Ja, maar zij denkt van wel en komt iedere keer met deze flauwekul aanzetten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een kind weet niet eens wat een relatie is, laat staan dat je er een relatie mee kan hebben.
De bal ligt bij de publieke opinie, pers, stichting Soelaas en de wetgevende machtquote:
nou ja, wat velen denken: nu de partij mag bestaan, zal heel snel die grens omlaag gaan en worden alle kinderen boven de twaalf vogelvrij voor pedofielen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
De bal ligt bij de publieke opinie, pers, stichting Soelaas en de wetgevende macht
hohoho JIJ vindt dat correct.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niets van, hè?
Het is juist correct dat iemand nog steeds normaal kan redeneren, ook al heeft diegene er emotioneel heel dicht bij gestaan. Leer het eens in te zien!
Ja, want waarom de rechtspraak in Nederland hanteren hè? Kom maar met de fakkels en hooivorken, hup!quote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Alulu het volgende:
[..]
En terecht dat ze de NVPD een bezoekje brengen.![]()
niet alleen ik hoor ..quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef HPoi het volgende:
Ja, maar zij denkt van wel en komt iedere keer met deze flauwekul aanzetten.![]()
tss, er staan weer 1000 tegengestelde feiten tegenover.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
niet alleen ik hoor ..
maar ja, je wil zelfs wetenschappelijk onderzoek hierover niet geloven als het je niet uitkomt .. .. en met iemand die feiten blijft ontkennen is moeilijk praten![]()
Ik denk dat velen daar bang voor zijn, jaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, wat velen denken: nu de partij mag bestaan, zal heel snel die grens omlaag gaan en worden alle kinderen boven de twaalf vogelvrij voor pedofielen.
Dit is normale ontwikkeling van kinderen tot volwassenen, je was aan het leren hoe het allemaal in elkaar stak.quote:owja, ik had op mijn veertiende al "verkering" hoor, maar goed, onder de 16 ben je volgens een aantal hier kind, heb je de ballen verstand van relaties en zoen je elkaar omdat het blijkbaar stoer is om je tong uit te steken waarbij deze per ongeluk de tong van een ander raakt...
quote:owja, sarcasme.
Hey, das grappig, dat is precies het standpunt van de PnvDquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef JohnDope het volgende:
ik zeg ook niet dat we het er binnen een jaar doorheen drukken die stenegingswet. Er zal wel wat tijd overheen gaan, Europa zal ook wel wat te zeiken hebben, maar als we het echt willen dan komt het wel goed.
Of omdat zijn partij discriminerend is. Maar goed aan die stichting de taak om ergens wat te vinden dat tegen de PP kan worden gebruikt. N.L. iets waarin staat dat het streven naar sex tussen kinderen en volwassenen verboden is.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:16 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hey, das grappig, dat is precies het standpunt van de PnvD![]()
O en over je anti-pedo partij: zo'n partij is wel grondwettelijk verboden. Gelijkheidsbeginsel enzo.
My God wetenschappelijk onderzoek doen naar sex met kinderen, veel gekker dan het hier nu gaat kan het niet worden dunkt mij. Zal zeker vast gepaard gaan met veel praktijk ervaringquote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
niet alleen ik hoor ..
maar ja, je wil zelfs wetenschappelijk onderzoek hierover niet geloven als het je niet uitkomt .. .. en met iemand die feiten blijft ontkennen is moeilijk praten![]()
Zeg, dat is Wilders tekst om art. 1 van de GW te vervangen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef knowall het volgende:
Als Geert Wilders zijn eigen partij mag hebben, dan mag iedereen dat.
Dan kan je die pedo student inschakelen. Toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
My God wetenschappelijk onderzoek doen naar sex met kinderen, veel gekker dan het hier nu gaat kan het niet worden dunkt mij. Zal zeker vast gepaard gaan met veel praktijk ervaring![]()
![]()
nou ik kreeg op mijn tiende al wel een boekje over seksuele voorlichtingquote:Op maandag 17 juli 2006 17:16 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
Ik denk dat velen daar bang voor zijn, ja
Maar ik ben niet zo bang dat dat zou gebeuren
[..]
Dit is normale ontwikkeling van kinderen tot volwassenen, je was aan het leren hoe het allemaal in elkaar stak.
Maar ik mag hopen dat je geen praktijk lessen kreeg van een volwassen persoon, zeg maar een volledig ontwikkeld en volgroeid kind, een tot volle wasdom gekomen kind, een volwassene dus
[..]
De grondwet bedoel je?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
Of omdat zijn partij discriminerend is. Maar goed aan die stichting de taak om ergens wat te vinden dat tegen de PP kan worden gebruikt. N.L. iets waarin staat dat het streven naar sex tussen kinderen en volwassenen verboden is.
jaja. Dusse even iets vinden dat ze dat recht niet hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze hebben echter wel het recht om voor hun belangen op te komen. Prima toch, geef pedo's maar een gezicht.
Eh, niet om het één of ander, maar hoe wil jij dan dat vastgesteld wordt of sexuele relaties tussen kinderen en volwassenen schadelijke gevolgen kunnen hebben?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
My God wetenschappelijk onderzoek doen naar sex met kinderen, veel gekker dan het hier nu gaat kan het niet worden dunkt mij.
Kijk, als je alles wat niet in je eigen wereldbeeld past al op een dergelijke manier in discrediet meent te moeten brengen, dan ben je niet 'open minded' zoals je jezelf graag profileert, maar bekrompen.quote:Zal zeker vast gepaard gaan met veel praktijk ervaring![]()
![]()
Iets vinden waardoor mensen hun mening niet mogen geven? Dat bestaat al hoor, google anders even op Fascismequote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef HPoi het volgende:
[..]
jaja. Dusse even iets vinden dat ze dat recht niet hebben.![]()
We kunnen ze ook vrijwillig laten aanmelden, dan kunnen we ze laten chippen.![]()
'Inquisitie' doet het ook wel goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:40 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iets vinden waardoor mensen hun mening niet mogen geven? Dat bestaat al hoor, google anders even op Fascisme
Das ook een fijne inderdaad. Genoeg mogelijkheden om een eigen partijprogramma op te zetten dacht ik zoquote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'Inquisitie' doet het ook wel goed.
Aangezien Pedo's nogal verketterd worden hier en daar, houden mensen die gevoelens liever voor zich. Jij komt dus nooit te weten wie er een pedofiel is, totdat ze zich vergrijpen aan het 1 en ander.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Vriendelijk het volgende:
Hé JohnDope nog een paar leuke punten voor je partij program
--Verbieden dat pedo's pedogagiek gaan studeren en ooit in hun vakgebied aan het werk komen
Ik weet niet wie ik enger vind, jij of die pedo'squote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef JohnDope het volgende:
Die pedopartij mag niet verboden worden!
Als die pedopartij straks zetels krijgt, dan ga ik een anti-pedo partij oprichten die pleit voor het stenigen van pedofielen. Even een meerderheidje halen, wetje wijzigen en klaar. Eerlijk is eerlijk.
En als we dan toch de macht hebben, gaan we ook even in die stemcomputers kijken wie er op die pedopartij hebben gestemd.
Dan is het nog wel een goed idee om maar ergens te beginnen, dat het actief practiserende pedosexuelen, verboden gaat worden zich beroepsmatig met kinderen bezig te houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aangezien Pedo's nogal verketterd worden hier en daar, houden mensen die gevoelens liever voor zich. Jij komt dus nooit te weten wie er een pedofiel is, totdat ze zich vergrijpen aan het 1 en ander.
Mensen waarvan het bekend is dat ze actief praktiserend pedosexueel zijn zitten òf in een inrichting, òf ze zijn daar naar op weg.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
Dan is het nog wel een goed idee om maar ergens te beginnen, dat het actief practiserende pedosexuelen, verboden gaat worden zich beroepsmatig met kinderen bezig te houden.
? het oprichten van die partij is dus ludieke actie van een aantal pedo sympatisanten?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Mensen waarvan het bekend is dat ze actief praktiserend pedosexueel zijn zitten òf in een inrichting, òf ze zijn daar naar op weg.
Vandaar ook dat ze het geheim houden he![]()
Het onderscheid tussen het hebben van pedosexuele gevoelens en het praktiseren van pedosexuele handelingen is jou nog niet helemaal duidelijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:51 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
? het oprichten van die partij is dus ludieke actie van een aantal pedo sympatisanten?![]()
Nee ik vind het gewoon leuk, dat geluid dat m'n toetsenbord maakt als ik al die letters in moet tikken.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen het hebben van pedosexuele gevoelens en het praktiseren van pedosexuele handelingen is jou nog niet helemaal duidelijk?
net als bij elk ander soort relatie als er sprake is van onvrijwilligheid en misbruik ..quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef HPoi het volgende:
[..]
tss, er staan weer 1000 tegengestelde feiten tegenover.![]()
quote:A-priori uitgaand van misbruik en exploitatie heeft men het daar over slachtoffers en daders. Dat er kinderen slachtoffer worden van seksueel misbruik staat buiten kijf; de ernst en de frequentie ervan worden mogelijk onderschat. Hiertegenover staan de verhalen van deze meisjes en jongens. (...) Waar het om gaat is dat er überhaupt meisjes en jongens zijn met andere dan misbruik- en exploitatie-ervaringen. Wanneer men op de een of andere manier met pedofilie of met seks tussen kinderen en volwassenen te maken krijgt, doet men er goed aan daar rekening mee te houden.
Welk ander kind?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:12 schreef moussie het volgende:
[..]
net als bij elk ander soort relatie als er sprake is van onvrijwilligheid en misbruik ..
maar ja, dat is het hem dus juist, volgens het onderzoek van de rijksuniversiteit van utrecht
[..]
dus hou eens een keer op je eigen morele verontwaardiging als uitgangspunt te nemen en kijk naar de feiten .. je zegt dat je het opneemt voor het misbruikte kind en dat is op zich heel lovenswaardig, ware het niet dat je tegelijkertijd het bestaan van het andere kind op basis van aannames ontkent, jij stopt dat kind in een slachtofferrol en beschadigd het
maw .. je argumenteerd niet voor het kind maar voor jezelf en je durft nog niet eens te kijken of je je misschien vergist .. je blijft maar door generaliseren over iets zo kwetsbaars als het gevoelsleven van een kind
tutututuuu. Degene die iemand nu in een hoekje drukt ben jij zelf.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Hansworst het volgende:
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen. Met andere woorden: "ik doe alles om mijn gelijk te halen, zelf kinderen in een slachtofferrol plaatsen terwijl ze geen slachtoffer zijn."
Zelfde zie je gebeuren bij die imbecielen die hoofddoekjes afkeuren door die vrouwen vooral op het hart te drukken dat ze worden onderdrukt. Stelletje gore honden zijn het.
kuch kuch kuch ... hierna volgt een hevige hoestbui.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Hansworst het volgende:
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen.
juist ja, het kind dat volgens jou en een boel anderen niet bestaat, niet kan bestaan .. en als het wel bestaat dan is het vast de pedo die het zo heeft gemaakt .. luister toch vooral niet naar de kinderen die een ander verhaal vertellen, je heilige huisje mocht gaan wankelenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef HPoi het volgende:
[..]
Welk ander kind?
Het kind dat het goed vindt dat hij/zij een relatie heeft met een volwassen persoon? Dus het kind dat geen misbruik ervaart?
Ach ja, een kind kan je alles doen geloven. Dan vertellen ze idd zo'n verhaal. En dan kan je ze idd misschien maar beter gelijk geven, want anders wordt het nog veel erger en ingewikkelder voor het kind.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef moussie het volgende:
[..]
juist ja, het kind dat volgens jou en een boel anderen niet bestaat, niet kan bestaan .. en als het wel bestaat dan is het vast de pedo die het zo heeft gemaakt .. luister toch vooral niet naar de kinderen die een ander verhaal vertellen, je heilige huisje mocht gaan wankelen
strooi nog wat vaker met je 'dom'termen!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Hansworst het volgende:
Velen zijn te dom om een onderscheid te maken tussen enerzijds pedofilie en anderzijds pedoseksualiteit.
leuk dat je niet leest.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
strooi nog wat vaker met je 'dom'termen!
[edit]
Nu geloof ik daar wel in, als ik al die boeken moet geloven, ook al is dit niet relevant in dit topic natuurlijk! Maar toch..de gedachte is wel prettig aangezien er nogal wat 'mannen' (?) hier strooien met termen als "achterlijk','dom','stom','niet nadenkend', en 'je moet begrijp hebben voor',
prima! Tot het in je eigen straatje te pas komt en dan janken ze het uit. Maar goed ik ga me hier maar niet langer ergeren aan sommige uitspraken en klempraterij, of goedpraterij.
Ik ben tegen! En gelukkig zijn er meer dan genoeg nog gezond nadenkende mensen die er net zo over denken.
Ach, Dope is ongevaarlijk, die blaat constant op FOK stoere taal maar hij doet niks, de spreekwoordelijke blaffende hondquote:Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik enger vind, jij of die pedo's...
Ik ben ook tegen pedofilie, ik ben alleen niet voor het terzijde schuiven van de rechtsstaat als het zo uitkomt. Pedofilie staat duidelijk omschreven in het WvS en gezien de publieke opinie op dit punt zie ik nog geen enkel teken dat er ook maar iets zal veranderen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben tegen! En gelukkig zijn er meer dan genoeg nog gezond nadenkende mensen die er net zo over denken.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen pedofilie, ik ben alleen niet voor het terzijde schuiven van de rechtsstaat als het zo uitkomt. Pedofilie staat duidelijk omschreven in het WvS en gezien de publieke opinie op dit punt zie ik nog geen enkel teken dat er ook maar iets zal veranderen.
ja en wat ben jij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:54 schreef Hansworst het volgende:
ah kijk aan het taalgebruik wordt al grofferquote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Hansworst het volgende:
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen. Met andere woorden: "ik doe alles om mijn gelijk te halen, zelf kinderen in een slachtofferrol plaatsen terwijl ze geen slachtoffer zijn."
Zelfde zie je gebeuren bij die imbecielen die hoofddoekjes afkeuren door die vrouwen vooral op het hart te drukken dat ze worden onderdrukt. Stelletje gore honden zijn het.
excuse me .. jij wil dat een kind misbruikt wordt zodat jij je gelijk te gaan halen .. ?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik mag hopen dat diegenen hier die zo pro pedopartij zijn, in eigen kringen, omgeving,
dit mee mag maken of desnoods in een next life!
nee!!!!!!! Diegene die hier propageren dat dit alles maar moet kunnen, dit als ze het zelf eens moeten meemaken dat ze dan wel anders piepen !quote:Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef moussie het volgende:
[..]
excuse me .. jij wil dat een kind misbruikt wordt zodat jij je gelijk te gaan halen .. ?
wie is er hier nou ziek ?
Volgens mij he, moet jij eens even flink in de spiegel kijken. Ik daag jou uit om op mijn laatste post te reageren, die op jou gericht is. Kun je dit niet, dan kun je beter gewoon je mondje houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Hansworst het volgende:
[..]
En je bent zeker wel voor het idee dat kinderen onderling met elkaar de seksualiteit ontdekken? Ja hè? Hypocriet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |