Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Geloof ik niet. Maar dan heb ik pech en moet ik oprotten zeker?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Sander heeft mij zojuist gemaild en zijn bronnen hebben bevestigd dat Ronaldinho niet naar Feyenoord komt.
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef heiden6 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij wou graag komen, maar Barca verkoopt niet aan concurrenten.![]()
Mijn bronnen hebben bevestigd dat Jorien niet verder wil gaan dan een stage bij Feyenoord. Men is nog niet overtuigd van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Messi zou wel interesse hebben, maar het is nog wachten op het groene licht van Jorien.
is al een poosje geleden gemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws.fsv?action=showNews&ID=10077&catID=1
Apart om daar Dirk voor te kiezen.
Werkt die bron van jou toevallig bij McDonalds ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mijn bron zegt mij dat Ronaldo ook geen zin heeft.
Ik mis alleen het zinnetje nog 'Feijenoord is van de supporters!"quote:Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet altijd goed wat de mensen willen horen.
hij zit nu bij vitesse dus je zal effe moeten wachten op je antwoordquote:Op maandag 17 juli 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirk-Kuijt ga je nouw nog morgen ?
please laat dat een typo zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zal nog wel een kwestie van dagen zijn voordat Kut aangeeft dat ie vertrekt, denk ik zo...
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!
Alle spanning voor niets geweest.quote:Afgelopen dagen kwamen wij naar buiten met het bericht dat Jorien van der Herik tijd nodig had om te beslissen over een eventuele koop van Edgar Barreto.
Na dit bericht is ontzettend veel gereageerd op dit bericht en hierin werd verschrikkelijk afgegeven op onze website; FR1908-Online.nl
Na enig overleg hebben wij besloten iets meer feiten naar buiten te brengen om het vorige bericht iets meer te verduidelijken.
Voorzitter Jorien van der Herik wil persoonlijk nadenken over een eventuele aankoop van Edgar Barreto vanwege het feit dat deze twijfelt over de professionele instelling van de speler. Vorig seizoen is er iets voorgevallen binnen NEC wat mede tot gevolg had dat Cees Lok direct opstapte bij de club.
Voorlopig kunnen wij geen details naar buiten brengen en moeten de bezoekers van onze website het doen met dit nieuws. Omdat er de afgelopen dagen erg vreemd is gereageerd op het bericht en op onze site hebben wij besloten deze optie uit te schakelen.
Ik wou al zeggen de dag dat mensen Kuyt gaan afzeiken bij Feyenoord is de dag dat supporters veranderen in gefrustreerde huil babies zonder leven die het plezier in alles verloren zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had het over die Zweed waar Feyenoord achteraan zit; Kælè Kut!
Het was echt een typo!
Mooi verhaal was dat inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe baretto heb het wijf van lok geneut, maar bouthar ook, wie niet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |