Alles wat je nu noemt vind ik niet relevant. Schade toebrengen aan de sociale zekerheid, de economie en dergelijke vergelijken met het misbruiken van een kind (= het kind beschadigen) is niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan we de SGP maar verbieden omdat die de vrijheid van godsdienst schaden. En de SP omdat die de economie schaden (volgens wat meer rechts georenteerde mensen) En de VVD omdat die de sociale zekerheid schaden (volgens de wat meer links georienteerde mensen.) En het CDA omdat het gewoon een kut-partij is. En D66 omdat die geen daadkracht hebben.........
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat ook standpunten die jou niet aanstaan een plek hebben in een democratische samenleving?
Pech voor jou, de rechter zegt niet dat jij dat mag namelijk, de rechter heeft alleen gezegd dat er betere argumenten van een bevoegde partij moeten zijn om tot een verbod over te gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef technojunk het volgende:
gwoon kut als de rechter nu die partij van de pedos niet verbied zegt hij eigenlijk dat het best is als je met kleine kinderen neukt
dan wil iik ook wel met een 13-jarige neuken als het toch mag
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef technojunk het volgende:
gwoon kut als de rechter nu die partij van de pedos niet verbied zegt hij eigenlijk dat het best is als je met kleine kinderen neukt
dat kun je wel met vele dure woordjes uitleggen maar die kutpedos begrijpe dat toch echt nietquote:
Dus als je stemt op die partij ben je automatisch Pedo ?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan zijn ze sneller te achterhalen en kunnen ze geen schade meer toebrengen aan kinderen
Jij vindt dat niet relevant. De leeftijd waarom een kind sex mag hebben is niets meer of minder dan een sociale consensus die middels wetgeving bekrachtigd is. Er is niets illegaals aan het nastreving van een verandering wat dat betreft. Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd met de drugswetgeving, topless en naakstranden, de leeftijd waarop je mag roken of drinken.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Alles wat je nu noemt vind ik niet relevant. Schade toebrengen aan de sociale zekerheid, de economie en dergelijke vergelijken met het misbruiken van een kind (= het kind beschadigen) is niet de bedoeling.
Het misbruiken van een kind is nogal wat anders dan dat je salaris wordt gehalveerd door belastingen.![]()
*zucht*quote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus als je stemt op die partij ben je automatisch Pedo ?
Vrij kort door de bocht volgens mij
Ben je ook Christen als je CDA stemt ?
Dat jij de rechter niet begrijpt ligt echt aan jou hoor. Kijk maar naar al die anderen hier die het gewoon begrijpen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef technojunk het volgende:
[..]
dat kun je wel met vele dure woordjes uitleggen maar die kutpedos begrijpe dat toch echt niet
ze moete eens ophouden met dat met dure woordjes enzo te doen maar moete gewon begrijplijk zijn voor idereen
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat dat betreft mag men best wat meer vertrouwen hebben in de werking van het democratisch systeem in plaats van als door een rabide hond gebeten te reageren op figuren die dit soort (m.i. onhaalbare) zaken nastreven.
wilders is allang mosterd na de maaltijd... alleen hij ziet hierin weer nieuw voer voor zijn eigen gebruik.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
*zucht*
waarom zou je stemmen op zo'n partij in vredesnaam??????
anyway Wilders is ook boos
GEERT WILDERS: PEDOPARTIJ WEL VERBIEDEN
Monday, 17 July 2006
Geert Wilders heeft met afgrijzen kennis genomen van de uitspraak van de rechtbank in Den Haag om de pedofielenpartij niet te verbieden. "Partijen met dergelijke zieke standpunten over sex met kinderen dienen te worden verboden" aldus Wilders, die eerder kamervragen hierover aan Minister Donner stelde. "Ik hoop dat Minister Donner (CDA) mijn kamervragen nu snel beantwoord en tegemoetkomt aan mijn wens de pedopartij te verbieden. Als hij daar niet toe bereid is zal ik kijken of het mogelijk is een wettelijk verbod af te dwingen middels een initiatiefwetsvoorstel" aldus Wilders.
![]()
als er toch niemand op stemt, waar maak je je dan druk over ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
*zucht*
pff .. tuurlijk duikt die erop .. doet die toch bij alles waarmee die stemmen kan winnenquote:anyway Wilders is ook boos
Monday, 17 July 2006
Geert Wilders heeft met afgrijzen kennis genomen van de uitspraak van de rechtbank in Den Haag om de pedofielenpartij niet te verbieden. "Partijen met dergelijke zieke standpunten over sex met kinderen dienen te worden verboden" aldus Wilders, die eerder kamervragen hierover aan Minister Donner stelde. "Ik hoop dat Minister Donner (CDA) mijn kamervragen nu snel beantwoord en tegemoetkomt aan mijn wens de pedopartij te verbieden. Als hij daar niet toe bereid is zal ik kijken of het mogelijk is een wettelijk verbod af te dwingen middels een initiatiefwetsvoorstel" aldus Wilders.
![]()
Nee, hij begrijpt het wel. De opmerking is slechts om de arme pedofielen die het niet begrijpen tegen zichzelf te beschermenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:37 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Dat jij de rechter niet begrijpt ligt echt aan jou hoor.
Nee helaas nietquote:Op maandag 17 juli 2006 13:55 schreef CANARIS het volgende:
Zonder dat ik alle details ken , want ik ben eigenlijk niet bereis om het "programma" van deze smeerlappen te gaan lezen , wil ik even het volgende kwijt.
Wanneer een partij een programma heeft waarin een handeling wordt gepropageerd die nu bij de wet verboden is, is dat dan niet reden genoeg om een partij te verbieden?
1. algemene verontwaardigingquote:Is de algemene verontwaardiging en het potentiele "ingevaar brengen " van minderjarige , niet ook reden genoeg voor een verbod?
Dit is vrij slim aangepakt van die lui want ze willen slechts de 'maximum toelaatbare leeftijd omlaag brengen' en dat is op zich zelf NIET strafbaar (ook al is het fout )quote:Is het indirekt reclame maken voor verboden handelingen niet strafbaar geneog?
Nee de Rechter moet de WET na levenquote:Is het niet vreemd , dat een rechter zegt dat een oordeel niet mogenlijk was om de klagende partij
zijn pleidooi op moraal opbouwde? Is moraal niet het dragende fundament van rechtspreking?
Wederom niet relevante vergelijkingen. Drugswetgeving, topless etc. brengt geen schade toe aan onweerbare personen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet relevant. De leeftijd waarom een kind sex mag hebben is niets meer of minder dan een sociale consensus die middels wetgeving bekrachtigd is. Er is niets illegaals aan het nastreving van een verandering wat dat betreft. Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd met de drugswetgeving, topless en naakstranden, de leeftijd waarop je mag roken of drinken.
kansloze uitspraak na kansloze uitspraak. dat je hem nog durft te quoten uberhaupt. Als kamerlid mag toch wel enig juridisch inzicht worden verwacht.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
*zucht*
Monday, 17 July 2006
![]()
Hoop echt dat je een grapje maakt ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef technojunk het volgende:
weldegelijk, is niet het beste vergelijk maar tochquote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wederom niet relevante vergelijkingen. Drugswetgeving, topless etc. brengt geen schade toe aan onweerbare personen.
nou ik was anders wel een halve dag van de kaart door een boobyflash van twee stralend witte koplampen gister op aquabest, maar dat terzijde...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wederom niet relevante vergelijkingen. Drugswetgeving, topless etc. brengt geen schade toe aan onweerbare personen.
Even voor de duidelijkheid :IK zou er idd niet op stemmen maar iemand (met weinig verstand van politiek ) zou op deze partij kunnen stemmen omdat de naam hem aanspreekt en om die dan gelijk met een politie aanval op te zadelen vind ik wat ver gaanquote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
*zucht*
Monday, 17 July 2006
![]()
Tja, zelfs dat is in Nederland niet eenduidig, sexueel ben je volwassen met 16 maar financieel niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:45 schreef Brupje het volgende:
Daarnaast is de defintie van kind ook cultuur afhankelijk.
NIET RELEVANT ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
in NL heb je ook meerdere (sub)-culturen ;pquote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, zelfs dat is in Nederland niet eenduidig, sexueel ben je volwassen met 16 maar financieel niet.
zeg ik dat ik op hem stemquote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid :IK zou er idd niet op stemmen maar iemand (met weinig verstand van politiek ) zou op deze partij kunnen stemmen omdat de naam hem aanspreekt en om die dan gelijk met een politie aanval op te zadelen vind ik wat ver gaan
ik vind het ook niet normaal 19 && 14. Beetje kansloos.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:53 schreef Brupje het volgende:
[..]
in NL heb je ook meerdere (sub)-culturen ;p
Maar ik vind het raar om te stellen dat een 14 jarige geen seks met een 19 jarige zou mogen hebben. Met zulke wetgeving ben je toch vooral ouders aan het beschermen ipv het 'kind'?
hoezo?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal 19 && 14. Beetje kansloos.
waarom?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:
het leeftijds verschil op die leeftijd vind ik gewoon te groot.
jou mening ja, maar die interesseert die 19 jarige en 14 jarige echt niet hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:
het leeftijds verschil op die leeftijd vind ik gewoon te groot.
Ik neem aan dat het hier ging om de drugswet die NU van kracht is.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
NIET RELEVANT ?
Enig idee hoeveel kinderen verslaafd aan de harddrugs kunnen raken als zo'n wet zou bestaan ?
Of levert dat geen schade op ?
Vraag in Staphorst eens aan de gemiddelde kerkganger hoe schadelijk volgens hem het zien van een naakt persoon van het andere geslacht is voor een kind.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, want dat betreft geen onweerbare personen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Maar-T het volgende:
[..]
weldegelijk, is niet het beste vergelijk maar toch
Waar zeg ik dat dan ?..even quoten pleasequote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg ik dat ik op hem stemZo ja graag even quoten
Zou kunnen ja...ik bedoelde iig een (hypothetische ) wet die Harddrugs 100% legaal maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het hier ging om de drugswet die NU van kracht is.
Eh? We hebben die grenzen allang vastgelegd in wetten dus wat wil jij nu eigenlijk? Onder de 16 is offlimits. Dat IS de wet.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef Vriendelijk het volgende:
Het stellen van die leeftijds grenzen is voer voor ontwikkelings psychologen
En die grenzen vast leggen in wetten is iets wat politici moeten doen ism juristen
Het wordt tijd dat die lui eens hun geld gaan verdienen
Ik bedoel dat salaris werd al overgemaakt, nu moeten ze er maar eens wat voor doen
Ja en wetten kun je veranderen ...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? We hebben die grenzen allang vastgelegd in wetten dus wat wil jij nu eigenlijk? Onder de 16 is offlimits. Dat IS de wet.
jaja ik begrijp je wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vraag in Staphorst eens aan de gemiddelde kerkganger hoe schadelijk volgens hem het zien van een naakt persoon van het andere geslacht is voor een kind.
En als hij/zij van de vraag al flipt, dan zou ik een ontspannend jointje aanbieden.
Wat ik dus bedoel: Overtuigingen van wat wenselijk, onwenselijk of schadelijk is, wordt grotendeels cultureel bepaald. De wettelijke grenzen weerspiegelen de algemene consensus, niet die van één groep.
Het is volstrekt onnodig om partijen te verbieden die op bepaalde vlakken een wijziging nastreven; zolang die algemene consensus niet bereikt wordt, zal die wijziging er immers niet komen.
Ze zijn wel heel erg doortrapt, want met die legalisering kunnen ze kleine kinderen legale GHB voeren, wat verwerpelijk ditquote:Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zou kunnen ja...ik bedoelde iig een (hypothetische ) wet die Harddrugs 100% legaal maakt
Forceren van sex staat in het wetboek van strafrecht onder verkrachting of aanranding, mijn beste, en dat heeft niets met een leeftijdsgrens van 16 jaar te maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef HPoi het volgende:
jaja ik begrijp je wel.![]()
Maar het is bekend dat een kind forceren tot sex schade toebrengt aan het kind. Een kerkganger die het niet leuk vind dat zijn kind naakte personen ziet van het andere geslacht: volgens de kerkganger kan dat schadelijk zijn. Dat is het echter niet. (iig niet dat ik weetDat is een overtuiging, een geloof, een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.
![]()
zuchtquote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Forceren van sex staat in het wetboek van strafrecht onder verkrachting of aanranding, mijn beste, en dat heeft niets met een leeftijdsgrens van 16 jaar te maken.
Mischien is het leetijds verschil belangrijker, tussen de twee die vrijen dan de absolute leeftijd.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? We hebben die grenzen allang vastgelegd in wetten dus wat wil jij nu eigenlijk? Onder de 16 is offlimits. Dat IS de wet.
Het doorttrapte is echter dat NERGENS in het partijprogramma van de PP (Pedo-partijquote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef HPoi het volgende:
[..]
jaja ik begrijp je wel.![]()
Maar het is bekend dat een kind forceren tot sex schade toebrengt aan het kind. Een kerkganger die het niet leuk vind dat zijn kind naakte personen ziet van het andere geslacht: volgens de kerkganger kan dat schadelijk zijn. Dat is het echter niet. (iig niet dat ik weetDat is een overtuiging, een geloof, een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.
![]()
idd. Want feitelijk is het geen verkrachting maar maken ze wel degelijk (mis)(ge)bruik van kinderen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Het doorttrapte is echter dat NERGENS in het partijprogramma van de PP (Pedo-partij) staat dat ze kinderen willen verkrachten ...(althans niet in die bewoording )
Maar zo zien ze het zelf natuurlijk niet ....quote:Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef HPoi het volgende:
[..]
idd. Want feitelijk is het geen verkrachting maar maken ze wel degelijk (mis)(ge)bruik van kinderen.
Nee, het heeft vaak schadelijke gevolgen. Er is geen 100% correlatie aan te tonen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef HPoi het volgende:
een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.![]()
My God je laat je wel kennen nuquote:Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, het heeft vaak schadelijke gevolgen. Er is geen 100% correlatie aan te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |