Heb je dit gemaild naar hem? Niet echt een interview dan. Mis de kritische vragen en het lijkt erop dat Woerts weinig aandacht heeft besteed aan de vragen, want je laat je wel erg makkelijk afschepen...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Chris Woerts online op www.fr-fotopage.nl
Ja alleen gemaild deze vragen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je dit gemaild naar hem? Niet echt een interview dan. Mis de kritische vragen en het lijkt erop dat Woerts weinig aandacht heeft besteed aan de vragen, want je laat je wel erg makkelijk afschepen...
quote:Dirk Kuijt is maandagochtend niet op de Feyenoord-training verschenen.
uitgegeven: 10:07 17-07-2006 gewijzigd: 11:07 17-07-2006
In verband met privé-omstandigheden heeft de spits uit Katwijk van trainer Erwin Koeman nog een aantal dagen vrijaf gekregen. Kuijt zal de tijd ook gebruiken om na te denken over zijn toekomst. Liverpool en Newcastle United zijn geinteresseerd in de international, maar hebben zich nog niet gemeld in De Kuip.
In verband met het WK had Kuijt toestemming gekregen om later aan de voorbereiding te beginnen. Op Radio Rijnmond zei hij vorige week: "Als ik bij Feyenoord ga trainen, heb ik de intentie om daar ook te blijven".
ja Crouch, Owen of Shearerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
als die naar een topclub zouw gaan, ruil dan maar met een spits die er loopt
Misschien kan hij die van Lodewijks of Van Hooijdonk lenenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:48 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Krijg je zijn rollator er dan ook bij![]()
Je ken geen geld uitgeven wat je niet hebt heyquote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Erasmusch het volgende:
Daar zullen ze toch al wel mee bezig zijn?
Kuyt weg, krijgen we scout Shearer + rollator terug .. Nee dank jequote:Op maandag 17 juli 2006 13:48 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Krijg je zijn rollator er dan ook bij![]()
hahaquote:Reactie van [FR1908-0]S@NDRRR op 17-07-06 14:13
nieuwe bericht komt over enkele minuten online..hier alvas voor degenen die neit kunnen wachtten.
Ik heb net mn bron gesproken (zelfde als diegene van Pi-air en Vlaar) en hij komt dus neit omdat Feyenoord de gewenste transfer bedrag niet kon uitgeven. Hij kosste 11 miljoen en Feyenoord wou maar 10 betalen dus ..
Voor mensen die mij niet geloven dan niet rot dan maar op want er zijn genoeg mensen die onze site wel top vinden.
Mvg,
Sander (beheerder van FR1908-online)
ja, dat staat een aantal posts hierbovenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:18 schreef heiden6 het volgende:
Zou het niet gewoon met zijn vader te maken hebben dat Dirk wat later terug is?
niets ervan, werken met z'n luie donderquote:En gun die jongen ook eens wat rust. Het is geen machine.
Sander heeft alle inside info al voordat de betrokken personen er zelf iets van weten. Hij wist veertig jaar geleden al dat Lazovic naar Feyenoord zou komen.quote:
Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Geloof ik niet. Maar dan heb ik pech en moet ik oprotten zeker?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.![]()
Mijn bronnen hebben bevestigd dat Jorien niet verder wil gaan dan een stage bij Feyenoord. Men is nog niet overtuigd van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.
is al een poosje geleden gemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws.fsv?action=showNews&ID=10077&catID=1
Apart om daar Dirk voor te kiezen.
Werkt die bron van jou toevallig bij McDonalds ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
Ik mis alleen het zinnetje nog 'Feijenoord is van de supporters!"quote:Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet altijd goed wat de mensen willen horen.
hij zit nu bij vitesse dus je zal effe moeten wachten op je antwoordquote:Op maandag 17 juli 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirk-Kuijt ga je nouw nog morgen ?
please laat dat een typo zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zal nog wel een kwestie van dagen zijn voordat Kut aangeeft dat ie vertrekt, denk ik zo...
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!
Alle spanning voor niets geweest.quote:Afgelopen dagen kwamen wij naar buiten met het bericht dat Jorien van der Herik tijd nodig had om te beslissen over een eventuele koop van Edgar Barreto.
Na dit bericht is ontzettend veel gereageerd op dit bericht en hierin werd verschrikkelijk afgegeven op onze website; FR1908-Online.nl
Na enig overleg hebben wij besloten iets meer feiten naar buiten te brengen om het vorige bericht iets meer te verduidelijken.
Voorzitter Jorien van der Herik wil persoonlijk nadenken over een eventuele aankoop van Edgar Barreto vanwege het feit dat deze twijfelt over de professionele instelling van de speler. Vorig seizoen is er iets voorgevallen binnen NEC wat mede tot gevolg had dat Cees Lok direct opstapte bij de club.
Voorlopig kunnen wij geen details naar buiten brengen en moeten de bezoekers van onze website het doen met dit nieuws. Omdat er de afgelopen dagen erg vreemd is gereageerd op het bericht en op onze site hebben wij besloten deze optie uit te schakelen.
Ik wou al zeggen de dag dat mensen Kuyt gaan afzeiken bij Feyenoord is de dag dat supporters veranderen in gefrustreerde huil babies zonder leven die het plezier in alles verloren zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!
Het was echt een typo!
Mooi verhaal was dat inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe baretto heb het wijf van lok geneut, maar bouthar ook, wie niet eigenlijk
Ik denk dat de geruchten over de spaarpot van Feyenoord dan toch waar zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom net van GVA - Vitesse af.... GVA is mijn amateur clubje. Dus een vriend van me die altijd mee naar Feyenoord gaat spreekt Theo Jansen aan. Hij vraagt: Hey Theo wanneer kom je naar Zuid? Theo: Ze kunnen me niet betalen (zonder gein).
Theo Jansen is gewoon een vuile kut jood![]()
Dikke Theo hoef ik niet meer in de Kuip tte zien![]()
![]()
![]()
Ik heb het al vaker hier voorbij zien komen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef ruud_fr het volgende:
ja gaan we ff met z'n allen Theo Jansen geloven
timmerquote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe nu op studio sport. Niemand van feyenoord wil praten met de pers behalve....
.................quote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe nu op studio sport. Niemand van feyenoord wil praten met de pers behalve....
let je wel effe op je woordenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom net van GVA - Vitesse af.... GVA is mijn amateur clubje. Dus een vriend van me die altijd mee naar Feyenoord gaat spreekt Theo Jansen aan. Hij vraagt: Hey Theo wanneer kom je naar Zuid? Theo: Ze kunnen me niet betalen (zonder gein).
![]()
![]()
wil je morgen nog naar halsteren mail dan ffquote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verwachten jullie van de aankopen in een paar woorden?
1: Timmer: Wordt bankzitter en speelt een paar wedstrijden redelijk goed
2: Lucius: Zet zijn slechte seizoen bij PSV voort en wordt geen versterking voor Feyenoord
3: Kolkka: Gaat vaak invallen en voornamelijk bij een voorsprong goed werk verrichten
4: Huysegems: Maakt een stuk of 10 goals, 10 assist en draait een behoorlijk seizoen
5: Sammuel: Valt in het begin van het seizoen zo nu en dan in en wordt na de winterstop een revalatie
maar hoe leg je dat uit,quote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....
Dikke Theo![]()
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebrokenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar hoe leg je dat uit,
ze kunnen me transfersom niet betalen of mijn salaris ?
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
We mogen deze week wel eens een keeper gaan verkopen. Lopen er nu 4 rond
Hij mag nu pas spelen en wordt de beste aankoopquote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....
Lijkt me niet, Lijkt me daarom logisch als hij weggaatquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?
Het zal wel even duren voordat dat allemaal doorkomt in de cijfers.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff dat we niet zwemmen in geld moge duidelijk zijn toch? Die cijfers van de KvK logen er niet om. Zat wel geen toelichting bij, maar royaal in de munten zitten we niet. Veel oud zeer, wat veels te lang heeft geduurd voordat werd weg gewerkt.
Persoonlijk had ik ook gedacht dat de sanering meer geld zou opleveren, maar kennelijk valt dit toch tegen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?
Nog nooit zien spelen, maar is dus niet iets als Sprockel, Loovens, De rijck ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij mag nu pas spelen en wordt de beste aankoop
Misschien weer terug naar FC Den Boschquote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Lijkt me daarom logisch als hij weggaat
Vind het helemaal niet zo arrogant. Wie zegt dat de transfersom niet gewoon te hoog is?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebroken![]()
DIkke Theo is Feyenood niet waard als hij dit soort arrogante teksten zwatst![]()
Als het de waarheid is vind ik het niet arrogant.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebroken![]()
DIkke Theo is Feyenood niet waard als hij dit soort arrogante teksten zwatst![]()
Koop jij ook shirtjes van andere clubs dan Feyenoord? Want naar Feyenoord zal ie dus niet meer gaanquote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De naam van dat dikke zeug zal dus nooit achter op mijn shirt komen te staan![]()
Dat duurt ook wel ff. In die cijfers zat vermoedelijk niet de verkoop van Ghaly, Ono en uiteraard Kalou niet. Maar toch zal Feijenoord onder Wotte/Gullit gewoon diep hebben moeten gaan. Tel daarbij het verlies wat je moet nemen op een speler als Lazovic. Dan is er gewoon roofbouw gepleegd op je liquide middelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zal wel even duren voordat dat allemaal doorkomt in de cijfers.
Daarnaast is de sanering nog lang niet klaar.
Halsteren waar lig datquote:Op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
jaja, moet je nog gratis naar halsteren morgen ?
Met de trein naar Bergen op Zoom, vandaar zijn er 3 lijnen die naar Halsteren gaan..quote:
hebben de supporters dan ook geen geld meerquote:Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met de trein naar Bergen op Zoom, vandaar zijn er 3 lijnen die naar Halsteren gaan..
Je had toch intresse ?
De kaart is gratis...
Hij spreekt gewoon de waarheid, hoezo arrogant?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar je usernaam is wel van iemand die niet traint en moet nadenken of'ie nog wel voor ons wil spelen?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De naam van dat dikke zeug zal dus nooit achter op mijn shirt komen te staan![]()
die is flauwquote:Op maandag 17 juli 2006 23:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar je usernaam is wel van iemand die niet traint en moet nadenken of'ie nog wel voor ons wil spelen?![]()
De sanering was niet om geld op te leveren maar de kosten te drukken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef Staanplaats het volgende:
Persoonlijk had ik ook gedacht dat de sanering meer geld zou opleveren, maar kennelijk valt dit toch tegen.
Kuijt moeten ze sowieso verkopen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar je usernaam is wel van iemand die niet traint en moet nadenken of'ie nog wel voor ons wil spelen?![]()
Als je de kosten druk probeer je toch ook geld over te houden? Beetje het half vol half leeg verhaal. In ieder geval de club is bezig met het terugschroeven van zinloos hoge uitgaven aan spelers die vermoedelijk nooit in het eerste komen te voetballen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
De sanering was niet om geld op te leveren maar de kosten te drukken.
Als je een klapper op Kuijt kan maken, is dat wel het meeste verstandige. Hoewel we dergelijke speler wel heel erg gaan missen.quote:
quote:LIVERPOOL, 17 juli 2006 17:55 - Er breken spannende dagen voor Feyenoord-captain Dirk Kuyt. De sympathieke aanvaller hoopt op een transfer naar Liverpool, maar is afhankelijk of er genoeg overblijft budget nadat Daniel Alves, de nummer één van de zomeraankopen, is overgenomen van Sevilla. De rechterspits moet zo'n ¤ 17 miljoen opbrengen en in dat geval blijft ver onvoldoende over om Kuyt bij Feyenoord weg te halen. Maar Liverpool-coach Rafael Benitez is niet voornemens om een dergelijk bedrag op tafel te leggen voor Alves. De Spaanse-coach van Liverpool heeft in Jermaine Pennant van Birminham een goed alternatief op het oog en in dat geval is er voldoende geld over voor Kuyt zijn droomtransfer. Kuyt heeft van coach Erwin Koeman de tijd gekregen om de ontwikkelingen in de komende dagenthuis af te wachten.
Klopt, zo iemand als hem gaan we missen. Feit is wel dat we ook met hem geen kampioen worden, daarvoor zal eerst het middenveld en de verdediging verder versterkt moeten worden. Dus hem verkopen, middenveld en verdediging versterken en Lazovic terughalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als je een klapper op Kuijt kan maken, is dat wel het meeste verstandige. Hoewel we dergelijke speler wel heel erg gaan missen.
Lazovic, nouw weet niet of dat nouw alles is, ben wel benieuwd hoeveel die er scoort dit seizoenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Staanplaats het volgende:
Heheh goed stukkie, maar mijn hoop in Lazovic is gevolgen
Nou hebben ze mij nooit op voetbalverstand kennen betrappen, doe gewoon alsof!
Stukje van bbc.co.uk waar voetbalzone het denk ik van heeft.quote:Feyenoord striker Dirk Kuyt is poised to finally decide his future after being linked with a move to Liverpool.
Kuyt, 25, has asked for time off to make a final decision on whether to quit the club, and recently revealed Liverpool had made an approach.
Holland's £10m-rated World Cup star has also been a target for Newcastle.
He told Dutch sports paper AD Sportwereld: "I have an arrangement with coach Erwin Koeman that I can take some days to think about my future."
Liverpool's move for Kuyt appears to depend on whether they can clinch a deal for Sevilla's Brazilian right-sided player Daniel Alves.
Sevilla are demanding £12m, which would virtually exhaust manager Rafael Benitez's transfer budget.
If he pulls out of a move and switches attention to Birmingham City's Jermaine Pennant, he could then have enough cash to fund a move for Kuyt.
ben je niet een beetje laat met je 'handtekeningen' overhandigen?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Zodra Kuyt weer traint, volgende week maandag ? dan ga ik wel even langs.. Wou vandaag ook gaan.. Alles lag al klaar maarja
Kuyt is god niet. Verkopen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Nellid het volgende:
En Kuyt verkopen om beter te worden vindt ik een onzin reden want je wordt er alleen maar slechter op. Of je moet alle geluk van de wereld hebben en er nog zo een tegen komen (of ietsie pietsie minder).
Nee, Kuyt is inderdaad god niet. Maar ik vindt het onzin dat je Kuyt moet verkopen om beter te worden, terwijl je dan je beste speler weg doet. Lijkt mij een beetje een contradictie. Verkoop dan een hele bende rotzooi als je zo nodig geld moet hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kuyt is god niet. Verkopen nu het nog kan.
quote:LIVERPOOL HOOPT OP KOMST DIRK KUYT
Van onze speciale verslaggevers
LIVERPOOL, dinsdag
Liverpool hoopt vandaag of morgen Dirk Kuyt te kunnen presenteren als aankoop. Lukt het niet dan dreigt de club de interesse te verleggen naar Juventus-aanvaller David Trezeguet, die voor een jaar gehuurd kan worden. Volgens de Engelse krant Daily Mail is dit het scenario wat zich komende dagen af gaat spelen. Opvallend genoeg ontbrak Feyenoords boegbeeld Kuyt gisteren bij het nemen van de traditionele elftalfoto van de Rotterdammers voor komend seizoen. Erik Nevland van FC Groningen is bij een vertrek van Kuyt eerste keus om de spitspositie in De Kuip te bezetten.
Met Trezeguet achter de hand hoopt Liverpool Feyenoord te overtuigen om Kuyt voor 12 miljoen euro te verkopen. Hoewel Kuyt naar verluidt een gelimiteerde transfersom van 15 miljoen euro in zijn tot 2009 doorlopende contract heeft staan, zegt Liverpool dat de Rotterdammers 20 miljoen euro vragen voor de spits. Feyenoord gaf al eens aan Kuyt absoluut niet kwijt te willen en dat alternatieven om het verlies op te vangen nauwelijks voorhanden zijn of onbetaalbaar.
Volgens de Engelsen is 15 miljoen en zeker 20 miljoen veel te veel voor Kuyt, waarbij wordt benadrukt dat Kuyt geen vaste international is en nog geen minuut in de Champions League heeft gespeeld. Overigens bood Liverpool eerder acht tot tien miljoen euro met daarbij Jan Kromkamp en Jurek Dudek. Onbespreekbaar voor Feyenoord, dat de tering naar de nering moet zetten en vooral verlegen zit om geld. Eerder al kon trainer Erwin Koeman niet het volledige bedrag investeren, wat Feyenoord kreeg van Chelsea voor Salomon Kalou.
Kuyt zelf wil dolgraag naar Liverpool en zou in Engeland zo’n 1.6 tot 1.7 miljoen euro kunnen gaan verdienen. Hij heeft op het WK nogmaals ervaren dat hij persoonlijk bij Feyenoord stil staat in zn´ ontwikkeling en zo snel mogelijk de stap moet maken naar een club, die meedoet om de Champions League. Feyenoord heeft altijd gezegd mee te zullen werken als Kuyts droomclub langs zou komen. Komt het niet tot een transfer en meldt Kuyt zich volgende maandag bij Feyenoord dan, zo heeft hij afgesproken met de club, plakt hij er nog een seizoen aan vast in De Kuip.
Hebben jullie OOK zo'n zin in het nieuwe seizoen?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feit is wel dat we ook met hem geen kampioen worden....
Ze moeten wat he....buitenlanders beginnen te schaterlachen als ze de naam feijenooit horen en de nederlandse toppers zitten bij Ajax & AZquote:
ben benieuwdquote:Davids wil zijn voorbeelden achterna
dinsdag 18 juli 2006
Door Johan van Boven
Toen hij als 4-jarig jochie met zijn familie vanuit Paramaribo in Nederland aankwam, maakte Lorenzo Davids voor het eerst kennis met Rotterdam. Het was van korte duur, want al snel werd Amsterdam de nieuwe woonplaats van het Surinaamse gezin. Twee jaar geleden keerde Davids terug naar de Maasstad, omdat hij zich in de jeugdopleiding van Feyenoord mocht bewijzen. Met succes. Want dit seizoen geeft trainer Erwin Koeman het neefje van Edgar de kans zich in de selectie te knokken.
ROTTERDAM - De ogen van Lorenzo Davids worden plotseling twee keer zo groot. ,,Shit'', klinkt het in de persruimte van De Kuip, nadat de 19-jarige middenvelder op de klok heeft gekeken. 13.46 uur geven de wijzers aan. Een minuut geleden zou de spelersbus richting de Rotterdamse haven vertrekken voor de selectiefoto. ,,Ik moet echt rennen nu, sorry'', verontschuldigt Davids zich. Tja, wat wil je als je ronduit vertelt over je jeugd, een nieuwe liefde (Feyenoord) en natuurlijk neef Edgar Davids. Dan vliegt de tijd.
Aan het einde van vorig seizoen kreeg Davids het goede nieuws te horen. Koeman belde de aanvoerder van Jong Feyenoord om te zeggen dat hij na de zomerstop de voorbereiding van Feyenoord 1 op het nieuwe voetbaljaar mocht doorlopen. ,,Eerlijk gezegd had ik het wel een beetje verwacht. Ik was al uitgenodigd voor de afsluitende oefenwedstrijd van afgelopen seizoen en jongens als Jeffrey Altheer en Sammuel hadden al te horen gekregen dat ze zich bij de selectie mochten aansluiten.''
Zijn blijdschap was er niet minder om. Davids leefde toe naar de eerste trainingssessie, die anderhalve week geleden traditiegetrouw door duizenden fans werd bezocht. ,,Ik was wel een beetje gespannen, omdat ik het niet was gewend dat er zoveel mensen langs het veld staan.'' Maar al snel merkte Davids dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. De supporters zongen hem hartelijk toe. 'Er is maar één echte Davids', klonk het regelmatig. Het liedje is een knipoog naar de 14 jaar oudere neef en ex-Ajacied Edgar Davids, die alles behalve geliefd is bij de Feyenoord-aanhang.
,,Edgar is hier geen favoriet, nee. Dus ik ben blij dat ik niet werd uitgescholden ofzo. Ik kon wel lachen om het liedje. Romeo (Castelen, red.) zong het zelfs nog in de kleedkamer en de rest van de groep deed vrolijk mee'', lacht Davids, die regelmatig contact heeft met zijn neef. ,,Hij heeft gezegd dat ik hard moet bikkelen om na de voorbereiding ook nog bij de selectie te zitten. Maar als ik hem spreek hebben we het gelukkig over meer dingen dan voetbal alleen.''
Vanwege het leeftijdsverschil hebben Lorenzo en Edgar vroeger nooit samen op een pleintje of trapveldje gevoetbald. De Feyenoorder kent zijn neef voornamelijk van tv en familieverhalen. Hij werd zijn grote voorbeeld. ,,Als klein jongetje hoorde ik altijd dat Edgar een geweldige voetballer was. Dat wilde ik ook worden en ging daarom met een bal onder mijn arm de straat op. In de buurt van De Meer ging ik om met jongens als Hedwiges Maduro, Ryan Babel en Urby Emanuelson, jongens die nu allemaal bij het eerste van Ajax zitten.''
Met name Maduro heeft een belangrijke rol gespeeld in de nog korte carrière van Davids. ,,In de C-jeugd bij FC Omniworld was hij tweedejaars en ik eerstejaars. Hedwiges vertelde me dat ik moest doorzetten en vooral mentaal sterker moest worden.'' Het leverde hem een uitnodiging van FC Utrecht op, waar hij een groot deel van de jeugdopleiding doorliep. Toen meldde Feyenoord zich.
In A1 van de Rotterdammers maakte hij kennis met Jonathan de Guzman, die net als neef Edgar zijn voorbeeld zou worden. De Canadees maakte vorig jaar al de overstap naar het eerste en bewees moeiteloos mee te kunnen op het hoogste niveau in Nederland. Na de overstap van De Guzman nam Davids bij Jong Feyenoord de aanvoerdersband over. ,,Ik hoop dat ik me net zo kan ontwikkelen als Jonathan. Hij heeft het vorig seizoen geweldig gedaan. Daar heb ik grote bewondering voor.''
Als Davids een vergelijkbare carrièrestap wil maken zal hij eerst moeten afrekenen met de concurrentie. ,,Mijn favoriete positie is linkshalf en daar kunnen heel wat jongens spelen. Pardo, Hofs, De Guzman en zelfs Mtiliga. Gelukkig geeft het een goed gevoel dat de trainer jonge jongens graag een kans gunt. Aan mij nu de taak om die kans te grijpen. Met beide handen. Want het zou een klap voor me zijn als ik weer terug moet naar Jong Feyenoord. Of als ik word verhuurd.''
Nadat de klok in de persruimte een abrupt einde maakte aan het interview, kon Davids nog op tijd de spelersbus in springen. Hij wordt dus vereeuwigd op de selectiefoto van komend seizoen. Wie weet een goed voorteken voor de goedlachse Feyenoorder.
Altijd. Kampioen worden is voor mij geen voorwaarde om een leuk seizoen te hebben, joodje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hebben jullie OOK zo'n zin in het nieuwe seizoen?![]()
Niemand wil de rotzooi hebben.quote:dinsdag 18 juli 2006 01:36 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, Kuyt is inderdaad god niet. Maar ik vindt het onzin dat je Kuyt moet verkopen om beter te worden, terwijl je dan je beste speler weg doet. Lijkt mij een beetje een contradictie. Verkoop dan een hele bende rotzooi als je zo nodig geld moet hebben.
Mwa ik bedoelde meer in de trant van minder verlies te maken. Als je nu minder verlies maakt of klein beetje overhoudt, dan nog is dat niet dat je geld hebt om te investeren.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef Staanplaats het volgende:
Als je de kosten druk probeer je toch ook geld over te houden? Beetje het half vol half leeg verhaal. In ieder geval de club is bezig met het terugschroeven van zinloos hoge uitgaven aan spelers die vermoedelijk nooit in het eerste komen te voetballen.
Zo stinkjood, ook onder je steen vandaan gekomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hebben jullie OOK zo'n zin in het nieuwe seizoen?![]()
Je moet niet zo haten! Richt je liever op de concurrentie van dit seizoen! Nac en Willen IIquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo stinkjood, ook onder je steen vandaan gekomen.
Luniquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo stinkjood, ook onder je steen vandaan gekomen.
is al vaker voorgekomen hoor het verhaal van Nevland,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, waar komt dat Nevland verhaal nou ineens weer vandaan? Lijkt me onzin.
Het team bestaat niet alleen uit Kuyt. Dat Kuyt goed is voor het team staat wel vast, maar ik vraag me af wat er met die waarde ook gaat gebeuren wanneer hij steeds met zn hoofd in de wolken zit bij de PL. Van het geld kan de selectie en de algehele status van de club een opsteker krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Nellid het volgende:
En Kuyt verkopen om beter te worden vindt ik een onzin reden want je wordt er alleen maar slechter op. Of je moet alle geluk van de wereld hebben en er nog zo een tegen komen (of ietsie pietsie minder).
maarja 1e jaar wel indrukwekende statsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:45 schreef clauwheee het volgende:
Dat is geen nieuws bij mijn weten nee.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heeft Kuyt geen prijzen bij Feyenoord in de wacht gesleepd. Dus zonder hem kan het niet veel slechter gaan qua prijzen.
sterke analysequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe heeft Kuyt geen prijzen bij Feyenoord in de wacht gesleepd. Dus zonder hem kan het niet veel slechter gaan qua prijzen.
bron : http://www.sportinglife.comquote:KUYT FLIES IN FOR REDS MOVE
Liverpool are on the verge of completing the signing of Feyenoord's Holland international striker Dirk Kuyt.
Boss Rafa Benitez will finally get his man in the next 48 hours, according to the Daily Mail, after bombarding the Dutch club with a number of offers, including part-exchange deals involving Jerzy Dudek and Jan Kromkamp.
Kuyt was due back for pre-season training at Feyenoord on Monday but the club have given him seven days off to sort out his future.
Benitez had been worried that the £13.75 million asking price would scupper the deal but Liverpool are now investigating claims that the player has a £10.3 million release clause in his contract.
Kuyt scored 22 goals in 33 league games last season but now wants to play in England.
Niets, de vinger werd juist op de zere plek gelegd: ook met een iets minder beroerde speler komt feyenooit niet uit het dalquote:
mietje,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niets, de vinger werd juist op de zere plek gelegd: ook met een iets minder beroerde speler komt feyenooit niet uit het dal
![]()
paniekzaaierquote:
doet geen pijn aan de ogenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
maar goed wat vinden jullie van de nieuwe layout ?
http://fr-fans.nl/
mooi, kun je nog wat van lerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
maar goed wat vinden jullie van de nieuwe layout ?
http://fr-fans.nl/
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeg ken jij de hamerman ?
[afbeelding]
Je zwats echt prachtig uit je nek. We hebben kunnen lachen met je, rot nu maar op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nog meer fans
Mjah, dat is ook hetgeen van Dirkie Sloth zo tegen is gevallen aan feyenooit, hij dacht dat met zijn werklust en kalou als technisch begaafde speler feyenoord mee kon doen om de prijzen, hij kwam er echter achter wat de rest van nederland al een tijdje weet.....feyenooit is afgeschreven en AZ heeft hun plaats ingenomen. Dit wordt elk jaar erger zolang jullie clubje geen CL speelt en DAAR moet je net weer 2e voor worden.
Gelukkig hebben jullie de dvd's nog![]()
Laten we nu Stam maar gauw klaar gaan stomen voor nevland!!!!![]()
Ja maar....ze happen zo fijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Doopy, nu kappen met dat gezuig.
nevland schijnbaar....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie al een idee voor een opvolger voor Dirk, zijn in Nederland nog opties of moet er over de grens worden gekeken?
Ik vraag me echt af of ze wel rekening gehouden met zijn vetrek. Ze hebben hem vorig jaar nog wel een contract voor het leven aangeboden omdat ze dachten dat ze hem zo konden binden omdat het erg lastig is om een goede spits voor feyenoord te vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie al een idee voor een opvolger voor Dirk, zijn in Nederland nog opties of moet er over de grens worden gekeken?
Een Belgische spits (Luigi Pieroni?) schijnt op dat lijstje te staan, net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië en nog een Zuid-Amerikaan. Namen zijn niet bekend, maar dit zou het lijstje ongeveer moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:14 schreef Canisfire het volgende:
In Nederland ?
Ik zou echt niet weten wie ja Nevland aardige spits hoor maar echt geen niveau kuijt.
en verder in het buitenland ? vast niet iets wat we kunnen betallen
En dan zou er wel weer gezegt worden dat Kuijt ook niet zo goed leek als nu toen die werd gehaalt maar daar hebben we gewoon geluk mee gehad.
niet te hopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Belgische spits (Luigi Pieroni?) schijnt op dat lijstje te staan, net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië en nog een Zuid-Amerikaan. Namen zijn niet bekend, maar dit zou het lijstje ongeveer moeten zijn.
Al lijkt me dat ze eerst in Nederland kijken, maar ja, wat is daar nou echt goed genoeg?
Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Lijkt me niet geschikt. Wellicht dat ze zelfs gewoon Pierre in de spits zetten en een vleugelspits halen, zou me ook niet verbazen. Of Huysegems / Boussaboun als centrumspitsen zien.
Daar wordt ik niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Lijkt me niet geschikt. Wellicht dat ze zelfs gewoon Pierre in de spits zetten en een vleugelspits halen, zou me ook niet verbazen. Of Huysegems / Boussaboun als centrumspitsen zien.
zijn iig geen tropische verassingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië
geen van allen geschiktquote:Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Rico Kogeldans als spitsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef Canisfire het volgende:
Wat loopt er eigenlijk in de jeugd?
of is het allemaal hoog niveau middenveld en verdediging en voorin niets?
Was dat geen linker of rechter aanvaller?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Diego Biseswar hebben ze natuurlijk nog in de jeugd.
Jij bent echt geniaal. Drie topics lang gaat het over het gebrek aan geld bij Feyenoord, en volgens jou moeten ze gewoon met geld gooien. Heb je al gemaild naar cwo@feyenoord.nl?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt Ibrahim Salou wel een goede indruk maken afgelopen seizoenmaar die gaat naar brugge
ze moeten gewoon met geld gooien en bij Anderlecht Nicolas Frutos halen![]()
als ze nouw 15 miljoen euro krijgen voor Kuyt kan je best een deel er van uitgeven aan een nieuwe spits, liefst frutos, maar is toch niet mogelijk, is pas nieuw bij anderlechtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt geniaal. Drie topics lang gaat het over het gebrek aan geld bij Feyenoord, en volgens jou moeten ze gewoon met geld gooien. Heb je al gemaild naar cwo@feyenoord.nl?
nou danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze nouw 15 miljoen euro krijgen voor Kuyt kan je best een deel er van uitgeven aan een nieuwe spits, liefst frutos, maar is toch niet mogelijk, is pas nieuw bij anderlecht![]()
hehe, eindelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
maarja ik kap er wel mee
Maakt niet uit. Zoals al gezegd hierboven, spitsen uit Nederland zijn niet goed genoeg. Stuk voor stuk niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef Doopy-X- het volgende:
De talenten uit het buitenland komen niet snel, daar heeft feyenoord gewoon de naam niet voor en de spitsen uit de nederlandse competitie staan ook niet in de rij heb ik het idee.
En wat nu dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef Cart_man het volgende:
Maakt niet uit. Zoals al gezegd hierboven, spitsen uit Nederland zijn niet goed genoeg. Stuk voor stuk niet.
irritant ventje, maar kan echt heel goed voetballenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
proberen Milevski te halen. Kiev wilde 8 miljoen!
Spits in het buitenland zoeken. Als er niet al een is die ze op het oog hebben. Lopen er genoeg rond.quote:
Droom verderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
proberen Milevski te halen. Kiev wilde 8 miljoen!
psv wil kromkamp ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spits in het buitenland zoeken. Als er niet al een is die ze op het oog hebben. Lopen er genoeg rond.
[..]
Droom verder
Liverpool schijnt trouwens geld + Kromkamp/Dudek te bieden...
Wat moeten we nou met Dudekquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spits in het buitenland zoeken. Als er niet al een is die ze op het oog hebben. Lopen er genoeg rond.
[..]
Droom verder
Liverpool schijnt trouwens geld + Kromkamp/Dudek te bieden...
(k)neus, mag ik je dan vragen wat az meer heeft gepresteerd dan Feyenoord?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even op het bovenstaande door te borduren....
Zijn de feyenerdfans hier niet bang dat hun club definitief af is gehaakt en geen top 3 club meer is? Ikzelf zie op dit moment Ajax, p$v en az als de top 3 en feyenooit komt als subtopper langs samen met groningen, utrecht etc.
Op verschillende fora en feyenooit sites zie je dat er veel mensen ontevreden zijn maar het lijkt alsof ze zich erbij neer hebben gelegd. Hoe staan jullie hierin?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even op het bovenstaande door te borduren....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ga eens buiten spelen of hou op met zuigen
Dan lijkt de vraag van ruud me zeer terecht. Feyenoord heeft als laatste nederlandse club een europese prijs gepakt en az heeft net als Feyenoord een leuk seizoen gedraaid maar presteert niets. Dat voor de prestatie gerichte supporter.quote:
Heb het dan ook eens gewoon over Feijenoord... komt een stuk minder trollerig overquote:
Draagt niet bij aan de selectie van dit jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dan lijkt de vraag van ruud me zeer terecht. Feyenoord heeft als laatste nederlandse club een europese prijs gepakt en az heeft net als Feyenoord een leuk seizoen gedraaid maar presteert niets.
Heeft Feyenoord wel een kwalitatief breedgenoege selectie om mee te kunnen doen met de top?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
(k)neus, mag ik je dan vragen wat az meer heeft gepresteerd dan Feyenoord?
Nou, AZ doet al een paar jaar mee voor het kampioensschap met aanvallend en controlerend voetbal. Bij feyenoord heb ik de laatste jaren dit bijna niet gezien, meestal; was het alle ballen snel naar voren en dan hopen dat dirk of kalou er 1 konden krijgen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
(k)neus, mag ik je dan vragen wat az meer heeft gepresteerd dan Feyenoord?
Een kwalitatief brede selectie heeft Feyenoord niet, maar dat had het vorig jaar ook niet en deed het ook erg lang mee aan de titelstrijd. En zo goed was de selectie bij het pakken van de UEFA cup nou ook weer niet. Feyenoord heeft het van het collectief, dat staat er meestal wel in grote wedstrijden maar tegen de kleintjes niet. Zo zal het ook dit jaar gaan denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Draagt niet bij aan de selectie van dit jaar. Heeft Feyenoord wel een kwalitatief breedgenoege selectie om mee te kunnen doen met de top?
macht der gewoonte heat, macht der gewoonte.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb het dan ook eens gewoon over Feijenoord... komt een stuk minder trollerig over.
Ok, maar vind je dan niet dat je juist van het collectief weg moet en juist moet investeren in de selectie (zoals Ajax nu, en AZ zeker) heeft gedaan? Zeker nu Kuyt weg gaat, en Kalou het al is, mis je toch mensen die het collectief kunnen leiden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Een kwalitatief brede selectie heeft Feyenoord niet, maar dat had het vorig jaar ook niet en deed het ook erg lang mee aan de titelstrijd. En zo goed was de selectie bij het pakken van de UEFA cup nou ook weer niet. Feyenoord heeft het van het collectief, dat staat er meestal wel in grote wedstrijden maar tegen de kleintjes niet. Zo zal het ook dit jaar gaan denk ik.
Nou, dit verschil werd vooral gemaakt door K&K en deze lijken beide weg te vallen, er staat ook geen middenveld of verdediging waar op geleund kan worden.....kwaliteit is schaars, daarom de vraag: is feyenoord afgehaakt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Een kwalitatief brede selectie heeft Feyenoord niet, maar dat had het vorig jaar ook niet en deed het ook erg lang mee aan de titelstrijd. En zo goed was de selectie bij het pakken van de UEFA cup nou ook weer niet. Feyenoord heeft het van het collectief, dat staat er meestal wel in grote wedstrijden maar tegen de kleintjes niet. Zo zal het ook dit jaar gaan denk ik.
Feyenooit, Feyenerd en P$V dragen inderdaad wel bij aan een discussiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
macht der gewoonte heat, macht der gewoonte.....
normaal noem ik ze altijd k...... maar dat draagt nietx bij aan de discussie
Mooiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kwalitatief breedgenoege selectie
Traditioneel heeft Feyenoord altijd met een collectief gewerkt. Kalou was juist iemand van het kaliber meer technisch begaafde mensen en paste veel minder in het elftal van Feyenoord. Ik vind niet dat Feyenoord plots op een andere strategie moet overstappen. Wel zou ik graag kwalitatief betere spelers zien (voor het collectief en gewoon individueel). Maar he dat doet iedere suppoter van elke club.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, maar vind je dan niet dat je juist van het collectief weg moet en juist moet investeren in de selectie (zoals Ajax nu, en AZ zeker) heeft gedaan? Zeker nu Kuyt weg gaat, en Kalou het al is, mis je toch mensen die het collectief kunnen leiden...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ach, we zijn alleen maar beter geworden in vergelijking met vorig jaar. Als we t nu nog wat langer vol kunnen houden, komt het allemaal goed.![]()
Huysegems, Lucius, Sammuel, De Ceulaer. En nu een volledig seizoen Hofs, De Guzman, Vincken. En Kalou en Paauwe opgerot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!
In welk opzicht zijn jullie beter geworden?
Oohja omdat Dirk-Kuijt in de ajax topics loopt te kloten mag Droppie of what ever zijn nickname is het hier ook maar doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:37 schreef twi het volgende:
Ik zie anders weinig normale discussie hier, alleen een Ajax-equivalent van Dirk-Kuijt die hier een paar Feyenoorders op komt hitsen
Dat betwijfel ik, feyenoord gaat toch 2 bepalende spelers missen, die juist wel voor het collectief konden zorgen. AZ heeft prima inkopen gedaan. Wmb zijn er maar 3 echte kampioenskandidaten, AZ, Ajax (beiden goed ingekocht) en PSV (teren op het suc6 van vorig jaar)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ach, we zijn alleen maar beter geworden in vergelijking met vorig jaar. Als we t nu nog wat langer vol kunnen houden, komt het allemaal goed.![]()
Moet maar blijken, Feyenoord presteert wanneer niemand het verwacht. Ik denk dat Lucius bijvoorbeeld een speler is die goed in het collectief past en ook denk ik dat Huysegems op de linker vleugel meer presteert dan Kalou daar deed. (Kalou is individueel een betere speler maar niet goed in het collectief op die positie).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Nou, dit verschil werd vooral gemaakt door K&K en deze lijken beide weg te vallen, er staat ook geen middenveld of verdediging waar op geleund kan worden.....kwaliteit is schaars, daarom de vraag: is feyenoord afgehaakt?
Jup alleen links achter nog en nu dan iemand voorin die er nog een paar in prikt als Kuyt weg gaat en dan zie ik Feyenoord niet als gedoemde verliezer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Huysegems, Lucius, Sammuel, De Ceulaer. En nu een volledig seizoen Hofs, De Guzman, Vincken. En Kalou en Paauwe opgerot.
Tis Doopy schatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja omdat Dirk-Kuijt in de ajax topics loopt te kloten mag Droppie of what ever zijn nickname is het hier ook maar doen![]()
Ja, want dat is ook precies wat ik zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja omdat Dirk-Kuijt in de ajax topics loopt te kloten mag Droppie of what ever zijn nickname is het hier ook maar doen![]()
Kalou en Paauwe?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
feyenoord gaat toch 2 bepalende spelers missen, die juist wel voor het collectief konden zorgen.
)quote:AZ heeft prima inkopen gedaan. Wmb zijn er maar 3 echte kampioenskandidaten, AZ, Ajax (beiden goed ingekocht) en PSV (teren op het suc6 van vorig jaar
Graag, anders gaan er wat weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zullen we het ontopic houden?
Vandaar de smiliequote:
Kuijt gaat ook nog wel weg... Alsof Ajax vorig jaar met Rosenberg groot ingekocht hadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kalou en Paauwe?![]()
[..]
)
Dat zeiden de kenners vorig jaar ook.
Lucius is een speler die inderdaad prima bij feyenoord past. Bij Huysegems heb ik toch het gevoel dat hij meer rendement geeft bij een goed draaiend technisch voetballend team.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Moet maar blijken, Feyenoord presteert wanneer niemand het verwacht. Ik denk dat Lucius bijvoorbeeld een speler is die goed in het collectief past en ook denk ik dat Huysegems op de linker vleugel meer presteert dan Kalou daar deed. (Kalou is individueel een betere speler maar niet goed in het collectief op die positie).
Ik moet t nog zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kuijt gaat ook nog wel weg... Alsof Ajax vorig jaar met Rosenberg groot ingekocht hadIk hoop voor jullie dat je gewoon mee kan doen met de top, dat maken de wedstrijden alleen maar spannender...
Ik ook, de 2e plaats afsnoepen in de playoffs door 2 overwinningen in 1 week was onvergetelijk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat je gewoon mee kan doen met de top, dat maken de wedstrijden alleen maar spannender...
maar niets gepresteerd dus (niet meer dan Feyenoord).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nou, AZ doet al een paar jaar mee voor het kampioensschap met aanvallend en controlerend voetbal.
toch niet goed opgeletquote:Bij feyenoord heb ik de laatste jaren dit bijna niet gezien, meestal; was het alle ballen snel naar voren en dan hopen dat dirk of kalou er 1 konden krijgen...
Tuurlijk, maar daarom moet je ook inkopen doen en dat is wat Ajax gedaan heeft. Psv is vrijwel gelijk gebleven, terwijl feyenoord niet echt kwaliiteit ingekocht heeft...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik moet t nog zien.
Mar ze werden wel samen met PSV als enige kampioenskandidaat gezien. En uiteindelijk heb je het aan Huntelaar te danken dat er uberhaupt nog Europees voetbal werd gehaald.
Nou ja, wat ik hierboven al zei. De selectie is alleen maar sterker geworden. Bij jullie is het ook maar afwachten hoe een Stam of Gabri het gaan doen/volhouden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daarom moet je ook inkopen doen en dat is wat Ajax gedaan heeft. Psv is vrijwel gelijk gebleven, terwijl feyenoord niet echt kwaliiteit ingekocht heeft...
True, trouwens ik poste het hier: Het grote AFC Ajax-topic #401: Nog een klein maandje... ook al, maar is het nu Feyenoord of Feijenoord?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik hierboven al zei. De selectie is alleen maar sterker geworden. Bij jullie is het ook maar afwachten hoe een Stam of Gabri het gaan doen/volhouden.
Stam is een bewezen kracht, of hij alles zal spelen, waarschijnlijk niet, maar dat hoeft ook niet. Als je Huisegems voor Kalou terug koopt lever je in, krijg je er geen kwaliteit bij...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik hierboven al zei. De selectie is alleen maar sterker geworden. Bij jullie is het ook maar afwachten hoe een Stam of Gabri het gaan doen/volhouden.
Onzin, Kalou had je misschien nog wel beter 12mnd geleden kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als je Huisegems voor Kalou terug koopt lever je in, krijg je er geen kwaliteit bij...
Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou? Het is een typische aankoop van een club die het niet meer weet en angstvallig wil aanknopen bij de top. Hij kost veel geld, terwijl je op kwaliteit veel inleverd...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onzin, Kalou had je misschien nog wel beter 12mnd geleden kunnen verkopen.
Slechter dan Kalou afgelopen seizoen zal ie het niet doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou?
huysegems zal meer scoren in uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou? Het is een typische aankoop van een club die het niet meer weet en angstvallig wil aanknopen bij de top. Hij kost veel geld, terwijl je op kwaliteit veel inleverd...
Kalou is veel beter dan Huysegums.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onzin, Kalou had je misschien nog wel beter 12mnd geleden kunnen verkopen.
als Huysegems voor het team voetbalt en niet voor zichzelf, heb je daar veel meer aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou? Het is een typische aankoop van een club die het niet meer weet en angstvallig wil aanknopen bij de top. Hij kost veel geld, terwijl je op kwaliteit veel inleverd...
Ligt aan het collectief natuurlijk, als je onderling gaat roddelen over een speler dan word je daar nerveus van en voel je je niet meer op je plekkie. (zelfde heeft ajax in het verleden ook gehad) Huisegems heeft bij AZ misschien 10 wedstrijden in een seizoen goed gespeelt, voor de rest was ie compleet waardeloos. Er zijn toch wel betere alternatieven?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Slechter dan Kalou afgelopen seizoen zal ie het niet doen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ligt aan het collectief natuurlijk, als je onderling gaat roddelen over een speler dan word je daar nerveus van en voel je je niet meer op je plekkie.
lijkt mij ook ja, maar die discussie hebben we al gehadquote:Huisegems heeft bij AZ misschien 10 wedstrijden in een seizoen goed gespeelt, voor de rest was ie compleet waardeloos. Er zijn toch wel betere alternatieven?
Tsja, en daarmee heb je te weinig kwaliteit imho. Kalou voelde zich al een tijdje niet thuis, daarom wilde hij 12 mndn eerder ook al weg, maar dat kon/mocht niet. Nu is er genoeg geboden en gaat ie. Same reason dat Kuijt ook zal gaan... En daarmee komt feyenoord te kort aan kwaliteit om serieus met de top mee te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]kerel, dat is iets van de laatste paar wedstrijden
[..]
lijkt mij ook ja, maar die discussie hebben we al gehad
we zullen het nu met Huysegems moeten doen
En dan heb je nog dat Kalou naar PSV wou. Dat heeft de prestaties dit seizoen wel erg beinvloed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]kerel, dat is iets van de laatste paar wedstrijden
En de ironie is dat De Kuip in IJsselmonde ligt en niet in Feijenoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Erasmusch het volgende:
Feijenoord is de wijk en de oorsponkelijke clubnaam
Feyenoord is de internationale naam sinds '70 ofzo
Als hij dat zo stellig zegt, geloof ik hem op zijn woord.quote:Hoi ......,
Maak je geen zorgen, Nevland komt niet op de lijst voor, sterker nog, ik ga er vanuit dat Kuijt blijft,
Groeten/Chris
Afrikaanderplein lig wel in Rotterdam-Feijenoord..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
En de ironie is dat De Kuip in IJsselmonde ligt en niet in Feijenoord![]()
Staat nu op www.vi.nlquote:'Liverpool heeft Dirk Kuijt bijna binnen'
18/7/2006 17:56
Dirk Kuijt lijkt op weg naar Liverpool. De Engelse club is druk bezig de spits van Feyenoord binnen te halen, zo beweert The Daily Mail. De Engelse krant denkt te weten dat de Rotterdammers na vier keer een bod nu eindelijk om zijn.
Maandag zei Feyenoord-directeur Chris Woerts nog tegen VI dat er geen concrete interesse is in Kuijt. 'Er speelt echt niets rond Dirk. Omdat hij het WK heeft gespeeld, krijgt hij van trainer Erwin Koeman nog een weekje rust.'
Kuijt vertelde zelf juist dat hij de extra week heeft bedongen om zich te oriënteren op zijn toekomst. Bovendien nam Feyenoord maandag al een teamfoto zonder zijn grootste ster en publiekslieveling.
Liverpool zou zo'n veertien miljoen euro betalen voor de 25-jarige international, die nog tot de zomer van 2009 onder contract staat bij Feyenoord. De Rotterdammers gingen niet akkoord met een lager bedrag plus Jan Kromkamp of Jurek Dudek. In de komende twee dagen zou de transfer rondkomen.
Vorijg seizoen hengelde Liverpool-coach Rafael Benítez ook al naar Kuijt. Toen besloot de Katwijker niet te gaan omdat de deal te lang op zich liet wachten.
Damn, dat is pijnlijk voor Nevland. "Maak je geen zorgen"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet wie er mee kwam dat Nevland 1e op de lijst zou staan om Kuijt te vervangen, maar deze mail kreeg ik van Chris Woerts, als reactie op mijn vraag of de geruchten over Nevland klopte. Want dan zouden we definitief afhaken met de top 3.
[..]
Als hij dat zo stellig zegt, geloof ik hem op zijn woord.
Hij wilt niet nog meer onrust zaaienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Damn, dat is pijnlijk voor Nevland. "Maak je geen zorgen"!
Aan Erik de taak om er dit jaar wel weer lekker veel in te leggen, na het teleurstellend afgelopen seizoen. Bij ons, wel te verstaan. Eens kijken wie zich er dan zorgen maaktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Damn, dat is pijnlijk voor Nevland. "Maak je geen zorgen"!
Ik denk dat Milevski niet te betalen is voor Feyenoord, maar hij zou zeker een aanwinst zijn voor zowel Feyenoord als de nederlande competitie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF mailen of ze Milevski al gescout hebben, anders moeten ze er maar ff naar gaan kijken.
Alsof AZ vorig jaar ook zo enorm veel beter heeft gepresteerd dan Feijenoord..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
AZ heeft jong ingekocht en laat een berg routine lopen. Maar afwachten hoe dat werkt. Sowieso weet je niet hoe spelers als Luirink, Cziommer, Gudjonsson, Dembele, Jenner, Mendes enzovoort op stevigere concurrentie reageren. En de druk is bij AZ ook al iets groter dan bij hun eigen clubs, waar winnen vaak leuk was. AZ heeft nu een reputatie opgebouwd, overigens door Van Gaal steeds bevestigd, dat het succes moet halen en liefst ook nog met leuk voetbal. Dat is toch anders dan spelen bij middenmoters.
Zou een goede deal zijn. Het schijnt dat PSV ook in de race was voor hem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij moet 8 mil kosten
Whehe palingboer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij moet 8 mil kosten
of een systeembeheerder heeft de grootste lol van z'n levenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moet die Woets een vragenrubriek gaan beginnen in de Feijenoord krant..
Een soort variant op het "Lieve Mona..."
Jezus wat moet die vent soms gek worden van sommige vragen.
Ik denk niet dat Milevskiy zin heeft in de Nederlandse competitie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF mailen of ze Milevski al gescout hebben, anders moeten ze er maar ff naar gaan kijken.
Wat een dom gezwets zeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hoef je niet eens in het Schoen Opeten topic te zetten, zonde van de energiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef heiden6 het volgende:
Toch leuk, dat optimisme hier, maar als Milyevski naar Feyenoord komt eet ik een koe op.
Feijenoord heeft geen geld over voor die bolle zak. Is de moeite van het kopen niet waard. En of die 'nietsnut' uit Mali een nietsnut is moet nog blijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets zeg.
Die jongen heeft al vaak genoeg gezegt dat hij heel graag naar Feyenoord wil. Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat Feyenoord geen geld heeft voor de transfersom. Ze kopen natuurlijk liever een nietsnut uit Mali die gelijk een vermogen moet verdienen.
Spakenburg en Katwijk in Europa ipv Ajax en Feyenoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
haha
wat staat ajax dan
2-0 achter tegen spakenburg haha
Spakenburg moet eens doen wat ze altijd deden toen ik er tegen speelde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spakenburg en Katwijk in Europa ipv Ajax en Feyenoord![]()
en dat is?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spakenburg moet eens doen wat ze altijd deden toen ik er tegen speelde.
Schoppen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spakenburg moet eens doen wat ze altijd deden toen ik er tegen speelde.
Ach mijn haat jegens Feyenoord is niet zo groot dat ik hoop dat de tegenstander gaat schoppen tegen ze, want dat gun ik niemand.quote:
Hofs de opvolger van Kuytquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord wint met 1-8 van Halsteren
Feynoord heeft het duel tegen de amateurs van Halsteren met 1-8 gewonnen. Hofs scoorde vier keer, Pardo, De Ceulaer, Boussabon en Abubakari completeerden de score.
Kan Feyenoord eindelijk weer eens met ritme spelen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Cart_man het volgende:
Tambourijn heet hij, ofzo...
ja aanvoerder vorig jaar van Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik las dat het neefje van Davids bij Feyenoord speelde, is het wat?
Bosschaart linkshalf?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ja hij heeft de pech dat Boschaart voor hem staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |