Ik denk dat de geruchten over de spaarpot van Feyenoord dan toch waar zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom net van GVA - Vitesse af.... GVA is mijn amateur clubje. Dus een vriend van me die altijd mee naar Feyenoord gaat spreekt Theo Jansen aan. Hij vraagt: Hey Theo wanneer kom je naar Zuid? Theo: Ze kunnen me niet betalen (zonder gein).
Theo Jansen is gewoon een vuile kut jood![]()
Dikke Theo hoef ik niet meer in de Kuip tte zien![]()
![]()
![]()
Ik heb het al vaker hier voorbij zien komen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef ruud_fr het volgende:
ja gaan we ff met z'n allen Theo Jansen geloven
timmerquote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe nu op studio sport. Niemand van feyenoord wil praten met de pers behalve....
.................quote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe nu op studio sport. Niemand van feyenoord wil praten met de pers behalve....
let je wel effe op je woordenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kom net van GVA - Vitesse af.... GVA is mijn amateur clubje. Dus een vriend van me die altijd mee naar Feyenoord gaat spreekt Theo Jansen aan. Hij vraagt: Hey Theo wanneer kom je naar Zuid? Theo: Ze kunnen me niet betalen (zonder gein).
![]()
![]()
wil je morgen nog naar halsteren mail dan ffquote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....quote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verwachten jullie van de aankopen in een paar woorden?
1: Timmer: Wordt bankzitter en speelt een paar wedstrijden redelijk goed
2: Lucius: Zet zijn slechte seizoen bij PSV voort en wordt geen versterking voor Feyenoord
3: Kolkka: Gaat vaak invallen en voornamelijk bij een voorsprong goed werk verrichten
4: Huysegems: Maakt een stuk of 10 goals, 10 assist en draait een behoorlijk seizoen
5: Sammuel: Valt in het begin van het seizoen zo nu en dan in en wordt na de winterstop een revalatie
maar hoe leg je dat uit,quote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....
Dikke Theo![]()
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebrokenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar hoe leg je dat uit,
ze kunnen me transfersom niet betalen of mijn salaris ?
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
We mogen deze week wel eens een keeper gaan verkopen. Lopen er nu 4 rond
Hij mag nu pas spelen en wordt de beste aankoopquote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sammuel is geen aankoop van dit seizoen....
Lijkt me niet, Lijkt me daarom logisch als hij weggaatquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?
Het zal wel even duren voordat dat allemaal doorkomt in de cijfers.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff dat we niet zwemmen in geld moge duidelijk zijn toch? Die cijfers van de KvK logen er niet om. Zat wel geen toelichting bij, maar royaal in de munten zitten we niet. Veel oud zeer, wat veels te lang heeft geduurd voordat werd weg gewerkt.
Persoonlijk had ik ook gedacht dat de sanering meer geld zou opleveren, maar kennelijk valt dit toch tegen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Aerts nog eigenlijk toekomst in de kuip?
Nog nooit zien spelen, maar is dus niet iets als Sprockel, Loovens, De rijck ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij mag nu pas spelen en wordt de beste aankoop
Misschien weer terug naar FC Den Boschquote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Lijkt me daarom logisch als hij weggaat
Vind het helemaal niet zo arrogant. Wie zegt dat de transfersom niet gewoon te hoog is?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebroken![]()
DIkke Theo is Feyenood niet waard als hij dit soort arrogante teksten zwatst![]()
Als het de waarheid is vind ik het niet arrogant.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dikke Theo moet gewoon lekker bij Vitesse blijven voetballen. Jammer genoeg heeft niemand van ons 1e zijn been gebroken![]()
DIkke Theo is Feyenood niet waard als hij dit soort arrogante teksten zwatst![]()
Koop jij ook shirtjes van andere clubs dan Feyenoord? Want naar Feyenoord zal ie dus niet meer gaanquote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De naam van dat dikke zeug zal dus nooit achter op mijn shirt komen te staan![]()
Dat duurt ook wel ff. In die cijfers zat vermoedelijk niet de verkoop van Ghaly, Ono en uiteraard Kalou niet. Maar toch zal Feijenoord onder Wotte/Gullit gewoon diep hebben moeten gaan. Tel daarbij het verlies wat je moet nemen op een speler als Lazovic. Dan is er gewoon roofbouw gepleegd op je liquide middelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zal wel even duren voordat dat allemaal doorkomt in de cijfers.
Daarnaast is de sanering nog lang niet klaar.
Halsteren waar lig datquote:Op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
jaja, moet je nog gratis naar halsteren morgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |