I share your pain.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Dit is wel een goede vraag, aangezien mijn potje whey op isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
[centraal] Bodybuilding-topic deeltje 37quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
www.hercules-fitness.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Boehoequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef LedZep het volgende:
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigd![]()
De vraag van de dag is of die nieuwe OP dan al klaar isquote:
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Kun je je kamaraad vragen waar hij het koopt/besteld?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef ivosnivo het volgende:
die kameraad van me betaald 50 euro voor 100 capsules. Met 3 op kun je wel een avondje feesten
Paar dingetjes, ik mail je 't wel voordat dit topic vol is, komt goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Nee een herziene.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OP![]()
Niet zo boos doenquote:
Wel allemaal tellen he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |