Ziekmelden is voor oude wijven in de overgangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:47 schreef lipje het volgende:
en om 14 uur ga je ziek naar huis. Lichte zonnesteek
Niets anders dan andere konijnen hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:48 schreef t0n het volgende:
http://www.streamdump.com/?83029c
Rabbit got some issues.
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeftquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
hoiquote:
fapper? overdreven fanatiek aanhangerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
We hebben nu ook een heuse plat geslagen kever () fapper op het forum hè
![]()
Alles wat niet-Porsche is is ook kutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo erg, maar het is zo jammer dat hij iedere keer moet noemen dat hij er 1 heeft
Oi
Mja, ik vond die carrera 2 wel puikend, maar opzich vind ik er ook geen klap aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles wat niet-Porsche is is ook kut
Ik heb dat altijd al lelijke hokken gevonden met de motor op een absoluut verkeerde plek.
maar ik ben geloof ik de enige![]()
Een kennis van ons heeft een nieuwe 911 en ik moet zeggen dat het wel lekker rijdt, en opzich best snel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |