ik neem aan dat inter dan nu ook CL gaat spelen, ofniet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
quote:AC Milan heeft dan toch nog een kans om volgend seizoen Europees voetbal te spelen. Door het verlies van de 44 punten komt de Milanese ploeg vlak achter Parma terecht in de rangschikking. Nu blijkt echter dat Empoli niet in het bezit is van een Europese licentie. Mocht Empoli van de Uefa een verbod krijgen om in de Uefa Cup aan te treden, dan is AC Milan de eerste club in de rij om de Azzurri te vervangen.
Niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin![]()
TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...![]()
Inter is helemaal geen kampioen, beide titels zijn niet vergevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
Net of je daar blij mee kan zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...![]()
Inter fans wel hoor.. reken maarquote:
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.quote:
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
Ben ik het niet mee eens. Als Materazzi echt iets heel erg en persoonlijks gezegt heeft vind ik het terecht dat Matarazzi achterna wordt gezeten door de media en FIfa. Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst. Matarazzi moet ook gestraft worden. Beide hebben een grove fout begaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef DIGGER het volgende:
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.
Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?
Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.
Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef BigFire het volgende:
Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst
Dus wat Matarazzi deed is psychologisch oorlog voering? 'je kan voor geen reet voetballen' of 'haha je gaat verliezen' dat is psychologische oorlogvoering, daar moet je idnerdaad boven staan. Maar harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden. Of heeft niemand meer normen en waarden in z'n donder zitten?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.
Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.
Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |