Ik vind Bob Sapp de grootste onbenullige dwaas waarvan ik de naam ken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef ivosnivo het volgende:
Ik vind het wel beetje jammer dat Bob Sap bij de k1 zit (is ook maar puur voor het geld), denk dat als ie zich ging focussen op bb dat hij een veel beter kans had.
Op die manier kan iedere josti 1000 pound pressen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:05 schreef Tommy__ het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)on_presses_2000_lbs/
1000 pond legpress.. een oudemanskunsjehij doet ze wel érg gedeeltelijk :s
Ja, op komen als een patser en dan totaal niks presteren. Maar ik heb wel is gehoord dat ie de beste betaalde k1 vechter isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vind Bob Sapp de grootste onbenullige dwaas waarvan ik de naam ken.
Hij doet ze nog geen eens een gedeelte van gedeeltelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 00:05 schreef Tommy__ het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)on_presses_2000_lbs/
1000 pond legpress.. een oudemanskunsjehij doet ze wel érg gedeeltelijk :s
Ben ik nou de enige die zich door deze warmte heen bikkelt in de sportschool? Zijn jullie bang om te zweten ofzo? Al geef ik toe dat het wel ranzig is, neem een strandhanddoek mee en na afloop is ie best vochtig.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:49 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nu 2 weken lang niet geweest en aangezien ik morgen op vakantie ga ben ik een goede 3,5 weken ertussen uit!
Ben benieuwd hoe alles gaat als ik straks weer eens ga
Idd, alleen de die hards blijven over. Ik train meestal wel wat sneller, en als het echt extreem warm is doe ik vaak geen buik of kuiten na me grote spiergroepen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:59 schreef LedZep het volgende:
Ik duik morgenochtend weer de gym in na een week (gedwongen!) vakantie zonder trainen. Temperatuur zegt mij niks, al wordt het weer 35 graden, ik MOET er heen. Lekker rustig dan trouwens.
Ik heb nog nooit mensen in een sportschool zien trainen zonder shirt, lijkt me ook vrij ranzig als je ergen op ligt enzo. Ach kippenpoten, daar hebben ze baggybroeken voor uitgevondenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:09 schreef LedZep het volgende:
Wij hebben geen diehards zegmaar. Was wel een gast die 220kg drukte (zonder shirt, mét relatief slechte techniek), nu nog eentje die drukt 160, zegmaar 3x zo groot bovenlichaam als ik, en een stel kippepootjes, dat wil je niet weten
![]()
Met "shirt" bedoel ik een benchshirt, om extra kilo's eruit te halenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensen in een sportschool zien trainen zonder shirt, lijkt me ook vrij ranzig als je ergen op ligt enzo. Ach kippenpoten, daar hebben ze baggybroeken voor uitgevonden
Mijn gym is pas om 18:00u open in de zomer en dan komt meteen iedereen, dus dan heb ik in combinatie met deze temperaturen echt geen zin om te gaan inderdaad, als het daarentegen zwaar regent oid dan ben ik altijd gewoon van de partij!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd, alleen de die hards blijven over. Ik train meestal wel wat sneller, en als het echt extreem warm is doe ik vaak geen buik of kuiten na me grote spiergroepen.
nope.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
Ben ik nou de enige die zich door deze warmte heen bikkelt in de sportschool? Zijn jullie bang om te zweten ofzo? Al geef ik toe dat het wel ranzig is, neem een strandhanddoek mee en na afloop is ie best vochtig.
Iemand nog een adres? Achter de toonbank hadden ze het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Zag in een van de vorige topics dat iemand nog gewoon stackers wist te bestellen met efedrine. De efedrine-loze werkt niet bij mij. Heeft iemand nog een betrouwbaar adres?
Kameraad van mij die nu mijn ouwe account heeft (diep-in-de-war) is helemaal in2 drugs ik zal het hem is vragen. In belgie is het geloof ik nog legaal, ik weet niet of je daar mensen kent.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Iemand nog een adres? Achter de toonbank hadden ze het niet.
En trainen met deze warmte vind ik niet zo erg. Merk alleen dat ik aan het eindelijk van de training snel kracht verlies.
Nope, ik bikkel ook nog steeds 4 x per week in de gym.. je oet wat in je vrije tijd he... en als ik fatsoenlijk aan wil komen ern er strak uit wil zien zal ik wel moeten... ben allang blij dat ik weer MAG trainen van mijn grote doktervrienden... (na 5 jaar pas......)quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja, op komen als een patser en dan totaal niks presteren. Maar ik heb wel is gehoord dat ie de beste betaalde k1 vechter is
[..]
Hij doet ze nog geen eens een gedeelte van gedeeltelijk![]()
[..]
Ben ik nou de enige die zich door deze warmte heen bikkelt in de sportschool? Zijn jullie bang om te zweten ofzo? Al geef ik toe dat het wel ranzig is, neem een strandhanddoek mee en na afloop is ie best vochtig.
Tsja dat probleem van auto heb ik niet meer.. maar met dit weer ga ik gewoon lekker op de motor naar de sportschool// veel lekkerder, koel je tenminste af... zeker als ik anderhalf uur training er op heb zitten is dat erg lekker....quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef J-Will het volgende:
Ik ben zo'n mietje wiens trainingen er hevig op achteruit gaan met dit weer. Heb er ook totaal geen tijd, zit overdag op het zwembad bier te hijsen en dan kan ik 's avonds echt niet meer trainenMisschien straks na mn werk even, als ik een auto kan krijgen van thuis
met je slippers en t-shirtje...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Tsja dat probleem van auto heb ik niet meer.. maar met dit weer ga ik gewoon lekker op de motor naar de sportschool// veel lekkerder, koel je tenminste af... zeker als ik anderhalf uur training er op heb zitten is dat erg lekker....
Heheh niet echt nee, wel gewoon in mijn pak... (ja het is warm totdat je gaat rijden.)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:50 schreef BertV het volgende:
[..]
met je slippers en t-shirtje...![]()
Mag je gelukkig nog zelf bepalen in nederland.
Je kan dus 1. geen OP's posten en 2. je bent een pussyquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef J-Will het volgende:
Ik ben zo'n mietje wiens trainingen er hevig op achteruit gaan met dit weer. Heb er ook totaal geen tijd, zit overdag op het zwembad bier te hijsen en dan kan ik 's avonds echt niet meer trainenMisschien straks na mn werk even, als ik een auto kan krijgen van thuis
Succes ermee and kick some assquote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef Frautie het volgende:
* Frautie doet aan fitness en is begonnen met KT
Thanksquote:
Zij is gisteren begonnen met squatten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:55 schreef synthesix het volgende:
Ben je niet vergeten te zeggen dat hij _moet_ squatten ledzep?
Sorry, sorry.. ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Frautie het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zij is gisteren begonnen met squatten.
Heb iig spierpijn, dus het ging goed![]()
haha, ben niet boos. Dan had ik deze er wel achter gezetquote:Op maandag 24 juli 2006 18:38 schreef synthesix het volgende:
Sorry, sorry.. ik wist niet dat je boos werd![]()
Enne, ledzep, het was zeg maar ironisch bedoelt
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:35 schreef Tommy__ het volgende:
Mevr. Akra die aan KT doet?
teveel mannelijke hormonen![]()
welkom![]()
Verkopen ze daar ook nog potjes discipline?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef ivosnivo het volgende:
ga is langs je plaatselijke smartshop en kijk er achter de balie
Gyropractor.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HEb al vanaf januari last van me onderrug, lijkt wel alsof het doorgeschoten is naar onder.
Mjaah, ik volg gewoon mijn schemaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:55 schreef Omnifacer het volgende:
Dames en heren
ik vraag me terdege af: is t 'normaal' om bij dit weer minder te trainen, of niet? ik trek het gewoon niet.. het is gewoon te...
I share your pain.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Dit is wel een goede vraag, aangezien mijn potje whey op isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
[centraal] Bodybuilding-topic deeltje 37quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
www.hercules-fitness.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Boehoequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef LedZep het volgende:
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigd![]()
De vraag van de dag is of die nieuwe OP dan al klaar isquote:
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Kun je je kamaraad vragen waar hij het koopt/besteld?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef ivosnivo het volgende:
die kameraad van me betaald 50 euro voor 100 capsules. Met 3 op kun je wel een avondje feesten
Paar dingetjes, ik mail je 't wel voordat dit topic vol is, komt goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Nee een herziene.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OP![]()
Niet zo boos doenquote:
Wel allemaal tellen he.quote:
Ja, je weet er zo veel van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
16 jaren jong.
en ja, dat is een schokkende onthulling voor sommigen
Heb jij nog tijd over dan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
Komend jaar pas 17. Begonnen met fitness op 15 jarige leeftijd, het zwaardere werk begon ongeveer toen ik 16 werd. Sinds enkele weken ook conditioning, martial arts, hardlopen, sporadisch fietsen (alleen met mooi weer) en diverse "odd workouts", veel bodyweight oefeningen erbij etc.
Komende winter wordt in principe pas mijn eerste echte (geplande) bulkperiode waarin ik minimaal 10kg wil halen (max 2kg vet) en flinke gains op de core oefeningen.
Mjaah, ik snap je punt van de recovery workouts. Vandaar dat ik vandaag licht mijn benen heb belast met trainenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef LedZep het volgende:
Ik ben een groot voorstander van recovery workouts. 24 uur na een beentraining doe je bijvoorbeeld hindu squats.. 24 uur na bench workout doe je push ups of 20kg benches. Dat soort dingen. Zorgt voor betere doorbloeding -> sneller herstel
Overigens begin ik deze week met serieuze hindu squats met als uiteindelijk doel de magistrale 500 reps. Ik denk eraan elke morgen een bodyweight workout te doen om mijn gewrichten wat los te maken, als recovery en ook general physical preparedness. Evt avondworkout in dezelfde trant behoort ook tot de mogelijkheden.
Afijn, ik ben tegenwoordig met zoveel dingen bezig dat ik maar eens goed moet bedenken wat ik wanneer wil doen, want op het moment is het een zootje van allerlei verschillende oefeningen/trainingen etc.
Cool! Ik ben een paar maanden geleden begonnen met een soort van Kung Fu. Maar eigenlijk wil ik gewoon salto's enzo kunnen. Daar leek me een gevechtsport een goede basis voor. Qua coördinatie en zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef LedZep het volgende:
Op de sportschool muay thai (en krav maga) maar er is nu een pussy zomerstop, dus in september begint dat pas echt weer. Leer zelf wrestling en jiu jitsu (moet nog even een proefkonijn hebben om het in praktijk te brengen![]()
Zelf leren werkt in principe best goed, beter dan je zou verwachten in ieder geval. Kan met de instructional dvd's flink vooruit in ieder geval. En je hebt de beste teachers natuurlijk, al met al een zeer redelijk alternatief als je niet de mogelijkheid hebt die sporten in een dojo te beoefenen.
Heb btw ook een paar maanden jeet kune do en eskrima gedaan, was ook wel grappig. Misschien dat ik in september eens wat judo ga volgen, lijkt me wel leuk om eens te proberen.
Is erg leuk om als afwisseling voor het ijzervreten te doen.
Ziet er inderdaad cool uit. Naja, die moves heb je ook wel een beetje in Wushu.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef LedZep het volgende:
Misschien is capoeira ook iets voor je. Beetje combinatie tussen dans, acrobatiek en vechtsport uit Brazilie. Moves zien er behoorlijk cool uit.
hahahahaquote:
Idd voornamelijk wide stance squat, fullsquats doen ze amper omdat ze de juiste diepte erin moeten STAMPEN en fullsquats hebben een totaal andere beweging, niet erg handig dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hahahahaIk moest echt hardop lachen
![]()
Ow LZ, ik gok dat jij dat wel weet, al die beren die honderden kilo's squaten doen het bijna allemaal met de poten flink wijd (piramide shit), maar wat ik me nou afvraag of zij ook hoofdzakelijk zo trainen of toch voor de fullsquats of boxsquats gaan wanneer zij trainen.
Ik probeer eigenlijk andere manieren van squatten te vinden omdat ik de techniek van fullsquats maar niet onder de knie lijk te krijgen. (knieën 'n stukje voor de tenen en flink veel druk op mijn onderrug) Al denk ik wel dat boxsquats me daarbij flink kunnen helpen, alleen kan ik die nu ff niet omdat mijn normale gym wordt verbouwd.
Zucht, de squat.![]()
bedankt voor de snelle reply, morgenochtend meteen aan de slag maar ermee.quote:
mijn instructeur is belgisch kampioen, alles wat hij zegt neem ik gewoon aan als het over thaiboks gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef LedZep het volgende:
Zelf leren werkt in principe best goed, beter dan je zou verwachten in ieder geval. Kan met de instructional dvd's flink vooruit in ieder geval. En je hebt de beste teachers natuurlijk, al met al een zeer redelijk alternatief als je niet de mogelijkheid hebt die sporten in een dojo te beoefenen.
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef RSV1000R het volgende:
Hmmm dat aankomen kilinkt goed, maar dat afvallen he.. daar ben ik niet zo happig op, heb er nu in 4,5 maand 10 kilo bij weten te eten zon beetje, (1,96, nu 73 kilo... was dus tussen de 60 en 62, veels te mager dus) Dus afvallen wil ik nog ff niet aan denkenb, nog tips voor goede bovenborst oefeningen????
Maakt niet heel veel uit denk ik.. maar ik zou toch altijd full rom pakken (dus laten zakken tot op je traps).quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef BertV het volgende:
Bij de "Barbell Behind Neck Press" laat ik de bar tot net onder de kruin zakken.
(nu ik dit zo lees is je kruin niet je nek)
Ik zie op de onderstaande link dat ie pas bijna op de rug stopt. Ik dacht altijd dat dat laatste stukje weinig deed?
http://www.exrx.net/Weigh(...)BehindNeckPress.html
Gewoon veel incline benchen, zowel met barbell als met dumbbells.. haal je de onderborst vor een groot deel uit de beweging, zodat het middelste- en bovenste deel beter ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:12 schreef RSV1000R het volgende:
Die had ik al gezien idd... maar misschien dat iemand hier nog andere tips had voor met dumbelss e.d..
Gister ook weer ff lekker zwaar de schouders meegpakt met trainen en de triceps, das best lastig motorrijden na de training dan..![]()
![]()
k, al kun je met mijn methode niet "rusten". 40kg op je kruin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Voor de meeste groei -> grootste ROM, dus zo ver mogelijk zakken (tot de dumbbells vrijwel op je schouders "rusten")
Leg ff uit hoe die incline werkt voor me als je wilt.. in jip en janneke taal.... belangrijkste voor mij is dat ik mijn rug niet teveel belast..een keer stuk is genoeg..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gewoon veel incline benchen, zowel met barbell als met dumbbells.. haal je de onderborst vor een groot deel uit de beweging, zodat het middelste- en bovenste deel beter ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |