ik neem aan dat inter dan nu ook CL gaat spelen, ofniet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
quote:AC Milan heeft dan toch nog een kans om volgend seizoen Europees voetbal te spelen. Door het verlies van de 44 punten komt de Milanese ploeg vlak achter Parma terecht in de rangschikking. Nu blijkt echter dat Empoli niet in het bezit is van een Europese licentie. Mocht Empoli van de Uefa een verbod krijgen om in de Uefa Cup aan te treden, dan is AC Milan de eerste club in de rij om de Azzurri te vervangen.
Niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
Che non vale niente.. Serie B,was wel te verwachten.
Maar - 30 punten strafpunten,waanzin![]()
TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...![]()
Inter is helemaal geen kampioen, beide titels zijn niet vergevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
Vi meldt dat Inter de kampioen van vorig seizoen is
Net of je daar blij mee kan zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
TLK gefeliciteerd met je landskampioenschappen...![]()
Inter fans wel hoor.. reken maarquote:
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.quote:
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Juve en Milan echt fraude hebben gepleegd dan ben je wel de eerlijke kampioen, maar meer ook niet.
Ik zie liever een titel waar Inter zelf op 1 staat na 38 wedstrijden.
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan dus aankomend seizoen wel eens het geval zijn!
Ben ik het niet mee eens. Als Materazzi echt iets heel erg en persoonlijks gezegt heeft vind ik het terecht dat Matarazzi achterna wordt gezeten door de media en FIfa. Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst. Matarazzi moet ook gestraft worden. Beide hebben een grove fout begaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef DIGGER het volgende:
Voor de volgers van het Italiaanse elftal: Kunnen jullie je ook zo vreselijk boos maken dat er nog steeds zo geluisterd wordt naar Zidane, dat Zidane met mooie excuses kan aankomen voor z'n daad, dat Materazzi mogelijk als gevolg daarvan voor meerdere wedstrijden geschorst wordt etc.
Ik bedoel, kijk eens naar 2 jaar terug, iemand die het voor Totti opnam?, iemand die destijds vond dat hetgeen tot zijn daad leidde tot de bodem moest worden uitgezocht?, iemand die boos was op de Denen die achteraf op basis van Beelden Totti wouden laten schorsen etc.?
Ik vind het zo enorm triest om nu 2 jaar later te merken dat als het ineens om Zidane gaat, die werkelijk volstrekt belachelijk nog die gouden bal krijgt ook, ineens de daderrol op Materazzi geschoven wordt en Zidane alleen als slachtoffer gezien wordt in die hele affaire en de FIFA er nog als hardste aan meewerkt ook.
Snap niet dat ze, ongeacht wat Materazzi zei (al stelde ie dat z'n moeder Satan pijpt in de hel) Zidane gewoon direct voor een wedstrijd of 6 schorsen naar aanleiding van die bizarre kopstoot en het daar over hebben. Materazzi kan immers nooit iets gezegd hebben wat zo'n actieooit maar voor een beetje zou kunnen rechtvaardigen. Maar omdat het Zidane is, die voor de rest nooit zo iets doet *KUCH* huppelt de hele media incl. FIFA achter hem aan om Materazzi maar zwart te maken.
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef BigFire het volgende:
Uiteraard mag je geen kopstoot geven wat er ook gebeurd maar daarom wordt hij ook geschorst
Dus wat Matarazzi deed is psychologisch oorlog voering? 'je kan voor geen reet voetballen' of 'haha je gaat verliezen' dat is psychologische oorlogvoering, daar moet je idnerdaad boven staan. Maar harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden. Of heeft niemand meer normen en waarden in z'n donder zitten?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier had je het bij moeten laten want wat daarna komt is eigenlijk een beetje tegenspraak.
Hij is professional en ik vind dat je daar dan boven moet staan.
Het is een psychologische oorlog en Zidane heeft hem verloren.
Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat Inter al kampioen is.
Je hebt AS Roma nog en Milan kan het je ook lastig maken.
Als Inter aankomend seizoen kampioen wordt is het een gewone titel die op een normale manier behaald is hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook al halen ze het wel, vind ik het nog geen echte titel.
Klopt maar een titel van Ajax zonder bijvoorbeeld PSV en Feyenoord, ik kan er niet van genieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als Inter aankomend seizoen kampioen wordt is het een gewone titel die op een normale manier behaald is hoor.
Wat is er in vredesnaam gebeurd met schelden doet geen zeer, knal voor je kop (of MET je kopquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Matarazzi heeft toegegeven dat hij iets ergs heeft gezegd. Daarom word hij gepakt. Niet omdat hij toevallig Matarazzi heet.
Dat zijn Zidane z'n woorden, niet die van Materazzi.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:36 schreef BigFire het volgende:
harde, grove beledigingen over je ras/familie/dierbaren gaat veel te ver en moet net zo goed met schorsing bestraft worden.
Mooi ook dat hij uitgerekend het shirtje van Marco Materazzi toont.quote:Op maandag 17 juli 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Altijd lekker wakker worden met een krantje:
[afbeelding]
Maar ze zullen Zidane eerder geloven dan Materazziquote:Op maandag 17 juli 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zijn Zidane z'n woorden, niet die van Materazzi.
Vooral dat "Maar hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt" deed het hem.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:07 schreef Peter83 het volgende:
Zou het onderzoek trouwens naar Zidane al afgerond zijn? Blatter ging namelijk wel even onderzoeken of de actie van Zidane inging tegen de sportethiek.
Al weten al die vragers dan weer wel dat Juve niet echt in de positie is om te eisen, mocht het daadwerkelijk Serie B -30 worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Het geschreeuw dat die prijzen van die spelers nu ineens drastisch omlaag gaat is natuurlijk onzin als er zoveel vragenden op de markt zijn.
quote:Lens wil CL-plaats Palermo
Dat na de degradaties van Juventus Turijn, Fiorentina en Lazio veel ploegen zich zouden storten op de spelers van de clubs was algemeen geweten. Nu is er echter ook een aanval op de ploegen die Italië mag afvaardigen voor de Champions League. Lens-voorzitter Gervais Martel claimt dat zijn ploeg meer recht heeft op een plaats in het kampioenenbal omwille van hun vierde plaats in de Ligue 1, dan het achtste in de Serie A geklasseerde Palermo.
Martel: “Zoals het er nu voorstaat, zal Italië de zevende, achtste of negende geklasseerde ploeg naar de Champions League sturen. De tiende, elfde en twaalfde geklasseerde ploegen zullen meedoen aan de Uefa Cup. In onze competitie mag nog niet eens de vijfde geklasseerde meedoen aan de Uefa Cup.”
“De regels zijn zeer duidelijk. Het is de voetbalbond die de clubs aanduidt voor de competities. Ik zou er niet van verschieten als de Italiaanse voetbalbond slechts één of twee ploegen voordraagt voor de Champions League.”
“Ik zou echter wel geschokt zijn mocht de zevende of achtste geklasseerde club uit de Italiaanse competitie mogen meedoen aan de Champions League. Het zou een schande zijn mocht in de toekomst blijken dat de Champions League een competitie wordt voor mindere ploegen.”
Voetbalkrant.com
Ze hebben er iig de voorpagina van de Gazzetta mee gehaald. Meer dan 40 treinen uitgevallen en een verkeerschaos in de stad ivm geblokkeerde wegen tot laat in de avond. Ook de A1 is genoemd als mogelijk doelwit voor een blokkade. De club heeft de aanhang ondertussen dringend opgeroepen lekker thuis te blijven omdat dit de club/stad alleen maar zou schaden.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Honderden supporters van Fiorentina hebben vandaag uit protest de belangrijke treinverbinding tussen Rome en Milaan geblokkeerd. De aanhang protesteerde tegen de degradatie van hun club naar de Serie B wegens het aandeel in het fraudeschandaal in het Italiaanse voetbal.
Tevens waren aanhangers van La Viola aanwezig op het nabij Florence gelegen trainingscomplex van de nationale selectie waar een Italiaanse vlag werd neergehaald.
Ook Juventus, AC Milan en Lazio kregen straffen uitgedeeld voor hun aandeel in het grootscheepse fraudeschandaal.
Belachelijk idd. Zoals ik al eerder zei: bedankt Juve, dat je ons mee de diepte insleurt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
De eigenaar van de Corriere Dello Sport, zoals bekende de op één na grootste sportkrant van Italië, heeft gisterenavond in een interview laten weten de straffen van Lazio en Fiorentina belachelijk te vinden. Hij baseert deze uitspraak op het feit dat er géén contact is geweest tussen scheidsrechters aan de ene kant en Lazio en Fiorentina aan de andere kant, bij Juventus en Milan was dit wel degelijk het geval. Overigens heeft Claudio Lotito, die voor drie jaar geschorst is, laten weten er alles aan te doen om de onschuld van Lazio te bewijzen, zelfs als dat een stap naar het Europese gerechtshof zou betekenen.
Ik zou liever gezien hebben dat AC Milan mee ging dan Lazio..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Zoals ik al eerder zei: bedankt Juve, dat je ons mee de diepte insleurt.
Ja, ik had gehoopt dat uit die hoek nog wat nieuws zou komen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het (gedwongen) vertrek van Claudio Lotito zou overigens hoogstwaarschijnlijk het faillisement van Lazio betekenen of Giorgio Chinaglia moet nog altijd geïnteresseerd zijn in de club, het is al een tijdje rustig rond de oud-speler en tevens multi-miljardair.
sowieso moet ik het niet hebben van inter. kutploeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik zou liever gezien hebben dat AC Milan mee ging dan Lazio..
Is het niet zo dat eigenlijk Inter de "Snitch" is? hebben die niet het zaakje aan het rollen gebracht?
( meende ik ergens te lezen)
Begin mei werd alles op gang gezet door afgeluisterde telefoongesprekken, zie ook:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik zou liever gezien hebben dat AC Milan mee ging dan Lazio..
Is het niet zo dat eigenlijk Inter de "Snitch" is? hebben die niet het zaakje aan het rollen gebracht?
( meende ik ergens te lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |