I share your pain.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
"Geen zin", "te warm", mensen die tegen paaltjes aanspringen, OP's die niet meer zijn wat ze waren... *zucht*, 't gaat hard achteruit
Dit is wel een goede vraag, aangezien mijn potje whey op isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
[centraal] Bodybuilding-topic deeltje 37quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Owkee, newbievraag....wat is er mis met de OP?
www.hercules-fitness.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef pagathan het volgende:
Vraagje voor de sporters hier.
waar kopen jullie je supplementen zoals HMB, Creatine en Proteine(V12)?
tips? waar voordelig?
mzzl
Boehoequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef LedZep het volgende:
Er werkte een plaatje niet en J-Will heeft mij beledigd![]()
De vraag van de dag is of die nieuwe OP dan al klaar isquote:
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Kun je je kamaraad vragen waar hij het koopt/besteld?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef ivosnivo het volgende:
die kameraad van me betaald 50 euro voor 100 capsules. Met 3 op kun je wel een avondje feesten
Paar dingetjes, ik mail je 't wel voordat dit topic vol is, komt goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:36 schreef LedZep het volgende:
MrJ heeft mijn toevoegingen ontvangen en volgens mij is hij klaar om gelanceerd te worden, tenzij onze knuffelbeer zelf nog wat aanpassingen wil maken.
Nee een herziene.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dus in het volgende topic staat er een nieuwe OP![]()
Niet zo boos doenquote:
Wel allemaal tellen he.quote:
Ja, je weet er zo veel van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
16 jaren jong.
en ja, dat is een schokkende onthulling voor sommigen
Heb jij nog tijd over dan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
Komend jaar pas 17. Begonnen met fitness op 15 jarige leeftijd, het zwaardere werk begon ongeveer toen ik 16 werd. Sinds enkele weken ook conditioning, martial arts, hardlopen, sporadisch fietsen (alleen met mooi weer) en diverse "odd workouts", veel bodyweight oefeningen erbij etc.
Komende winter wordt in principe pas mijn eerste echte (geplande) bulkperiode waarin ik minimaal 10kg wil halen (max 2kg vet) en flinke gains op de core oefeningen.
Mjaah, ik snap je punt van de recovery workouts. Vandaar dat ik vandaag licht mijn benen heb belast met trainenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef LedZep het volgende:
Ik ben een groot voorstander van recovery workouts. 24 uur na een beentraining doe je bijvoorbeeld hindu squats.. 24 uur na bench workout doe je push ups of 20kg benches. Dat soort dingen. Zorgt voor betere doorbloeding -> sneller herstel
Overigens begin ik deze week met serieuze hindu squats met als uiteindelijk doel de magistrale 500 reps. Ik denk eraan elke morgen een bodyweight workout te doen om mijn gewrichten wat los te maken, als recovery en ook general physical preparedness. Evt avondworkout in dezelfde trant behoort ook tot de mogelijkheden.
Afijn, ik ben tegenwoordig met zoveel dingen bezig dat ik maar eens goed moet bedenken wat ik wanneer wil doen, want op het moment is het een zootje van allerlei verschillende oefeningen/trainingen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |