Sander heeft alle inside info al voordat de betrokken personen er zelf iets van weten. Hij wist veertig jaar geleden al dat Lazovic naar Feyenoord zou komen.quote:
Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Geloof ik niet. Maar dan heb ik pech en moet ik oprotten zeker?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.![]()
Mijn bronnen hebben bevestigd dat Jorien niet verder wil gaan dan een stage bij Feyenoord. Men is nog niet overtuigd van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.
is al een poosje geleden gemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws.fsv?action=showNews&ID=10077&catID=1
Apart om daar Dirk voor te kiezen.
Werkt die bron van jou toevallig bij McDonalds ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
Ik mis alleen het zinnetje nog 'Feijenoord is van de supporters!"quote:Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet altijd goed wat de mensen willen horen.
hij zit nu bij vitesse dus je zal effe moeten wachten op je antwoordquote:Op maandag 17 juli 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirk-Kuijt ga je nouw nog morgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |