met je slippers en t-shirtje...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Tsja dat probleem van auto heb ik niet meer.. maar met dit weer ga ik gewoon lekker op de motor naar de sportschool// veel lekkerder, koel je tenminste af... zeker als ik anderhalf uur training er op heb zitten is dat erg lekker....
Heheh niet echt nee, wel gewoon in mijn pak... (ja het is warm totdat je gaat rijden.)quote:Op maandag 24 juli 2006 09:50 schreef BertV het volgende:
[..]
met je slippers en t-shirtje...![]()
Mag je gelukkig nog zelf bepalen in nederland.
Je kan dus 1. geen OP's posten en 2. je bent een pussyquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef J-Will het volgende:
Ik ben zo'n mietje wiens trainingen er hevig op achteruit gaan met dit weer. Heb er ook totaal geen tijd, zit overdag op het zwembad bier te hijsen en dan kan ik 's avonds echt niet meer trainenMisschien straks na mn werk even, als ik een auto kan krijgen van thuis
Succes ermee and kick some assquote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef Frautie het volgende:
* Frautie doet aan fitness en is begonnen met KT
Thanksquote:
Zij is gisteren begonnen met squatten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:55 schreef synthesix het volgende:
Ben je niet vergeten te zeggen dat hij _moet_ squatten ledzep?
Sorry, sorry.. ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Frautie het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zij is gisteren begonnen met squatten.
Heb iig spierpijn, dus het ging goed![]()
haha, ben niet boos. Dan had ik deze er wel achter gezetquote:Op maandag 24 juli 2006 18:38 schreef synthesix het volgende:
Sorry, sorry.. ik wist niet dat je boos werd![]()
Enne, ledzep, het was zeg maar ironisch bedoelt
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:35 schreef Tommy__ het volgende:
Mevr. Akra die aan KT doet?
teveel mannelijke hormonen![]()
welkom![]()
Verkopen ze daar ook nog potjes discipline?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef ivosnivo het volgende:
ga is langs je plaatselijke smartshop en kijk er achter de balie
Gyropractor.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HEb al vanaf januari last van me onderrug, lijkt wel alsof het doorgeschoten is naar onder.
Mjaah, ik volg gewoon mijn schemaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:55 schreef Omnifacer het volgende:
Dames en heren
ik vraag me terdege af: is t 'normaal' om bij dit weer minder te trainen, of niet? ik trek het gewoon niet.. het is gewoon te...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |