abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:10:54 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39845330
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:34 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39845678
De eigenaar van de Corriere Dello Sport, zoals bekende de op één na grootste sportkrant van Italië, heeft gisterenavond in een interview laten weten de straffen van Lazio en Fiorentina belachelijk te vinden. Hij baseert deze uitspraak op het feit dat er géén contact is geweest tussen scheidsrechters aan de ene kant en Lazio en Fiorentina aan de andere kant, bij Juventus en Milan was dit wel degelijk het geval. Overigens heeft Claudio Lotito, die voor drie jaar geschorst is, laten weten er alles aan te doen om de onschuld van Lazio te bewijzen, zelfs als dat een stap naar het Europese gerechtshof zou betekenen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39845847
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
pi_39846012
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
ik neem aan dat inter dan nu ook CL gaat spelen, ofniet?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:58:42 #5
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39846296
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin

TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39846390
Leuke Serie B volgend seizoen... waar is die te zien?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:04:43 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39846432
quote:
AC Milan heeft dan toch nog een kans om volgend seizoen Europees voetbal te spelen. Door het verlies van de 44 punten komt de Milanese ploeg vlak achter Parma terecht in de rangschikking. Nu blijkt echter dat Empoli niet in het bezit is van een Europese licentie. Mocht Empoli van de Uefa een verbod krijgen om in de Uefa Cup aan te treden, dan is AC Milan de eerste club in de rij om de Azzurri te vervangen.
pi_39847026
Misschien een beetje een idee om het schandaal in het schandaal topic te bespreken M0NTANA
pi_39857371
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin

Niet te vroeg juichen
pi_39870427
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Inter is helemaal geen kampioen, beide titels zijn niet vergeven
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39870854
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Net of je daar blij mee kan zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 16 juli 2006 @ 15:41:34 #12
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39877968
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net of je daar blij mee kan zijn.
Inter fans wel hoor.. reken maar
pi_39881306
Palermo
pi_39881926
quote:
Op zondag 16 juli 2006 15:41 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Inter fans wel hoor.. reken maar
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
pi_39881953
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
pi_39881989
Willen de mensen die de toto vorig seizoen hebben ingevuld even hun nieuwe deelname bevestigen? Serie A-toto #5
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39882023
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.

Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
pi_39891710
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.

Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?

Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.

Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
pi_39891762
Ik ben het met je eens.
En ook omdat Materazzo al de schijn tegen heeft vanwege zijn spel in de Serie A.
pi_39891968
Materazzi heeft echt een geweldig toernooi gespeeld, waarin hij toch liet zien dat hij ook erg goed kan voetballen zonder alle smerige overtredingen en zo..... Zidane had boven de opmerking van Marco, ongeacht wat het was, moeten staan
  maandag 17 juli 2006 @ 00:25:56 #21
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39892019
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef DIGGER het volgende:
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.

Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?

Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.

Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
Ben ik het niet mee eens. Als Materazzi echt iets heel erg en persoonlijks gezegt heeft vind ik het terecht dat Matarazzi achterna wordt gezeten door de media en FIfa. Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst. Matarazzi moet ook gestraft worden. Beide hebben een grove fout begaan.

En de zaak Totti kan ik me niet meer zo goed herrinneren maar ik kan me niet herrineren dat die Deen iets verschrikkelijks zei en dat Totti daarom overging op fysiek geweld. Had puur met wedstrijd frustratie te maken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_39892095
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef BigFire het volgende:

Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.

Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
  maandag 17 juli 2006 @ 00:36:00 #23
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39892313
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.

Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
Dus wat Matarazzi deed is psychologisch oorlog voering? 'je kan voor geen reet voetballen' of 'haha je gaat verliezen' dat is psychologische oorlogvoering, daar moet je idnerdaad boven staan. Maar harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden. Of heeft niemand meer normen en waarden in z'n donder zitten?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_39892440
Matarazzi heeft toegegeven dat hij iets ergs heeft gezegd. Daarom word hij gepakt. Niet omdat hij toevallig Matarazzi heet.
lollig
pi_39893530
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.

Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.
pi_39894187
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.
Als Inter aankomend seizoen kampioen wordt is het een gewone titel die op een normale manier behaald is hoor.
pi_39894332
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:59 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Als Inter aankomend seizoen kampioen wordt is het een gewone titel die op een normale manier behaald is hoor.
Klopt maar een titel van Ajax zonder bijvoorbeeld PSV en Feyenoord, ik kan er niet van genieten.
  maandag 17 juli 2006 @ 02:33:07 #28
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_39894780
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Matarazzi heeft toegegeven dat hij iets ergs heeft gezegd. Daarom word hij gepakt. Niet omdat hij toevallig Matarazzi heet.
Wat is er in vredesnaam gebeurd met schelden doet geen zeer, knal voor je kop (of MET je kop ) veel meer .....

Wat Materazzi gezegd heeft doet er 0,0 toe
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_39896916
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:36 schreef BigFire het volgende:

harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden.
Dat zijn Zidane z'n woorden, niet die van Materazzi.
pi_39896921
Altijd lekker wakker worden met een krantje:

maandag 17 juli 2006 @ 08:51:34 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39897452
quote:
Op maandag 17 juli 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Altijd lekker wakker worden met een krantje:

[afbeelding]
Mooi ook dat hij uitgerekend het shirtje van Marco Materazzi toont.

Maar inderdaad, alleen omdat Zinedine Zidane nu zo loopt te janken, gaat de FIFA uitzoeken of ze Marco Materazzi kunnen straffen. Alsof het andersom ook was gebeurd? En de FIFA zal toch wel weten dat provocaties in iedere wedstrijd voorkomen? Zinedine Zidane is gewoon ongelooflijk stom geweest, die had er nooit op in moeten gaan, heel onprofessioneel.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:07:51 #32
8540 Peter83
All the way
pi_39900327
Totti en fysiek geweld? Spugen was het.

Verder sta ik volledig achter de woorden van DIGGER. Ik vind het kolderiek dat er überhaupt een onderzoek komt naar Materazzi, hoor. Het opstootje tussen Argentinië en Duitsland mag dan ook nog even uit de kast worden gehaald, waar menigeen ook het nodige gezegd heeft. Moeten we verder L. Staelens nog even schorsen, of is dat inmiddels verjaard? Zo zie je maar weer dat dit een uitzondering is. Zidane, de man die 2 wedstrijden prima speelde, wint de gouden bal en het incident was natuurlijk vooral de schuld van die slager van een Materazzi. De media doet er net zo hard aan mee, want 'het zal wel rascistisch zijn' en 'Materazzi heeft ook extreem-rechtse trekjes' mogen zo genoemd worden. Dat Materazzi bij Perugia heeft gespeeld weet niemand meer, maar die club staat natuurlijk ook bekend als een rechtse club (kuch kuch).

Zou het onderzoek trouwens naar Zidane al afgerond zijn? Blatter ging namelijk wel even onderzoeken of de actie van Zidane inging tegen de sportethiek. Komisch is het zeker, maar blijkbaar is het nog steeds onduidelijk deze kopstoot door de beugel kon......
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_39900575
quote:
Op maandag 17 juli 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat zijn Zidane z'n woorden, niet die van Materazzi.
Maar ze zullen Zidane eerder geloven dan Materazzi
pi_39902217
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Peter83 het volgende:

Zou het onderzoek trouwens naar Zidane al afgerond zijn? Blatter ging namelijk wel even onderzoeken of de actie van Zidane inging tegen de sportethiek.
Vooral dat "Maar hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt" deed het hem.
Alsof het iets uitmaakt wat Materazzi zei, alsof er iets dusdanigs gezegd kan zijn dat de actie van Zidane compleet rechtvaardigd.
pi_39902395
Mbt het omkoopschandaal: Alles en iedereen dus in beroep bij de TAR in Lazio, zal wel weer afwachten worden wanneer die uitspraak komt, maar het moet in elk geval op tijd zijn ivm de loting van de voorronde van de CL.

Ik vermoed dat uiteindelijk Lazio en Fiorentina toch in A terecht zullen komen. Fiorentina heeft nu een bijna net zo zware straf als Juve, daar waar Fiorentina zich nog niet aan de helft van Juve's misdaden heeft schuldig gemaakt.
En de case van Bologna is natuurlijk ook een belangrijke, want het is vreemd dat 2 seizoenen als besmet verklaard worden, maar alleen de ploegen die het laatste seizoen gedegradeerd zijn, gerehabilliteerd worden.
Krijg je weer dat nietige Treviso terug, zie veel liever Bologna die plek innemen.

Juve zou ondertussen de eigen spelers hebben opgelegd te wachten tot het definitieve oordeel alvorens mondeling akkoord te gaan met aanbiedingen. Kans bestaat dat een aantal spelers wordt uitgeleend voor een jaar. Real Madrid is al aangegeven dat ze gewoon de marktprijs moeten betalen en anders niet.

Het geschreeuw dat die prijzen van die spelers nu ineens drastisch omlaag gaat is natuurlijk onzin als er zoveel vragenden op de markt zijn.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:22:39 #36
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39902532
Precies,betalen zullen ze.. Het is geen uitverkoop
pi_39911124
Caracciolo staat heel dicht bij een overgang naar Roma
pi_39911262
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:

Het geschreeuw dat die prijzen van die spelers nu ineens drastisch omlaag gaat is natuurlijk onzin als er zoveel vragenden op de markt zijn.
Al weten al die vragers dan weer wel dat Juve niet echt in de positie is om te eisen, mocht het daadwerkelijk Serie B -30 worden.

De clubs zullen niet bizar lage prijzen gaan betalen, maar de echte hoofdprijs die Juve normaal had kunnen eisen zullen ze echt niet krijgen hoor.
pi_39912331
quote:
Lens wil CL-plaats Palermo

Dat na de degradaties van Juventus Turijn, Fiorentina en Lazio veel ploegen zich zouden storten op de spelers van de clubs was algemeen geweten. Nu is er echter ook een aanval op de ploegen die Italië mag afvaardigen voor de Champions League. Lens-voorzitter Gervais Martel claimt dat zijn ploeg meer recht heeft op een plaats in het kampioenenbal omwille van hun vierde plaats in de Ligue 1, dan het achtste in de Serie A geklasseerde Palermo.

Martel: “Zoals het er nu voorstaat, zal Italië de zevende, achtste of negende geklasseerde ploeg naar de Champions League sturen. De tiende, elfde en twaalfde geklasseerde ploegen zullen meedoen aan de Uefa Cup. In onze competitie mag nog niet eens de vijfde geklasseerde meedoen aan de Uefa Cup.”

“De regels zijn zeer duidelijk. Het is de voetbalbond die de clubs aanduidt voor de competities. Ik zou er niet van verschieten als de Italiaanse voetbalbond slechts één of twee ploegen voordraagt voor de Champions League.”

“Ik zou echter wel geschokt zijn mocht de zevende of achtste geklasseerde club uit de Italiaanse competitie mogen meedoen aan de Champions League. Het zou een schande zijn mocht in de toekomst blijken dat de Champions League een competitie wordt voor mindere ploegen.”

Voetbalkrant.com
pi_39912841
Wat een zeikerd.
  maandag 17 juli 2006 @ 22:56:56 #41
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39922977
Honderden supporters van Fiorentina hebben vandaag uit protest de belangrijke treinverbinding tussen Rome en Milaan geblokkeerd. De aanhang protesteerde tegen de degradatie van hun club naar de Serie B wegens het aandeel in het fraudeschandaal in het Italiaanse voetbal.

Tevens waren aanhangers van La Viola aanwezig op het nabij Florence gelegen trainingscomplex van de nationale selectie waar een Italiaanse vlag werd neergehaald.

Ook Juventus, AC Milan en Lazio kregen straffen uitgedeeld voor hun aandeel in het grootscheepse fraudeschandaal.
pi_39923124
De blinde tegen de dove: Er is nog hoop, zelfs Inter kan kampioen worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39930494
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Honderden supporters van Fiorentina hebben vandaag uit protest de belangrijke treinverbinding tussen Rome en Milaan geblokkeerd. De aanhang protesteerde tegen de degradatie van hun club naar de Serie B wegens het aandeel in het fraudeschandaal in het Italiaanse voetbal.

Tevens waren aanhangers van La Viola aanwezig op het nabij Florence gelegen trainingscomplex van de nationale selectie waar een Italiaanse vlag werd neergehaald.

Ook Juventus, AC Milan en Lazio kregen straffen uitgedeeld voor hun aandeel in het grootscheepse fraudeschandaal.
Ze hebben er iig de voorpagina van de Gazzetta mee gehaald. Meer dan 40 treinen uitgevallen en een verkeerschaos in de stad ivm geblokkeerde wegen tot laat in de avond. Ook de A1 is genoemd als mogelijk doelwit voor een blokkade. De club heeft de aanhang ondertussen dringend opgeroepen lekker thuis te blijven omdat dit de club/stad alleen maar zou schaden.

Verder zou de UEFA er op aandringen dat de laatste 2 titels aan Inter vergeven worden, als beste niet frauderende ploeg in die jaargangen.

en Abbiatti, die lang op weg leek naar Juve, kiest dan toch voor Torino (en Serie A)

Kaka, vorige maand nog z'n contract verlengd hebbende, geeft nu signalen af dat ie naar Real zou willen...
pi_39936321
Buffon wil niet naar het buitenland toe, maar wel in de serie A blijven keepen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:45:06 #45
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39936461
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
De eigenaar van de Corriere Dello Sport, zoals bekende de op één na grootste sportkrant van Italië, heeft gisterenavond in een interview laten weten de straffen van Lazio en Fiorentina belachelijk te vinden. Hij baseert deze uitspraak op het feit dat er géén contact is geweest tussen scheidsrechters aan de ene kant en Lazio en Fiorentina aan de andere kant, bij Juventus en Milan was dit wel degelijk het geval. Overigens heeft Claudio Lotito, die voor drie jaar geschorst is, laten weten er alles aan te doen om de onschuld van Lazio te bewijzen, zelfs als dat een stap naar het Europese gerechtshof zou betekenen.
Belachelijk idd. Zoals ik al eerder zei: bedankt Juve, dat je ons mee de diepte insleurt.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:00:16 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39936904
Schitterend die beleving van de supporters in Italië, mooi om te zien dat ze alles voor hun club overhebben en zei weten dat onderhandelen met de club niets oplevert, liever keiharde acties.

Het (gedwongen) vertrek van Claudio Lotito zou overigens hoogstwaarschijnlijk het faillisement van Lazio betekenen of Giorgio Chinaglia moet nog altijd geïnteresseerd zijn in de club, het is al een tijdje rustig rond de oud-speler en tevens multi-miljardair.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:10:39 #47
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39937225
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Belachelijk idd. Zoals ik al eerder zei: bedankt Juve, dat je ons mee de diepte insleurt.
Ik zou liever gezien hebben dat AC Milan mee ging dan Lazio..

Is het niet zo dat eigenlijk Inter de "Snitch" is? hebben die niet het zaakje aan het rollen gebracht?
( meende ik ergens te lezen )
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:15:41 #48
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39937384
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het (gedwongen) vertrek van Claudio Lotito zou overigens hoogstwaarschijnlijk het faillisement van Lazio betekenen of Giorgio Chinaglia moet nog altijd geïnteresseerd zijn in de club, het is al een tijdje rustig rond de oud-speler en tevens multi-miljardair.
Ja, ik had gehoopt dat uit die hoek nog wat nieuws zou komen...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:16:19 #49
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39937402
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Is het niet zo dat eigenlijk Inter de "Snitch" is? hebben die niet het zaakje aan het rollen gebracht?
sowieso moet ik het niet hebben van inter. kutploeg.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:17:12 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39937434
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Begin mei werd alles op gang gezet door afgeluisterde telefoongesprekken, zie ook:

Serie A (+overig Italiaans voetbal) #22: De laatste loodjes

Daarvoor al had Figo al eens wat geroepen, waarvoor hij overigens beboet werd.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:17:33 #51
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_39937449
zal komende seizoen boring worden zonder Juve
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:20:32 #52
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39937536
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:17 schreef PsyCha het volgende:
mwoh, dat valt echt wel mee. met Juve was het vooral in het begin van afgelopen seizoen eeeeeerg saai in de top.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:24:59 #53
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39937686
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:17 schreef PsyCha het volgende:
Het zal tussen Inter en AC Milan gaan..
Er zal gevochten worden tot de laatste speeldag denk ik..
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:05:46 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39941016
AC Milan heeft de beste papieren om Gianluca Zambrotta van Juventus over te nemen, dit meldt zijn zaakwaarnemer. Naast de Rossoneri hebben ook Real Madrid, Barcelona en Chelsea interesse in de sterspeler van het afgelopen WK. Verder zou ook Gianluigi Buffon van Juventus naar AC Milan kunnen verhuizen, dus de ploeg van Silvio Berlusconi haalt zelfs voordeel uit de uitspraak.
pi_39941148
Volgens Eurosport zou Chelsea 70milj bieden op Kaka, maar wil Kaka niet.

Man Utd zou volgens de BBC twee of drie spelers willen halen bij Juve.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:13:47 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39941283
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Eurosport zou Chelsea 70milj bieden op Kaka, maar wil Kaka niet.

Man Utd zou volgens de BBC twee of drie spelers willen halen bij Juve.
Kaka is allang mondeling akkoord met Real Madrid, daar verdenk ik hem tenminste van. Manchester United is kansloos, in mijn ogen ook zwaar in aanzien gedaald de laatste jaren. Wanneer Chelsea, AC Milan, Barça en Real Madrid interesse tonen, gaan ze echt niet naar Manchester United.
pi_39942267
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kaka is allang mondeling akkoord met Real Madrid, daar verdenk ik hem tenminste van. Manchester United is kansloos, in mijn ogen ook zwaar in aanzien gedaald de laatste jaren. Wanneer Chelsea, AC Milan, Barça en Real Madrid interesse tonen, gaan ze echt niet naar Manchester United.
Snap dat je niet naar United wil, maar wel naar Real? die al helemaal lang nix hebben gewonnen
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:14:08 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39943063
Damiano Tommasi (ex-AS Roma) heeft een contract getekend bij Levante.
pi_39943645
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

sowieso moet ik het niet hebben van inter. kutploeg.
Wees blij dat je team er voorlopig niet tegen hoeft te spelen.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:34:18 #60
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39943704
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Capetown het volgende:

[..]

Wees blij dat je team er voorlopig niet tegen hoeft te spelen.
nou, met een beetje geluk komt AJAX er weer tegen te spelen. nou, joepie!
pi_39955956
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Damiano Tommasi (ex-AS Roma) heeft een contract getekend bij Levante.
Wens hem al het beste, op en top Romanista, alles gegeven.

Abbiati van Milan naar Torino is inmiddels rond, definitief.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:27:15 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39956843
Er zullen deze zomer nog veel transfers plaatsvinden in de Serie A, enkele geruchten:

Patrick Vieira naar Internazionale, Zlatan Ibrahimovic naar AC Milan, Luca Toni naar Internazionale of Olympique Lyon, Gianluigi Buffon naar AC Milan, Vincenzo Iaquinta naar AS Roma, Lilian Thuram naar Barça en Federico Balzaretti naar Real Madrid. Verder staan, zoals bekend, Gianluca Zambrotta, Emerson en Fabio Cannavaro in de belangstelling van de Koninklijke, maar zij kunnen ook naar de PL.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:51:52 #63
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39959866
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef M0NTANA het volgende:
Er zullen deze zomer nog veel transfers plaatsvinden in de Serie A, enkele geruchten:

Patrick Vieira naar Internazionale, Zlatan Ibrahimovic naar AC Milan, Luca Toni naar Internazionale of Olympique Lyon, Gianluigi Buffon naar AC Milan, Vincenzo Iaquinta naar AS Roma, Lilian Thuram naar Barça en Federico Balzaretti naar Real Madrid. Verder staan, zoals bekend, Gianluca Zambrotta, Emerson en Fabio Cannavaro in de belangstelling van de Koninklijke, maar zij kunnen ook naar de PL.
Volgens Zlaten was "Juve" toch de club naar zijn hart..
Zolang hij maar niet naar een club in Milano gaat.. vind ik alles best
pi_39960017
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef M0NTANA het volgende:

Koppel Buffon, Zlatan en Trezeguet ook maar aan Inter.
pi_39964263
En Zambrotta zou ook wel eens bij Milan kunnen voetballen komend seizoen.

Maar de kogel gaat voor veel transfers pas door de kerk op het moment dat het hoger beroep vonnis bekend is.
pi_39966003
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

nou, met een beetje geluk komt AJAX er weer tegen te spelen. nou, joepie!
Trauma?
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_39966043
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef Capetown het volgende:

[..]

Trauma?
Crespo moet dood.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:16:31 #68
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_39966643
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Crespo moet dood.
Uh? En waarom?

btw, wie gaat VERON vervangen bij Inter?
pi_39966659
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Uh? En waarom?

btw, wie gaat VERON vervangen bij Inter?
AJAX... inter... you figure it out.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:42:50 #70
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_39967393
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:17 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

AJAX... inter... you figure it out.
sorry, maar ik blokkeer alles wat met ajaks te maken heeft
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:54:06 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39967676
Hoop dat Internazionale als vervanger Juan Roman Riquelme aantrekt, ook een érg mooie voetballer.
pi_39970200
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat Internazionale als vervanger Juan Roman Riquelme aantrekt, ook een érg mooie voetballer.
Pablo Aimar zou ook een goeie zijn.
pi_39970403
Naast Del Piero, zou ook Nedved bij Juve blijven in de Serie B.

En door de actie van Milan inzake Abbiati (Door Juve gezien als de vervanger voor Buffon als hij naar Milan zou gaan) is een transfer van Buffon ook een stuk minder waarschijnlijk geworden. Dit temeer daar hij graag in Italie wil blijven spelen. De kans dat hij dus bij Juve onder de lat staat komend seizoen is dus ook flink toegenomen.

Tevens heeft Donadoni gezegd dat hij ook gerust spelers in de Serie B oproept voor het nationale elftal.
pi_39970793
Ja hoor, het zat er al aan te komen, welke variant zullen we krijgen?

http://www.gazzetta.it/Ca(...)o/19/IDEAROSSI.shtml
pi_39970823
En deze kan er ook nog wel bij:
quote:
Milan claim UEFA place

Milan look set to claim a place in next season’s UEFA Cup after the Italian Football Federation refused to support Empoli’s bid to acquire a licence to enter the competition.

The Tuscan minnows unexpectedly found themselves in the UEFA Cup qualification zone following the Calciopoli verdict but appear to be unable to take advantage of the opportunity.

It is a let-off for the Rossoneri, and it represents a miscalculation on the part of Guido Rossi and his team as last Friday’s sentence was supposed to prevent Milan from taking part in European competition in the coming season.

The Diavoli will now hope that the consolation of UEFA Cup football will halt a potential exodus from the San Siro.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:43:49 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39971225
Naast Luca Toni, zouden ook Davids Trezehuet en Mauro Camoranesi in de belangstelling staan van Olympique Lyon. Ben alleen bang dat de Franse competitie (nog) niet kan concurreren met de Italiaanse, Spaanse en Engelse, vooral qua aanzien.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:02:36 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39971848
Torino is geïnteresseerd in Andy v/d Meyde van Everton, AS Roma zit achter Francelino Matuzalem van Shakhtar Donetsk (die eerder in de Serie A speelde voor Piacenza, Napoli en Brescia) aan en Christian Zanetti zou zonder ook maar een minuut voor zijn nieuwe club Juventus gespeeld te hebben, alweer verkocht kunnen worden aan Real Madrid.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:43:49 #78
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39973304
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Naast Del Piero, zou ook Nedved bij Juve blijven in de Serie B.

En door de actie van Milan inzake Abbiati (Door Juve gezien als de vervanger voor Buffon als hij naar Milan zou gaan) is een transfer van Buffon ook een stuk minder waarschijnlijk geworden. Dit temeer daar hij graag in Italie wil blijven spelen. De kans dat hij dus bij Juve onder de lat staat komend seizoen is dus ook flink toegenomen.

Tevens heeft Donadoni gezegd dat hij ook gerust spelers in de Serie B oproept voor het nationale elftal.
Als Nedved en Buffon ook blijven.. geweldig
Misschien geeft dat wel een ketting reactie naar de andere spelers toe
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:44:46 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39987040
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wens hem al het beste, op en top Romanista, alles gegeven.
Damiano Tomassi ontkent inmiddels een contract te hebben getekend bij Levante, wodrt dus vervolgd.
pi_39988009
Crosspostje:
quote:
In dat kader past dit bericht van www.sporteconomy.it wel: De Serie B kan, als deze uitspraak zo blijft staan, rekenen op meer fans dan de Serie A.

Juve moet het niet zo zeer van de fans in Turijn zelf hebben, maar heeft er door het land heen (Met name Sicilie en Calabrie) heel veel: ca. 10 miljoen. Napoli kan op de steun van ca. 1.6 miljoen voetbalfans rekenen, Fiorentina op ruim 1 miljoen.

Tesamen met eveneens populaire clubs als Genoa, Lazio en Bologna komt de Serie B (wel 4 clubs meer) dan uit op meer aanhang/bereik dan de Serie A, waar Milan (5.1 miljoen), Inter (4.7 miljoen) en Roma (ruim 1 miljoen) de enige grote clubs zijn met veel fans door den lande.

Daar staan dan echter nietige clubs als Chievo, Empoli, Cagliari, Treviso, Livorno etc. tegenover.
We maken de Serie B gewoon belangrijker dan de Serie A

En op deze wijze zal het met die inkomstendaling uit de TV gelden wel meevallen
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:20:30 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39988132
Wellicht kan de FIGC besluiten om de kampioen van de Serie A samen met de kampioen van de Serie B rechtstreeks aan het CL-toernooi van 2007/08 deel te laten nemen? En dat dan de clubs die tweede worden in beide divisies, voorronde gaan spelen? Op zich ben ik ook wel gelukkig met de ontwikkeling dat de Serie B in aanzien stijgt, zo zullen de spelers van Lazio langer twijfelen, alvorens zij besluiten de club te verlaten.
pi_39988224
quote:
Calcio: Lazio, venerdi' sit-in dei tifosi

ROMA - Si terra' venerdi' prossimo dalle 16 alle 19 ai piedi del Campidoglio, nel centro di Roma, in piazza san Marco, l'annunciato sit-in di protesta dei tifosi della Lazio contro la penalizzazione (serie B e -7) inflitta dalla Caf alla societa' biancoceleste. "Una delegazione - ha spiegato il leader degli "Irriducibili" Fabrizio Toffolo - sara' ricevuta da esponenti della maggioranza e dell'opposizione capitolina. Vogliamo far capire al sindaco Veltroni che la tifoseria biancoceleste e' vittima in questa vicenda. Inoltre gli chiederemo di rappresentarci e che ci difenda contro le dichiarazioni del presidente Lotito che da mesi ci accusa di minacce ed estorsioni. Siamo stufi. Addirittura ha gettato fango sui tifosi anche di fronte al tribunale della Caf". (Agr)
pi_39988368
Een kleine uitleg mag wel Digger. Mijn Italiaans is nog niet 100%
pi_39988893
Nou ja zeg, zelfs het word sit-in is gewoon Engels. Rest is toch wel te begrijpen?
Sit in, Vrijdag, centrum Roma, georganiseerd door de Irriducibili
pi_39988912

US $ 26 plus verzendkosten, beschikbaar ca. 7 Augustus. Kom maarrrrrrrrrrrrrrr
pi_39988957
Ooh. Ja, zover was ik nog wel gekomen
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:02:16 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39989548
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]
Waar komt dat artikel vandaan, DIGGER? Ben blij dat de Irriducibili wat van zich laat horen!

pi_39989637
Gazzetta website MONTANA
pi_39989736
Eens kijken of Italie een beschaafd land is en gewoon die paupers verwijderd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:17:29 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40003304
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef DIGGER het volgende:
Gazzetta website MONTANA
Grazie.

Op zich heb ik nog wel hoop dat Lazio niet degradeert naar de Serie B, maar het kan ook een zwaardere straf worden. Nog vijf dagen, dan horen we de definitieve straf. Weer om 19.00 uur?
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:27:25 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40005289
Christian Bobo Vieri stopt wellicht met voetballen, kort nadat hij tekende bij Sampdoria.
pi_40006430
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Grazie.

Op zich heb ik nog wel hoop dat Lazio niet degradeert naar de Serie B, maar het kan ook een zwaardere straf worden. Nog vijf dagen, dan horen we de definitieve straf. Weer om 19.00 uur?
Nog niet bekend maar ik zie ze die UEFA deadline dus echt niet halen. In dat geval zal de FIGC de uitspraak zoals deze nu ligt aanhouden met het aanwijzen van de CL en UEFA cup spelende ploegen waarbij alleen de vraag is of Milan nu UEFA cup mag spelen. Het lijkt er iig op van wel omdat Empoli een UEFA licentie geweigerd is. Maar wie weet dat de FIGC nog een trucje verzint om Milan uit Europa te houden, want die 44 punten aftrek was namelijk niet voor niets, ze hadden alleen even buiten Empoli gerekend
pi_40006474
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Bobo Vieri stopt wellicht met voetballen, kort nadat hij tekende bij Sampdoria.

Rechtsonder

Als de bedragen kloppen voor Zambrotta en Thuram, is dat nog best flink, want Thuram mocht voor een appel en een ei weg.
En Cannavaro is goed, maar wel al 33 natuurlijk.
Emerson kan inmiddels beter gaan samenwonen met Capello.
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:37:13 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40007540
En wat klopt er van het gerucht dat de Serie A door het schandaal waarschijnlijk pas in oktober start?
pi_40007618
Gazzetta meldt:

Trezeguet of Ibrahimovic gaat naar Inter. Juve wil dan wel Cruz terug hebben naast een zak met geld).
Ook Vieira is benaderd. http://www.gazzetta.it/Ca(...)lio/20/mercint.shtml

En nieuwe/verdere verdenkingen tegen Reggina, Messina en Arezzo: http://www.gazzetta.it/Ca(...)lio/20/reggina.shtml

En is in Zurich
pi_40007640
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
En wat klopt er van het gerucht dat de Serie A door het schandaal waarschijnlijk pas in oktober start?
Geen idee, hoor wel veel geluiden over 10 of 17 September de start.
pi_40007675
Wat moet Cruz bij Juve
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:42:52 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40007716
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef Erasmusch het volgende:
Wat moet Cruz bij Juve
Een voorhoede vormen met Bojinov en proberen de club in twee jaar naar de Serie A te leiden, wat anders?
pi_40007777
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een voorhoede vormen met Bojinov en proberen de club in twee jaar naar de Serie A te leiden,
Ja maar dat wil ik niet
quote:
wat anders?
De boel saboteren.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:11:12 #100
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40008678
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een voorhoede vormen met Bojinov en proberen de club in twee jaar naar de Serie A te leiden, wat anders?
Dat is geen misselijke voorhoede.
Ik ben toch benieuwd aankomend seizoen,ik heb vertrouwen dat ze het binnen 1 jaar kunnen halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TimoBasso op 20-07-2006 13:42:15 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:14:09 #101
139407 jorienvdherik
pi_40008772
Cruz moet in de serie a blijven
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:32:09 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40009351
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:11 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is geen misselijke voorhoude.
Ik ben toch benieuwd aankomend seizoen,ik heb vertrouwen dat ze het binnen 1 jaar kunnen halen.
Zal lastig worden, wanneer Juventus start met -30 punten, moet het zo'n 105 punten halen om te promoveren. Dat betekent dus zo'n 35 van de 46 wedstrijden moeten winnen, zal lastig zat worden.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:15:07 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40010903
Juventus heeft ook de communist Cristiano Lucarelli van Livorno op het oog, goede spits voor in de Serie B.
pi_40011006
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zal lastig worden, wanneer Juventus start met -30 punten, moet het zo'n 105 punten halen om te promoveren. Dat betekent dus zo'n 35 van de 46 wedstrijden moeten winnen, zal lastig zat worden.
Dat is niet te doen dus, hopelijk kunnen ze in hoger beroep nog wat - punten eraf krijgen.
That's all folks!
pi_40012198
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

66 punten was afgelopen seizoen Play-offs, dus met 96 punten, 8 meer dan Kampioen Atalanta vorig jaar, zou promotie via play-offs al mogelijk moeten zijn. En wellicht dus straks 3 directe promovendi plus 4 play-off plaatsen ipv 2 directe promovendi.

En dit komt er ook nog bij:
quote:
Minnows face Calciopoli probe

Reggina, Messina, Lecce and Siena are the latest sides to become embroiled in the Calciopoli scandal.

The head of the investigation team Saverio Borrelli and commissioner Guido Rossi are analysing transcripts of over 300 telephone calls which could incriminate the four clubs.

“I wouldn’t call it a second wave of investigations, my team are taking the same investigation further,” Borrelli said. “Every time a violation of the rules is discovered we try to find out as much as we can.”

Reggina face the greatest scrutiny for a number of calls made by club President Pasquale Foti to referee assignor Paolo Bergamo and Juventus director general Luciano Moggi.

One call that will be studied closely came on December 4th 2004 – the day before Reggina faced Brescia. Bergamo appears to reassure the Amaranto President that the refereeing team will be to his liking.

The Oreste Granillo outfit face further investigation after suggestions were made that Reggina didn’t have sufficient funds to register for last season but succeeded in hiding their financial troubles.

Lecce boss Zdenek Zeman has also fuelled controversy by admitting that he was mystified by his own side’s performance against Parma during his last spell at the club – 2004-2005.

That Week 38 clash finished 3-3 – a result that ensured Parma faced a relegation play-off and Lecce secured survival.

Reggina, Messina and Siena are all also facing questions regarding their relationship with Juventus and Luciano Moggi.

The three sides all conducted a large number of deals with the Bianconeri – last season Siena had six Juve players on loan.

Those dealings will now come under intense scrutiny, which could threaten to delay the start of the season if the case goes to court, even if it is unclear how far this fresh investigation will run.

The scandal has already claimed four victims as Milan were kicked out of the Champions League while Juventus, Fiorentina and Lazio were relegated to Serie B. It remains to be seen whether that tally will be added to.
Is bijna allemaal ook weer Juve/Moggi related, dus wat dat betreft verdiend Juve echt een veel zwaardere straf dan de andere 3.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:54:54 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40015033
quote:
Topfunctie voor vrouw bij FIGC
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 20 juli om 15:46

De nieuwe directeur-generaal van de Italiaanse voetbalbond (FIGC, red) is de 43-jarige Virginia Filippi. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een vrouw een dergelijke topfunctie zal bekleden binnen de federatie.

Filippi, voormalig adjunct-directeur-generaal bij de Italiaanse openbare televisie, zal orde op zaken moeten stellen bij de federatie vanwege het grootscheepse Italiaanse fraudeschandaal.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:19:11 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039115
Lazio zal dit weekend in hoger beroep opnieuw proberen haar ontschuld te bewijzen. Heel erg positief nieuws is dat Daniele Tombolini, de scheidsrechter van de wedstrijd Lazio - Brescia (de enige wedstrijd waarvoor Lazio gestraft is), mag en moet getuigen. Dit is een grote opluchting voor de advocaten van Lazio, die misschien kans hebben op een grote vermindering van de straf. In deze wedstrijd werd Lazio overigens een 100% strafschop onthouden, dus omkoping lijkt mij niet aan de orde.
pi_40039750
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:58:35 #109
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40039794
quote:
Wat is het toch een rukker. Nou ik heb weer goed kunnen lachen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:02:52 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039885
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Wat is het toch een rukker. Nou ik heb weer goed kunnen lachen.
Och, toen Francesco Totti in beeld kwam, gingen mijn vingers automatisch al naar "Alt en F4"
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:53:21 #111
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40041120
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, toen Francesco Totti in beeld kwam, gingen mijn vingers automatisch al naar "Alt en F4"
ik bleef tot 1/3 kijken. het zag er gewoon te zielig uit wat 'ie aan het doen was.
pi_40043699
Inter zou met Juve rond zijn over Vieira.
Trezeguet zou misschien toch blijven bij Juve, hoewel Real Madrid, Lyon en Inter de opties zijn.
Kans dat Zlatan naar Inter verhuist is wel groter dan dat trezeguet die kant op gaat.
maar Luca Toni lijkt de 1e gegadigde te zijn, geruchten zijn steeds sterker dat er een deal in de maak is voor die transfer.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:15:34 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40043751
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Inter zou met Juve rond zijn over Vieira.
Trezeguet zou misschien toch blijven bij Juve, hoewel Real Madrid, Lyon en Inter de opties zijn.
Kans dat Zlatan naar Inter verhuist is wel groter dan dat trezeguet die kant op gaat.
maar Luca Toni lijkt de 1e gegadigde te zijn, geruchten zijn steeds sterker dat er een deal in de maak is voor die transfer.
Waarom haalt AC Milan nog altijd geen vervanger voor Sheva?
pi_40043826
Zlatan naar Inter? Doe het alsjeblieft nou niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40044146
Update: ( http://www.gazzetta.it/Ca(...)glio/21/vieira.shtml )

- Vieira naar Inter is zo goed als rond. Transfersom: 13 Miljoen.
- Juve wil graag Cruz hebben als vervanging van Zlatan/Trezeguet maar Inter wil Cruz niet laten gaan.
- Juve heeft bij Chievo gepolst naar de diensten van Amauri
- Inter heeft het bod op Toni verhoogd van 18 naar 22 miljoen Euro. Fiorentina heeft destijds aangegeven dat Toni niet voor minder dan 25 Miljoen weg mag, maar dat was wel voor de strafzaak en degradatie.
- Het verhoogde bod op Toni geeft aan dat Inter hem als 1e keus ziet, vraag blijft dan dus wat Zlatan/Trezeguet gaan doen als ze niet naar Inter gaan. Trezeguet zou kunnen blijven, Zlatan gezien leeftijd en Interlandloopbaan niet. Misschien dat hij straks zomaar bij Milan opduikt?

Conclusie: Inter krijgt dit seizoen serieus een sterk elftal lijkt het, eindelijk.
Fiorentina lijkt Toni niet te kunnen behouden, tenzij de degradatie wordt teruggedraaid
Juventus lijkt zich met de verkoop van ook Vieira al te hebben neergelegd bij degradatie.
pi_40044211
Zlatan als opvolger van Sheva. .
In Southern Sun
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:31:41 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40044327
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Inter krijgt dit seizoen serieus een sterk elftal lijkt het, eindelijk.
In principe heeft Internazionale wel vaker een sterk elftal gehad, maar het komt er nooit uit. Ze hebben nu het geluk dat de twee voornaamste concurrenten wegvallen, maar of het een garantie is voor de titel? Wellicht kan AC Milan toch nog een hoop goedmaken? Of verrast AS Roma?
pi_40046225
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Zlatan als opvolger van Sheva. .
laat ons hopen van niet. Tot zover is de transferpolitiek van Milan trouwens bedroevend. Ik hoopte op Zambrotta of Cannavaro, maar das dus ook al niks.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:49:15 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40046395
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef BramKVO het volgende:

[..]

laat ons hopen van niet. Tot zover is de transferpolitiek van Milan trouwens bedroevend. Ik hoopte op Zambrotta of Cannavaro, maar das dus ook al niks.
Hernan Jorge Crespo zal wel naar AC Milan gaan, is de algemene verwachting.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:50:59 #120
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40046440
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Conclusie: Inter krijgt dit seizoen serieus een sterk elftal lijkt het, eindelijk.
Fiorentina lijkt Toni niet te kunnen behouden, tenzij de degradatie wordt teruggedraaid
Juventus lijkt zich met de verkoop van ook Vieira al te hebben neergelegd bij degradatie.
Ik denk dat Inter komend seizoen niet te pakken is (tenzij ze weer voor het seizoensrecord gelijke spelen gaan). Voor Fiorentina vind ik het heel jammer. Zijn ze net terug en hebben ze een wereldspits en dan loopt het zo (waarschijnlijk) af. Bijzonder sneu. Juve gaat hoe dan ook degraderen. Dat weten ze ook.

roma zou een kampioenkandidaat kunnen zijn nu, maar ik geloof daar niet in.
pi_40046452
Als Milan wegvalt voor Zlatan, Toni naar Inter gaat, waar zou Zlatan dan heen gaan?
In Southern Sun
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:52:33 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40046487
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Milan wegvalt voor Zlatan, Toni naar Inter gaat, waar zou Zlatan dan heen gaan?
Wellicht naar Real Madrid? Fabio Capello is een groot bewonderaar van Zlatan en hij heeft aangegeven nog een spits te willen toevoegen aan zijn selectie, Ruud van Nistelrooij hebben ze nog even in de wachtkamer gezet.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:55:24 #123
139407 jorienvdherik
pi_40046563
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Manchester ?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:59:23 #124
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40046688
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Manchester ?
Dat zou ik een betere keus vinden voor Zlatan. Paar mooie technische voetballers om hem heen, aanvallend spel en wat minder strak verdedigende tegenstanders.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:45:34 #125
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40057631
Bresciano (Parma) heeft voor 4 seizoenen getekend bij Palermo.

In ruil worden Budan en Ciaramitaro uitgeleend door Palermo aan Parma met optie tot co-ownership of koop.

En de geruchten rond Kaka en Real Madrid zwellen weer aan. Capello wil nog 3 spelers, waarvan zeker 1 spits en 1 aanvallende middenvelder. Die 1e zou Ruud van Nistelrooy moeten zijn, die 2e dus Kaka. Geruchten spreken over een bod van 56 miloen Euro.
Milan heeft altijd gezegd Kaka niet te laten gaan.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 23 juli 2006 @ 19:32:38 #126
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40110326
Tsja, doodzonde natuurlijk. Bresciano was toch één van de belangrijke pilaren, maar met nog één jaar contract was dit onvermijdelijk. Het blijft echter zonde dat je ieder jaar weer op nieuw kunt beginnen met 'bouwen'...
pi_40124009
De gazzetta zat er anderhalve week terug met z'n gedachte sancties redelijk dicht bij, nu cliamen ze dit:

(Fiorentina en Lazio hebben weer een beetje zicht op de Serie A).

Uitspraak wordt morgen verwacht, zou precies op tijd voor de UEFA moeten zijn, maar het is niet gezegd dat het op tijd tot een uitspraak komt, kan ook later als die tijd nodig is ter bestudering.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:50:09 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40124467
quote:
Op maandag 24 juli 2006 07:43 schreef DIGGER het volgende:
De gazzetta zat er anderhalve week terug met z'n gedachte sancties redelijk dicht bij, nu cliamen ze dit:

[afbeelding]
(Fiorentina en Lazio hebben weer een beetje zicht op de Serie A).

Uitspraak wordt morgen verwacht, zou precies op tijd voor de UEFA moeten zijn, maar het is niet gezegd dat het op tijd tot een uitspraak komt, kan ook later als die tijd nodig is ter bestudering.
Hoop dat ze het nu weer goedhebben! Lazio mocht afgelopen weekend in hoger beroep opnieuw proberen haar onschuld te bewijzen. Heel erg positief nieuws is dat Daniele Tombolini, de scheidsrechter van de wedstrijd Lazio - Brescia (de enige wedstrijd waarvoor Lazio gestraft is), mag en moet getuigen. Dit is een grote opluchting voor de advocaten van Lazio, die misschien kans hebben op een grote vermindering van de straf. In deze wedstrijd werd Lazio overigens een 100% strafschop onthouden, dus omkoping lijkt mij niet aan de orde. Ben benieuwd wat er uit is gekomen.
pi_40128782
Bij het trainingskamp van Roma bij Val Gardena:

maandag 24 juli 2006 @ 12:11:45 #130
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40128968
Ik ben benieuwd naar morgen
  maandag 24 juli 2006 @ 12:12:58 #131
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40129004
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef TimoBasso het volgende:
Ik ben benieuwd naar morgen
ik moet morgen werken 's-avonds.
pi_40137233
Crespo heeft in een interview in de Tuttosport aangegeven "Absoluut terug naar Italie te willen".

Dan lijkt me Milan de aangewezen club...

En kennen jullie deze heren nog: Pierluigi Casiraghi en Gianfranco Zola wordt waarschijnlijk het nieuwe trainersduo van Italie > 21
pi_40137321
Zola

Crespo heeft het nu toch naar zn zin in London?
pi_40137347
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:38 schreef DIGGER het volgende:
Crespo heeft in een interview in de Tuttosport aangegeven "Absoluut terug naar Italie te willen".

Dan lijkt me Milan de aangewezen club...

En kennen jullie deze heren nog: Pierluigi Casiraghi en Gianfranco Zola wordt waarschijnlijk het nieuwe trainersduo van Italie > 21
Dat is boven de 21 je bedoelt <21 denk ik
pi_40137419
Uiteraard ja, typfoutje.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:45:03 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40137422
quote:
Crespo wil terug naar Italië
Geschreven door Harm Jan Deuring op maandag, 24 juli om 13:16

Hernan Crespo wil Chelsea verlaten en terugkeren naar Italië. De Argentijnse international heeft nog altijd een huis in Limido Comasco, vlakbij Milaan, en is bereid om akkoord te gaan met een salarisverlaging als hem dat terug in de Serie A brengt.

"Abramovich heeft mij een huis, een privé-jet en meer geld aangeboden, maar ik wil gewoon terug naar huis", aldus de aanvaller tegenover Tuttosport. "'Abramovich is een geweldige persoon en Chelsea is een geweldige club, ze hebben me als een koning behandeld. Daar ligt het niet aan."

Met de komst van onder meer Andrei Shevchenko en Michael Ballack gaat Chelsea komend seizoen op jacht naar vier prijzen, maar Crespo wil ondanks alles Londen gaan verlaten. "Ik hou gewoon van Italië, daar kan geen geld of succes tegenop", zei hij. "Italië is mijn natuurlijke omgeving, de plek waar ik wil leven na mijn voetballoopbaan. Daarbij is het voor mij ook nog eens de beste plek om te voetballen."

Toch is de kans aanwezig dat Crespo komend seizoen gewoon voor Chelsea uitkomt, zeker nu de fraudezaak menig Italiaanse voetbalclub bezig houdt. "Ik moet gewoon wachten en hopen dat ik een keer gebeld word. Ik kan alleen garanderen dat ik een gezonde en fitte aanvaller ben met slechts één wens: terugkeren naar het voetbal dat ik graag speel."
pi_40141871
Bresciano naar Palermo is lekker, als Caracciolo dus maar niet naar AS Roma vertrekt...
pi_40142922
Trezeguet moet even een jaartje aan Lyon verhuurd worden, wint hij gelijk even de CL .
pi_40144281
Napoli TV rechten deal met Sky Italia voor 15 miljoen Euro voor komend seizoen.
pi_40146160
pi_40146761
Nieuws van de zaakwaarnemer van Nedved:

Nedved blijft wellicht toch niet bij Juve, er liggen biedingen van Monaco en de Spurs
Eind van de week zou ie de knoop doorhakken (na het hoger beroep dus).
  maandag 24 juli 2006 @ 22:17:55 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40146881
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Nieuws van de zaakwaarnemer van Nedved:

Nedved blijft wellicht toch niet bij Juve, er liggen biedingen van Monaco en de Spurs
Eind van de week zou ie de knoop doorhakken (na het hoger beroep dus).
Vandaar dat de Spurs Damian Duff lieten lopen. Ach, weet niet wie ik liever had gehad.
pi_40148350
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vandaar dat de Spurs Damian Duff lieten lopen.
pi_40149218
quote:
Calcio: maxiprocesso, domani i verdetti
ROMA - Sara' resa nota domani, probabilmente in serata dopo la chiusura della borsa, la sentenza di secondo grado del maxiprocesso al calcio italiano. Non e' escluso, tuttavia, che il verdetto giunga qualche ora prima, magari previa richiesta alla Borsa Italiana di sospendere i titoli dei club quotati a Piazza Affari. Dalle 19.30 i cinque giudici della Corte Federale, presieduta da Piero Sandulli, sono in camera di consiglio. Circa la lettura del dispositivo Sandulli ha spiegato che "verra' tempestivamente comunicato il luogo, l'orario e il modo". (Agr)
Samenvattend: Morgen de uitspraak, normaliter na sluiting van de beurs begint de bijeenkomst rond 19.30 uur.
Echter, niks is uitgesloten dat het al iets eerder komt als de beurs nog open is of pas later, hangt af hoe lang het duurt tot de rechters eruit zijn.

Morgen maar Sky Italia, Italia 1, Rai Uno, Sport Italia etc. in de gaten houden (Zit zelf nota bene op een boot zonder Radio & TV morgen na werktijd)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:19:07 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40159014
Internazionale is weer bezig met Ronaldo, maar Real Madrid is enkel geïnteresseerd in een ruil-deal met Adriano, terwijl Massimo Moratti juist een ideale aanval ziet met beide Brazilianen. Martin Palermo (Boca Juniors) staat in de belangstelling van AS Roma, dat driftig op zoek is naar een nieuwe spits, ook David Trezeguet wordt daar veel genoemd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:03:13 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40162198
quote:
'Strafpunten Juventus ingetrokken'

ROME - De rechter in Rome doet naar verwachting dinsdagavond om 20.00 uur uitspraak in het hoger beroep van de Italiaanse voetbalclubs die zijn beschuldigd van beïnvloeding van wedstrijdresultaten. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport kunnen Fiorentina, Lazio Roma en Juventus rekenen op strafvermindering.

De Gazzetta meldt in de dinsdaguitgave dat Juventus wel degradeert naar de Serie B, maar het nieuwe seizoen niet hoeft te beginnen met de dertig strafpunten die waren opgelegd. De krant sluit verder niet uit dat Fiorentina en Lazio Roma, die een divisie waren teruggezet met respectievelijk twaalf en zeven strafpunten, alsnog in de Serie A mogen uitkomen.
pi_40162258
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Als je nou het een beetje centraal houdt.. Discussieert net iets makkelijker.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:08:49 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40162394
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je nou het een beetje centraal houdt.. Discussieert net iets makkelijker.
Doe het dan centraal in de Serie A-topics, want alles wat voortvloeit uit dit schandaal kan hierin besproken worden, zoals bijvoorbeeld de transfers die ongetwijfeld nog komen gaan. Daarbij is altijd al in beide topics nieuws geplaatst over het schandaal, dus snap niet waarom het nu ineens niet meer in dit topic kan?
pi_40162641
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doe het dan centraal in de Serie A-topics, want alles wat voortvloeit uit dit schandaal kan hierin besproken worden, zoals bijvoorbeeld de transfers die ongetwijfeld nog komen gaan. Daarbij is altijd al in beide topics nieuws geplaatst over het schandaal, dus snap niet waarom het nu ineens niet meer in dit topic kan?
Mij maakt het niet uit in welk topic hoor, maar in twee topics over precies dezelfde nieuwsberichten dezelfde discussie voeren is voor mij een beetje onzin; Digger post elke keer precies hetzelfde in de twee topics.

En ik vond het al de hele tijd irritant hoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:22:46 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40162842
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit in welk topic hoor, maar in twee topics over precies dezelfde nieuwsberichten dezelfde discussie voeren is voor mij een beetje onzin; Digger post elke keer precies hetzelfde in de twee topics.

En ik vond het al de hele tijd irritant hoor
Op zich heb je wel gelijk, er is maar weinig overzicht zo. Maar goed, dan beter alles centraal houden in het topic over de Serie A, aangezien daar ook de transferperikelen kunnen worden besproken. Waar gaan bijvoorbeeld Patrick Vieira, Zlatan Ibrahimovic, David Trezeguet etc heen?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:15:57 #151
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40164590
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Geweldig
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juli 2006 @ 13:21:49 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40164795
ik hoop gewoon op dezelfde straffen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:32:36 #153
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40165238
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef -Wolf- het volgende:
Zo te zien (hopelijk) wordt LAZIO de grote winnaar van het hoger beroep.

Maar toch nog even afwachten...
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 13:33:51 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_40165296
Het wordt één grote farce. De media melden al dat er grote strafverminderingen zullen volgen. Alleen Juventus naar de serie-B en bij Juve wordt de 30 punten aftrek kwijtgescholden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:36:50 #155
139407 jorienvdherik
pi_40165400
tvp
pi_40165643
Alle clubs zouden strafvermindering krijgen behalve Milan ofzo ??
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:54:28 #157
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40165999
Corrupt blijft corrupt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_40166073
Zou echt belachelijk zijn .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:28:13 #159
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40167057
Strafvermindering...
pi_40170125
Inderdaad, het zou echt belachelijk zijn.. toont eens te meer aan hoe corrupt het eigenlijk nog is en zal blijven.

Nieuwe BS van de papers:
Lazio blijft in Serie A met maar 6 punten in mindering.
Milan mag internationaal blijven meedoen.
Juve in Serie B met 15 punten in mindering.
Voor Fiorentina is het of Serie A en een fikse puntenmindering of Serie B zonder puntenmindering.
pi_40171808
En de Uefa heeft zijn deadline met één dag verlaat. Typisch.
pi_40172104
20.30 de uitslag.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:24:29 #163
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_40172667
Ik zou er echt van balen als Juve met 0 strafpunten komend seizoen mag beginnen.

Hopelijk blijft het nog wel bij 20 o.i.d.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:15:37 #164
43497 Afunados
Get Therapy
pi_40179303
Fiorentina terug in A met -19
Milan A -8
Lazio A -11
Juve B -17

Het wordt een zwaar seizoen voor viola, maar tenminste terug in A..
pi_40179441
Kijk, zoiets had ik wel verwacht. Met -17 is promotie weer echt mogelijk voor Juve.
That's all folks!
pi_40179753
Juve blijft iig in B, dat valt alweer mee.
pi_40179803
Hilarisch. AC Milan mag zelfs gewoon Champions League spelen.

Italië staat weer flink te kijk.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:29:21 #168
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_40179807
Mag Milan nou wel of niet meedoen aan de CL?

Edit:

ja dus....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:30:20 #169
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40179840
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, zoiets had ik wel verwacht. Met -17 is promotie weer echt mogelijk voor Juve.
niet onmogelijk wat Torino dit jaar dus ook is gelukt.

Alle teams komen dus nog goed weg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40179882
Kan de bondsprocureur of weet ik wie nog in hoger beroep gaan tegen deze uitspraak?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:31:21 #171
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40179887
Eén grote aanfluiting...
pi_40179921
Milan gewoon CL, dat is nog het ergste!

Strafpunten kan ik nog wel meeleven. -30 was teveel geweest.
pi_40179967
quote:
Beroepscommissie heel aardig voor Italiaanse clubs

25/7/2006 21:20

Het hoger beroep voor de rechtbank in Rome heeft succes opgeleverd voor Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio. Van de vier clubs zal alleen Juve komend seizoen in de Serie B uitkomen. Milan mag zelfs Europa in.

Fiorentina en Lazio hadden het meeste baat bij de gang naar de beroepscommissie. De clubs uit Florence en Rome spelen komend seizoen toch in de Serie A. Beide clubs waren aanvankelijk gedegradeerd en kregen een puntenaftrek opgelegd van respectievelijk twaalf en zeven punten. Die straffen zijn omgezet in een aftrek van negentien punten voor Fiorentina en een aftrek van elf punten voor Lazio.

Juventus degradeert daadwerkelijk naar de Serie B. Maar de twee weken geleden opgelegde puntenaftrek van dertig punten is gereduceerd tot zeventien punten.
Daarmee is de kans heel wat groter dat de Turijnse club binnen een jaar terugkeert in de Serie A. Stadgenoot Torino promoveerde afgelopen seizoen nog ondanks vijftig verliespunten in de Serie B.

AC Milan kreeg ook een flinke strafvermindering opgelegd. Ten eerste mag de ploeg van coach Carlo Ancelotti met een achterstand van acht in plaats van vijftien punten aan de nieuwe competitie beginnen. Maar de rossoneri mogen dit seizoen wél deelnemen aan de Champions League. De drie andere clubs grijpen wel naast Europees voetbal.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:38:12 #174
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40180127
Deze heel zaak stinkt weer van alle kanten... Dat Italiaans voetbal is voorgoed verziekt.
pi_40180232
Schandalig.
pi_40180297
quote:
Gevolgen van beroep fraudeschandaal Italië

25/7/2006 21:30

VI.nl zet de gevolgen van het fraudeschandaal in Italië even op een rijtje na de uitspraak van de beroepscommissie van de Italiaanse voetbalbond.

De deelnemers aan Europees voetbal
AC Milan Champions League
Internazionale Champions League
AS Roma Voorronde Champions League
Chievo Voorronde Champions League
Palermo UEFA Cup
Livorno UEFA Cup
Parma UEFA Cup

De 20 ploegen die in seizoen 2006/07 in Serie A spelen

Internazionale (3e in oude stand)
AS Roma (5e)
Chievo (7e)
Palermo (8e)
Livorno (9e)
Empoli (10e)
Parma (11e)
Ascoli (12e)
Udinese (13e)
Sampdoria (14e)
Reggina (15e)
Cagliari (16e)
Siena (17e)
Messina (18e)
Atalanta 1ste Serie B
Catania 2e Serie B
Torino 3e Serie B
AC Milan -8 punten (2e)
Lazio -11 punten (6e)
Fiorentina -19 punten (4e)

De drie degradanten naar Serie B 2006/07
Lecce (19e in oude stand Serie A)
Treviso (20e)
Juventus -17 punten (1ste)
pi_40180359
Shit.
Daar gaan de mooie uitwedstrijden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 21:46:23 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_40180400
Dit geloof je toch niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40180607
Anticlimax
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:52:52 #180
100496 H.Flick
Turn-based
pi_40180655
Is dit nu definitief of kan Juve nog een keer in beroep gaan en dan gewoon weer Serie A spelen? .
pi_40180797
Hier een verhaaltje van Planet, waarbij staat dat Milan geen CL mag spelen:

Mildere straffen voor Italiaanse clubs

Gepubliceerd op dinsdag 25 juli 2006

De terugzetting van Juventus naar de Serie B blijft van kracht. De onttroonde Italiaanse kampioen zal het seizoen in plaats van met dertig strafpunten echter beginnen met zeventien punten in de min.
Dat besloot het sportgerecht in Rome, naar aanleiding van het hoger beroep van de club tegen de eerdere uitspraak.

Mildere straffen
Ook het oordeel over AC Milan was iets milder. De rechter besloot de club in plaats van vijftien nu acht punten voor het komend seizoen in mindering te brengen. De uitsluiting voor de Champions League blijft van kracht. Milan was in eerste instantie al niet teruggezet.

Fiorentina en Lazio Roma blijven toch in de Serie A. Aanvankelijk waren beide clubs naar aanleiding van frauduleuze handelingen teruggezet naar de tweede divisie. Wel start Fiorentina het komend seizoen met negentien minpunten en Lazio met elf.
pi_40180853
Lecce en Treviso balen ook flink neem ik aan.

Beetje jammer dit...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40180974
Inderdaad een flinke teleurstelling. Echt niet te begrijpen.
pi_40181053

oplichtingen en dan nog strafvermindering.
pi_40181184
Je zou inderdaad bijna zeggen dat dit uitnodigd om nog meer om te kopen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 22:07:20 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_40181226
Italié

dinsdag 25 juli 2006 @ 22:15:14 #187
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_40181506
Laten ze het voetbal maar opheffen... zo is er geen bal meer aan!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:16:13 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40181546
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Gunner het volgende:
Corrupt blijft corrupt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40181984
Corruptie just reached a new level...

Lijkt alsof de clubs dit allang wisten maar meespeelden... waarom vertrokken er dan alleen maar Juve spelers.. hhhmmm
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:27:59 #190
139407 jorienvdherik
pi_40182021
drama straffen zeg
pi_40182098
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of het duimpje van de rechter omhoog of omlaag gaat.
het duimpje ging omhoog dus
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40182152
quote:
Juve, Milan, Fiorentina en Lazio alle ontevreden

25/7/2006 22:21

Alle vier clubs hadden succes tijdens het hoger beroep dat diende in het Italiaanse fraudeschandaal, maar AC Milan, Fiorentina, Juventus en Lazio zijn alle vier niet tevreden met de uitspraak. Juventus, Fiorentina en Lazio proberen de beslissing nog aan te vechten.

'Het verschil in de manier waarop wij worden behandeld en de andere ploegen is ongelooflijk. We gaan tegen alles in beroep', laat Juventus' advocaat Cesare Zaccone weten. 'Wij zijn niet tevreden.' Ook voorzitter Cobolli Gigli was ontdaan. 'We kunnen dit absoluut niet accepteren. Het is een zeer streng signaal dat vooral geldt voor Juventus.'

Milan-voorzitter Silvio Berlusconi liet via een woordvoerder weten teleurgesteld te zijn dat de beroepscommissie niet de gehele straf van AC Milan heeft kwijtgescholden. De Milanese club weet nog niet of men in beroep gaat tegen de uitspraak.

'Het is een prima stap', reageerde Diego Della Valle, voorzitter van Fiorentina op het verdict. 'Maar Fiorentina is onschuldig en we zullen proberen om ons van deze schaduw te ontdoen. We zullen doorgaan. We hadden de Champions League bereikt, dat hadden we verdiend op het veld.'

Ook Claudio Lotito, grote baas van Lazio, was niet geheel tevreden. 'We hebben geen enkele regel overtreden. We mogen niet meedoen aan de UEFA Cup, terwijl we dat hebben verdiend op het veld. Dat is niet in lijn met het recht.'
Nog ontevreden zijn ook
pi_40182224
Ongelooflijk.
pi_40182651
Éven had ik 't gevoel dat Italie voor de verandering over deze zaken met de internationale pers en publiek over de schouders meekijkend een gedegen oordeel ging vellen, maar die utopie neem ik weer helemaal terug
pi_40182736
Gij zult geen fraude met fraude bestrijden
pi_40182790
Wat een onzin ook om met zoveel puntvermindering te beginnen, wordt een baggerjaar - maar dat is ieder jaar in de Serie A
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:49:42 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_40182796
Door deze uitspraak stinkt de zaak nog veel meer dan het al deed
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_40182920
Die rechter zal vanavond wel met een veilig gevoel in zijn auto stappen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:58:31 #199
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40183078
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nog ontevreden zijn ook
omg...
pi_40183367
En van de Uefa moeten we ook geen actie verwachten. Die gaven de Italianen gewoon zelfs een dag respijt voor hun deadline.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:08:16 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40183512
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Againzender het volgende:
Door deze uitspraak stinkt de zaak nog veel meer dan het al deed
Precies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40183636
Waar zijn deze strafvermindering op gebaseerd eigenlijk? Slaat echt nergens op .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juli 2006 @ 23:13:16 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40183709
dit slaat echt nergens op
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:23:20 #204
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184101
Net thuis, meteen Gazzetta.it opgezocht!

FORZA LAZIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dinsdag 25 juli 2006 @ 23:23:44 #205
139407 jorienvdherik
pi_40184119
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
Net thuis, meteen Gazzetta.it opgezocht!

FORZA LAZIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dinsdag 25 juli 2006 @ 23:27:47 #206
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184287
roma lekker voorronde CL ipv directe plaatsing!

Ooooooh, zouden ze AJAX kunnen loten? Zou het?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:28:18 #207
139407 jorienvdherik
pi_40184300
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef -Wolf- het volgende:

AS Roma is beter dan Lazio
pi_40184345
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dinsdag 25 juli 2006 @ 23:30:04 #209
117098 Hathor
Effe niet
pi_40184378
Toch wel weer een voorbeeld dat dat hele land corrupt is, niet alleen het voetbal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40184383
Volgend jaar gaan ze met Juve erbij weer verder alsof er niets gebeurd is
pi_40184463
Ze gaan weer in (hoger) beroep?......ik hoop dat de straffen dan weer hoger worden
pi_40184512
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef -Wolf- het volgende:

Kan niet.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:36:38 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40184623
Zijn er hier mensen die überhaupt weten wat Lazio verkeerd gedaan zou hebben? Allemaal een grote mond hier, de strafvermindering is onterecht, maar bijna niemand hier kent de zaak een beetje.

pi_40184667
Roma voorronde CL? WIe zijn er dan direct geplaatst, Inter en..
pi_40184684
Verlos ze MONTANA
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:38:15 #216
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184690
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier mensen die überhaupt weten wat Lazio verkeerd gedaan zou hebben? Allemaal een grote mond hier, de strafvermindering is onterecht, maar bijna niemand hier kent de zaak een beetje.

ik vraag het me nog steeds af. ik geloof er geen zak van dat LAZIO iets verkeerds heeft gedaan.
pi_40184703
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Roma voorronde CL? WIe zijn er dan direct geplaatst, Inter en..
AC Milan.
pi_40184717
quote:

Jij wel dan?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:39:20 #219
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184739
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kan niet.
dan in de poulefase. Kan AJAX ze 2 keer een oorwassing geven.
pi_40184740
volgens vi.nl heeft AC Milan alleen voorronde CL
pi_40184741
Wel jammer dat Palermo hierdoor geen kans op CL heeft
pi_40184790
AS Roma en Internazionale spelen komend seizoen Champions League. Dit zijn de gevolgen van de uitspraak in de Italiaanse manipulatiezaak. Chievo en AC Milan vechten in de voorrondes eveneens om een ticket voor het hoofdtoernooi.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:42:38 #223
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184872
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kut, ze hebben wel een scudetto meer.
maar doe niet zo mal joh!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:43:35 #224
139407 jorienvdherik
pi_40184903
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

kut, ze hebben wel een scudetto meer.
maar doe niet zo mal joh!
iedergeval supporters
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:45:06 #225
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184971
AC Milan voorronde CL volgens gazzetta.it
pi_40186975
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waar zijn deze strafvermindering op gebaseerd eigenlijk? Slaat echt nergens op .
De vraag is (voor een club als Lazio) waar de straf in eerste instantie op gebaseerd was.

Allemaal politieke crap en Lazio is altijd het zwarte schaap in Italie. Waarom is Roma niet terecht geroepen toen Sensi zo leuk al die scheidsrechters een rolex als kerstcadeau gaf eind vorige eeuw.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:04:47 #227
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40187454
pfff... ik kan wel leven met deze straf voor Juve
Ik had verwacht dat alleen Juve geen straf vermindering kreeg..

Ik heb trouwens van mijn broer een shirtje gekregen van Torino FC .. den lul
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:12:42 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_40187696
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef Smeich het volgende:

De vraag is (voor een club als Lazio) waar de straf in eerste instantie op gebaseerd was.
Dat vraag ik mij bij Milan en Fiorentina ook af.
Erg onduidelijk allemaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40187707
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Milan gewoon CL, dat is nog het ergste!

.
waarom ? Ze hebben amper iets tegen Milan. 2 telefoontjes van die Meani, nergens een aanwijzing dat milan matchen zou vervalst hebben of zelfs maar arbiters heeft mogen kiezen. Vorige straf was dan ook erg zwaar voor wat ze maar hadden tegen Milan. Dit is een aanvaardbare straf gezien de feiten.
pi_40187811
quote:

vind ik ook. Veel geblaat van mensen die waarsch niks vd zaak afweten. Tegen Juve zijn er zware bewijzen gevonden, tegen de rest amper of niet.
  woensdag 26 juli 2006 @ 02:42:52 #231
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_40189490
Eigenlijk had ik een zwaardere straf gehoord tegen Juventus, maar de Italiaanse voetbalbond slaat een gigantisch modderfiguur door dit schandaal.

Het is maar te hopen dat AC Milan voor een contractverlening in de CL tekent (voor het seizoen 2007-2008). Want het kan zo zijn dat directe plaatsing van de Italiaanse clubs in Europa moeizamer verloopt dan tegenwoordig.
  woensdag 26 juli 2006 @ 02:52:44 #232
6941 APK
Factual, I think.
pi_40189655
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:

Het is maar te hopen dat AC Milan voor een contractverlening in de CL tekent (voor het seizoen 2007-2008). Want het kan zo zijn dat directe plaatsing van de Italiaanse clubs in Europa moeizamer verloopt dan tegenwoordig.
Huh

Nou ja, als je er voor kunt tekenen dan mag Ajax wmb tot 2012 tekenen.
Daarna maakt het niet meer uit want dan schijnt de wereld te vergaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40191366
Nou alleen Juve zal dus 'leeglopen' ...
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:14:31 #234
8540 Peter83
All the way
pi_40193648
quote:

Daar heb je wel gelijk in, hoor. Doe een rondvraag en vraag op welke punten een Milan betrokken is bij dit schandaal. Ik geef je op een briefje dat niemand echt weet wat er speelt (zeker hier niet).

Juventus wordt hard aangepakt, want daar zijn er gewoon bewijzen. De rest van de clubs moetne het hebben van lichte aanwijzingen, maar op aanwijzingen kun je niet zwaar straffen. In het begin hoor je iedereen roepen dat ze Juventus toch niet aanpakken, omdat het zo'n grote club is. Nu is de straf bekend en nu is het weer corrupt, want de straf zou weer niet hoog genoeg zijn. Juventus is 2 titels kwijt, mag beginnen in de Serie B en krijgt ook nog eens een puntenaftrek. Ik vind het wel wat, hoor.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:53:26 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40194637
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Lazio werd verdacht van het manipuleren van zes wedstrijden, maar werd er maar voor één (Lazio-Brescia) veroordeeld. In het hoger beroep werd Lazio ook voor deze wedstrijd vrijgesproken, maar toch beginnen we met elf strafpunten en twee wedstrijden in een ander stadion. Als we dan nergens voor gepakt kunnen worden, dan is iedere straf toch misplaatst?
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:14 schreef Peter83 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, hoor. Doe een rondvraag en vraag op welke punten een Milan betrokken is bij dit schandaal. Ik geef je op een briefje dat niemand echt weet wat er speelt (zeker hier niet).
99% weet totaal niet wat er speelt, hebben alleen iets opgevangen over omkoping en dan eigenlijk alleen met betrekking tot Juventus. Iedereen roept maar wat, alles in Italië zou corrupt zijn. Maar als je je er niet in hebt verdiept, kan je net zo goed je mond houden, want een mening kan ik het niet noemen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:56:46 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40194729
pi_40194761
Al die aantijgingen zijn er niet voor niets, dat kun je wel napraten noemen, maar het is niet voor niets dat er ook weer nieuwe clubs zijn aangeklaagd vorige week. Er klopt gewoon iets niet, en dat Juve daarin de spil was durf ik niet te zeggen, maar dat ze het verst gingen wel. Voor mij hoeven al die clubs ook niet naar de serie C2 met -100 strafpunten, want daar los je toch niets mee op en verpest je het voetbal mee. Italie zal toch wel corruptie blijven bestaan, ik vind het alleen wel goed dat ze een statement maken naar de buitenwereld.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:03:53 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40194956
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef DeVinger het volgende:
Leeglopen wel, maar bijvoorbeeld Lazio ondervindt er ook veel hinder aan. Normaliter kunnen clubs die zich plaatsen voor de UEFA Cup, zich aardig versterken met spelers van de subtop, die niet Europees speelt. Maar door deze uitspraak kan Lazio zich dus niet verder versterken, waardoor het lastiger wordt om die elf punten in mindering goed te maken.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:11:54 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40195249
GODVER, wat een kutzooi weer. En MONTANA kan alles wel leuk goedpraten, maar what about Genoa?
pi_40195340
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
99% weet totaal niet wat er speelt, hebben alleen iets opgevangen over omkoping en dan eigenlijk alleen met betrekking tot Juventus. Iedereen roept maar wat, alles in Italië zou corrupt zijn. Maar als je je er niet in hebt verdiept, kan je net zo goed je mond houden, want een mening kan ik het niet noemen.
Ach hou toch op man, betweter.

Dit is zo'n onmachtig argument. Als je er niet meer uitkomt roep je dat de anderen niet op de hoogte zijn en je zelf de wijsheid in pacht hebt.
pi_40195599
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:57 schreef DeVinger het volgende:
Al die aantijgingen zijn er niet voor niets, dat kun je wel napraten noemen, maar het is niet voor niets dat er ook weer nieuwe clubs zijn aangeklaagd vorige week. Er klopt gewoon iets niet, en dat Juve daarin de spil was durf ik niet te zeggen, maar dat ze het verst gingen wel. Voor mij hoeven al die clubs ook niet naar de serie C2 met -100 strafpunten, want daar los je toch niets mee op en verpest je het voetbal mee. Italie zal toch wel corruptie blijven bestaan, ik vind het alleen wel goed dat ze een statement maken naar de buitenwereld.
Waar rook is, is vuur , wil ik daar nog even aan toevoegen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:29:04 #242
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40195844
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef DeVinger het volgende:
Dat zal over het algemeen wel mee vallen,het worden geen uitverkoop prijzen
pi_40195953
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat zal over het algemeen wel mee vallen,het worden geen uitverkoop prijzen
Nee, de prijzen zijn inderdaad nog hoog zeg . Ze zullen hun plekje in de serie A voor volgend seizoen alweer hebebn gekocht ofzo .
pi_40195989
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Leeglopen wel, maar bijvoorbeeld Lazio ondervindt er ook veel hinder aan. Normaliter kunnen clubs die zich plaatsen voor de UEFA Cup, zich aardig versterken met spelers van de subtop, die niet Europees speelt. Maar door deze uitspraak kan Lazio zich dus niet verder versterken, waardoor het lastiger wordt om die elf punten in mindering goed te maken.
En terecht, ze zaten fout - je moet je in het voetbal gewoon niet met dat soort zaken inlaten, het idee alleen al.

Hoe sta jij dan tegenover die fraude? Ik zie jou alleen maar relativeren en rechtpraten?

Vind jij het als voetbalfan dan niet zo erg? Man, al is het maar voor 1 wedstrijd, het idee dat mensen zich serieus met dit soort zaken bezig houden is toch van de gekke.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:33:37 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40196011
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Nee, de prijzen zijn inderdaad nog hoog zeg . Ze zullen hun plekje in de serie A voor volgend seizoen alweer hebebn gekocht ofzo .
Inderdaad, met zulke straffen blijf je gewoon je wedstrijdjes kopen, zoals Juventus dat altijd heeft gedaan.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:38:32 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40196180
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef SCH het volgende:

[..]

En terecht, ze zaten fout - je moet je in het voetbal gewoon niet met dat soort zaken inlaten, het idee alleen al.

Hoe sta jij dan tegenover die fraude? Ik zie jou alleen maar relativeren en rechtpraten?

Vind jij het als voetbalfan dan niet zo erg? Man, al is het maar voor 1 wedstrijd, het idee dat mensen zich serieus met dit soort zaken bezig houden is toch van de gekke.
Fraude is een misdaad, dus als fraude bewezen wordt, moet je gestraft worden. Maar als je verdacht wordt van een misdaad, maar men kan het niet bewijzen, dan kan je toch niet worden gestraft? Dat ben je toch wel met me eens? Als iets krom is, ga ik het niet rechtpraten, maar het is (nog) helemaal niet krom.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:39:06 #247
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40196207
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, met zulke straffen blijf je gewoon je wedstrijdjes kopen, zoals Juventus dat altijd heeft gedaan.
Je kan wel merken dat het vakantie is..
De meeste posten onzin uit verveling..
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:40:09 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40196254
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Waarom? Over Milan, Lazio en Fiorentina kan ik dit soort opmerkingen niet maken, maar de jarenlange fraude van Juve staat als een paal boven water. Daar kan iedereen dus over zeggen wat 'ie wil.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:41:58 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40196323
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Het valt niet altijd mee om Juve-fan te zijn hè.
pi_40196361
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vast niet nee...
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:44:57 #251
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40196427
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Fraude is een misdaad, dus als fraude bewezen wordt, moet je gestraft worden. Maar als je verdacht wordt van een misdaad, maar men kan het niet bewijzen, dan kan je toch niet worden gestraft? Dat ben je toch wel met me eens? Als iets krom is, ga ik het niet rechtpraten, maar het is (nog) helemaal niet krom.
Mooi verwoord. Jammer dat sommige mensen het niet willen snappen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:45:52 #252
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40196466
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:43 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Vast niet nee...
nog steeds B? Je moet even iets aanpassen onder je username.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:46:13 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40196474
quote:

[..]

Ach, het is nu even zwaar, maar ze hebben in ieder geval twee jaar kunnen juichen. Het heeft wat moeten kosten, maar dan heb je ook niks
pi_40196536
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:45 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

nog steeds B? Je moet even iets aanpassen onder je username.
Goed dat je het zegt
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:56:01 #255
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40196836
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom? Over Milan, Lazio en Fiorentina kan ik dit soort opmerkingen niet maken, maar de jarenlange fraude van Juve staat als een paal boven water. Daar kan iedereen dus over zeggen wat 'ie wil.
Ik denk eerder dat er veel mensen zaten te wachten op een mogelijkheid om Juve voor de zoveelste keer poberen te pakken,gefeliciteerd het is gelukt..geniet er maar van een jaartje zonder Juve in de Serie A,want we zullen hard terug slaan..

*Ik keur een fraudeschandaal natuurlijk af.. het is ook een terechte straf voor Juve
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:59:02 #256
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40196947
quote:

[..]

Na ik overleef het wel.. ik heb 2 Torino fans thuis.. daar wordt je wel hard van
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:00:23 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40196989
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er veel mensen zaten te wachten op een mogelijkheid om Juve voor de zoveelste keer poberen te pakken,gefeliciteerd het is gelukt..geniet er maar van een jaartje zonder Juve in de Serie A,want we zullen hard terug slaan..

*Ik keur een fraudeschandaal natuurlijk af.. het is ook een terechte straf voor Juve
Dan praat je jezelf tegen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:01:14 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40197014
Tsja, je kunt er toch op wachten dat mensen Juve willen pakken? De laatste twee glorieperiodes zijn allemaal een farce. Een wegens doping, de ander wegens omkoping. Dan kun je toch aanvoelen dat je het lachertje van de Serie A bent?

Ik denk dat het meest kwalijke voor Juventus nog niet eens is dat ze worden teruggezet. De selectie was immers al op leeftijd en half aan elkaar vastgegroeid. Het ergste lijkt me dat er in de toekomst bij elke opvallende beslissing in het voordeel van Juventus zal worden gezegd dat 'ie wel omgekocht zal zijn.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:06:56 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40197202
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef twi het volgende:
Het ergste lijkt me dat er in de toekomst bij elke opvallende beslissing in het voordeel van Juventus zal worden gezegd dat 'ie wel omgekocht zal zijn.
In fiete was dat ook al jaren zo.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:08:07 #260
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40197244
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dan praat je jezelf tegen.
Tuurlijk ben ik ook deels kwaad op mijn eigen club.. en vooral op Luciano Moggi
Waarom zou ik het niet terecht mogen vinden dat we een straf krijgen?

Het is een naaistreek voor de fans,maar we blijven Bianconeri

( ik wil alleen zeggen,dat er elk jaar wel iets wordt "bedacht" zelfs voor de fraude )
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:10:16 #261
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40197316
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik ook deels kwaad op mijn eigen club.. en vooral op Luciano Moggi
Waarom zou ik het niet terecht mogen vinden dat we een straf krijgen?

Het is een naaistreek voor de fans,maar we blijven Bianconeri

( ik wil alleen zeggen,dat er elk jaar wel iets wordt "bedacht" zelfs voor de fraude )
Dat begrijp ik ook wel, maar aangezien er ook daadwerkelijk dingen gebeurd zijn is het volledig terecht dat Juve 'achtervolgt' wordt.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:14:05 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40197436
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

In fiete was dat ook al jaren zo.
Inderdaad, deed ik hier voor de uitspraak ook al regelmatig Maar het zal alleen maar erger worden.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:16:09 #263
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40197500
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er veel mensen zaten te wachten op een mogelijkheid om Juve voor de zoveelste keer poberen te pakken,
Heb je voorbeelden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40197648
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Er zijn ook wel eens snoeiharde moorden niet bewezen terwijll iedereen wist wie de dader was.
In de rechtsgang is het nou eenmaal miereneuken als alles 'goed' gedaan wordt, hiermee bedoel ik dus geen fouten maken en sporen achterlaten. Waar rook is, is vuur. Nogmaals, dat kun je napraten noemen, of het afdoen met jullie hebben er geen verstand van. Zoiets komt niet zomaar in het nieuws. En als er niets, maar dan ook niets gevonden is, waar komt dan die puntenvermindering vandaan? Dat bepaalde dingen niet hardgemaakt kunnen worden, dat zal de strafvermindering als gevolg hebben, maar daarom vind ik het ook juist goed dat ze wel een statement maken, en niet alles door de vingers zien.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:24:41 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40197818
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
quote:
Toen we eindelijk weer twee keer kampioen werden, begonnen ze achteraf te zeuren dat we de zaak belazerd hadden. Het was wel zo, maar ze moeten ons altijd hebben
quote:
Toen we de CL wonnen, begonnen ze jaren achteraf te zeuren dat onze spelers destijds onder de dope zaten. Het was wel zo, maar ze moeten ons altijd hebben
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:26:53 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40197892
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef twi het volgende:

[..]

[..]

[..]

Goh, dat hakt erin zeg!

Dat valt bijna in het niets met die talloze malen dat ik met mijn eigen ogen zag hoe Juve belachelijk werd bevoordeeld door de scheidsen in de serie A.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:29:19 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40197981
Maar die wedstrijd tegen Siena, die was wel mooi natuurlijk
pi_40198065
Was dat die 0-3 binnen no-time?
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:34:55 #269
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40198187
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
Dopingkwestie jaren '90
De handelwijze van juve de afgelopen jaren op de transfermarkt zou volgens velen ook niet al te zuiver zijn geweest.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:35:57 #270
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40198226
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dopingkwestie jaren '90
De handelwijze van juve de afgelopen jaren op de transfermarkt zou volgens velen ook niet al te zuiver zijn geweest.
En is er wat bewezen destijds?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40198321
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach kom
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:38:45 #272
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40198330
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Helemaal niks..
Alleen met een gerucht steek je wel vaak een vuurtje aan..
pi_40198393
Dus jij durft je hand er voor in het vuur te steken dat Juve een schone club is TimoBasso?
pi_40198494
Hij heeft daarnet toegegeven dat ze zich afgelopen twee jaar misdragen hebben
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:44:09 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40198508
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:38 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Helemaal niks..
Alleen met een gerucht steek je wel vaak een vuurtje aan..
en waar maak jij je dan druk om?

Die vele malen dat Juve in wedstrijden bevoordeeld was is zeker niet erg?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:55:03 #276
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40198894
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef MaxPower het volgende:
Dus jij durft je hand er voor in het vuur te steken dat Juve een schone club is TimoBasso?
Nee tuurlijk niet.. maar bestaan er nog 100% schone clubs ( is voetbal & sport nog wel schoon )?
Hoe kan het dat een club als Real Madrid een schulden last heeft van tig miljoenen,en toch smijt met geld net of het niks is,Denkje dat Chelsea 100% schone was heeft?
AC Milan,met een van de grootste maffia baas uit Italie als voorzitter..
De Belgische liga lijkt ook zo corrupt als wat..

Nogmaals : Juve / Moggi moeten bestraft worden..
Maar ik wordt een beetje ziek van mensen die met hun oogkleppen kijken.. en alleen Juve als de schuldige zien..

Ik k'ga in de tuin zitten.. nog een fijne middag,ciao
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:17:07 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40199632
Transfer van Cannavaro naar Real Madrid blijkt nog niet helemaal rond, volgens Juventus (link).
pi_40200764
De straffen zijn belachelijk. Voor mijn gevoel heb ik Viola natuurlijk het liefst in de Serie A, maar dit is gewoon lachwekkend, zeker Milan 'gewoon' in de CL.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40203041
Wat doet het er toe hoeveel wedstrijden elke ploeg heeft omgekocht. Vanaf dat een club ook maar een poging doet tot omkoping, moet de straf degradatie zijn. Klaar.
pi_40206802
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
De straffen zijn belachelijk. Voor mijn gevoel heb ik Viola natuurlijk het liefst in de Serie A, maar dit is gewoon lachwekkend, zeker Milan 'gewoon' in de CL.
Scheelt problemen met Empoli.

Messina dus geluk, Lecce en Treviso weer wel gezien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40206928
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef TimoBasso het volgende:
Nee tuurlijk niet.. maar bestaan er nog 100% schone clubs ( is voetbal & sport nog wel schoon )?
Voor mijn club steek ik heel wat ledematen in het vuur
pi_40209820
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef Heero87 het volgende:
Wat doet het er toe hoeveel wedstrijden elke ploeg heeft omgekocht. Vanaf dat een club ook maar een poging doet tot omkoping, moet de straf degradatie zijn. Klaar.
geen enkel bewijs dat Milan ooit maar één match heeft gekocht klaar..
pi_40211001
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef BramKVO het volgende:

[..]

geen enkel bewijs dat Milan ooit maar één match heeft gekocht klaar..
Nee, ze dachten dat Milan ook wel min punten kon gebruiken om de competitie spannend te houden.
pi_40212494
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, ze dachten dat Milan ook wel min punten kon gebruiken om de competitie spannend te houden.
Meani (iemand die niet in de raad van bestuur zit bij Milan, maar wel in Milan-loondienst is) heeft 2 telefoontjes gedaan naar officials en heeft onder andere gezegd dat ze het beu zijn dat Juve andermaal de arbitrage meehad in een wedstrijd. Ook wij willen eens goede arbiters krijgen, werd toen gezegd.

Irritant als mensen een oordeel klaarhebben zonder de zaak te hebben gevolgd.

Dit verdient dus idd een straf, want bellen naar officials mag niet, maar geen enkel bewijs dat Milan dus een match heeft vervalst, of zelfs zelf een official heeft aangeduid.
pi_40213917
Ze hebben de schijn al tegen met hun bestuur he

En...
quote:
UEFA buigt zich met spoed over CL-deelname Milan

26/7/2006 18:11

De deelname aan de Champions League is voor AC Milan niet zo zeker als werd aangenomen. De UEFA is in spoedoverleg bijeen om uitsluitsel te geven.
Met de uitspraak van de Italiaanse beroepscommissie dacht AC Milan weer verzekerd te zijn van de (voorronde van de) Champions League. Maar een speciaal UEFA-commissie, waarin onder meer voorzitter Lennart Johansson zit, gaat zich buigen over de materie.

'Het is niet ongebruikelijk dat deze commissie samenkomt', aldus de UEFA. 'Het overleg is belegd om te kijken naar alle inschrijvingen, en dan specifiek naar de Italiaanse afvaardiging.'

AC Milan moest aanvankelijk deelname aan de Champions League uit het hoofd zetten vanwege de rol in de Italiaanse fraudezaak. Het beroep tegen de uitspraak leverde een starfvermindering op, en deelname aan de Champions League.

De nationale bonden dienen hun vertegenwoordigers voor de verschillende Europese toernooien in. De UEFA heeft echter het laatste woord. 'In het verleden heeft de speciale commissie uitzonderingen gemaakt om te voorkomen dat clubs zouden deelnemen. Olympique Marseille was in 1993 daar een voorbeeld van', aldus UEFA-woordvoerder William Gaillard.

[ Bericht 85% gewijzigd door DeVinger op 26-07-2006 20:35:49 ]
pi_40215789
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Meani (iemand die niet in de raad van bestuur zit bij Milan, maar wel in Milan-loondienst is) heeft 2 telefoontjes gedaan naar officials en heeft onder andere gezegd dat ze het beu zijn dat Juve andermaal de arbitrage meehad in een wedstrijd. Ook wij willen eens goede arbiters krijgen, werd toen gezegd.

Irritant als mensen een oordeel klaarhebben zonder de zaak te hebben gevolgd.

Dit verdient dus idd een straf, want bellen naar officials mag niet, maar geen enkel bewijs dat Milan dus een match heeft vervalst, of zelfs zelf een official heeft aangeduid.
Zou jij het echt ooit geloven?
pi_40215851
quote:
UEFA buigt zich met spoed over CL-deelname Milan

26/7/2006 18:11

De deelname aan de Champions League is voor AC Milan niet zo zeker als werd aangenomen. De UEFA is in spoedoverleg bijeen om uitsluitsel te geven.
Met de uitspraak van de Italiaanse beroepscommissie dacht AC Milan weer verzekerd te zijn van de (voorronde van de) Champions League. Maar een speciaal UEFA-commissie, waarin onder meer voorzitter Lennart Johansson zit, gaat zich buigen over de materie.

'Het is niet ongebruikelijk dat deze commissie samenkomt', aldus de UEFA. 'Het overleg is belegd om te kijken naar alle inschrijvingen, en dan specifiek naar de Italiaanse afvaardiging.'

AC Milan moest aanvankelijk deelname aan de Champions League uit het hoofd zetten vanwege de rol in de Italiaanse fraudezaak. Het beroep tegen de uitspraak leverde een starfvermindering op, en deelname aan de Champions League.

De nationale bonden dienen hun vertegenwoordigers voor de verschillende Europese toernooien in. De UEFA heeft echter het laatste woord. 'In het verleden heeft de speciale commissie uitzonderingen gemaakt om te voorkomen dat clubs zouden deelnemen. Olympique Marseille was in 1993 daar een voorbeeld van', aldus UEFA-woordvoerder William Gaillard.
Alsof de Uefa dat durft...

Inter trouwens officieel kampioen nu. Heeft de Italiaanse Bond beslist.
pi_40220875
quote:
Internazionale de nieuwe kampioen van Italië

26/7/2006 20:43

Het is een feest met een bijsmaak, maar Internazionale mag zich vanaf vandaag kampioen van Italië noemen.

Daags na de uitspraak in de beroepszaak kreeg Inter het bericht van de Italiaanse bond dat de vacante Scudetto naar het Giuseppe Meaza verhuist. 'Ik ben bijzonder tevreden dat de titel gaat naar de club die zich correct heeft gedragen', aldus clubeigenaar Massimo Moratti op de website van Inter.

In de reguliere competitie moest Internazionale voorrang geven aan Juventus en AC Milan. Maar als gevolg van de uitspraak in de fraudezaak zijn die twee concurrenten weggevallen en mogen de Nerazzurri zich de besten van Italië noemen.

Voor Inter is het de eerste titel sinds 1989. Op het aanwijzen van de nieuwe kampioen werd al gespeculeerd na de uitspraak van het Italiaanse sporttribunaal, dat Juventus de titel wel had afgenomen maar er nog geen nieuwe kampioen was aangewezen. Met de mededeling van de Italiaanse bond is aan die onzekerheid gekomen.

De FIGC volgde met de beslissing een speciale commissie, waarin Gerhard Aigner, Massimo Coccia en Roberto Pardolesi zitting hadden genomen. 'De speciale aanklager Guido Rossi is het eens met de commissie dat er geen reden de Scudetto niet aan Inter toe te wijzen op basis van de nieuwe ranglijst na het proces.'
Gefeliciteerd, Inter-fans.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:45:50 #289
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40221289
wat een schitterend kampioenschap ja.
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:00:22 #290
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40221801
quote:
Niemand gaat meer weg bij Juventus, maakte coach Didier Deschamps woensdagmiddag bekend. De club die afgelopen seizoen als eerste eindigde in de Serie A is vanwege sportieve fraude gedegradeerd naar de Serie B en zal in die klasse grotendeels met dezelfde selectie aan de slag gaan.
Vorige week vertrokken nog vier spelers. Emerson en Fabio Cannavaro tekenden bij Real Madrid, Lilian Thuram en Gianluca Zambrotta gaan aan de slag bij Barcelona. 'De situatie is duidelijk, de club heeft enkele transfers gedaan vanwege economische redenen én gezien de leeftijd van desbetreffende spelers. Maar de andere spelers die onder contract staan blijven bij Juventus.'

'Andere clubs kunnen met ons praten wat ze willen, maar dat haalt toch niets uit. Ik heb met de clubleiding gesproken en de algemene overtuiging is: de deur is gesloten. Ook omdat de tifosi een zo sterk mogelijk Juventus verdienen.'

'Als de situatie niet verandert, dan is het doel direct terug te keren in de Serie A. In de Serie B speelt men een meer fysiek soort voetbal, maar uiteindelijk zal de techniek het verschil maken', legde Deschamps uit waarom hij geen speler wil laten gaan. 'Daarnaast is het belangrijk om een competitieve ploeg te hebben voor de komende jaren.'

'Ik heb al met de selectie gesproken. De uitspraak was een grote teleurstelling voor iedereen. Als iemand niet blij is, dan mag hij dat een, twee of drie dagen zijn. Maar daarna zal ik hem aan het werk zetten. Iedereen zal het maximale moeten geven. Ik heb het dan niet eens over de drie wedstrijden die we niet voor eigen publiek mogen spelen… Met dertig minpunten was het onmogelijk geweest, met zeventien minpunten zal het zwaar worden. We zullen alle wedstrijden tot het einde moeten vechten.'
Didier Deschamps heerlijk strijdlustig
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:30 #291
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40222126
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef DeVinger het volgende:
Ze hebben de schijn al tegen met hun bestuur he

En...
[..]
hopelijk donderen ze hun gewoon eruit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:42:31 #292
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40223052
Van mij mag Juventus lekker wegrotten in de onderste regionen van het Italiaans voetbal, maar dat is mijn mening.
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:43:29 #293
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40223080
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:42 schreef Trancelocator het volgende:
Van mij mag Juventus lekker wegrotten in de onderste regionen van het Italiaans voetbal, maar dat is mijn mening.
LAZIO heeft me ooit 70 gulden opgeleverd door van Juve te winnen. Dat genot wil ik best nog eens smaken.
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:48:02 #294
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40223223
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

LAZIO heeft me ooit 70 gulden opgeleverd door van Juve te winnen. Dat genot wil ik best nog eens smaken.
Dus liever win je nog eens een dergelijke weddenschap dan dat je Juve voor lange tijd ziet creperen in Serie B of lager? Maar ach, wat zit ik ook te lullen... die kutclub is binnen no-time toch weer terug op het hoogste niveau.
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:52:41 #295
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40223373
Ik heb trouwens ooit 2 keer dankzij roma een flink geldbedrag door m'n neus zien geboord.

Een keer had ik fl. 2,50 ingelegd en ik kon 121 gulden winnen totdat roma een kwartier voor tijd de gelijkmaker erin schopte. Tijdje terug had ik op Dynamo Kyiv ingezet tegen roma... stonden ze voor en een man meer halverwege, wordt de wedstrijd afgelast door een gegooide aansteker tegen het hoofd van de scheids. Dat kostte me ook weer 65 Euro.

Voortaan zet ik nooit meer in op wedstrijden met (tegen) roma. Roma MERDA!
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:53:38 #296
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40223406
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
die kutclub is binnen no-time toch weer terug op het hoogste niveau.
We hebben nog een bekertje van ze te goed. Een hele grote beker om precies te zijn!
pi_40227157
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou jij het echt ooit geloven?
wat lul je eigenlijk man, belijk de feiten hé. Of heb jij meer bewijzen dan het gerecht misschien ?
pi_40227163
en Inter voor het eerst "kampioen" sinds 89 ... Wedden dat ze het nog ah vieren zijn ook ...
pi_40227356
Wie is er nu kampioen van 2004/05
pi_40227376
Juventus niet want de titels zijn afgepakt, Inter niet want die zijn dit jaar voor het eerst kampioen sinds 1989.. Milan dan? Of gewoon niemand
pi_40227379

Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')