Damn, wil je ons bezig houden?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is?
Nee, ik vraag het vaak even hier als ik een auto niet herkenquote:
aaah wat liefquote:Op maandag 17 juli 2006 21:35 schreef Catch22- het volgende:
Naja, ik ken hem niet maar ik hoop dattie het goed doet
eerlijk gezegd kan ik alexxxxx ook niet missen, maar dat is mijn mening
does lief tegen ook_gekquote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij bent een mongooltje. van de niet lieve soort.
Wat deze dwerg zegt jhaquote:
overdrevenquote:
normaalquote:Op maandag 17 juli 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat zit er tussen doodwensen en neuken in dan?
oja je bent friesquote:
die hebben we in twente ook dusquote:
Ja maar lief richting die messinga ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
ze is op Fok!radio
lieverquote:
quote:
friesen zijn okayquote:
lolquote:Op maandag 17 juli 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n spamnicht ben, anders had ik m in mn onderschrift hgezet.
opslaan alsquote:Op maandag 17 juli 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
memo aan mezelf, als je autocross foto's wilt verkopen geen ruzie lopen maken met de organisatie, zeker neit als de organisatie samenwerkt met een professioneel autocrossfotobedrijfje
Jij ook slaap lekkerquote:Op maandag 17 juli 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Lekker alert!
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
Nee Ook_gek, hoe staat het met jouw huisje? wanneer krijg je de sleutel?
Ja binnen kort mijn zusje woont er nu. Die komt donderdag terug van vakantie en dan gaan ze rustig aan verhuizen en kan ik daar intrekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
Nee Ook_gek, hoe staat het met jouw huisje? wanneer krijg je de sleutel?
quote:
fijne vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
Mensen ik ga zo op vaknatie, 2,5 week USA.
Tot later![]()
Ziekmelden is voor oude wijven in de overgangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:47 schreef lipje het volgende:
en om 14 uur ga je ziek naar huis. Lichte zonnesteek
Niets anders dan andere konijnen hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:48 schreef t0n het volgende:
http://www.streamdump.com/?83029c
Rabbit got some issues.
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
hoiquote:
fapper? overdreven fanatiek aanhangerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
Alles wat niet-Porsche is is ook kutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeft
Oi
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles wat niet-Porsche is is ook kut
Ik heb dat altijd al lelijke hokken gevonden met de motor op een absoluut verkeerde plek.
maar ik ben geloof ik de enige![]()
Een kennis van ons heeft een nieuwe 911 en ik moet zeggen dat het wel lekker rijdt, en opzich best snel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |