abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:22:57 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40003465
Morgen een stil protest van de Irriducibili in de binnenstad van Rome, ook toen het contract van Paolo di Canio niet werd verlengd, werd er voor een dergelijk protest gekozen. Alles verliep toen vredig, ben benieuwd hoe het nu afloopt, met in het achterhoofd dat de contractverlenging van Paolo di Canio niet werd bewerkstelligd. De Lazio-aanhang weet ook dat de club hoogstwaarschijnlijk haar faillisement tegemoet gaat, wanneer de club degradeert naar de Serie B en Claudio Lotito (gedwongen) vertrekt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40013774
De Italiaanse voetbalbond (FIGC, red) heeft vanmiddag bekendgemaakt dat het sporttribunaal in het grootscheepse fraudeschandaal nu ook vier andere clubs zal onderzoeken, te weten: Lecce, Messina, Reggina en Siena.

Verschillende Italiaanse media publiceerden gisterenavond en vanochtend al dergelijke berichten.

Vorige week werden Juventus, Lazio, Fiorentina (degradatie naar de Serie B en strafpunten) en AC Milan (strafpunten) gestraft voor hun aandeel in het fraudeschandaal. De clubs hebben wel beroep aangetekend tegen de straf.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 juli 2006 @ 07:48:15 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_40038185
Verhaal zonder einde. Zal ook geen happy end worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40038199
Met name Reggina lijkt er niet zo best voor te staan, telefoontjes richting Moggi, scheidsrechterscommissie en ook een niet kloppende boekhouding mbt het verkrijgen van een licentie afgelopen seizoen....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:10:27 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40038983
Lazio zal dit weekend in hoger beroep opnieuw proberen haar ontschuld te bewijzen. Heel erg positief nieuws is dat Daniele Tombolini, de scheidsrechter van de wedstrijd Lazio - Brescia (de enige wedstrijd waarvoor Lazio gestraft is), mag en moet getuigen. Dit is een grote opluchting voor de advocaten van Lazio, die misschien kans hebben op een grote vermindering van de straf. In deze wedstrijd werd Lazio overigens een 100% strafschop onthouden, dus omkoping lijkt mij niet aan de orde.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 23 juli 2006 @ 16:08:08 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40105709
Een smeekbede van Juventus. Wat aandoenlijk.

(Dat hadden ze dan eerder moeten bedenken...)
quote:
Advocaat Juventus vraagt om medelijden

ROME - Terugzetting naar de Serie B en dertig punten in mindering zou desastreuze gevolgen hebben voor voetbalclub Juventus. Dat betoogde de raadsman van de Italiaanse club zondag in hoger beroep.

De roemrijke club uit Turijn werd eerder schuldig bevonden aan het beïnvloeden van resultaten met hulp van arbiters en grensrechters in het seizoen 2004-2005. Behalve terugzetting en punten in mindering verloor de club ook de laatste twee nationale titels. Advocaat Cesare Zaccone deed bij de rechters een beroep op mededogen met Juventus.

Serie C

Zaccone hield de rechters voor dat belangrijkste spelers de club verlaten. De carrière van een voetballer is kort en niemand heeft trek in twee jaar Serie B. Gebrek aan kwaliteit in de ploeg zou zelfs degradatie naar de Serie C kunnen betekenen. Sinds de club schuldig is bevonden, vertrokken al Cannavaro, Zambrotta, Emerson en Thuram.

Sponsors

Juventus wordt volgens zijn raadsman al zwaar gestraft door het verlies aan inkomsten. Sponsors lopen weg en tv-rechten brengen minder in het laatje. Overigens is de Turijnse club niet de enige die werd bestraft. AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma kregen eveneens maatregelen opgelegd. Ook deze clubs gaan in hoger beroep.

De uitspraak in het hoger beroep van Juventus wordt komende week verwacht.
pi_40109973
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:08 schreef Trancelocator het volgende:
Een smeekbede van Juventus. Wat aandoenlijk.

(Dat hadden ze dan eerder moeten bedenken...)
[..]
Ik ben benieuwd of het duimpje van de rechter omhoog of omlaag gaat.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 23 juli 2006 @ 19:20:32 #158
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40110005
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of het duimpje van de rechter omhoog of omlaag gaat.
Laat ze het uitvechten in het Collosseum.
pi_40110165
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:20 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Laat ze het uitvechten in het Collosseum.
degradandi te salutant
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40129164
Uitspraak staat voorlopig gepland voor morgen, mits ze er dan uit zijn.

Ik vermoed:
Milan: kleine puntenaftrek, UEFA ipv CL en boete
Fiorentina: Geen Europees voetbal, punt of 10-12 aftrek en Serie A, Boete
Lazio: Idem aan Fiorentina
Juve: Serie B en een punt of 18-20 aftrek, geen Europees voetbal, boete, 2 titels kwijt.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:22:57 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40129279
Verwacht dat de straf van Lazio minder zal zijn dan die van Fiorentina, aangezien de eerste eis ook minder was en Lazio tevens de mogelijkheid heeft gekregen om zich (voor het grootste gedeelte) vrij te pleiten (getuigenis Daniele Tombolini, de scheidsrechter van de wedstrijd Lazio - Brescia).
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 juli 2006 @ 12:25:39 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40129347
Ik hoop dat milan zo veel punten aftrek krijgt dat ze GEEN europees voetbal mogen spelen dit jaar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 24 juli 2006 @ 12:34:36 #163
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40129609

Ik heb er het volste vertrouwen in!
pi_40131470
quote:
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_40146533
Vanmiddag en vanavond een paar keiharde aanvaringen tussen de advocaten van Milan en de aanklager mbt de straf voor Milan.

In grote lijnen kwam het pleidooi van Milan er op neer dat Milan eigenlijk niks verkeerds gedaan had, dat Juve het hele kampioenschap vervuild had en dat de 44 punten aftrek volstrekt belachelijk waren, nergens op gebaseerd en dus onrechtvaardig zijn.

De advocaat was op een gegeven moment in een staat dat ie zeer emotioneel en zeer luid sprak en ik me afvroeg of ie zou gaan huilen, smijten met iets, stampen of echt keihard schreeuwen. Heeft iig z'n werk waarvoor ie ongetwijfeld goed betaald wordt, netjes gedaan
  maandag 24 juli 2006 @ 22:15:40 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40146796
Uitspraak is officieel morgen toch? In de nacht van donderdag op vrijdag ga ik op vakantie, de kans is groot dat de uitspraak dan nog niet is geweest. Zal wel weer rvijdag worden, net als de eerste uitspraak.
pi_40147159
Voor de UEFA moet het morgen, maar ik weet niet of dat gebeuren zal hoor. Dikke kans dat het Europees voetbal zo ingeschreven gaat worden als nu in het 1e vonnis bepaald is.

Las ook al dat 9-11 Augustus ingeruimd wordt voor een 3e ronde (met Reggina en zo) dus geen idee hoe het verder verlopen zal, wanneer de competieites beginnen etc.

Maar die Advocaat van Milan vandaag, dat was gewoon echt mooi om te zien hoe die man uit z'n stekker stond te gaan en niks van alle poging hem tot bedaren te brengen wou weten, ivm de ernst van de zaak en het onrecht wat Milan aangedaan is. Heerlijke TV.

(Nu op Rai 3 een thema avond Maradona vs Pele trouwens, ook leuk).
pi_40149198
quote:
Calcio: maxiprocesso, domani i verdetti
ROMA - Sara' resa nota domani, probabilmente in serata dopo la chiusura della borsa, la sentenza di secondo grado del maxiprocesso al calcio italiano. Non e' escluso, tuttavia, che il verdetto giunga qualche ora prima, magari previa richiesta alla Borsa Italiana di sospendere i titoli dei club quotati a Piazza Affari. Dalle 19.30 i cinque giudici della Corte Federale, presieduta da Piero Sandulli, sono in camera di consiglio. Circa la lettura del dispositivo Sandulli ha spiegato che "verra' tempestivamente comunicato il luogo, l'orario e il modo". (Agr)
Samenvattend: Morgen de uitspraak, normaliter na sluiting van de beurs begint de bijeenkomst rond 19.30 uur.
Echter, niks is uitgesloten dat het al iets eerder komt als de beurs nog open is of pas later, hangt af hoe lang het duurt tot de rechters eruit zijn.

Morgen maar Sky Italia, Italia 1, Rai Uno, Sport Italia etc. in de gaten houden (Zit zelf nota bene op een boot zonder Radio & TV morgen na werktijd)
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 11:47:09 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_40161621
Ben benieuwd ik hou teletekst in de gaten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40162141
quote:
'Strafpunten Juventus ingetrokken'

De rechter in Rome doet naar verwachting dinsdagavond om 20.00 uur uitspraak in het hoger beroep van de Italiaanse voetbalclubs die zijn beschuldigd van beïnvloeding van wedstrijdresultaten. Volgens de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport kunnen Fiorentina, Lazio Roma en Juventus rekenen op strafvermindering.

De Gazzetta meldt in de dinsdaguitgave dat Juventus wel degradeert naar de Serie B, maar het nieuwe seizoen niet hoeft te beginnen met de dertig strafpunten die waren opgelegd. De krant sluit verder niet uit dat Fiorentina en Lazio Roma, die een divisie waren teruggezet met respectievelijk twaalf en zeven strafpunten, alsnog in de Serie A mogen uitkomen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:02:29 #171
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40162174
pfffff... alle 30 punten intrekken? dat zou wel een lachertje zijn.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:04:32 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40162233
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:02 schreef -Wolf- het volgende:
pfffff... alle 30 punten intrekken? dat zou wel een lachertje zijn.
Ach, als Lazio maar in de Serie A blijft en het liefst met zo min mogelijk strafpunten.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:05:52 #173
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40162285
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, als Lazio maar in de Serie A blijft en het liefst met zo min mogelijk strafpunten.
Dat is eigenlijk ook het enige dat mij interesseert ja.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 13:02:15 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_40164148
NOS meldt net dat het al is uitgelekt dat er grote strafverminderingen worden uitgesproken.

dinsdag 25 juli 2006 @ 13:07:28 #175
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40164322
Lazio in ieder geval Serie A eventueel met puntaftrek. Hm... hoeveel puntjes zouden dat worden...
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 13:08:58 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_40164358
Juventus één jaartje serie-B en dan gewoon weer verder met de orde van de dag. Wasse neus deus.

dinsdag 25 juli 2006 @ 13:09:15 #177
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40164368
Zo te zien (hopelijk) wordt LAZIO de grote winnaar van het hoger beroep.

Maar toch nog even afwachten...
pi_40164438
Zie de discussie in FB ( VBL-Feedback nummertje 30: Schoolvakantie weer begonnen ) , we gaan verder in Serie A (en overig Italiaans voetbal) #26: Kut-uitspraak! om niet op 2 plaatsen dezelfde discussie met dezelfde personen te voeren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')