic
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:43 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Echt Ukrains hè... de Fort 17 double-action semi-automatic
TIEF OP MET JE TOP GIER!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef man_in_love het volgende:
JC in top gear gisteren, in de caravan een AK47 in een van de kastjes verstopt. Ben benieuwd wat daar in de brand mee gebeurd is...
plastic nep dingquote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef man_in_love het volgende:
JC in top gear gisteren, in de caravan een AK47 in een van de kastjes verstopt. Ben benieuwd wat daar in de brand mee gebeurd is...
ga toch rtl transportwereld kijkenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TIEF OP MET JE TOP GIER!
Als het zo moet bljf ik nog wel ff mod
Damn, wil je ons bezig houden?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is?
Nee, ik vraag het vaak even hier als ik een auto niet herkenquote:
aaah wat liefquote:Op maandag 17 juli 2006 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Naja, ik ken hem niet maar ik hoop dattie het goed doet
eerlijk gezegd kan ik alexxxxx ook niet missen, maar dat is mijn mening
does lief tegen ook_gekquote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij bent een mongooltje. van de niet lieve soort.
Wat deze dwerg zegt jhaquote:
overdrevenquote:
normaalquote:Op maandag 17 juli 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat zit er tussen doodwensen en neuken in dan?
oja je bent friesquote:
die hebben we in twente ook dusquote:
Ja maar lief richting die messinga ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
ze is op Fok!radio
lieverquote:
quote:
friesen zijn okayquote:
lolquote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n spamnicht ben, anders had ik m in mn onderschrift hgezet.
opslaan alsquote:Op maandag 17 juli 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
memo aan mezelf, als je autocross foto's wilt verkopen geen ruzie lopen maken met de organisatie, zeker neit als de organisatie samenwerkt met een professioneel autocrossfotobedrijfje
Jij ook slaap lekkerquote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Lekker alert!
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
Nee Ook_gek, hoe staat het met jouw huisje? wanneer krijg je de sleutel?
Ja binnen kort mijn zusje woont er nu. Die komt donderdag terug van vakantie en dan gaan ze rustig aan verhuizen en kan ik daar intrekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
Nee Ook_gek, hoe staat het met jouw huisje? wanneer krijg je de sleutel?
quote:
fijne vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
Mensen ik ga zo op vaknatie, 2,5 week USA.
Tot later![]()
Ziekmelden is voor oude wijven in de overgangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:47 schreef lipje het volgende:
en om 14 uur ga je ziek naar huis. Lichte zonnesteek
Niets anders dan andere konijnen hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:48 schreef t0n het volgende:
http://www.streamdump.com/?83029c
Rabbit got some issues.
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
hoiquote:
fapper? overdreven fanatiek aanhangerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
Alles wat niet-Porsche is is ook kutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeft
Oi
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles wat niet-Porsche is is ook kut
Ik heb dat altijd al lelijke hokken gevonden met de motor op een absoluut verkeerde plek.
maar ik ben geloof ik de enige![]()
Een kennis van ons heeft een nieuwe 911 en ik moet zeggen dat het wel lekker rijdt, en opzich best snel is
smaken verschillen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |