Hoe groot is je lul precies?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Ik weet alles van kruiwagens. Daar was hier behoefte aan...
Lex zijn humor is beter moet ik zeggenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:34 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Ik weet alles van kruiwagens. Daar was hier behoefte aan...
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik weet van niets
maar wel een goede grap dit
ssssssttt..quote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
eerst een mailtje terugsturen dat de functie te min voor je was en nu dit![]()
zonde hèquote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je het niet bent geworden, Tommy.
die is nu van de baanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ssssssttt..
we hadden een afspraak.
jij lult behoorlijk mee, hèquote:
1-2-3-4 knippers defectquote:Op maandag 17 juli 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
auto terug van de garage, woensdag weer ff langs
hij kon niet meer tellenquote:
quote:
Vraag was aan mij gesteld...quote:
doen je knippers het nu wel? en is je 123-filter geinstalleerd?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:38 schreef M5 het volgende:
auto terug van de garage, woensdag weer ff langs
0-0-0-0 inteurverlichting rechtsachter en kofferbak verlichting (dat is al op gelost, microschakelaartje in het slot defect) dat lampje binnen moet helemaal vervangen worden omdat er ultrasoonsensoren van het alaram aan zitten. onder garantie gelukkig.quote:
soms bleef die knipperen, soms maar een half knipje......en soms zelfs knipogenquote:
Volkswagen, wie anders?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
0-0-0-0 inteurverlichting rechtsachter en kofferbak verlichting (dat is al op gelost, microschakelaartje in het slot defect) dat lampje binnen moet helemaal vervangen worden omdat er ultrasoonsensoren van het alaram aan zitten. onder garantie gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |