Je zwats echt prachtig uit je nek. We hebben kunnen lachen met je, rot nu maar op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nog meer fans
Mjah, dat is ook hetgeen van Dirkie Sloth zo tegen is gevallen aan feyenooit, hij dacht dat met zijn werklust en kalou als technisch begaafde speler feyenoord mee kon doen om de prijzen, hij kwam er echter achter wat de rest van nederland al een tijdje weet.....feyenooit is afgeschreven en AZ heeft hun plaats ingenomen. Dit wordt elk jaar erger zolang jullie clubje geen CL speelt en DAAR moet je net weer 2e voor worden.
Gelukkig hebben jullie de dvd's nog![]()
Laten we nu Stam maar gauw klaar gaan stomen voor nevland!!!!![]()
Ja maar....ze happen zo fijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Doopy, nu kappen met dat gezuig.
nevland schijnbaar....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie al een idee voor een opvolger voor Dirk, zijn in Nederland nog opties of moet er over de grens worden gekeken?
Ik vraag me echt af of ze wel rekening gehouden met zijn vetrek. Ze hebben hem vorig jaar nog wel een contract voor het leven aangeboden omdat ze dachten dat ze hem zo konden binden omdat het erg lastig is om een goede spits voor feyenoord te vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie al een idee voor een opvolger voor Dirk, zijn in Nederland nog opties of moet er over de grens worden gekeken?
Een Belgische spits (Luigi Pieroni?) schijnt op dat lijstje te staan, net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië en nog een Zuid-Amerikaan. Namen zijn niet bekend, maar dit zou het lijstje ongeveer moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:14 schreef Canisfire het volgende:
In Nederland ?
Ik zou echt niet weten wie ja Nevland aardige spits hoor maar echt geen niveau kuijt.
en verder in het buitenland ? vast niet iets wat we kunnen betallen
En dan zou er wel weer gezegt worden dat Kuijt ook niet zo goed leek als nu toen die werd gehaalt maar daar hebben we gewoon geluk mee gehad.
niet te hopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Belgische spits (Luigi Pieroni?) schijnt op dat lijstje te staan, net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië en nog een Zuid-Amerikaan. Namen zijn niet bekend, maar dit zou het lijstje ongeveer moeten zijn.
Al lijkt me dat ze eerst in Nederland kijken, maar ja, wat is daar nou echt goed genoeg?
Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Lijkt me niet geschikt. Wellicht dat ze zelfs gewoon Pierre in de spits zetten en een vleugelspits halen, zou me ook niet verbazen. Of Huysegems / Boussaboun als centrumspitsen zien.
Daar wordt ik niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Lijkt me niet geschikt. Wellicht dat ze zelfs gewoon Pierre in de spits zetten en een vleugelspits halen, zou me ook niet verbazen. Of Huysegems / Boussaboun als centrumspitsen zien.
zijn iig geen tropische verassingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
net als enkele Scandinaviërs, een Rus (maar die lijken me heel duur), enkele spelers uit voormalig Joegoslavië
geen van allen geschiktquote:Qua eventueel te halen spitsen kom ik dan aan Geert den Ouden, Danny Koevermans, Erik Nevland, Romano Denneboom, Andrzej Niedzielan, Gerald Sibon, Cristiano, Blaise N'Kufo en Iwan Redan.
Rico Kogeldans als spitsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef Canisfire het volgende:
Wat loopt er eigenlijk in de jeugd?
of is het allemaal hoog niveau middenveld en verdediging en voorin niets?
Was dat geen linker of rechter aanvaller?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Diego Biseswar hebben ze natuurlijk nog in de jeugd.
Jij bent echt geniaal. Drie topics lang gaat het over het gebrek aan geld bij Feyenoord, en volgens jou moeten ze gewoon met geld gooien. Heb je al gemaild naar cwo@feyenoord.nl?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt Ibrahim Salou wel een goede indruk maken afgelopen seizoenmaar die gaat naar brugge
ze moeten gewoon met geld gooien en bij Anderlecht Nicolas Frutos halen![]()
als ze nouw 15 miljoen euro krijgen voor Kuyt kan je best een deel er van uitgeven aan een nieuwe spits, liefst frutos, maar is toch niet mogelijk, is pas nieuw bij anderlechtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt geniaal. Drie topics lang gaat het over het gebrek aan geld bij Feyenoord, en volgens jou moeten ze gewoon met geld gooien. Heb je al gemaild naar cwo@feyenoord.nl?
nou danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze nouw 15 miljoen euro krijgen voor Kuyt kan je best een deel er van uitgeven aan een nieuwe spits, liefst frutos, maar is toch niet mogelijk, is pas nieuw bij anderlecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |