abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39913101
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef Vriendelijk het volgende:

[..]

Dan is het nog wel een goed idee om maar ergens te beginnen, dat het actief practiserende pedosexuelen, verboden gaat worden zich beroepsmatig met kinderen bezig te houden.
Mensen waarvan het bekend is dat ze actief praktiserend pedosexueel zijn zitten òf in een inrichting, òf ze zijn daar naar op weg.

Vandaar ook dat ze het geheim houden he
Big dick.
pi_39913160
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Mensen waarvan het bekend is dat ze actief praktiserend pedosexueel zijn zitten òf in een inrichting, òf ze zijn daar naar op weg.

Vandaar ook dat ze het geheim houden he
? het oprichten van die partij is dus ludieke actie van een aantal pedo sympatisanten?
er is nooit iets zo menselijk als menselijk gedrag
wordt niet gehindert door enige vorm van kennis of IQ
pi_39913261
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:51 schreef Vriendelijk het volgende:

[..]

? het oprichten van die partij is dus ludieke actie van een aantal pedo sympatisanten?
Het onderscheid tussen het hebben van pedosexuele gevoelens en het praktiseren van pedosexuele handelingen is jou nog niet helemaal duidelijk?
Big dick.
pi_39913404
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het onderscheid tussen het hebben van pedosexuele gevoelens en het praktiseren van pedosexuele handelingen is jou nog niet helemaal duidelijk?
Nee ik vind het gewoon leuk, dat geluid dat m'n toetsenbord maakt als ik al die letters in moet tikken.

"actief praktiserend pedosexueel"

zeg maar in verglijking met

pedo's

ik zeg het er voor alle duidlijkheid maar effe bij
DIT IS SARCASTISCH BEDOELD
pi_39913666
Velen zijn te dom om een onderscheid te maken tussen enerzijds pedofilie en anderzijds pedoseksualiteit.
pi_39913727
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef HPoi het volgende:

[..]

tss, er staan weer 1000 tegengestelde feiten tegenover.
net als bij elk ander soort relatie als er sprake is van onvrijwilligheid en misbruik ..
maar ja, dat is het hem dus juist, volgens het onderzoek van de rijksuniversiteit van utrecht
quote:
A-priori uitgaand van misbruik en exploitatie heeft men het daar over slachtoffers en daders. Dat er kinderen slachtoffer worden van seksueel misbruik staat buiten kijf; de ernst en de frequentie ervan worden mogelijk onderschat. Hiertegenover staan de verhalen van deze meisjes en jongens. (...) Waar het om gaat is dat er überhaupt meisjes en jongens zijn met andere dan misbruik- en exploitatie-ervaringen. Wanneer men op de een of andere manier met pedofilie of met seks tussen kinderen en volwassenen te maken krijgt, doet men er goed aan daar rekening mee te houden.

dus hou eens een keer op je eigen morele verontwaardiging als uitgangspunt te nemen en kijk naar de feiten .. je zegt dat je het opneemt voor het misbruikte kind en dat is op zich heel lovenswaardig, ware het niet dat je tegelijkertijd het bestaan van het andere kind op basis van aannames ontkent, jij stopt dat kind in een slachtofferrol en beschadigd het
maw .. je argumenteerd niet voor het kind maar voor jezelf en je durft nog niet eens te kijken of je je misschien vergist .. je blijft maar door generaliseren over iets zo kwetsbaars als het gevoelsleven van een kind
pleased to meet you
pi_39913904
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:12 schreef moussie het volgende:

[..]

net als bij elk ander soort relatie als er sprake is van onvrijwilligheid en misbruik ..
maar ja, dat is het hem dus juist, volgens het onderzoek van de rijksuniversiteit van utrecht
[..]

dus hou eens een keer op je eigen morele verontwaardiging als uitgangspunt te nemen en kijk naar de feiten .. je zegt dat je het opneemt voor het misbruikte kind en dat is op zich heel lovenswaardig, ware het niet dat je tegelijkertijd het bestaan van het andere kind op basis van aannames ontkent, jij stopt dat kind in een slachtofferrol en beschadigd het
maw .. je argumenteerd niet voor het kind maar voor jezelf en je durft nog niet eens te kijken of je je misschien vergist .. je blijft maar door generaliseren over iets zo kwetsbaars als het gevoelsleven van een kind
Welk ander kind?

Het kind dat het goed vindt dat hij/zij een relatie heeft met een volwassen persoon? Dus het kind dat geen misbruik ervaart?
pi_39913942
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen. Met andere woorden: "ik doe alles om mijn gelijk te halen, zelf kinderen in een slachtofferrol plaatsen terwijl ze geen slachtoffer zijn."

Zelfde zie je gebeuren bij die imbecielen die hoofddoekjes afkeuren door die vrouwen vooral op het hart te drukken dat ze worden onderdrukt. Stelletje gore honden zijn het.
pi_39913983
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef Hansworst het volgende:
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen. Met andere woorden: "ik doe alles om mijn gelijk te halen, zelf kinderen in een slachtofferrol plaatsen terwijl ze geen slachtoffer zijn."

Zelfde zie je gebeuren bij die imbecielen die hoofddoekjes afkeuren door die vrouwen vooral op het hart te drukken dat ze worden onderdrukt. Stelletje gore honden zijn het.
tutututuuu. Degene die iemand nu in een hoekje drukt ben jij zelf.

Elke pedo kan een kind aan aan zich binden door ervoor te zorgen dat het kind 'verliefd' op hem/haar wordt.
pi_39914022
quote:
Inderdaad moussie. Het is zooo triest dat sommigen het kind misbruiken om zelf gelijk te krijgen.
kuch kuch kuch ... hierna volgt een hevige hoestbui.
pi_39914136
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef HPoi het volgende:

[..]

Welk ander kind?

Het kind dat het goed vindt dat hij/zij een relatie heeft met een volwassen persoon? Dus het kind dat geen misbruik ervaart?
juist ja, het kind dat volgens jou en een boel anderen niet bestaat, niet kan bestaan .. en als het wel bestaat dan is het vast de pedo die het zo heeft gemaakt .. luister toch vooral niet naar de kinderen die een ander verhaal vertellen, je heilige huisje mocht gaan wankelen
pleased to meet you
pi_39914322
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef moussie het volgende:

[..]

juist ja, het kind dat volgens jou en een boel anderen niet bestaat, niet kan bestaan .. en als het wel bestaat dan is het vast de pedo die het zo heeft gemaakt .. luister toch vooral niet naar de kinderen die een ander verhaal vertellen, je heilige huisje mocht gaan wankelen
Ach ja, een kind kan je alles doen geloven. Dan vertellen ze idd zo'n verhaal. En dan kan je ze idd misschien maar beter gelijk geven, want anders wordt het nog veel erger en ingewikkelder voor het kind.
pi_39914368
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef Hansworst het volgende:
Velen zijn te dom om een onderscheid te maken tussen enerzijds pedofilie en anderzijds pedoseksualiteit.
strooi nog wat vaker met je 'dom'termen!

[edit] weggegumd! Dit wens je niemand toe.

Nu geloof ik daar wel in, als ik al die boeken moet geloven, ook al is dit niet relevant in dit topic natuurlijk! Maar toch..de gedachte is wel prettig aangezien er nogal wat 'mannen' (?) hier strooien met termen als "achterlijk','dom','stom','niet nadenkend', en 'je moet begrijp hebben voor',
prima! Tot het in je eigen straatje te pas komt en dan janken ze het uit. Maar goed ik ga me hier maar niet langer ergeren aan sommige uitspraken en klempraterij, of goedpraterij.
Ik ben tegen! En gelukkig zijn er meer dan genoeg nog gezond nadenkende mensen die er net zo over denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-07-2006 21:18:36 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 17 juli 2006 @ 18:49:59 #239
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39914650
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

strooi nog wat vaker met je 'dom'termen!

[edit]

Nu geloof ik daar wel in, als ik al die boeken moet geloven, ook al is dit niet relevant in dit topic natuurlijk! Maar toch..de gedachte is wel prettig aangezien er nogal wat 'mannen' (?) hier strooien met termen als "achterlijk','dom','stom','niet nadenkend', en 'je moet begrijp hebben voor',
prima! Tot het in je eigen straatje te pas komt en dan janken ze het uit. Maar goed ik ga me hier maar niet langer ergeren aan sommige uitspraken en klempraterij, of goedpraterij.
Ik ben tegen! En gelukkig zijn er meer dan genoeg nog gezond nadenkende mensen die er net zo over denken.
leuk dat je niet leest.
want het gaat godver helemaal niet over pro pedo of anti pedo! en ga mij niet vertellen dat ik het mee moet maken, want als je met zulke hollistische en enorm domme opmerkingen komt, vraag ik me af wat je in hemelsnaam nog in een discussie wilt betekenen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-07-2006 21:18:54 ]
put
your
clothes
on!
pi_39914729
[edit] flame

[ Bericht 84% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-07-2006 21:04:42 ]
pi_39915061
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet niet wie ik enger vind, jij of die pedo's ...
Ach, Dope is ongevaarlijk, die blaat constant op FOK stoere taal maar hij doet niks, de spreekwoordelijke blaffende hond
pi_39915115
quote:

Ik ben ook tegen pedofilie, ik ben alleen niet voor het terzijde schuiven van de rechtsstaat als het zo uitkomt. Pedofilie staat duidelijk omschreven in het WvS en gezien de publieke opinie op dit punt zie ik nog geen enkel teken dat er ook maar iets zal veranderen.
pi_39915235
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen pedofilie, ik ben alleen niet voor het terzijde schuiven van de rechtsstaat als het zo uitkomt. Pedofilie staat duidelijk omschreven in het WvS en gezien de publieke opinie op dit punt zie ik nog geen enkel teken dat er ook maar iets zal veranderen.
Luikse meisjes begraven, Stacy en Nathalie #4
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39915244
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:54 schreef Hansworst het volgende:
ja en wat ben jij dan?
een pedo?

[ Bericht 6% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-07-2006 21:04:53 ]
pi_39915277
quote:

ah kijk aan het taalgebruik wordt al groffer
ga zo door jongen!
pi_39915385
quote:
Ik mag hopen dat diegenen hier die zo pro pedopartij zijn, in eigen kringen, omgeving,
dit mee mag maken of desnoods in een next life!
excuse me .. jij wil dat een kind misbruikt wordt zodat jij je gelijk te gaan halen .. ?

wie is er hier nou ziek ?
pleased to meet you
pi_39915437
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef moussie het volgende:

[..]

excuse me .. jij wil dat een kind misbruikt wordt zodat jij je gelijk te gaan halen .. ?

wie is er hier nou ziek ?
nee!!!!!!! Diegene die hier propageren dat dit alles maar moet kunnen, dit als ze het zelf eens moeten meemaken dat ze dan wel anders piepen !
Lezen is ook een vak!
pi_39915571
volgends moussie is dit een quote van de utrechts universiteit:
"A-priori uitgaand van misbruik en exploitatie heeft men het daar over slachtoffers en daders. Dat er kinderen slachtoffer worden van seksueel misbruik staat buiten kijf; de ernst en de frequentie ervan worden mogelijk onderschat. Hiertegenover staan de verhalen van deze meisjes en jongens. (...) Waar het om gaat is dat er überhaupt meisjes en jongens zijn met andere dan misbruik- en exploitatie-ervaringen. Wanneer men op de een of andere manier met pedofilie of met seks tussen kinderen en volwassenen te maken krijgt, doet men er goed aan daar rekening mee te houden."

Om het stof uit m'n oren te houden of de stront uit m'n ogen, wil ik graag wel de bron weten.
Zeg maar een hyperlink

Toch heb ik hier al een vraag.
"Waar het om gaat is dat er überhaupt meisjes en jongens zijn met andere dan misbruik- en exploitatie-ervaringen. "

Wordt hier bedoeld dat deze kinderen sexuele contacten hadden met volwassenen?
Even aangenomen dat ik zo goed heb begrepen.
Worden die jongens en meisjes gevolgd door hun leven, zijn die instaat normale relaties met andere mensen aan te gaan en te onderhouden? Normale relaties met kinderen?

Ben het er mee eens dat je mensen, dus ook kinderen, geen problemen mag aanpraten.
Voor de rest kan ik me best wel voegen in de quote, goed we houden er rekening mee

[ Bericht 2% gewijzigd door Vriendelijk op 17-07-2006 19:33:10 ]
pi_39915609
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Hansworst het volgende:

[..]

En je bent zeker wel voor het idee dat kinderen onderling met elkaar de seksualiteit ontdekken? Ja hè? Hypocriet!
Volgens mij he, moet jij eens even flink in de spiegel kijken. Ik daag jou uit om op mijn laatste post te reageren, die op jou gericht is. Kun je dit niet, dan kun je beter gewoon je mondje houden.
pi_39915622
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja en wat ben jij dan?
een pedo?
Niet op in gaan, gewoon rapporteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')