abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:10:54 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39845330
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:27:34 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39845678
De eigenaar van de Corriere Dello Sport, zoals bekende de op één na grootste sportkrant van Italië, heeft gisterenavond in een interview laten weten de straffen van Lazio en Fiorentina belachelijk te vinden. Hij baseert deze uitspraak op het feit dat er géén contact is geweest tussen scheidsrechters aan de ene kant en Lazio en Fiorentina aan de andere kant, bij Juventus en Milan was dit wel degelijk het geval. Overigens heeft Claudio Lotito, die voor drie jaar geschorst is, laten weten er alles aan te doen om de onschuld van Lazio te bewijzen, zelfs als dat een stap naar het Europese gerechtshof zou betekenen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39845847
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
pi_39846012
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
ik neem aan dat inter dan nu ook CL gaat spelen, ofniet?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:58:42 #5
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39846296
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin

TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39846390
Leuke Serie B volgend seizoen... waar is die te zien?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:04:43 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39846432
quote:
AC Milan heeft dan toch nog een kans om volgend seizoen Europees voetbal te spelen. Door het verlies van de 44 punten komt de Milanese ploeg vlak achter Parma terecht in de rangschikking. Nu blijkt echter dat Empoli niet in het bezit is van een Europese licentie. Mocht Empoli van de Uefa een verbod krijgen om in de Uefa Cup aan te treden, dan is AC Milan de eerste club in de rij om de Azzurri te vervangen.
pi_39847026
Misschien een beetje een idee om het schandaal in het schandaal topic te bespreken M0NTANA
pi_39857371
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin

Niet te vroeg juichen
pi_39870427
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Inter is helemaal geen kampioen, beide titels zijn niet vergeven
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39870854
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Net of je daar blij mee kan zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 16 juli 2006 @ 15:41:34 #12
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_39877968
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net of je daar blij mee kan zijn.
Inter fans wel hoor.. reken maar
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_39881306
Palermo
pi_39881926
quote:
Op zondag 16 juli 2006 15:41 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Inter fans wel hoor.. reken maar
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
pi_39881953
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
pi_39881989
Willen de mensen die de toto vorig seizoen hebben ingevuld even hun nieuwe deelname bevestigen? Serie A-toto #5
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39882023
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.

Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
pi_39891710
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.

Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?

Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.

Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39891762
Ik ben het met je eens.
En ook omdat Materazzo al de schijn tegen heeft vanwege zijn spel in de Serie A.
pi_39891968
Materazzi heeft echt een geweldig toernooi gespeeld, waarin hij toch liet zien dat hij ook erg goed kan voetballen zonder alle smerige overtredingen en zo..... Zidane had boven de opmerking van Marco, ongeacht wat het was, moeten staan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 17 juli 2006 @ 00:25:56 #21
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39892019
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef DIGGER het volgende:
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.

Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?

Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.

Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
Ben ik het niet mee eens. Als Materazzi echt iets heel erg en persoonlijks gezegt heeft vind ik het terecht dat Matarazzi achterna wordt gezeten door de media en FIfa. Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst. Matarazzi moet ook gestraft worden. Beide hebben een grove fout begaan.

En de zaak Totti kan ik me niet meer zo goed herrinneren maar ik kan me niet herrineren dat die Deen iets verschrikkelijks zei en dat Totti daarom overging op fysiek geweld. Had puur met wedstrijd frustratie te maken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_39892095
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef BigFire het volgende:

Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.

Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
  maandag 17 juli 2006 @ 00:36:00 #23
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_39892313
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.

Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
Dus wat Matarazzi deed is psychologisch oorlog voering? 'je kan voor geen reet voetballen' of 'haha je gaat verliezen' dat is psychologische oorlogvoering, daar moet je idnerdaad boven staan. Maar harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden. Of heeft niemand meer normen en waarden in z'n donder zitten?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_39892440
Matarazzi heeft toegegeven dat hij iets ergs heeft gezegd. Daarom word hij gepakt. Niet omdat hij toevallig Matarazzi heet.
lollig
pi_39893530
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.

Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')