70?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef ivosnivo het volgende:
Net biceps wezen trainen na 2 dagen creatine te hebben gebruikt. Meteen pr met barbel curl. 4 x 70 Kg super nette uitvoering
![]()
Ik doe nu 1 spiergroep + kuit of buik, en ben binnen 30 minuten weer drijfnat buiten. Ik hou daarna wel 8 uur lang een ranzig gevoel in me maag dus erg gezond is het niet denk ik zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef J-Will het volgende:
pff ik kan echt niet trainen in deze hitte. Laatste training, eergisteren, leek nergens op. Toen begon ik met squats, wat erg goed ging, maar was daarna zo lam dat de rest waardeloos was
voor mijn (miezerige) kuiten doe ik soms 'n paar setjes met veel reps, en soms 'n paar setjes heel langzaam. Dat je je kuiten als ze volledig zijn uitgestrekt ong 4 sec niet beweegt voordat je je kuiten/benen/lichaam omhoog duwt. (had iets met elastische energie te maken in je achillespees geloof ik, ik heb 't geloof ik van Mr J die het wel beter kan uitleggen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:46 schreef Tommy__ het volgende:
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/week30/week30wm.htm
hoge herhalingen voor de kuiten? het helpt precies wel voor die kerel..
Hoi.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef LedZep het volgende:
Goedemiddag
ik heb godverdomme een week op het strand gelegen met ontwenningsverschijnselen, derhalve mijn tijd besteedt met het verorberen van snacks onder het genot van een trillend stel kippepoten die de squatlozeweek niet aankonden![]()
Onze rust wat doe jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef LedZep het volgende:
Goedemiddag
ik heb godverdomme een week op het strand gelegen met ontwenningsverschijnselen, derhalve mijn tijd besteedt met het verorberen van snacks onder het genot van een trillend stel kippepoten die de squatlozeweek niet aankonden![]()
Moet je die nog eens sturen en niet na 2 seconden weg zijn op msn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef LedZep het volgende:
Ga je de aangepaste OP nog online gooien?![]()
Klopt ja, met een push press van 200kg en een olympic squat van 320kgquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef Tommy__ het volgende:
mja, van die kerels hun fysiek wordt ik niet echt blij![]()
![]()
die pool die je daar vernoemd heeft overigens een aflevering bij de fit show![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |