En Trezeguet is natuurlijk veel beter dan Dirk Kuyt...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik denk dat ie wel blijft , new utd en liverpool vinden allebei de vraagprijs teveel en daarbij komt dat liverpool intresse heeft in David Trezeguet. ( die kan een stuk makkelijker weg nu juve niet meer in de serie A zit. )
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
het antwoord is al gegeven
Geduld hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Jij bent Feijenoords accountant?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?quote:
Beide joods misschien?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
Steef is een gefrustreerd ventje.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
quote:Van den Herik beslist morgen over Barreto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Zojuist hebben wij vernomen dat Feyenoord voorzitter Jorien van den Herik om moverende redenen (redenen die hem persoonlijk bezig houden) even tijd nodig heeft, voordat hij morgenochtend een beslissing neemt over Barreto.
Opmerking: De reden is erg persoonlijk en mag ik dus niet prijs geven.
Dit zou overigens ook het Nederlandse voetbal op zijn kop zetten.
Later meer...
wie weet als de hekken open zijn tot 1 aprilquote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoen![]()
I know, niet elke post in het Feyenoordtopic is meteen sarcastisch en kritisch bedoeld hoor.quote:
Die zien we niet meer terug...quote:EXTRA RUST VOOR DIRK KUYT
Dirk Kuyt sluit pas volgende week maandag aan bij de groep van Erwin Koeman. De spits heeft op grond van een afspraak tussen Feyenoord en Kuyts management een week langer vrijaf gekregen. ‘In eerste instantie zou hij vandaag weer beginnen’, legt technisch manager Peter Bosz uit, ‘maar Dirk sluit nu op hetzelfde moment aan als bijvoorbeeld zijn collega-internationals van PSV. We gunnen hem die week zodat hij straks weer helemaal fris in De Kuip kan verschijnen.’
Gaat niet weg. Niemand wil 16 miljoen betalen voor een aanvaller die een beroerd wk achter de rug heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
wel benieuwd waar Dirk dan heen gaat, als ie weggaat
Toch Liverpool? Of Newcastle?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
wel benieuwd waar Dirk dan heen gaat, als ie weggaat
quote:Vraag 2: Waarom heeft Feyenoord Henk Timmer teruggehaald, er zijn al 3 keepers. En andere zwakkere plekken in het team?
2. Het is belangrijk om een goede keeper achter de hand te hebben, daarom hebben we aan het verzoek vanuit de technische staf voldaan om een ervaren doelman achter Patrick Lodewijks aan te trekken.
Doe wat aan de opmaak. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Chris Woerts online op www.fr-fotopage.nl
Ik denk niet dat Klose wilt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Liverpool wil Trezeguet, Newcastle Klose.
Toch?
Kan nog leuk worden jaquote:Op maandag 17 juli 2006 12:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Timmer 1e keus wilde zijn
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Klose wilt.
En ik ben benieuwd of Trez naar Engeland wilt of in de Serie B wilt blijven.
quote:Ik heb gisteren mensen gesproken, die hun vader naast die van Dirk in het ziekenhuis ligt. Hij heeft zijn vader belooft niet uit Nederland te vertrekken, zo lang deze daar ligt. Heel triest natuurlijk, maar zou betekenen dat hij in ieder geval blijft zo lang zijn vader nog leeft.....
"Een" kanker meen ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft de vader van Kuyt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |