abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:36:09 #201
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39938104
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb het dan ook eens gewoon over Feijenoord... komt een stuk minder trollerig over .
macht der gewoonte heat, macht der gewoonte.....

normaal noem ik ze altijd k...... maar dat draagt nietx bij aan de discussie
pi_39938124
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef snabbi het volgende:

[..]

Een kwalitatief brede selectie heeft Feyenoord niet, maar dat had het vorig jaar ook niet en deed het ook erg lang mee aan de titelstrijd. En zo goed was de selectie bij het pakken van de UEFA cup nou ook weer niet. Feyenoord heeft het van het collectief, dat staat er meestal wel in grote wedstrijden maar tegen de kleintjes niet. Zo zal het ook dit jaar gaan denk ik.
Ok, maar vind je dan niet dat je juist van het collectief weg moet en juist moet investeren in de selectie (zoals Ajax nu, en AZ zeker) heeft gedaan? Zeker nu Kuyt weg gaat, en Kalou het al is, mis je toch mensen die het collectief kunnen leiden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:37:31 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39938140
Ik zie anders weinig normale discussie hier, alleen een Ajax-equivalent van Dirk-Kuijt die hier een paar Feyenoorders op komt hitsen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:37:56 #204
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39938153
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef snabbi het volgende:

[..]

Een kwalitatief brede selectie heeft Feyenoord niet, maar dat had het vorig jaar ook niet en deed het ook erg lang mee aan de titelstrijd. En zo goed was de selectie bij het pakken van de UEFA cup nou ook weer niet. Feyenoord heeft het van het collectief, dat staat er meestal wel in grote wedstrijden maar tegen de kleintjes niet. Zo zal het ook dit jaar gaan denk ik.
Nou, dit verschil werd vooral gemaakt door K&K en deze lijken beide weg te vallen, er staat ook geen middenveld of verdediging waar op geleund kan worden.....kwaliteit is schaars, daarom de vraag: is feyenoord afgehaakt?
pi_39938170
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

macht der gewoonte heat, macht der gewoonte.....

normaal noem ik ze altijd k...... maar dat draagt nietx bij aan de discussie
Feyenooit, Feyenerd en P$V dragen inderdaad wel bij aan een discussie
pi_39938209
Zullen we het ontopic houden?
pi_39938216
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kwalitatief breedgenoege selectie
Mooi

Ach, we zijn alleen maar beter geworden in vergelijking met vorig jaar. Als we t nu nog wat langer vol kunnen houden, komt het allemaal goed.
pi_39938253
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, maar vind je dan niet dat je juist van het collectief weg moet en juist moet investeren in de selectie (zoals Ajax nu, en AZ zeker) heeft gedaan? Zeker nu Kuyt weg gaat, en Kalou het al is, mis je toch mensen die het collectief kunnen leiden...
Traditioneel heeft Feyenoord altijd met een collectief gewerkt. Kalou was juist iemand van het kaliber meer technisch begaafde mensen en paste veel minder in het elftal van Feyenoord. Ik vind niet dat Feyenoord plots op een andere strategie moet overstappen. Wel zou ik graag kwalitatief betere spelers zien (voor het collectief en gewoon individueel). Maar he dat doet iedere suppoter van elke club.
pi_39938277
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mooi

Ach, we zijn alleen maar beter geworden in vergelijking met vorig jaar. Als we t nu nog wat langer vol kunnen houden, komt het allemaal goed.
!

In welk opzicht zijn jullie beter geworden?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:41:55 #210
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39938316
Waarom is het P$V?
Ajax heeft meer geld uitgegeven aan transfers tot nu toe hoor
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_39938355
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

!

In welk opzicht zijn jullie beter geworden?
Huysegems, Lucius, Sammuel, De Ceulaer. En nu een volledig seizoen Hofs, De Guzman, Vincken. En Kalou en Paauwe opgerot.
pi_39938357
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:37 schreef twi het volgende:
Ik zie anders weinig normale discussie hier, alleen een Ajax-equivalent van Dirk-Kuijt die hier een paar Feyenoorders op komt hitsen
Oohja omdat Dirk-Kuijt in de ajax topics loopt te kloten mag Droppie of what ever zijn nickname is het hier ook maar doen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39938383
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mooi

Dat betwijfel ik, feyenoord gaat toch 2 bepalende spelers missen, die juist wel voor het collectief konden zorgen. AZ heeft prima inkopen gedaan. Wmb zijn er maar 3 echte kampioenskandidaten, AZ, Ajax (beiden goed ingekocht) en PSV (teren op het suc6 van vorig jaar)
pi_39938387
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Nou, dit verschil werd vooral gemaakt door K&K en deze lijken beide weg te vallen, er staat ook geen middenveld of verdediging waar op geleund kan worden.....kwaliteit is schaars, daarom de vraag: is feyenoord afgehaakt?
Moet maar blijken, Feyenoord presteert wanneer niemand het verwacht. Ik denk dat Lucius bijvoorbeeld een speler is die goed in het collectief past en ook denk ik dat Huysegems op de linker vleugel meer presteert dan Kalou daar deed. (Kalou is individueel een betere speler maar niet goed in het collectief op die positie).
pi_39938413
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Huysegems, Lucius, Sammuel, De Ceulaer. En nu een volledig seizoen Hofs, De Guzman, Vincken. En Kalou en Paauwe opgerot.
Jup alleen links achter nog en nu dan iemand voorin die er nog een paar in prikt als Kuyt weg gaat en dan zie ik Feyenoord niet als gedoemde verliezer.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:45:20 #216
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39938436
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Oohja omdat Dirk-Kuijt in de ajax topics loopt te kloten mag Droppie of what ever zijn nickname is het hier ook maar doen
Tis Doopy schat
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:45:31 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39938445
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja, want dat is ook precies wat ik zeg
pi_39938449
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
feyenoord gaat toch 2 bepalende spelers missen, die juist wel voor het collectief konden zorgen.
Kalou en Paauwe?
quote:
AZ heeft prima inkopen gedaan. Wmb zijn er maar 3 echte kampioenskandidaten, AZ, Ajax (beiden goed ingekocht) en PSV (teren op het suc6 van vorig jaar
)

Dat zeiden de kenners vorig jaar ook.
pi_39938453
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zullen we het ontopic houden?
Graag, anders gaan er wat weg.

Is het nou zo moeilijk om normaal te discussieren en mensen te negeren als dat nodig is?
That's all folks!
pi_39938487
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, want dat is ook precies wat ik zeg
Vandaar de smilie
Beetje kleuterschool mentaliteit he .
Hij slaat mij dan sla ik hem terug
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39938511
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Kalou en Paauwe?
[..]

)

Dat zeiden de kenners vorig jaar ook.
Kuijt gaat ook nog wel weg... Alsof Ajax vorig jaar met Rosenberg groot ingekocht had Ik hoop voor jullie dat je gewoon mee kan doen met de top, dat maken de wedstrijden alleen maar spannender...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:48:02 #222
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39938538
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:43 schreef snabbi het volgende:

[..]

Moet maar blijken, Feyenoord presteert wanneer niemand het verwacht. Ik denk dat Lucius bijvoorbeeld een speler is die goed in het collectief past en ook denk ik dat Huysegems op de linker vleugel meer presteert dan Kalou daar deed. (Kalou is individueel een betere speler maar niet goed in het collectief op die positie).
Lucius is een speler die inderdaad prima bij feyenoord past. Bij Huysegems heb ik toch het gevoel dat hij meer rendement geeft bij een goed draaiend technisch voetballend team.
pi_39938613
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kuijt gaat ook nog wel weg... Alsof Ajax vorig jaar met Rosenberg groot ingekocht had Ik hoop voor jullie dat je gewoon mee kan doen met de top, dat maken de wedstrijden alleen maar spannender...
Ik moet t nog zien.

Mar ze werden wel samen met PSV als enige kampioenskandidaat gezien. En uiteindelijk heb je het aan Huntelaar te danken dat er uberhaupt nog Europees voetbal werd gehaald.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:50:02 #224
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39938616
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik hoop voor jullie dat je gewoon mee kan doen met de top, dat maken de wedstrijden alleen maar spannender...
Ik ook, de 2e plaats afsnoepen in de playoffs door 2 overwinningen in 1 week was onvergetelijk!

Hoe meer teams er goed presteren, de mooier de competitie wordt!
pi_39938850
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Nou, AZ doet al een paar jaar mee voor het kampioensschap met aanvallend en controlerend voetbal.
maar niets gepresteerd dus (niet meer dan Feyenoord).
door het aankoopbeleid zijn ze idd kandidaat zijn ja.
quote:
Bij feyenoord heb ik de laatste jaren dit bijna niet gezien, meestal; was het alle ballen snel naar voren en dan hopen dat dirk of kalou er 1 konden krijgen...
toch niet goed opgelet
pi_39938980
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik moet t nog zien.

Mar ze werden wel samen met PSV als enige kampioenskandidaat gezien. En uiteindelijk heb je het aan Huntelaar te danken dat er uberhaupt nog Europees voetbal werd gehaald.
Tuurlijk, maar daarom moet je ook inkopen doen en dat is wat Ajax gedaan heeft. Psv is vrijwel gelijk gebleven, terwijl feyenoord niet echt kwaliiteit ingekocht heeft...
pi_39939111
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarom moet je ook inkopen doen en dat is wat Ajax gedaan heeft. Psv is vrijwel gelijk gebleven, terwijl feyenoord niet echt kwaliiteit ingekocht heeft...
Nou ja, wat ik hierboven al zei. De selectie is alleen maar sterker geworden. Bij jullie is het ook maar afwachten hoe een Stam of Gabri het gaan doen/volhouden.
pi_39939131
Ik hoop dat Feyenoord mee kan doen om het kampioen schap. Zodat de competitie extra leuk word. Maar ik ben bang dat Feyenoord een subtopper geworden is. Helemaal als Kuyt weggaat en Nevland daarvoor terug komt.
lollig
pi_39939176
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nou ja, wat ik hierboven al zei. De selectie is alleen maar sterker geworden. Bij jullie is het ook maar afwachten hoe een Stam of Gabri het gaan doen/volhouden.
True, trouwens ik poste het hier: Het grote AFC Ajax-topic #401: Nog een klein maandje... ook al, maar is het nu Feyenoord of Feijenoord?
pi_39939215
Feijenoord is de wijk en de oorsponkelijke clubnaam
Feyenoord is de internationale naam sinds '70 ofzo
pi_39939228
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Stam is een bewezen kracht, of hij alles zal spelen, waarschijnlijk niet, maar dat hoeft ook niet. Als je Huisegems voor Kalou terug koopt lever je in, krijg je er geen kwaliteit bij...
pi_39939273
Erasmusch was me voor

[ Bericht 90% gewijzigd door Ruud op 18-07-2006 14:11:46 (-) ]
pi_39939323
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als je Huisegems voor Kalou terug koopt lever je in, krijg je er geen kwaliteit bij...
Onzin, Kalou had je misschien nog wel beter 12mnd geleden kunnen verkopen.
pi_39939389
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou? Het is een typische aankoop van een club die het niet meer weet en angstvallig wil aanknopen bij de top. Hij kost veel geld, terwijl je op kwaliteit veel inleverd...
pi_39939420
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou?
Slechter dan Kalou afgelopen seizoen zal ie het niet doen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:14:18 #236
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39939424
quote:

[..]

Natuurlijk, alsof Huisegems beter is als Kalou? Het is een typische aankoop van een club die het niet meer weet en angstvallig wil aanknopen bij de top. Hij kost veel geld, terwijl je op kwaliteit veel inleverd...
huysegems zal meer scoren in uitwedstrijden
pi_39939433
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Kalou is veel beter dan Huysegums.
lollig
pi_39939459
quote:

[..]

als Huysegems voor het team voetbalt en niet voor zichzelf, heb je daar veel meer aan
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:15:49 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39939490
Kalou kan veel beter zijn dan Huysegems, maar.... Denk dat Erasmusch dat bedoelt.
pi_39939628
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Slechter dan Kalou afgelopen seizoen zal ie het niet doen
Ligt aan het collectief natuurlijk, als je onderling gaat roddelen over een speler dan word je daar nerveus van en voel je je niet meer op je plekkie. (zelfde heeft ajax in het verleden ook gehad) Huisegems heeft bij AZ misschien 10 wedstrijden in een seizoen goed gespeelt, voor de rest was ie compleet waardeloos. Er zijn toch wel betere alternatieven?
pi_39939714
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ligt aan het collectief natuurlijk, als je onderling gaat roddelen over een speler dan word je daar nerveus van en voel je je niet meer op je plekkie.
kerel, dat is iets van de laatste paar wedstrijden
quote:
Huisegems heeft bij AZ misschien 10 wedstrijden in een seizoen goed gespeelt, voor de rest was ie compleet waardeloos. Er zijn toch wel betere alternatieven?
lijkt mij ook ja, maar die discussie hebben we al gehad
we zullen het nu met Huysegems moeten doen
pi_39939975
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

lijkt mij ook ja, maar die discussie hebben we al gehad
we zullen het nu met Huysegems moeten doen
Tsja, en daarmee heb je te weinig kwaliteit imho. Kalou voelde zich al een tijdje niet thuis, daarom wilde hij 12 mndn eerder ook al weg, maar dat kon/mocht niet. Nu is er genoeg geboden en gaat ie. Same reason dat Kuijt ook zal gaan... En daarmee komt feyenoord te kort aan kwaliteit om serieus met de top mee te gaan doen.
pi_39940070
we zullen zien
pi_39940112
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

En dan heb je nog dat Kalou naar PSV wou. Dat heeft de prestaties dit seizoen wel erg beinvloed.
lollig
pi_39940827
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Erasmusch het volgende:
Feijenoord is de wijk en de oorsponkelijke clubnaam
Feyenoord is de internationale naam sinds '70 ofzo
En de ironie is dat De Kuip in IJsselmonde ligt en niet in Feijenoord
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:27:09 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39941674
Beetje koffiedik kijken allemaal.

Az heeft leuk ingekocht, maar ik vind de spelers echt niet zoveel beter als wat er bij Feijenoord ronloopt. Op sommige posities staan er misschien betere spelers, verder vind ik het maar weinig soeps. En Feijenoord is Kalou en Paauwe kwijt, nu Bosschaart nog en er wordt niet meer verloren van de kleintjes.
A.M.A.B
pi_39945287
AZ heeft jong ingekocht en laat een berg routine lopen. Maar afwachten hoe dat werkt. Sowieso weet je niet hoe spelers als Luirink, Cziommer, Gudjonsson, Dembele, Jenner, Mendes enzovoort op stevigere concurrentie reageren. En de druk is bij AZ ook al iets groter dan bij hun eigen clubs, waar winnen vaak leuk was. AZ heeft nu een reputatie opgebouwd, overigens door Van Gaal steeds bevestigd, dat het succes moet halen en liefst ook nog met leuk voetbal. Dat is toch anders dan spelen bij middenmoters.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:32:33 #248
139407 jorienvdherik
pi_39945666
Volgens de regionale middagkrant Liverpool Echo is de Britse club verbaasd over de geruchten over een op handen zijnde transfer van Dirk Kuyt. Liverpool zou geen nieuw bod hebben gedaan nadat een eerste bod (een speler plus cash) was afgewezen. De krant kwam overigens niet met directe quotes.
pi_39947173
Ik weet niet wie er mee kwam dat Nevland 1e op de lijst zou staan om Kuijt te vervangen, maar deze mail kreeg ik van Chris Woerts, als reactie op mijn vraag of de geruchten over Nevland klopte. Want dan zouden we definitief afhaken met de top 3.
quote:
Hoi ......,

Maak je geen zorgen, Nevland komt niet op de lijst voor, sterker nog, ik ga er vanuit dat Kuijt blijft,

Groeten/Chris
Als hij dat zo stellig zegt, geloof ik hem op zijn woord.
pi_39947198
Mooi
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39947265
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef snabbi het volgende:

[..]

En de ironie is dat De Kuip in IJsselmonde ligt en niet in Feijenoord
Afrikaanderplein lig wel in Rotterdam-Feijenoord..

Hoezo ironisch?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_39947292
Misschien moet die Woets een vragenrubriek gaan beginnen in de Feijenoord krant..

Een soort variant op het "Lieve Mona..."
Jezus wat moet die vent soms gek worden van sommige vragen.
pi_39947303
Niemand is onvervangbaar. Áls Kuijt vertrekt, groeit hij hopelijk door naar een hoger niveau. Het is hem gegund. Nevland of andere haalbare eredivisie spitsen (+ Lazovic) zie ik niet zitten.
pi_39947305
quote:
'Liverpool heeft Dirk Kuijt bijna binnen'

18/7/2006 17:56

Dirk Kuijt lijkt op weg naar Liverpool. De Engelse club is druk bezig de spits van Feyenoord binnen te halen, zo beweert The Daily Mail. De Engelse krant denkt te weten dat de Rotterdammers na vier keer een bod nu eindelijk om zijn.

Maandag zei Feyenoord-directeur Chris Woerts nog tegen VI dat er geen concrete interesse is in Kuijt. 'Er speelt echt niets rond Dirk. Omdat hij het WK heeft gespeeld, krijgt hij van trainer Erwin Koeman nog een weekje rust.'

Kuijt vertelde zelf juist dat hij de extra week heeft bedongen om zich te oriënteren op zijn toekomst. Bovendien nam Feyenoord maandag al een teamfoto zonder zijn grootste ster en publiekslieveling.

Liverpool zou zo'n veertien miljoen euro betalen voor de 25-jarige international, die nog tot de zomer van 2009 onder contract staat bij Feyenoord. De Rotterdammers gingen niet akkoord met een lager bedrag plus Jan Kromkamp of Jurek Dudek. In de komende twee dagen zou de transfer rondkomen.

Vorijg seizoen hengelde Liverpool-coach Rafael Benítez ook al naar Kuijt. Toen besloot de Katwijker niet te gaan omdat de deal te lang op zich liet wachten.
Staat nu op www.vi.nl
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:40:11 #255
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39947308
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet wie er mee kwam dat Nevland 1e op de lijst zou staan om Kuijt te vervangen, maar deze mail kreeg ik van Chris Woerts, als reactie op mijn vraag of de geruchten over Nevland klopte. Want dan zouden we definitief afhaken met de top 3.
[..]

Als hij dat zo stellig zegt, geloof ik hem op zijn woord.
Damn, dat is pijnlijk voor Nevland. "Maak je geen zorgen" !
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39947337
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij wilt niet nog meer onrust zaaien
pi_39947361
FF mailen of ze Milevski al gescout hebben, anders moeten ze er maar ff naar gaan kijken.
pi_39947374
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aan Erik de taak om er dit jaar wel weer lekker veel in te leggen, na het teleurstellend afgelopen seizoen. Bij ons, wel te verstaan. Eens kijken wie zich er dan zorgen maakt

Maar eerlijk, ik ben het jullie eens hoor, Kuijt weg en Nevland ervoor terug zou je niet moeten willen, denk ik.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39947384
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF mailen of ze Milevski al gescout hebben, anders moeten ze er maar ff naar gaan kijken.
Ik denk dat Milevski niet te betalen is voor Feyenoord, maar hij zou zeker een aanwinst zijn voor zowel Feyenoord als de nederlande competitie.
pi_39947395
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
AZ heeft jong ingekocht en laat een berg routine lopen. Maar afwachten hoe dat werkt. Sowieso weet je niet hoe spelers als Luirink, Cziommer, Gudjonsson, Dembele, Jenner, Mendes enzovoort op stevigere concurrentie reageren. En de druk is bij AZ ook al iets groter dan bij hun eigen clubs, waar winnen vaak leuk was. AZ heeft nu een reputatie opgebouwd, overigens door Van Gaal steeds bevestigd, dat het succes moet halen en liefst ook nog met leuk voetbal. Dat is toch anders dan spelen bij middenmoters.
Alsof AZ vorig jaar ook zo enorm veel beter heeft gepresteerd dan Feijenoord..
Vind die hype maar overdreven, ze spelen de laatste twee seizoen fris aanvallend voetbal. Maar om het nu een topclub te noemen slaat nergens op.
De aankopen moet het maar eerst bewijzen, de routine die kwijt zijn doet misschien wel veel meer pijn.
pi_39947398
Hij moet 8 mil kosten
pi_39947411
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij moet 8 mil kosten
Zou een goede deal zijn. Het schijnt dat PSV ook in de race was voor hem.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:48:27 #263
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_39947452
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij moet 8 mil kosten
Whehe palingboer.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_39947461
18/7/2006 - RR: Feyenoord en Liverpool onderhandelen over Kuyt

Tegenstrijdige berichten in de diverse media. Volgens Radio Rijnmond zijn Feyenoord en Liverpool op dit moment in onderhandeling over een mogelijke transfer van Liverpool. Breekpunt is nog steeds de vraagprijs, terwijl Kuyt nog zou twijfelen vanwege familie omstandigheden.

Hoe bedoel je een soap?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:56:10 #265
139407 jorienvdherik
pi_39947643
Dirk moet blijven
pi_39947645
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
Misschien moet die Woets een vragenrubriek gaan beginnen in de Feijenoord krant..

Een soort variant op het "Lieve Mona..."
Jezus wat moet die vent soms gek worden van sommige vragen.
of een systeembeheerder heeft de grootste lol van z'n leven
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:58:18 #267
139407 jorienvdherik
pi_39947699
dat van vi zegt niet veel.. is gewoon een stukje dat the daily mail er mee heeft geopend
pi_39947727
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat Milevskiy zin heeft in de Nederlandse competitie.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:04:32 #269
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39947807
Ik vind het echt prachtig dat elke zomer iedereen weer komt vragen: is Feyenoord nog een top 3 club? Terwijl Feyenoord de afgelopen twee seizoenen tijdens de winterstop nog voor de titel kon gaan. Zo slecht gaat het nou. Als Feyenoord dit seizoen slecht presteert en 5e wordt, dan nog is er niks aan de hand. Ajax werd immers ook 5e afgelopen seizoen. Bovendien heeft AZ helemaal niet echt beter gepresteerd dan Feyenoord.

Ik denk dat Feyenoord nog wel voor een stunt kan zorgen als Kuijt blijft. Op het vertrek van Kalou na is de selectie alleen maar betrouwbaarder en beter geworden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:21:24 #270
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_39948158
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebroken

DIkke Theo is Feyenood niet waard als hij dit soort arrogante teksten zwatst
Wat een dom gezwets zeg.
Die jongen heeft al vaak genoeg gezegt dat hij heel graag naar Feyenoord wil. Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat Feyenoord geen geld heeft voor de transfersom. Ze kopen natuurlijk liever een nietsnut uit Mali die gelijk een vermogen moet verdienen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:29:54 #271
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_39948371
Goed nieuws dat Woerst mailde dat Nevland geen optie is. In nederland is sowieso geen geschikte opvolger meer. Als het kan moeten ze dan die Milevski voor 6 miljoen halen, dan houden ze genoeg geld over om de andere posities te versterken. En dan kan hopelijk die Malinees ook weer terug naar zijn dorp.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:31:59 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39948436
Milevskiy halen
pi_39948490
Toch leuk, dat optimisme hier, maar als Milyevski naar Feyenoord komt eet ik een koe op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:40:12 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39948541
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef heiden6 het volgende:
Toch leuk, dat optimisme hier, maar als Milyevski naar Feyenoord komt eet ik een koe op.
Die hoef je niet eens in het Schoen Opeten topic te zetten, zonde van de energie
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:49:27 #275
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39948645
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wat een dom gezwets zeg.
Die jongen heeft al vaak genoeg gezegt dat hij heel graag naar Feyenoord wil. Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat Feyenoord geen geld heeft voor de transfersom. Ze kopen natuurlijk liever een nietsnut uit Mali die gelijk een vermogen moet verdienen.
Feijenoord heeft geen geld over voor die bolle zak. Is de moeite van het kopen niet waard. En of die 'nietsnut' uit Mali een nietsnut is moet nog blijken.

Feijenoord staat overigens 2-0 voor tegen Halsteren. 2x Hofs.
A.M.A.B
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:41:48 #276
139407 jorienvdherik
pi_39950204
haha

wat staat ajax dan

2-0 achter tegen spakenburg haha
pi_39950257
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
haha

wat staat ajax dan

2-0 achter tegen spakenburg haha
Spakenburg en Katwijk in Europa ipv Ajax en Feyenoord
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:53:07 #278
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39950626
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Spakenburg en Katwijk in Europa ipv Ajax en Feyenoord
Spakenburg moet eens doen wat ze altijd deden toen ik er tegen speelde.
A.M.A.B
pi_39950651
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

en dat is?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:54:23 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39950667
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Schoppen?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:59:09 #281
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39950829
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:54 schreef twi het volgende:

[..]

Schoppen?
A.M.A.B
pi_39950880
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ach mijn haat jegens Feyenoord is niet zo groot dat ik hoop dat de tegenstander gaat schoppen tegen ze, want dat gun ik niemand.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:17:32 #283
139407 jorienvdherik
pi_39951534
Feyenoord wint met 1-8 van Halsteren
Feynoord heeft het duel tegen de amateurs van Halsteren met 1-8 gewonnen. Hofs scoorde vier keer, Pardo, De Ceulaer, Boussabon en Abubakari completeerden de score.
pi_39951558
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord wint met 1-8 van Halsteren
Feynoord heeft het duel tegen de amateurs van Halsteren met 1-8 gewonnen. Hofs scoorde vier keer, Pardo, De Ceulaer, Boussabon en Abubakari completeerden de score.
Hofs de opvolger van Kuyt
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:38:18 #285
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39952459
Nou, ik ben net geweest, maar het was niet veel.

Hoogtepunten: linksback die stage loopt (kan een heel leuk voetballertje worden), Hofs, Campenhout.
Dieptepunten: Pardo, Boschaart, Abubakari(?) en De Ceulaar.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:38:39 #286
139407 jorienvdherik
pi_39952474
toch die linksback joh
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:39:41 #287
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39952514
Abubakari is middenvelder.
A.M.A.B
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:40:07 #288
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39952532
Ja, ik weet niet hoe hij heet (stond geen naam op zn shirt), maar hij was samen met Hofs de gevaarlijkste man in de eerste helft. Maar ja hij heeft de pech dat Boschaart voor hem staat
Houd van een lijntje.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:40:55 #289
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39952564
Tambourijn heet hij, ofzo...
A.M.A.B
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:42:15 #290
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_39952619
Ik las dat het neefje van Davids bij Feyenoord speelde, is het wat?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:42:25 #291
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39952629
Houd van een lijntje.
pi_39952642
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Cart_man het volgende:
Tambourijn heet hij, ofzo...
Kan Feyenoord eindelijk weer eens met ritme spelen!
pi_39952749
Wie is Campenhout
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:46:22 #294
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39952797
Keeper van Halsteren, was echt heel goed
Houd van een lijntje.
pi_39952974
Dus anders was de score nóg hoger uitgevallen? Het is natuurlijk geen hoofdklasser, maar toch.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:52:03 #296
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39953073
Dont get your hopes up
Houd van een lijntje.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:53:03 #297
139407 jorienvdherik
pi_39953113
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik las dat het neefje van Davids bij Feyenoord speelde, is het wat?
ja aanvoerder vorig jaar van Jong Feyenoord
pi_39953125
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar ja hij heeft de pech dat Boschaart voor hem staat
Bosschaart linkshalf?
pi_39953144
We will crush you
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:54:46 #300
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39953193
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Bosschaart linkshalf?
Vandaag wel ja, maar dat bedoelde ik niet.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')