1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | <@SJr> g g <@SJr> o / / o <@SJr> a| | | | a <@SJr> t| `. | | : t <@SJr> s` | | | | s <@SJr> e | / / \ --__ \ : e <@SJr> x / _--~~ ~--__| | x <@SJr> * _-~ ~-_ | * <@SJr> g _ _.--------.______| | g <@SJr> o ______// _ ___ _ (_(__> | o <@SJr> a . C ___) ______ (_(____> | / a <@SJr> t / | C ____)/ (_____> |_/ t <@SJr> s / /| C_____) | (___> / s <@SJr> e | ( _C_____)______/ // _/ / e <@SJr> x | |__ \_________// (__/ | x <@SJr> * | ____) `---- --' | * <@SJr> g | _ ___ /_ _/ | g <@SJr> o | / | | | o <@SJr> a | | / | a <@SJr> t | / / | | |t <@SJr> s | / / __/___/ | |s <@SJr> e | / / | | | |e <@SJr> x | | | | | |x <@SJr> * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t e x * |
Ik was dit weekend (vanaf donderdag middag) op de camping "Het Amsterdamse Bos" naast Amstelveen. Op de terugweg van de camping naar Bleiswijk kwamen we er langsquote:
Moeilijke woorden begrijp ik wel. Het gaat meer om je zinsopbouwquote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef PNG het volgende:
Blok buitenkant zie je niks aan. Auto staat nog ergens in de UK, gelukkig leasebak.
Gerepatrieerd is moeilijk woord: ga der maar vanuit dattie naar NL wordt gehaald. Zit nog nav in en carkit e.d.
Erna huurauto, en die is gisteravond op Dover weer gewisseld voor Tacuma, en die is weer voor Galant gewisseld vannacht. En nu doesjen veels te laat en tegen mijn baas zeggen dat ik te laat ben.
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 11:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik was dit weekend (vanaf donderdag middag) op de camping "Het Amsterdamse Bos" naast Amstelveen. Op de terugweg van de camping naar Bleiswijk kwamen we er langs
zonnesteek opgelopen?quote:
koppijn/misselijk/koortsgevoel iig.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijg je daar ook een ontzettend zere keel van dan?![]()
had gekund iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzo![]()
sinds wanneer werk jij op zondag avond?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzo![]()
nee lul, het Amsterdamse bos zit echt 10 minuten van mij met de autoquote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef lipje het volgende:
[..]
sinds wanneer werk jij op zondag avond?
ik zat aan de onderkant van 't amsterdamse bosquote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee lul, het Amsterdamse bos zit echt 10 minuten van mij met de auto![]()
Hoe raad je hetquote:
Sjoewe wil in z'n vakantie _niets_ met z'n PC te maken hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, stuur jij ff een mail naar forum@fok.nl ivm die USmod gebeuren namens Sjoewe?Je weet dat ie wil
daarom moet jij het dus doen he, lampie.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe wil in z'n vakantie _niets_ met z'n PC te maken hebben
Hoeveel Heini's heb je op?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iets met helderziendheid enzo
Maar hij wilde geen USquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom moet jij het dus doen he, lampie.
Ik denk inderdaad dat je hem daar ongekend blij mee maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan mag ie bij de crewmeets zn gezicht tussen skaai haar tieten nestelen.
elf nul zes bernard cornelis.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zat aan de onderkant van 't amsterdamse bos
-edit-
mail me je postcode es, even kijken hoever het van de camping naar je huis is
past dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan mag ie bij de crewmeets zn gezicht tussen skaai haar tieten nestelen.
Zeg maar!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef lipje het volgende:
Lex, mag ik dat wel zeggen?
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompjequote:
Foto van die japanse met de natuurlijke Q-cup zeker... dat is gewoon nastyquote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompje
Ja, jij wel. Voor jou geldt de crewpolicy niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef lipje het volgende:
Lex, mag ik dat wel zeggen?
Dat valt dan toch wel mee...?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompje
geen fotoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Foto van die japanse met de natuurlijke Q-cup zeker... dat is gewoon nasty
Gij zult uw mede-moderators in hun waerde latenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Voor jou geldt de crewpolicy niet.
mede-crew niet afvallen voor de schermen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gij zult uw mede-moderators in hun waerde laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |