Je bedoelt die kids die een aanslag plegen op Israelisch zodat ze in de lik in Israel een opleiding kunnen krijgen?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kijk wat de aanleiding ervan is
de aanleiding blijft 400 kinderen die mishandelt worden in Israelische kampen.
daarmee is het begonnen Hamas wilt die vrij hebben
Dat klopt ook Meki. Goed punt van jou.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Amnesty zegt ook over mishandeling etc. etc. in de Israelische kampen
Als jij onschuldige kinderen zo ziet dan welquote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoelt die kids die een aanslag plegen op Israelisch zodat ze in de lik in Israel een opleiding kunnen krijgen?
Ja maar ook daar dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dank.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Zelfs Amnesty zegt het. Nog maar een keer in de herhaling.
[..]
bron
Ik dacht dat je net nog zei dat het onschuldige kinderen waren?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus dan stoppen ze, heeft Hezbollah raketten tot in Haïfa geschoten, zijn de twee soldaten nog niet bevrijd en is Libanon verder gedestabiliseerd. Prettige uitkomst. Likoed en Hezbollah aan de macht in december.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef venomsnake het volgende:
Sky news: Israeli military officer: offensive could end within days
Oh, al 500 jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
De claims op het land daar zijn sowieso onzinnig, gezien het feit dat er al 500 jaar geen arabisch bewind was in dat gebied, en niemand belang hechte aan die moskee daar tot 20 jaar na de oprichting van de staat
Kinderen die wapens en explosieven vervoeren en tussen de gewapende 'strijders' lopen zijn niet onschuldig hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
Als jij onschuldige kinderen zo ziet dan wel
Mwah, weet niet hoe ik dit moet opvatten. Kan zijn dat zij echt binnen dagen de Hezbollah gebroken hebben. Echter zo'n uiting kan ook psychologisch zijn. Zo geef je als Israel zijnde aan dat jij jezelf als de sterkere partij ziet en alles op rolletjes loopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef venomsnake het volgende:
Sky news: Israeli military officer: offensive could end within days
Tuurlijk niet, maar dat gaat al vrij snel zo op FOK natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Alulu het volgende:
[..]
Dank.
Alleen ik geloof niet (en als het wel zo is ga ik flink op me bek) dat dit over een groot deel van de Palestijnse kinderen gaat, dit gaat over minieme getallen die wel toenemen, je kan mij niet wijsmaken dat inmiddels rond de 50% van de Palestijnse kinderen hier actief mee bezig is.
Dat weet toch iedereen al lijkt me.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef xFriendx het volgende:
Zo geef je als Israel zijnde aan dat jij jezelf als de sterkere partij ziet en alles op rolletjes loopt.
Onschuldige kinderen die aanslagen plegen?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij onschuldige kinderen zo ziet dan wel
Ik weet het niet. Het lijkt me niet dat ze voor de lol worden opgepakt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Alulu het volgende:
[..]
Dank.
Alleen ik geloof niet (en als het wel zo is ga ik flink op me bek) dat dit over een groot deel van de Palestijnse kinderen gaat, dit gaat over minieme getallen die wel toenemen, je kan mij niet wijsmaken dat inmiddels rond de 50% van de Palestijnse kinderen hier actief mee bezig is.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Je hebt kinderen en je hebt KINDEREN:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De skatjes![]()
oow die kijken ook net als ons naar actiefilmsquote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De skatjes![]()
JIj was ongetwijfeld heel anders geweest als je daar opgroeidequote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De skatjes![]()
er zijn maar 2 kinderen opgepakt die aanslagen wouden plegenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onschuldige kinderen die aanslagen plegen?
ik reageerde op Meki die zei dat de kinderen het slachtoffer waren, en ik zei dat dat niet het geval hoefde te zijn omdat het geen jip en janneke verhaal is waarbij de ene slecht is en de andere onschuldig. Ik heb nergens gezegd dat het hier om bijna alle kinderen gaat, alleen wel dat het grootste deel van de kinderen die dus sterven het aan zichzelf te danken(of eigenlijk aan de opvoeders) hebben omdat ze in situaties komen waar ze niet horen te zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:15 schreef Alulu het volgende:
[..]
Dank.
(Wat Arnold, waarop ik reageerde, in de context van zijn post wel leek te stellen)
Bijna net zo laf als een overheid die na een terroristische aanslag meteen de hele wijk waar zijn familie woont sloopt inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het lijkt me niet dat ze voor de lol worden opgepakt.
Het geeft wel aan wat voor laffe honden die Palestijnse 'vrijheidstrijders' zijn.
Meki gaat dit ontkennen, let op!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De skatjes![]()
Misschien was ik wel zo,quote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
JIj was ongetwijfeld heel anders geweest als je daar opgroeide.
Israelische leger zegt dat ze nu 25% van Hizbollah's capaciteiten vernield hebben, echter ongeveer 60% is nodig om hizbollah voor een lange tijd vrijwel uit te schakelen...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus dan stoppen ze, heeft Hezbollah raketten tot in Haïfa geschoten, zijn de twee soldaten nog niet bevrijd en is Libanon verder gedestabiliseerd. Prettige uitkomst. Likoed en Hezbollah aan de macht in december.
2000 jaar, en gezien het feit dat geen van beiden daar recentelijk heeft gezeten heeft er niemand feitenlijk recht op dat land..... Het is dus onzin om te zeggen dat de Joden dat gepikt hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oh, al 500 jaar.
Hoe lang was het precies dat de Joden daar voor het laatst zaten? .
Amnesty lult maar wat om niet de woede van de palestijnen over zich heen te krijgen omdat ze dan niks zeggen over israël. Israël mishandelt geen kinderen in kampen in tegenstelling tot de palestijen heet in Israel een kamp namelijk gewoon stad en daar zit een gevangenis in waar ook "kinderen" in zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan terrorisme die worden naar mijn weten behandeld als gevangenen en die worden niet mishandeld.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Collectief straffen is iets dat tegen internationale verdragen ingaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bijna net zo laf als een overheid die na een terroristische aanslag meteen de hele wijk waar zijn familie woont sloopt inderdaad.
Nou ja, je had gister natuurlijk die vent van de Hezbollah die trots verklaarde Israel te kunnen hebben. Aan de andere kant verklaart Israel min of meer hiermee dat zij denken hun doelstellingen binnen enkele dagen bereikt te hebben. En wie er nou gelijk heeft, dat is lastig te zien vanaf hier. Ik hoor wel over bombardementen en beschietingen door beide partijen, maar welke schade zij precies aanrichten is mij niet duidelijk.quote:
Het is helemaal niet zo relevant. actie, reactie enz, zo kun je altijd wel iemand ergens de schuld van geven. De vraag is of als Israel geen actie zou hebben ondernomen, het nu uberhaupt nog zou bestaan. Die vraag zou wel eens met een "nee" beantwoord kunnen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Dit is helemaal waar. Israël is geen onschuldig land dat nu opeens zomaar uit het niets wordt aangevallen. Ze hebben ook schuld aan dit conflict.
als dat zo is dan is schatje redenering ook alleen maar gelulquote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Amnesty lult maar wat om niet de woede van de palestijnen over zich heen te krijgen omdat ze dan niks zeggen over israël. Israël mishandelt geen kinderen in kampen in tegenstelling tot de palestijen heet in Israel een kamp namelijk gewoon stad en daar zit een gevangenis in waar ook "kinderen" in zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan terrorisme die worden naar mijn weten behandeld als gevangenen en die worden niet mishandeld.
Israël kan wel meer zeggen, denk ik. Het zou mooi zijn, hoor, maar ik wacht het nog even af.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Israelische leger zegt dat ze nu 25% van Hizbollah's capaciteiten vernield hebben, echter ongeveer 60% is nodig om hizbollah voor een lange tijd vrijwel uit te schakelen...
om dat te bereiken zijn nog een paar dagen van Israelische acties nodig. bron: sky news
Dat muur gedeelte staat er al deels, wel op Palestijnse grond natuurlijk maar daar hadden we het al eerder over gehad en daar ben je het mee eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik wat interviews met ouders van mensen die zichzelf opgeblazen hadden geplaatst, en die ouders vonden het geweldig dat hun zoon dat deed, ik zeg niet dat alle ouders dat zullen vinden, maar ik denk niet dat ergens buiten de moslimwereld zoiets gezegd zou worden.
Het punt is dat Israel sinds de oprichting van de staat diverse keren is aangevallen, mijns inziens zou er een hele hoge muur om de staat heen moeten komen en de auto's etc die heen en weer rijden moeten dan streng worden gecontroleerd, op die manier kunnen de Palestijnen buiten samen met hun nieuwe vrienden (die ze eerst uitkotsten en ze daar dumpten) een eigen staat beginnen, en kan Israel alleen daar binnen blijven.
Er was voor de Israelische staat nog nooit een officiele Joodse staat daar geweest, daarom zijn de claims van Israel gewoon onzinnig. Er hebben wel altijd Joden gewoond maar dat geldt ook voor Arabieren, totdat die andere broeders uit alle werelddelen na de holocaust overkwamen was er geen probleem daar, men leefde rustig hun leven en wilde elkaar niet massaal vervolgen, maarjah.. laten we niet daar de geschiedenis kijken, de situatie is vandaag de dag en niet 50/60 jaar geleden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
De claims op het land daar zijn sowieso onzinnig, gezien het feit dat er al 500 jaar geen arabisch bewind was in dat gebied, en niemand belang hechte aan die moskee daar tot 20 jaar na de oprichting van de staat
Maar als ze neergeschoten zijn haal je het geweer weg en er ligt een klein kind, en O wat doet Israel nuquote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De skatjes![]()
Dat is dan ook weer niet zo relevant, hè.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef klez het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo relevant. actie, reactie enz, zo kun je altijd wel iemand ergens de schuld van geven. De vraag is of als Israel geen actie zou hebben ondernomen, het nu uberhaupt nog zou bestaan. Die vraag zou wel eens met een "nee" beantwoord kunnen worden.
Tja, ik vind het persoonlijk precies zo gaan als een overheid als die van israel kan inschatten.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, je had gister natuurlijk die vent van de Hezbollah die trots verklaarde Israel te kunnen hebben. Aan de andere kant verklaart Israel min of meer hiermee dat zij denken hun doelstellingen binnen enkele dagen bereikt te hebben. En wie er nou gelijk heeft, dat is lastig te zien vanaf hier. Ik hoor wel over bombardementen en beschietingen door beide partijen, maar welke schade zij precies aanrichten is mij niet duidelijk.
We hebben hier met kinderen te maken, niet met volwassenen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onschuldige kinderen die aanslagen plegen?
Precies, dat ze de mensen die daar gewoon woonden verdrijven en degenen die blijven decennia lang als derderangsburgers behandelen is volkomen normaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
2000 jaar, en gezien het feit dat geen van beiden daar recentelijk heeft gezeten heeft er niemand feitenlijk recht op dat land..... Het is dus onzin om te zeggen dat de Joden dat gepikt hebben.
Je hebt een aantal trekjes van mijn moeder en zusje.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
dan heb jij geen recht op kinderen te hebben
elk iemand met hart zou elke actie van Israel moeten verafschuwen en geloof me of niet er zijn tientallen kinderen in Libanon omgekomen in de laaste 3 dagen
Lieten ze zien in een documentaire in Israel, is echt zoquote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar als ze neergeschoten zijn haal je het geweer weg en er ligt een klein kind, en O wat doet Israel nuHet was zo'n lieve jongen, en deed nooit een vlieg kwaad
![]()
Er is ook nooit een Palestijnse Staat geweest.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Alulu het volgende:
[..]
Er was voor de Israelische staat nog nooit een officiele Joodse staat daar geweest, daarom zijn de claims van Israel gewoon onzinnig.
Als de Palestijnen dat hadden gewild, was dat nu wel zo.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is ook nooit een Palestijnse Staat geweest.
Dat was om aan te geven dat de post van Arnold die als eerste stelde dat er nooit een Palestijnse staat was onzinnig is, een analoog als het ware.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is ook nooit een Palestijnse Staat geweest.
Ik vind dat ze daar ook recht op hebben. Alleen moeten ze dan wel het geweld afzweren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:26 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als de Palestijnen dat hadden gewild, was dat nu wel zo.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Whatever, voor 1860 is er ook nog nooit een officiële Italiaanse staat geweest. We leven in het heden...
De vraag is waarom ze naar het Israelische deel moeten? Daarnaast zouden die controles er niet zijn als er niet steeds laffe aanslagen op onschuldige burgers werden gepleegd. Zelfs hier in Nederland zie je dat groepen moslims een feestje bouwen als de twintowers naar beneden komen, moet je indenken hoe de mensen die naast Israel wonen zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Alulu het volgende:
[..]
Dat muur gedeelte staat er al deels, wel op Palestijnse grond natuurlijk maar daar hadden we het al eerder over gehad en daar ben je het mee eens.
De controle posten zijn er al massaal, waar Palestijnen ook lekker worden gepest (genoeg bewijzen ervan op film vastgelegt), kan je denken wat is pesten nou, in de context daar is het psychologisch zeer schadelijk, de onmacht die het tentoonstelt o.a. (onmacht en nog paar zaken leiden tot aanslagen zoals op bussen e.d.).
Je zin heb je al deels dus, maar het lijkt nog niet te werken, nog verder gaan dus? Meer sancties?
Welke heb je nog meer in gedachten?
[..]
Er was voor de Israelische staat nog nooit een officiele Joodse staat daar geweest, daarom zijn de claims van Israel gewoon onzinnig. Er hebben wel altijd Joden gewoond maar dat geldt ook voor Arabieren, totdat die andere broeders uit alle werelddelen na de holocaust overkwamen was er geen probleem daar, men leefde rustig hun leven en wilde elkaar niet massaal vervolgen, maarjah.. laten we niet daar de geschiedenis kijken, de situatie is vandaag de dag en niet 50/60 jaar geleden.
En Al Quds/Jerusalem (inclusief de Moskee) is zeer zeker erg belangrijk in Islam, Salaheddine heeft er nog voor gestreden o.a., dus dat niemand er belang aan hechte is niet echt waar.
oow ik doe alleen mijn best om voor de slachtoffers op te komenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Equinix het volgende:
[..]
Je hebt een aantal trekjes van mijn moeder en zusje.
Die komen ook steeds met het argument waarom niet gewoon in vrede leven.
Waarom moeten er wapens gemaakt worden etc, want zonder wapens heb je geen gevechten.
Nu is het zo dat mijn moeder en zusje wat dat betreft een aardig groot bord voor hun hoofd hebben. Was het maar zo dat als je geen wapens had je geen oorlog zou hebben. Alleen als jij geen wapens hebt om jezelf te verdedigen dan walst de andere partij over je heen.
Vraagje aan BaajGuardian,.
Stel nou dat de Israëlisch de “zionisten” het land uit zouden schoppen.
Denk je dan werkelijk dat de moslim landen in de omgeving ook maar één moment zouden stopen met het aanvallen van Israël?
Zelf vind ik het onbegrijpelijk dat jij als Jood zijnde zo’n grote plaat voor je hoofd hebt. Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook niet leuk wat er nu gebeurt en ik ben er van overtuigt dat er veel verkeerde mensen macht hebben in Israël. Maar Israël heeft al vele malen de hand gereikt aan de terroristen maar die hebben dat elke keer beantwoord met nieuwe acties tegen Israël.
Op een gegeven moment is de kous af natuurlijk. Ik hoop dan ook dat er eindelijk schoon schip gemaakt kan worden in het MO. Iran heeft nu ( als het goed is ) nog geen nukes.
Dus de perfecte tijd om van binnen uit Iran te bevrijden van Mahmoud Ahmadinejad. Als ze straks nukes hebben zal dat niet meer ( makkelijk ) gaan namelijk.
Te laat.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Equinix het volgende:
Vraagje aan BaajGuardian,.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
Whatever, voor 1860 is er ook nog nooit een officiële Italiaanse staat geweest. We leven in het heden...
Israel moet het ook afzwerenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze daar ook recht op hebben. Alleen moeten ze dan wel het geweld afzweren.
Sorry, hier kan ik het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze daar ook recht op hebben. Alleen moeten ze dan wel het geweld afzweren.
Israel houd zich keurig aan de afspraken, een staakt het vuren wordt altijd weer door Hamas verbroken nooit door Israel, en de terugtrekking uit de gazastrook is ook al een teken van goede wil, nu nog de acceptatie van de Israelische staat door andere landen, en er is geen vuiltje meer aan de lucht.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Israël kan wel meer zeggen, denk ik. Het zou mooi zijn, hoor, maar ik wacht het nog even af.
Het word pas dan gevaarlijk ,als de volwassenen zo'n kind als * wapen * gaan gebruiken.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
dit kindje weet ook echt waar die mee bezig is, levensgevaarlijk man.!![]()
Simpel. De oplossing is nabij.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Israel houd zich keurig aan de afspraken, een staakt het vuren wordt altijd weer door Hamas verbroken nooit door Israel, en de terugtrekking uit de gazastrook is ook al een teken van goede wil, nu nog de acceptatie van de Israelische staat door andere landen, en er is geen vuiltje meer aan de lucht.![]()
De palestijnse kant van het verhaal over het "mishandelen" van kinderen ( als terrorist gebruiken dus) is bewezen nu mag jij dan even foto's laten zien van de 400 mishandelde kinderen in Israëlische "kampen".quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef Meki het volgende:
gaan we hier met foto´s goien
oke ik moet nu wegquote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
De palestijnse kant van het verhaal over het "mishandelen" van kinderen ( als terrorist gebruiken dus) is bewezen nu mag jij dan even foto's laten zien van de 400 mishandelde kinderen in Israëlische "kampen".
Een kogel komt evenhard aan hoor, en ik zou me als soldaat ook niet laten neerschieten omdat de andere een kind is, bovendien zie je dat niet gelijk op een afstandje. Leg mij liever uit hoe die ouders niet kunnen weten dat hun kind met wapens loopt?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:24 schreef Nee het volgende:
[..]
We hebben hier met kinderen te maken, niet met volwassenen.
Je weet wel, van die mensen die maar 1.40 zijn en nog niet zelfstandig kunnen denken, vat je hem?
Zoals de situatie nu is heb je gelijk. Alleen is het eerder uitzondering dan regel dat ze militaire doelen pakken. Dat past ook niet het plaatje van een samenleving angst willen aanjagen, ontwrichten.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ze moeten het geweld op Israelische burgers afzweren, echter tegen de militairen heeft men het volste recht zolang Israel door blijft gaan met nederzettingen te bouwen op Palestijnse grond. (of het verstandig is een ander punt natuurlijk).
Als je beetje hersens hebt weet je dat deze indoctrinatie op jonge leeftijd leidt tot levensgevaarlijke mensen ja. Lach dr maar om, maar een paar jaar later is het een soldaatje die de orders opvolgt voor het 'grote doel'.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
dit kindje weet ook echt waar die mee bezig is, levensgevaarlijk man.!![]()
En daar zit nu net het probleem. Hamas, Hezebollah en hun sponsors Iran & Syrie zien Israel liever "van de kaart geveegt"quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
I nu nog de acceptatie van de Israelische staat door andere landen, en er is geen vuiltje meer aan de lucht.![]()
Ik vind ook dat ze een eigen staat moeten hebben!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef schatje het volgende:
[..]
En dan plaats ik weer foto's van terroristjes die in de lik een opleiding krijgen zodat er misschien nog wat van ze terecht komt. Niet 1tje, allemaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef the_real_joontje het volgende:
nu mag jij dan even foto's laten zien van de 400 mishandelde kinderen in Israëlische "kampen".
Zolang ze geen legaal leger zijn dat in opdracht werkt van de regering die eerst de oorlog verklaard mag dit nietquote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef Alulu het volgende:
[..]
Sorry, hier kan ik het niet mee eens zijn.
Ze moeten het geweld op Israelische burgers afzweren, echter tegen de militairen heeft men het volste recht zolang Israel door blijft gaan met nederzettingen te bouwen op Palestijnse grond. (of het verstandig is een ander punt natuurlijk).
Dat is jou mening toch, niet waar?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet zo relevant, hè.
effe stemmenquote:Er moet snel een internationale troepenmacht naar Libanon worden gestuurd om een einde te maken aan de crisis in het Midden-Oosten. Dat lieten secretaris-generaal Kofi Annan van de Verenigde Naties en de Engelse premier Blair vandaag weten. Ook riepen zij Israël en Hezbollah in Libanon op om het geweld onmiddellijk te staken.
Maar een wapenstilstand lijkt verder weg dan ooit. Vandaag zijn door een Israëlische aanval op de haven van Beiroet twee burgers omgekomen. En in Israël vielen vier gewonden bij raketbeschietingen van de Hezbollah. Zal een internationale troepenmacht de vrede in het Midden-Oosten inderdaad dichterbij brengen of is het bij voorbaat een kansloze missie?
Israel heeft al eerder wel een grotere overmacht verslagen, en dat zullen ze vast nog wel een keer kunnen. Daarnaast zullen de VS en EU Israel steunen als ze worden aangevallen door Iran/Syrie, en die zullen dat niet durven....quote:
Als je hele wijk weer eens platgebombardeerd wordt met hier en daar wat ledematen van je liefhebbenden is dat op zich ook een vrij redelijke motivatie voor kinderen om zich tot dit soort fanatieke idioten te richten.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je beetje hersens hebt weet je dat deze indoctrinatie op jonge leeftijd leidt tot levensgevaarlijke mensen ja. Lach dr maar om, maar een paar jaar later is het een soldaatje die de orders opvolgt voor het 'grote doel'.
Zoals op de kaart te zien is Syrie en Libanon weg op de kaart.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Israel heeft al eerder wel een grotere overmacht verslagen, en dat zullen ze vast nog wel een keer kunnen. Daarnaast zullen de VS en EU Israel steunen als ze worden aangevallen door Iran/Syrie, en die zullen dat niet durven....
Hmz,. ik vond het al vreemd dat ik steeds geen posts meer van hem tegen kwam.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef Recovering het volgende:
[..]
Te laat.
Zijn intellect is voor ons dolende zielen op FOK! verloren gegaan.
BaajGuardian vertrekt.
quote:Vraagje aan BaajGuardian,.
Stel nou dat de Israëlisch de “zionisten” het land uit zouden schoppen.
Denk je dan werkelijk dat de moslim landen in de omgeving ook maar één moment zouden stopen met het aanvallen van Israël?
Precies, want zo'n foto laat zien dat het een massale en doodgewone bezigheid is in Arabische gebieden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef Recovering het volgende:
[..]
En dan plaats ik weer foto's van terroristjes die in de lik een opleiding krijgen zodat er misschien nog wat van ze terecht komt. Niet 1tje, allemaal.
En na afronding van hun opleiding is hun grootste wens om naar de VS of Europa te verhuizen.
Dat is misschien mijn mening, maar in hoeverre is het nu relevant of Israël "nu uberhaupt nog zou bestaan" als "het geen actie zou hebben ondernomen"? Dit gaat duidelijk niet over deze crisis, Israël wordt immers niet in zijn bestaan bedreigd. Maar zijn de oorlogen van '48 en '67 een rechtvaardiging voor wat ze nu doen? Natuurlijk niet. Het heeft er niets mee te maken. Kortom, het is niet echt relevant.quote:
Wat mij zo erg stoort, de hele wereld WEET dat Israel doorgaat met Nederzettingen, een foei komt ervan af maar verder gaat het niet, dat laat zien dat Israel a) hun machtspositie, militair superieur misbruikt en eenzijdig grenzen stelt en b) geen echte vrede wilt, onder hun voorwaarden ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoals de situatie nu is heb je gelijk. Alleen is het eerder uitzondering dan regel dat ze militaire doelen pakken. Dat past ook niet het plaatje van een samenleving angst willen aanjagen, ontwrichten.
Ik ook, maar wel na een periode van geen geweld... Anders denken de mensen daar dat de terreur geholpen heeft...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze een eigen staat moeten hebben!
Wat is dit nu weer voor achterlijke vergelijking?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Israel is in ieder geval het bewijs dat een klein land met alleen maar omringende vijanden zich perfect staande houdt.
Wij nederlanders hebben europa ook niet nodig!
Ongeveer net zoiets als het opblazen van onschuldige burgers te vergelijken met het saboteren van dingen van de Duitsers hier in WO2quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat dit nu weer voor achterlijke vergelijking?
Nou men wordt wijs/bang gemaakt dat wanneer wij straks uit de EU gaan stappen, dat het een puinhoop wordt in NL.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat dit nu weer voor achterlijke vergelijking?
Echt kerel, het slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou men wordt wijs/bang gemaakt dat wanneer wij straks uit de EU gaan stappen, dat het een puinhoop wordt in NL.
Is niet zo dus.
Raar dat Joodse kinderen dat niet doen terwijl daar de ledematen ook alle kanten opspringenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als je hele wijk weer eens platgebombardeerd wordt met hier en daar wat ledematen van je liefhebbenden is dat op zich ook een vrij redelijke motivatie voor kinderen om zich tot dit soort fanatieke idioten te richten.
iets wat voor zowel de VS als Israel nogal moeilijk te begrijpen lijkt.
En dan raar opkijken als er over tien jaar weer tig aanslagen gepleegd worden.
Hij is de eerste, bij wie ik er een heb gezien tot nu toe in Libanon.....quote:Op maandag 17 juli 2006 11:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat hebben journalisten in oorlogsgebieden wel vaker.....
Ik zou het beter vinden als Europa een handelsvrije zone wordt, en geen gekke subsidies overal heen....quote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou men wordt wijs/bang gemaakt dat wanneer wij straks uit de EU gaan stappen, dat het een puinhoop wordt in NL.
Is niet zo dus.
Slaat wel ergens op. Als wij straks uit de EU stappen, worden wij in het extreemste geval het Israel van Europa. Maar ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Echt kerel, het slaat werkelijk helemaal nergens op.
Natuurlijk wel. Het geeft aan dat Israel vijanden bestrijd die het land zullen vernietigen als ze de kans krijgen. Het omgekeerde is zeker niet waar; dan was het namelijk allang gebeurd.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn mening, maar in hoeverre is het nu relevant of Israël "nu uberhaupt nog zou bestaan" als "het geen actie zou hebben ondernomen"? Dit gaat duidelijk niet over deze crisis, Israël wordt immers niet in zijn bestaan bedreigd. Maar zijn de oorlogen van '48 en '67 een rechtvaardiging voor wat ze nu doen? Natuurlijk niet. Het heeft er niets mee te maken. Kortom, het is niet echt relevant.
kick ass, ff televisie aanzetten....quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef Recovering het volgende:
Volgens Conny Mus op RTL-Z is Israel nu echt aan het losgaan.
Wat heeft het nou voor relevantie? Israël zal zich beschermen tegen invallende legers, ja, dat weten we. Maar goed, dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef klez het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het geeft aan dat Israel vijanden bestrijd die het land zullen vernietigen als ze de kans krijgen. Het omgekeerde is zeker niet waar; dan was het namelijk allang gebeurd.
De Palestijnen zijn wel de hoogstopgeleide bevolkingsgroep in de Arabische wereld ironisch genoeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus wat er gebeurt als het enige "onderwijs" geboden wordt door "liefdadigheidsinstellingen" als Hamas. Dit is wat er gebeurt als er toch niets anders is om naar uit te kijken.
"Wat wil je later worden?"![]()
Wat kán je later worden...
Die gaan spontaan naar de IDF, enige verschil is dat de Palestijnen niet zoiets hebben dus ja, dan ga je voor die andere optie als je vol met afkeer en haat zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar dat Joodse kinderen dat niet doen terwijl daar de ledematen ook alle kanten opspringen![]()
Dat is nu een stukje beschaving, en een stukje cultuur, het M-O zit vol van mensen die graag geweld gebruiken. Als er in Nederland bijvoorbeeld door iemand een stukje wordt gemaakt waarin Maria en Jezus helemaal belachelijk worden gemaakt hoef je niet bang te zijn dat Christenen de straat op gaan en auto's in de fik steken en andere gekken dingen doen. Doe hetzelfde eens over een behaarde profeet (die nog niet eens een God is, maar een profeet) en de hele wereld staat op zijn kop, en overal verbrandingen van vlaggen etc..quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar dat Joodse kinderen dat niet doen terwijl daar de ledematen ook alle kanten opspringen![]()
Puntquote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat werken naar vrede toe is een geleidelijk proces waarbij tot nu toe alleen Israel gebied opgeeft zonder dat het daar vrede voor terugkrijgt. Dat is de werkelijkheid.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef Alulu het volgende:
[..]
Wat mij zo erg stoort, de hele wereld WEET dat Israel doorgaat met Nederzettingen, een foei komt ervan af maar verder gaat het niet, dat laat zien dat Israel a) hun machtspositie, militair superieur misbruikt en eenzijdig grenzen stelt en b) geen echte vrede wilt, onder hun voorwaarden ja.
Dan ontvoerd Hamas een militair, eindelijk geen aanslag op burgers, geheel terecht als je het mij vraagt zolang Israel land blijft bezetten en met die nederzettingen kunnen de Palestijnen fluiten naar hun land over 30 jaar he, die gaan nooit meer weg.
Maar nee, de boeman zijn de Palestijnen want dat zijn ordinaire terroristen, nee de eerste stap ligt bij Israel met het stopzetten van die nieuwe nederzettingen, ontruimen ALLEMAAL, niet alleen een paar omdat ze strategisch ongunstig liggen en aan de andere kant honderden bij bouwen.
De regering van Olmert heeft toestemming gegeven na het in coma zijn van Sharon voor die nieuwe nederzettingen binnen 18maanden.
Maar nee Hamas, daar praten ze zelf niet mee want 'zij erkennen israel niet en willen hen vernietigen', met dezelfde maat kan Hamas Israel buitenspel zetten want 'hoe kan je met een buur praten die nog steeds land van je steelt', maar de eerste van Israel hoor je overal en de tweede van Hamas hoor je nergens, ook niet op FOK.
Hoezo met twee maten meten.
En dat met twee maten meten gebeurt in de gehele Westerse internationale politiek, maar dat is iets voor een ander topic.
Wat meer zegt over de omliggende landenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn wel de hoogstopgeleide bevolkingsgroep in de Arabische wereld ironisch genoeg.
Uiteraard, tis oorlog. Die raketten verspreiden immers geen lekkere geurtjes zoals onze luchtverfrissers.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël is nu op 2 fronten bezig, ligt het aan mij, maar word op deze manier niet de mogelijkheid op onschuldige slachtoffers vergroot?²
Jawel hoor, alleen die komen in een regering die gesteund wordt door het westen. Dan lijkt het wat legitiemer.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, want Hezbollah wat Israelische soldaten ontvoert op Israelisch grondgebied, dat is dus geen oorlogshandeling?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat heeft het nou voor relevantie? Israël zal zich beschermen tegen invallende legers, ja, dat weten we. Maar goed, dit gaat natuurlijk nergens over.
Echt triest inderdaad...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat meer zegt over de omliggende landen![]()
Klopt, die Romeinse gebeurtenissen zijn altijd prachtig qua vergelijking.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je de romeins geschiedschrijver Flavius Josephus http://nl.wikipedia.org/wiki/Flavius_Josephus leest over hoe de romeinen destijds in die buurt verstrikt raakten in een oorlog dan is de schok van herkenning groot, hoe weinig er daar veranderd is..
http://www.banality.nl/pivot/entry.php?id=1255
In het Engels gratis online
http://www.preteristarchive.com/JewishWars/warsbook1.pdf
Nu je het zegt, Israël bijna van de kaart geveegd.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:50 schreef klez het volgende:
[..]
Nee, want Hezbollah wat Israelische soldaten ontvoert op Israelisch grondgebied, dat is dus geen oorlogshandeling?![]()
De vraag is wie het 2e front heeft gestartquote:Op maandag 17 juli 2006 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël is nu op 2 fronten bezig, ligt het aan mij, maar word op deze manier niet de mogelijkheid op onschuldige slachtoffers vergroot?²
Raar, ik heb nog nooit Joodse kinderen zich zien mengen in de strijd.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen die komen in een regering die gesteund wordt door het westen. Dan lijkt het wat legitiemer.
Dat is het met die Pallies, het was niks, het is niks en het wordt niks.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef Arnold_fan het volgende:
beschaving
Kun je ons dit verdag laten zien. Want volgens mij heb je een nog grotere duim dan meki soms heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef Arnold_fan het volgende:
(een burger die met wapens loopt mag je zo doodschieten volgens internationale verdragen, en geniet niet de bescherming van een krijgsgevangene)
Amerika heeft toch raketten die gevuld worden met een middel waar iedereen vet geil van word,. Dat is lastig vechten met een paal in je broek,. Hehe.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, tis oorlog. Die raketten verspreiden immers geen lekkere geurtjes zoals onze luchtverfrissers.
We hebben het over als ze opgegroeid zijn. Lul zelf niet zo..quote:Op maandag 17 juli 2006 12:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar, ik heb nog nooit Joodse kinderen zich zien mengen in de strijd.
LUL niet zo.
WE?!? Ik had het gewoon over kinderen hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
We hebben het over als ze opgegroeid zijn. Lul zelf niet zo..
Als je niets doet is dat het gevolg.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Israël bijna van de kaart geveegd.
Nee inderdaad. In Israel worden nooit bomaanslagen in woonweken gepleegd met vele doden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
iets wat voor zowel de VS als Israel nogal moeilijk te begrijpen lijkt.
En dan raar opkijken als er over x jaar weer Israelische vergeldingsactie plaatsvindenquote:En dan raar opkijken als er over tien jaar weer tig aanslagen gepleegd worden.
Bronquote:Bush: Hezbollah moet stoppen met 'deze shit'
Uitgegeven: 17 juli 2006 11:55
Laatst gewijzigd: 17 juli 2006 12:01
SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat "Hezbollah ophoudt met deze shit".
Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.
"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.
Precies, dan zou je toch denken dat het nogal weinig nut heeft om telkens maar precies hetzelfde te gaan doe als een stellethje teroristen, maar nee hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee inderdaad. In Israel worden nooit bomaanslagen in woonweken gepleegd met vele doden.
[..]
Die vergeldingsacties lopen gewoon elke dag als rode draad door het palestijnse leven. dat is niet iets waar echt van opgekeken wordt.quote:En dan raar opkijken als er over x jaar weer Israelische vergeldingsactie plaatsvinden
Die 10 jaar is wel goed gekozen, dan staat alles net weer overeind. (check Libanon)quote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef -IksRee- het volgende:
En dan raar opkijken als er over x jaar weer Israelische vergeldingsactie plaatsvinden
Jij reageerde op mij hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
WE?!? Ik had het gewoon over kinderen hoor.
Lezen is een kunst.
Waarschijnlijk Rusland. Of Israel...quote:"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.
Abou Jahjah is een intelligente realist. Misschien op het politieke spectrum bekend als extreem-rechts, maar ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef JohnDope het volgende:
yo BSB je hebt wel humor als er iemand extreem rechts is dan is het Abou Jahjah wel!
stel je het volgende scenario maar even voor: op de een of ander manier komt het tot vrede tussen de Iraeliers en de Arabieren: 20 jaar later zullen ede arabieren in hun geschiedenisboeken ook met geen enkel woord reppen over hun zelfmooraanslagen en het opblazen van onschuldige mensen. Als jij denkt dat het verzet alleen maar anderen hielp met onderdak en het drukken van VN: dream onquote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je kunt ergens nog zo in geloven, maar het doden van onschuldigen in een bus is laf en laag, en zo heeft het verzet in Nederland nooit gehandeld. Het is dan ook een schande dat de mensen die hier met gevaar voor eigen leven tegen de Duitsers (en niet de vrouwen en kinderen en anderen onschuldigen, zelfs de gedode soldaten zijn er maar weinig, het waren hoofdzakelijk daden om anderen te helpen onderduiken/ontsnappen/kranten maken) te vergelijken met het opblazen van onschuldige mensen.
O ja, de open microfoonquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef Recovering het volgende:
[..]
Die 10 jaar is wel goed gekozen, dan staat alles net weer overeind. (check Libanon)
Maar nee hoor, het dan ligt niet aan Hezbollah en Hamas maar aan die zionisten.
Israel is america en rusland. Die gasten hebben pas power.quote:
Sodemieter op met je kutcomplotten.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
O ja, de open microfoon.
lekker geloofwaardig weer.
Hij heeft het echt gezegd hoor; de opnamen waren vanochtend te zien en horen op Sky News.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
O ja, de open microfoon.
lekker geloofwaardig weer.
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gezegd hoor; de opnamen waren vanochtend te zien en horen op Sky News.
Israel was helemaal nergens geweest zonder de VS.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Israel is america en rusland. Die gasten hebben pas power.
En de VS was niks geweest zonder joden al het geld komt er vandaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Israel was helemaal nergens geweest zonder de VS..
Nee, die joods-Israëlische kindertjes kunnen naar een school die niet in puin ligt en niet gerund wordt door een bizarre vorm van geweld verheerlijkende organisatie.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen die komen in een regering die gesteund wordt door het westen. Dan lijkt het wat legitiemer.
Zolang ze niet openlijk wapens dragen, en openlijk een embleem hebben, en een leider hebben(hieraan voldoen ze dus niet, want ze lopen tussen de gewone bevolking zonder zichtbaar wapen (als ze niet vechten) en niet met emblemen, leider valt over te praten, vallen ze niet onder het oorlogsrechtquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je ons dit verdag laten zien. Want volgens mij heb je een nog grotere duim dan meki soms heeft.![]()
Dat komt omdat de joden geen achterlijke cultuur aanhangen. Innoveren noemen wij dat.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, die joods-Israëlische kindertjes kunnen naar een school die niet in puin ligt en niet gerund wordt door een bizarre vorm van geweld verheerlijkende organisatie.
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En de VS was niks geweest zonder joden al het geld komt er vandaan.
een geleidelijk procesquote:Op maandag 17 juli 2006 12:49 schreef klez het volgende:
Dat werken naar vrede toe is een geleidelijk proces waarbij tot nu toe alleen Israel gebied opgeeft zonder dat het daar vrede voor terugkrijgt. Dat is de werkelijkheid.
Dat ze niet onder het Oorlogsrecht vallen betekent niet dat je ze gewoon aan gort kan schieten lijkt me.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zolang ze niet openlijk wapens dragen, en openlijk een embleem hebben, en een leider hebben(hieraan voldoen ze dus niet, want ze lopen tussen de gewone bevolking zonder zichtbaar wapen (als ze niet vechten) en niet met emblemen, leider valt over te praten, vallen ze niet onder het oorlogsrecht
Gesteund door zogenaamd vredelievende linkse een pest-hekel aan die oorzaak van alle ellende kutamerikanen hebbende Europeanen. Hypocriet.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, die joods-Israëlische kindertjes kunnen naar een school die niet in puin ligt en niet gerund wordt door een bizarre vorm van geweld verheerlijkende organisatie.
Geloof mij nou maar wat er ook gebeurt Israel zou nooit plat gaan. Dit conflict gaat enkel mooie televisie opleveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |