En Trezeguet is natuurlijk veel beter dan Dirk Kuyt...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik denk dat ie wel blijft , new utd en liverpool vinden allebei de vraagprijs teveel en daarbij komt dat liverpool intresse heeft in David Trezeguet. ( die kan een stuk makkelijker weg nu juve niet meer in de serie A zit. )
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
het antwoord is al gegeven
Geduld hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Jij bent Feijenoords accountant?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?quote:
Beide joods misschien?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
Steef is een gefrustreerd ventje.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
quote:Van den Herik beslist morgen over Barreto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Zojuist hebben wij vernomen dat Feyenoord voorzitter Jorien van den Herik om moverende redenen (redenen die hem persoonlijk bezig houden) even tijd nodig heeft, voordat hij morgenochtend een beslissing neemt over Barreto.
Opmerking: De reden is erg persoonlijk en mag ik dus niet prijs geven.
Dit zou overigens ook het Nederlandse voetbal op zijn kop zetten.
Later meer...
wie weet als de hekken open zijn tot 1 aprilquote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |