abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39907688
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid :IK zou er idd niet op stemmen maar iemand (met weinig verstand van politiek ) zou op deze partij kunnen stemmen omdat de naam hem aanspreekt en om die dan gelijk met een politie aanval op te zadelen vind ik wat ver gaan
zeg ik dat ik op hem stem Zo ja graag even quoten
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39907761
haha onze geert zal wel weer een mohammedaans complot/verband zien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39907810
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:53 schreef Brupje het volgende:

[..]

in NL heb je ook meerdere (sub)-culturen ;p

Maar ik vind het raar om te stellen dat een 14 jarige geen seks met een 19 jarige zou mogen hebben. Met zulke wetgeving ben je toch vooral ouders aan het beschermen ipv het 'kind'?
ik vind het ook niet normaal 19 && 14. Beetje kansloos.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 17 juli 2006 @ 15:05:01 #129
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39907848
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik vind het ook niet normaal 19 && 14. Beetje kansloos.
hoezo?
put
your
clothes
on!
pi_39908022
het leeftijds verschil op die leeftijd vind ik gewoon te groot.
  maandag 17 juli 2006 @ 15:11:22 #131
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39908069
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:
waarom?
put
your
clothes
on!
  maandag 17 juli 2006 @ 15:12:03 #132
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_39908093
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:
jou mening ja, maar die interesseert die 19 jarige en 14 jarige echt niet hoor.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_39908096
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

NIET RELEVANT ?
Enig idee hoeveel kinderen verslaafd aan de harddrugs kunnen raken als zo'n wet zou bestaan ?
Of levert dat geen schade op ?
Ik neem aan dat het hier ging om de drugswet die NU van kracht is.
pi_39908140
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef HPoi het volgende:

[..]

Wederom niet relevante vergelijkingen. Drugswetgeving, topless etc. brengt geen schade toe aan onweerbare personen.
Vraag in Staphorst eens aan de gemiddelde kerkganger hoe schadelijk volgens hem het zien van een naakt persoon van het andere geslacht is voor een kind.

En als hij/zij van de vraag al flipt, dan zou ik een ontspannend jointje aanbieden .

Wat ik dus bedoel: Overtuigingen van wat wenselijk, onwenselijk of schadelijk is, wordt grotendeels cultureel bepaald. De wettelijke grenzen weerspiegelen de algemene consensus, niet die van één groep.

Het is volstrekt onnodig om partijen te verbieden die op bepaalde vlakken een wijziging nastreven; zolang die algemene consensus niet bereikt wordt, zal die wijziging er immers niet komen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39908186
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Maar-T het volgende:

[..]

weldegelijk, is niet het beste vergelijk maar toch
Nee, want dat betreft geen onweerbare personen.

Dan is arbortus een betere vergelijking. Maar dan kom je op het punt of dat schade toebrengt aan een onweerbaar persoon. Is zo iemand al een persoon? Leeft die al? Je merkt iig niks meer als je dood bent, dus je zou kunnen zeggen geen schade. (?) Of wel natuurlijk als het al wel al leeft. Dat is een moeilijk punt. En dan kan je ook nog zeggen dat als je het verbied juist de persoon schaadt die de ´baby´ draagt. Wat weegt zwaarder? Dan is dat de betere vergelijking.
pi_39908214
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

zeg ik dat ik op hem stem Zo ja graag even quoten
Waar zeg ik dat dan ?..even quoten please
pi_39908269
Het stellen van die leeftijds grenzen is voer voor ontwikkelings psychologen

En die grenzen vast leggen in wetten is iets wat politici moeten doen ism juristen

Het wordt tijd dat die lui eens hun geld gaan verdienen

Ik bedoel dat salaris werd al overgemaakt, nu moeten ze er maar eens wat voor doen
er is nooit iets zo menselijk als menselijk gedrag
wordt niet gehindert door enige vorm van kennis of IQ
pi_39908306
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het hier ging om de drugswet die NU van kracht is.
Zou kunnen ja...ik bedoelde iig een (hypothetische ) wet die Harddrugs 100% legaal maakt
pi_39908324
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef Vriendelijk het volgende:
Het stellen van die leeftijds grenzen is voer voor ontwikkelings psychologen

En die grenzen vast leggen in wetten is iets wat politici moeten doen ism juristen

Het wordt tijd dat die lui eens hun geld gaan verdienen

Ik bedoel dat salaris werd al overgemaakt, nu moeten ze er maar eens wat voor doen
Eh? We hebben die grenzen allang vastgelegd in wetten dus wat wil jij nu eigenlijk? Onder de 16 is offlimits. Dat IS de wet.
pi_39908365
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh? We hebben die grenzen allang vastgelegd in wetten dus wat wil jij nu eigenlijk? Onder de 16 is offlimits. Dat IS de wet.
Ja en wetten kun je veranderen ...
Misschien wil iemand de grens wel naar 18 verplaaten ?
pi_39908383
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vraag in Staphorst eens aan de gemiddelde kerkganger hoe schadelijk volgens hem het zien van een naakt persoon van het andere geslacht is voor een kind.

En als hij/zij van de vraag al flipt, dan zou ik een ontspannend jointje aanbieden .

Wat ik dus bedoel: Overtuigingen van wat wenselijk, onwenselijk of schadelijk is, wordt grotendeels cultureel bepaald. De wettelijke grenzen weerspiegelen de algemene consensus, niet die van één groep.

Het is volstrekt onnodig om partijen te verbieden die op bepaalde vlakken een wijziging nastreven; zolang die algemene consensus niet bereikt wordt, zal die wijziging er immers niet komen.
jaja ik begrijp je wel.

Maar het is bekend dat een kind forceren tot sex schade toebrengt aan het kind. Een kerkganger die het niet leuk vind dat zijn kind naakte personen ziet van het andere geslacht: volgens de kerkganger kan dat schadelijk zijn. Dat is het echter niet. (iig niet dat ik weet Dat is een overtuiging, een geloof, een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.
pi_39908456
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Zou kunnen ja...ik bedoelde iig een (hypothetische ) wet die Harddrugs 100% legaal maakt
Ze zijn wel heel erg doortrapt, want met die legalisering kunnen ze kleine kinderen legale GHB voeren, wat verwerpelijk dit

Als het aan mij ligt gaat alle dope in de ban, te beginnen bij de verslavende wiet.
pi_39908485
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef HPoi het volgende:

jaja ik begrijp je wel.

Maar het is bekend dat een kind forceren tot sex schade toebrengt aan het kind. Een kerkganger die het niet leuk vind dat zijn kind naakte personen ziet van het andere geslacht: volgens de kerkganger kan dat schadelijk zijn. Dat is het echter niet. (iig niet dat ik weet Dat is een overtuiging, een geloof, een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.
Forceren van sex staat in het wetboek van strafrecht onder verkrachting of aanranding, mijn beste, en dat heeft niets met een leeftijdsgrens van 16 jaar te maken.
pi_39908523
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Forceren van sex staat in het wetboek van strafrecht onder verkrachting of aanranding, mijn beste, en dat heeft niets met een leeftijdsgrens van 16 jaar te maken.
zucht

Een kind is onweerbaar en laat zich bijv. ompraten door de geniepige pedo. Als jij 8 ofzo bent begrijp je dat nog allemaal niet hoor.
pi_39908590
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien is het leetijds verschil belangrijker, tussen de twee die vrijen dan de absolute leeftijd.

Ik heb het idee dat als het leeftijds verschil erg groot is dat het meer te maken heeft met machtslust zoals je ook kunt zien bij bondisme en sm

Ik gooi maar een balletje op
er is nooit iets zo menselijk als menselijk gedrag
wordt niet gehindert door enige vorm van kennis of IQ
pi_39908691
quote:

[..]

jaja ik begrijp je wel.

Het doorttrapte is echter dat NERGENS in het partijprogramma van de PP (Pedo-partij ) staat dat ze kinderen willen verkrachten ...(althans niet in die bewoording )
pi_39908763
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Het doorttrapte is echter dat NERGENS in het partijprogramma van de PP (Pedo-partij ) staat dat ze kinderen willen verkrachten ...(althans niet in die bewoording )
idd. Want feitelijk is het geen verkrachting maar maken ze wel degelijk (mis)(ge)bruik van kinderen.
pi_39908903
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef HPoi het volgende:

[..]

idd. Want feitelijk is het geen verkrachting maar maken ze wel degelijk (mis)(ge)bruik van kinderen.
Maar zo zien ze het zelf natuurlijk niet ....
Ze beweren alleen dat ze de leeftijdsgrens willen verlagen ,nee is nog steeds nee...
Dus een meisje van 14 pakken en haar ¤ 25 geven mag gewoon want ze zei geen nee...
Hoewel ik ook van een 14 jarige verwacht dat ze niet aan sex doet voor geld en\of goederen ZELFS niet met leeftijdsgenootjes
Maar ik ben waarschijnlijlk ouderwets want het gebeurt zelfs al redelijk vaak als je de TV mag geloven
pi_39908911
quote:
een kind misbruiken heeft schadelijke gevolgen voor het kind en dat staat vast.
Nee, het heeft vaak schadelijke gevolgen. Er is geen 100% correlatie aan te tonen.

Net zo goed al dat iemand van 25 misbruiken ook schadelijke gevolgen kan hebben. En nu? Sex verbieden?

Van masturbatie werd ook heel lang zelfs door artsen volgehouden dat het ernstige gevolgen zou hebben, zowel lichamelijk als emotioneel. Daar is men uiteindelijk toch wel een behoorlijk eind van teruggekomen.

Over alles hangt een sociaal/cultureel sausje. Ook over die zaken die nu als volkomen verwerpelijk worden beschouwd. De extremen in die overtuigingen worden er middels het democratisch systeem uitgefilterd, daar zijn geen verboden op gedachtegoed voor nodig.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39909038
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee, het heeft vaak schadelijke gevolgen. Er is geen 100% correlatie aan te tonen.
My God je laat je wel kennen nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')