Als iemand die feiten kan scheiden van massahysterie?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef HPoi het volgende:
[..]
idd. Want feitelijk is het geen verkrachting maar maken ze wel degelijk (mis)(ge)bruik van kinderen.
bronquote:Vrijwillige relaties
Al enkele decennia lang doen seksuologen onderzoek naar het verschijnsel vrijwillige "pedofiele relaties". Bedoeld zijn dan relaties die in ieder geval op het moment zelf door het kind ervaren worden als vrijwillig en waarbinnen op zichzelf geen seksualiteit hoeft plaats te vinden. Het zijn affectieve relaties tussen een volwassene met pedofiele gevoelens (van erotische aantrekking of verliefdheid) en een minderjarig kind of jongere tot 16 jaar. Een van de bekendste onderzoekers op dit gebied is Dr. Theo Sandfort geweest van de Rijks Universiteit Utrecht. Hij onderzocht kinderen binnen vrijwillige pedofiele relaties en kwam daarbij tot de conclusie dat zij die relaties veel vaker dan algemeen geloofd werd zelf als positief en gewenst ervoeren. Hij schrijft onder meer: "Het beeld dat op basis van de verhalen van de meisjes en de jongens ontstaat wijkt nogal af van hoe er doorgaans in 'wetenschappelijke' literatuur over seksuele contacten tussen volwassenen en kinderen geschreven wordt. A-priori uitgaand van misbruik en exploitatie heeft men het daar over slachtoffers en daders. Dat er kinderen slachtoffer worden van seksueel misbruik staat buiten kijf; de ernst en de frequentie ervan worden mogelijk onderschat. Hiertegenover staan de verhalen van deze meisjes en jongens. (...) Waar het om gaat is dat er überhaupt meisjes en jongens zijn met andere dan misbruik- en exploitatie-ervaringen. Wanneer men op de een of andere manier met pedofilie of met seks tussen kinderen en volwassenen te maken krijgt, doet men er goed aan daar rekening mee te houden."
Mijn verglijking gaat mankquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
Mischien is het leetijds verschil belangrijker, tussen de twee die vrijen dan de absolute leeftijd.
Ik heb het idee dat als het leeftijds verschil erg groot is dat het meer te maken heeft met machtslust zoals je ook kunt zien bij bondisme en sm
Ik gooi maar een balletje op
Waarom zouden ze machtslust erin zetten dan? Eén keer (machtswellust) is genoeg hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 15:43 schreef Vriendelijk het volgende:
GATVER het woordt komt niet eens voor in de dikke van dale op internet![]()
Ik denk dat jij vooral degene bent die er weinig van begrijpt.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef technojunk het volgende:
[..]
dat kun je wel met vele dure woordjes uitleggen maar die kutpedos begrijpe dat toch echt niet
ze moete eens ophouden met dat met dure woordjes enzo te doen maar moete gewon begrijplijk zijn voor idereen
Met die rare gele gezichtjes kan je kennelijk meer dan met taalquote:Op maandag 17 juli 2006 15:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Waarom zouden ze machtslust erin zetten dan? Eén keer (machtswellust) is genoeg hoor
Ah Geert Wilders, onze knuffelpopulist, heeft zijn afgrijzen geuitquote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
*zucht*
waarom zou je stemmen op zo'n partij in vredesnaam??????
anyway Wilders is ook boos
GEERT WILDERS: PEDOPARTIJ WEL VERBIEDEN
Monday, 17 July 2006
Geert Wilders heeft met afgrijzen kennis genomen van de uitspraak van de rechtbank in Den Haag om de pedofielenpartij niet te verbieden. "Partijen met dergelijke zieke standpunten over sex met kinderen dienen te worden verboden" aldus Wilders, die eerder kamervragen hierover aan Minister Donner stelde. "Ik hoop dat Minister Donner (CDA) mijn kamervragen nu snel beantwoord en tegemoetkomt aan mijn wens de pedopartij te verbieden. Als hij daar niet toe bereid is zal ik kijken of het mogelijk is een wettelijk verbod af te dwingen middels een initiatiefwetsvoorstel" aldus Wilders.
![]()
Geloof jij nou echt dat er een kind op de wereld is die een 'relatie' wil beginnen met die pedofielen??quote:
En je bent zeker wel voor het idee dat kinderen onderling met elkaar de seksualiteit ontdekken? Ja hè? Hypocriet!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat er een kind op de wereld is die een 'relatie' wil beginnen met die pedofielen??
Die gasten hebben rotkoppen, daar trap je je hond nog van af.
Een kind weet niet eens wat een relatie is, laat staan dat je er een relatie mee kan hebben.
Omdat ik de fakkel en de hooivork nog even in de schuur laat staan?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat ik de fakkel en de hooivork nog even in de schuur laat staan?
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat ik de fakkel en de hooivork nog even in de schuur laat staan?
ik ben nergens voor vriend.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Hansworst het volgende:
[..]
En je bent zeker wel voor het idee dat kinderen onderling met elkaar de seksualiteit ontdekken? Ja hè? Hypocriet!
Vast. Net zo goed als dat er vast een hele beerput van pedofilie en indoctrinatie binnen diverse kerkgenootschappen te vinden zal zijn. Of van fraude, oplichting en negeren van voorschriften bij bouwondernemingen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat ik me ook afvraag; is hoeveel verborgen zedendelicten die PNVD-ers op hun naam hebben staan. Want ik weet 100% zeker dat er een ongekend grote beerput is rond die viezemannen!
Door dat systematische gebash van pedo's lijkt er een culturele leemte te zijn onstaanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef Vriendelijk het volgende:
[..]
Met die rare gele gezichtjes kan je kennelijk meer dan met taal
machtswellust is een bestaand woord, maar lijkt in zijn definitie toch weer niet de lading te dekken
Gelukkig ben ik dislectisch en kan ik niet typen en heb ik daar dus niet zo'n last van![]()
Nou sorry hoor als je nichtje misbruikt is, dan vind ik het supervaag dat jij het voor pedofielen opneemt. Je bent voor ze of tegen ze, een middenweg bestaat niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..].
massahysterie he. je hoeft het woord pedofiel maar te roepen en men vliegt als den dolle in de aanval zonder ook maar even te kijken wat voor maf gedrag ze vertonen. owja, voordat iemand mij gaat vertellen da ik een pedolover ben: mijn nichtje is misbruikt, op haar 14de, volledig bewust van haarzelf maar door overmacht gegrepen, als ik die vent nog eens zie, dan is hij niet veilig. maar sorry hoor, als we op deze manier democatrie ondermijnen terwijl democratie juist zelf de filterende werking is, dan vraag ik me af hoe kort mensen op hun neus kijken en alleen maar bah en vies roepen als het hen uitkomt. denk es over dit geheel na, wees eens echt reeel hoe zaken kunnen lopen, want ik zie iun dit topic vooral doemdenkers...
Jij begrijpt er echt niets van, hèquote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou sorry hoor als je nichtje misbruikt is, dan vind ik het supervaag dat jij het voor pedofielen opneemt. Je bent voor ze of tegen ze, een middenweg bestaat niet.
Zo kan je de satanisten binnen de kerk ontdekken. Fraude en oplichting is natuurlijk een lachertje vergeleken bij sexueel misbruik.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vast. Net zo goed als dat er vast een hele beerput van pedofilie en indoctrinatie binnen diverse kerkgenootschappen te vinden zal zijn. Of van fraude, oplichting en negeren van voorschriften bij bouwondernemingen.
Maar wat wil je daar verder mee zeggen, behalve wat stemmingmakerij?
Je snapt er echt geen drol van hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou sorry hoor als je nichtje misbruikt is, dan vind ik het supervaag dat jij het voor pedofielen opneemt. Je bent voor ze of tegen ze, een middenweg bestaat niet.
Als er iemand openminded is dan ben ik het wel, maar een pedofiel zal altijd mijn vijand zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niets van, hè?
Het is juist correct dat iemand nog steeds normaal kan redeneren, ook al heeft diegene er emotioneel heel dicht bij gestaan. Leer het eens in te zien!
Die blinde haat maakt het voor jou onmogelijk om te discussieren over dit onderwerp, dus wat doe je hier eigenlijk nog?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als er iemand openminded is dan ben ik het wel, maar een pedofiel zal altijd mijn vijand zijn.
het gaat niet om wat ik of jij wel of niet willen geloven .. het gaat om wat die kinderen zeggenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef JohnDope het volgende:
Geloof jij nou echt dat er een kind op de wereld is die een 'relatie' wil beginnen met die pedofielen??
waar maak je je dan druk om, zo weinig vertrouwen in de goede smaak van je kids ?quote:Die gasten hebben rotkoppen, daar trap je je hond nog van af.
pff .. je doet net alsof een kind tot zijn 16de een hersen- en gevoelloos iets is dat nergens verstand van heeft .. het ontkennen van de kinderlijke seksualiteit lijkt dan ook meer iets dat bedacht is om niet geconfronteerd te worden met ongemakkelijke vraagstukken over oa je eigen houding ten opzichte van het geheelquote:Een kind weet niet eens wat een relatie is, laat staan dat je er een relatie mee kan hebben.
ik snap het nietquote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen drol van hè?
Hij (en ik) neemt/nemen het niet op voor pedofielen. We nemen het op voor het handhaven van democratische rechten. Rechten die ook gelden voor mensen die er ideeen op nahouden die significant afwijken van de algemene norm.
Dat die ideeen geen invloed zullen hebben is gegarandeerd door het democratisch systeem dat we hier kennen, net zo lang als de algemene consensus is dat die ideeen onwenselijk zijn.
De democratie is in dat opzicht een zelf-regulerend systeem, om extreme afwijkingen tegen te gaan zijn geen kruistochten of verboden op gedachtengoed nodig.
je moet je vijanden bij je houden, het liefst dood knuffelenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als er iemand openminded is dan ben ik het wel, maar een pedofiel zal altijd mijn vijand zijn.
Inderdaad, je snapt het niet.quote:
Hooguit weet je dat van een aantal 'frontmensen' van die partij, stemmen is namelijk nog altijd anoniem.quote:Ik vind het juist goed dat die partij is opgericht, dan weten we straks precies wie waar staat in de maatschappij.
Dat vergt iets meer dan een 'wetje wijzigen'. Dat vereist namelijk een grondwetswijziging.quote:En als PNVD een succes wordt tijdens de verkiezingen, dan richt ik bij de volgende verkiezingen een anti-pedo-partij op die pleit voor het stenigen van pedofielen. Dan ga ik een meerderheid regelen, wetje wijzigen en gooien maar.
Ten eerste staat dat niet opgeslagen, maar goed... En ten tweede draai je met het afschaffen van anoniem stemrecht de facto de democratie de nek om.quote:En als ik dan lekker op dreef ben dan ga ik ook even in de stemcomputers kijken wie op de pedo-partij hebben gestemd.
ik neem het niet op voor ze, ik hou alleen niet van dom, gemakkelijk, massahysterisch geblaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik snap het even niet. Je vindt het goed dat die partij is opgericht, maar een pedofiel zal altijd je vijand zijn. Maar als JMG vervolgens ook zegt dat ie het niet verkeerd vindt dat de democratie zijn werk doet is ie ineens voor de pedofielen?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik snap het niet
Ik vind het juist goed dat die partij is opgericht, dan weten we straks precies wie waar staat in de maatschappij.
stemmen is allang niet meer anoniem, het gaat tegenwoordig bijna overal electronisch. Dan wijzigen we de grondwet, als wij de meerderheid dat willen, dan wijzigen we dat toch. Als het er op aan komt ben ik een democraat tot op het bot.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Inderdaad, je snapt het niet.
[..]
Hooguit weet je dat van een aantal 'frontmensen' van die partij, stemmen is namelijk nog altijd anoniem.
[..]
Dat vergt iets meer dan een 'wetje wijzigen'. Dat vereist namelijk een grondwetswijziging.
[..]
Ten eerste staat dat niet opgeslagen, maar goed... En ten tweede draai je met het afschaffen van anoniem stemrecht de facto de democratie de nek om.
En ik geloof niet dat er in Nederland veel mensen zitten te wachten op een dictatoriaal regime, zelfs niet wanneer dit onder het motto van de bestrijding van pedofilie gebeurt.
Dus: Inderdaad, je hebt er geen drol van begrepen.
En je denkt dat bij het stemmen je naam en adres aan een stem is gekoppeld ofzo? Uit nieuwsgierigheid, hoe denk je uit een willekeurige lijst met stemmen de gegevens van de stemmers te halen?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
stemmen is allang niet meer anoniem, het gaat tegenwoordig bijna overal electronisch. Dan wijzigen we de grondwet, als wij de meerderheid dat willen, dan wijzigen we dat toch. Als het er op aan komt ben ik een democraat tot op het bot.
ik zou het niet weten, daarom moet die broncode ook open.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En je denkt dat bij het stemmen je naam en adres aan een stem is gekoppeld ofzo? Uit nieuwsgierigheid, hoe denk je uit een willekeurige lijst met stemmen de gegevens van de stemmers te halen?
Ah, maar zo deed je dat net nog niet voorkomen. Toen was het nog stellig dat stemmen niet meer anoniem is.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, daarom moet die broncode ook open.
ik vertrouw inderdaad die machines niet. zodra wij hebben kunnen vaststellen dat er geen geheime achter deurtjes in die software zitten ben ik klaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ah, maar zou deed je dat net nog niet voorkomen. Toen was het nog stellig dat stemmen niet meer anoniem is.
Dat het electronisch gaat maakt het niet minder anoniem hoor. Er is geen koppeling tussen je stem en jij als persoon, net zo min als met een papieren stembiljet.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
stemmen is allang niet meer anoniem, het gaat tegenwoordig bijna overal electronisch.
Misschien hè, heeeeeel misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de democratische processen zoals die hier gelden. 'De meerderheid' is namelijk bij lange na niet genoeg om de grondwet gewijzigd te krijgen.quote:Dan wijzigen we de grondwet, als wij de meerderheid dat willen, dan wijzigen we dat toch. Als het er op aan komt ben ik een democraat tot op het bot.
Tuurlijk. Doe je best, ik zie het partijprogramma wel verschijnenquote:en ik denk dat er genoeg animo is voor een anti-pedo-partij. mijn partijprorgamma is sowieso minder radicaal dan die van de PNVD.
Dus ja beetje kortzichtig om meteen te zeggen dat ik er geen drol van begrijp.
Electronica is een vinding van de Duvel(niet te ontkennen ook), dus ik sluit niks uit (openmind remember).quote:Op maandag 17 juli 2006 16:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat het electronisch gaat maakt het niet minder anoniem hoor. Er is geen koppeling tussen je stem en jij als persoon, net zo min als met een papieren stembiljet.
[..]
Misschien hè, heeeeeel misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de democratische processen zoals die hier gelden. 'De meerderheid' is namelijk bij lange na niet genoeg om de grondwet gewijzigd te krijgen.
En met dit soort simplistisch geschreeuw maak je je niet echt geloofwaardig in een discussie.
[..]
Tuurlijk. Doe je best, ik zie het partijprogramma wel verschijnen.
We dwalen inderdaad af.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik vertrouw inderdaad die machines niet. zodra wij hebben kunnen vaststellen dat er geen geheime achter deurtjes in die software zitten ben ik klaar.
Maar we dwalen af(ander topic is dat), ik had het over stenigen.
Ik vind het wel dapper om te zeggen dat je stenigen minder radicaal vindt dan de wens van de PNVD om de leeftijdsgrens naar beneden te halen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef JohnDope het volgende:
en ik denk dat er genoeg animo is voor een anti-pedo-partij. mijn partijprorgamma is sowieso minder radicaal dan die van de PNVD.
Ik verbaas me over het wantrouwen van sommige mensen richting de overheid. Tuurlijk, deels zal ook echt wel terecht zijn, maar ik ben er van overtuigd dat een dergelijk democratisch principe nog niet geschonden is. Wat heeft de regering er immers aan om te weten waarop Jan Doedel uit willekeurige plaats heeft gestemd? Zolang we niet in een totalitaire staat leven zijn die gegevens nutteloos.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:36 schreef moussie het volgende:
tja, in hoeverre stemmen idd nog anoniem is heb ik ook zo mijn vraagtekens .. je loopt het hok in na je kaartje te hebben ingeleverd en dat dan 1 voor 1 .. kleine moeite om die volgorde aan elkaar te koppelen om te zien wie wat gestemd heeft
haha was wel te verwachten dat die viezeriken van het NRC weer een politiekcorrectstukje publiceerde over PNVD.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef Vriendelijk het volgende:
Heeft JohnDope een partij programma?
Loop je dat de hele tijd te verdedigen?![]()
http://www.nrc.nl/binnenland/article389983.ece
Heb het nog niet gelezen
over de doden niks dan goedsquote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef technojunk het volgende:
ja demoniseren dat deden ze met Fortuin
je vraagt je af wat precies fortuin deed dat de linkse media dat ze hem wel aanpakten maar die vuile pedos niet
fortuin![]()
vieze pedos
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:43 schreef groningerstudent het volgende:
We dwalen inderdaad af.
tja, maar wat JD daar voorsteld komt daar wel dicht bij in de buurt, en al heb ik er tot nu toe het volste vertrouwen in dat mijn rechten niet worden geschonden, het zou naïef zijn te ontkennen dat de mogelijkheid aanwezig isquote:Ik verbaas me over het wantrouwen van sommige mensen richting de overheid. Tuurlijk, deels zal ook echt wel terecht zijn, maar ik ben er van overtuigd dat een dergelijk democratisch principe nog niet geschonden is. Wat heeft de regering er immers aan om te weten waarop Jan Doedel uit willekeurige plaats heeft gestemd? Zolang we niet in een totalitaire staat leven zijn die gegevens nutteloos.
daarom snap ik ook het hele gedoe erom heen niet .. geen vertrouwen in de democratie omdat ze zelf teveel naar het totalitaire neigen lijkt het wel opquote:De PNVD heeft geen schijn van kans. Het is volgens mij al eerder gezegd, maar het enige dat ze denk ik serieus proberen te bereiken is acceptatie, en dat gaat op deze manier averechts werken. Ik heb er wat dat betreft alle vertrouwen in dat ze nog geen voet de politiek in krijgen.
had je pas geleden niet dat stukje gelezen over wat bekenden van PF hadden gezegd over hem als hij werkelijk premier was etc?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef technojunk het volgende:
je vraagt je af wat precies fortuin deed dat de linkse media dat ze hem wel aanpakten maar die vuile pedos niet
fortuin![]()
vieze pedos
Oh ja hoor, daar gaan we weer. Als je nou daadwerkelijk 'de media' een beetje zou volgen dan kun je zien dat er weerwoord genoeg gegeven wordt.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef technojunk het volgende:
Propageer je nou necrofilie?quote:fortuin![]()
vieze pedos
Ik sluit niet uit dat er 1 of meerdere personen op staan die vroeger sexueel misbruikt zijn en daardoor zo zijn doorgefreakt dat ze misschien even langs gaan op kantoor van de NVPD.quote:
En terecht dat ze de NVPD een bezoekje brengen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er 1 of meerdere personen op staan die vroeger sexueel misbruikt zijn en daardoor zo zijn doorgefreakt dat ze misschien even langs gaan op kantoor van de NVPD. (dat kantoor schijnt bij amsterdam muiderpoort te zitten(ik bedoel er verder niks mee hoor))
ok, maar goed, wat denk je dat er in de toekomst gebeurt met deze partij, dankzij deze rechtsspraak, aangezien er al een hoop mannetjes hebben geroepen dat die rechter nu niet deugt...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er 1 of meerdere personen op staan die vroeger sexueel misbruikt zijn en daardoor zo zijn doorgefreakt dat ze misschien even langs gaan op kantoor van de NVPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |