ook met een flinke BOV op trapper-los?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier komt een Unimog trapwagen als junior Miedema zich ooit nog laat zien.
Nee, met een duwende heitquote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook met een flinke BOV op trapper-los?
Ja ijsmeis kon der muil weer niet houdenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
na gisteren niet meer, ik vergeet dat soort dingen heel slecht![]()
![]()
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden warenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ijsmeis kon der muil weer niet houden![]()
Ik heb der al gestraft voor haar daden
Het waren wel mijn woorden maar het was alleen om je te stangenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden waren![]()
past niet in een audiquote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat is de W16 van de Bugatti vast ook..
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gaat niet om dat ijsmeis een snitch is maar het feit dat het jouw woorden waren![]()
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaierquote:Op maandag 17 juli 2006 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het waren wel mijn woorden maar het was alleen om je te stangenen dat is gelukt
![]()
Je bent een slechte acteur, Beaujeaux!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaier![]()
shitquote:Op maandag 17 juli 2006 18:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent een slechte acteur, Beaujeaux!
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het was om mij te stangen dan had je het niet achter mijn rug om gedaan. Vuile matennaaier![]()
oke, duidelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 18:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
past niet in een audi![]()
moest diesel zijn vanwege vele kilometers, plus kon in het budget en als importeur kun je meer als een willekeurige andere dealer kwa prijzen en dergelijke!
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.quote:
eenschquote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.(op de S4 en RS4 na) daarnaast... een audi zonder quattro, dat kan eigenlijk niet. ze zouden het standaard op elke model moeten verkopen
rwdquote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
het is de enige A4 die standaard met quattro verkocht wordt.(op de S4 en RS4 na) daarnaast... een audi zonder quattro, dat kan eigenlijk niet. ze zouden het standaard op elke model moeten verkopen
doe niet zo serieus manquote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar een stille zoeken dan M5, of je moet steeds met tape, een kussen of een hand wat geluidsdemping bewerkstelligen
[afbeelding]
Je kan ook zeggen dat die slet d'r muil moet houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
Ik zou maar een stille zoeken dan M5, of je moet steeds met tape, een kussen of een hand wat geluidsdemping bewerkstelligen![]()
![]()
[afbeelding]
Alsof dat altijd luktquote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat die slet d'r muil moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |