Bij deze bevestig ik mijn deelnamequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
Als deelnemers heb ik nu:
bos81
Wil iedereen even zijn of haar deelname bevestigen?
Organiseer maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:08 schreef Smeich het volgende:
Is er ook een Serie B Toto?
je mag ook meedoen zonder team hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef A.Petacchi het volgende:
Als er plaats is, doe ik ook mee.
Dan mag die Palermo hebbenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef dndiek het volgende:
Palermo zal waarschijnlijk weer van Dylan Dog zijn
Ik wil eerst weer even de 20 namen hebben en vervolgens mag er nog wel geruild wordenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Cagliari waarmee ik in principe mee ga spelen is ook wel beschikbaar. Mij maakt het niet zo veel uit met welk team ik speel.
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef DIGGER het volgende:
Totdat Napoli weer in A is speel ik graag met Roma
lees de OP van dit topic maar even: Premier League Totoquote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Vergogna.
Btw wat is eigenlijk de bedoeling van het systeem dat iedereen met een ploeg zou moeten spelen?
Ja sorry, Napoli is m'n favoriete club, maar van de huidige ploegen in A is dat Roma, dus speel ik met Roma.quote:
Palermo non si tocca!!!!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:10 schreef T1andonly het volgende:
Als Palermo over is dan neem ik die wel, tenzij iemand die heel graag wil hebben
Nee hoor ik las het en heb het meteen aangepastquote:Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef RRMH het volgende:
Ik zou graag weer met Empoli spelen.
- dat staat ook al in die lijst, sorry eerst lezen dan typen-
Dat zeg ik ook 101 keer per dagquote:
je doet anders ook gewoon mee met een ander team of nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef Smeich het volgende:
Lazio komt terug in Serie A dus ik maak me geen zorgen
je bent de volgende in de rij na A. Pettachiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mocht er plaats zijn, hou ik me aanbevolen met een overgebleven club.
wanneer is de deadline? anders wil ik torino welquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef dndiek het volgende:
Atalanta, Catania en Torino zijn gepromoveerd en nog zonder speler... de spelers van vorig jaar krijgen voorrang die mogen eerst kiezen
Ik heb maar even de namen van de deelnemers van vorig jaar bij de promovendi gezet... wil je een andere? ---> wie het eerst komt etcquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik neem Catania wel als die mee toegedeeld wordtdan bevestig ik dat bij deze
met welk teamquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef VoreG het volgende:
Ik doe ook gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |