Nee tuurlijk niet.. maar bestaan er nog 100% schone clubs ( is voetbal & sport nog wel schoon )?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:40 schreef MaxPower het volgende:
Dus jij durft je hand er voor in het vuur te steken dat Juve een schone club is TimoBasso?
Scheelt problemen met Empoli.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
De straffen zijn belachelijk. Voor mijn gevoel heb ik Viola natuurlijk het liefst in de Serie A, maar dit is gewoon lachwekkend, zeker Milan 'gewoon' in de CL.
Voor mijn club steek ik heel wat ledematen in het vuurquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef TimoBasso het volgende:
Nee tuurlijk niet.. maar bestaan er nog 100% schone clubs ( is voetbal & sport nog wel schoon )?
geen enkel bewijs dat Milan ooit maar één match heeft gekocht klaar..quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef Heero87 het volgende:
Wat doet het er toe hoeveel wedstrijden elke ploeg heeft omgekocht. Vanaf dat een club ook maar een poging doet tot omkoping, moet de straf degradatie zijn. Klaar.
Nee, ze dachten dat Milan ook wel min punten kon gebruiken om de competitie spannend te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
geen enkel bewijs dat Milan ooit maar één match heeft gekocht klaar..
Meani (iemand die niet in de raad van bestuur zit bij Milan, maar wel in Milan-loondienst is) heeft 2 telefoontjes gedaan naar officials en heeft onder andere gezegd dat ze het beu zijn dat Juve andermaal de arbitrage meehad in een wedstrijd. Ook wij willen eens goede arbiters krijgen, werd toen gezegd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, ze dachten dat Milan ook wel min punten kon gebruiken om de competitie spannend te houden.
quote:UEFA buigt zich met spoed over CL-deelname Milan
26/7/2006 18:11
De deelname aan de Champions League is voor AC Milan niet zo zeker als werd aangenomen. De UEFA is in spoedoverleg bijeen om uitsluitsel te geven.
Met de uitspraak van de Italiaanse beroepscommissie dacht AC Milan weer verzekerd te zijn van de (voorronde van de) Champions League. Maar een speciaal UEFA-commissie, waarin onder meer voorzitter Lennart Johansson zit, gaat zich buigen over de materie.
'Het is niet ongebruikelijk dat deze commissie samenkomt', aldus de UEFA. 'Het overleg is belegd om te kijken naar alle inschrijvingen, en dan specifiek naar de Italiaanse afvaardiging.'
AC Milan moest aanvankelijk deelname aan de Champions League uit het hoofd zetten vanwege de rol in de Italiaanse fraudezaak. Het beroep tegen de uitspraak leverde een starfvermindering op, en deelname aan de Champions League.
De nationale bonden dienen hun vertegenwoordigers voor de verschillende Europese toernooien in. De UEFA heeft echter het laatste woord. 'In het verleden heeft de speciale commissie uitzonderingen gemaakt om te voorkomen dat clubs zouden deelnemen. Olympique Marseille was in 1993 daar een voorbeeld van', aldus UEFA-woordvoerder William Gaillard.
Zou jij het echt ooit geloven?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Meani (iemand die niet in de raad van bestuur zit bij Milan, maar wel in Milan-loondienst is) heeft 2 telefoontjes gedaan naar officials en heeft onder andere gezegd dat ze het beu zijn dat Juve andermaal de arbitrage meehad in een wedstrijd. Ook wij willen eens goede arbiters krijgen, werd toen gezegd.
Irritant als mensen een oordeel klaarhebben zonder de zaak te hebben gevolgd.
Dit verdient dus idd een straf, want bellen naar officials mag niet, maar geen enkel bewijs dat Milan dus een match heeft vervalst, of zelfs zelf een official heeft aangeduid.
Alsof de Uefa dat durft...quote:UEFA buigt zich met spoed over CL-deelname Milan
26/7/2006 18:11
De deelname aan de Champions League is voor AC Milan niet zo zeker als werd aangenomen. De UEFA is in spoedoverleg bijeen om uitsluitsel te geven.
Met de uitspraak van de Italiaanse beroepscommissie dacht AC Milan weer verzekerd te zijn van de (voorronde van de) Champions League. Maar een speciaal UEFA-commissie, waarin onder meer voorzitter Lennart Johansson zit, gaat zich buigen over de materie.
'Het is niet ongebruikelijk dat deze commissie samenkomt', aldus de UEFA. 'Het overleg is belegd om te kijken naar alle inschrijvingen, en dan specifiek naar de Italiaanse afvaardiging.'
AC Milan moest aanvankelijk deelname aan de Champions League uit het hoofd zetten vanwege de rol in de Italiaanse fraudezaak. Het beroep tegen de uitspraak leverde een starfvermindering op, en deelname aan de Champions League.
De nationale bonden dienen hun vertegenwoordigers voor de verschillende Europese toernooien in. De UEFA heeft echter het laatste woord. 'In het verleden heeft de speciale commissie uitzonderingen gemaakt om te voorkomen dat clubs zouden deelnemen. Olympique Marseille was in 1993 daar een voorbeeld van', aldus UEFA-woordvoerder William Gaillard.
Gefeliciteerd, Inter-fans.quote:Internazionale de nieuwe kampioen van Italië
26/7/2006 20:43
Het is een feest met een bijsmaak, maar Internazionale mag zich vanaf vandaag kampioen van Italië noemen.
Daags na de uitspraak in de beroepszaak kreeg Inter het bericht van de Italiaanse bond dat de vacante Scudetto naar het Giuseppe Meaza verhuist. 'Ik ben bijzonder tevreden dat de titel gaat naar de club die zich correct heeft gedragen', aldus clubeigenaar Massimo Moratti op de website van Inter.
In de reguliere competitie moest Internazionale voorrang geven aan Juventus en AC Milan. Maar als gevolg van de uitspraak in de fraudezaak zijn die twee concurrenten weggevallen en mogen de Nerazzurri zich de besten van Italië noemen.
Voor Inter is het de eerste titel sinds 1989. Op het aanwijzen van de nieuwe kampioen werd al gespeculeerd na de uitspraak van het Italiaanse sporttribunaal, dat Juventus de titel wel had afgenomen maar er nog geen nieuwe kampioen was aangewezen. Met de mededeling van de Italiaanse bond is aan die onzekerheid gekomen.
De FIGC volgde met de beslissing een speciale commissie, waarin Gerhard Aigner, Massimo Coccia en Roberto Pardolesi zitting hadden genomen. 'De speciale aanklager Guido Rossi is het eens met de commissie dat er geen reden de Scudetto niet aan Inter toe te wijzen op basis van de nieuwe ranglijst na het proces.'
Didier Deschamps heerlijk strijdlustigquote:Niemand gaat meer weg bij Juventus, maakte coach Didier Deschamps woensdagmiddag bekend. De club die afgelopen seizoen als eerste eindigde in de Serie A is vanwege sportieve fraude gedegradeerd naar de Serie B en zal in die klasse grotendeels met dezelfde selectie aan de slag gaan.
Vorige week vertrokken nog vier spelers. Emerson en Fabio Cannavaro tekenden bij Real Madrid, Lilian Thuram en Gianluca Zambrotta gaan aan de slag bij Barcelona. 'De situatie is duidelijk, de club heeft enkele transfers gedaan vanwege economische redenen én gezien de leeftijd van desbetreffende spelers. Maar de andere spelers die onder contract staan blijven bij Juventus.'
'Andere clubs kunnen met ons praten wat ze willen, maar dat haalt toch niets uit. Ik heb met de clubleiding gesproken en de algemene overtuiging is: de deur is gesloten. Ook omdat de tifosi een zo sterk mogelijk Juventus verdienen.'
'Als de situatie niet verandert, dan is het doel direct terug te keren in de Serie A. In de Serie B speelt men een meer fysiek soort voetbal, maar uiteindelijk zal de techniek het verschil maken', legde Deschamps uit waarom hij geen speler wil laten gaan. 'Daarnaast is het belangrijk om een competitieve ploeg te hebben voor de komende jaren.'
'Ik heb al met de selectie gesproken. De uitspraak was een grote teleurstelling voor iedereen. Als iemand niet blij is, dan mag hij dat een, twee of drie dagen zijn. Maar daarna zal ik hem aan het werk zetten. Iedereen zal het maximale moeten geven. Ik heb het dan niet eens over de drie wedstrijden die we niet voor eigen publiek mogen spelen… Met dertig minpunten was het onmogelijk geweest, met zeventien minpunten zal het zwaar worden. We zullen alle wedstrijden tot het einde moeten vechten.'
hopelijk donderen ze hun gewoon eruit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef DeVinger het volgende:
Ze hebben de schijn al tegen met hun bestuur he
En...
[..]
LAZIO heeft me ooit 70 gulden opgeleverd door van Juve te winnen. Dat genot wil ik best nog eens smaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:42 schreef Trancelocator het volgende:
Van mij mag Juventus lekker wegrotten in de onderste regionen van het Italiaans voetbal, maar dat is mijn mening.
Dus liever win je nog eens een dergelijke weddenschap dan dat je Juve voor lange tijd ziet creperen in Serie B of lager? Maar ach, wat zit ik ook te lullen... die kutclub is binnen no-time toch weer terug op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
LAZIO heeft me ooit 70 gulden opgeleverd door van Juve te winnen. Dat genot wil ik best nog eens smaken.
We hebben nog een bekertje van ze te goed. Een hele grote beker om precies te zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:48 schreef Trancelocator het volgende:
die kutclub is binnen no-time toch weer terug op het hoogste niveau.![]()
wat lul je eigenlijk man, belijk de feiten hé. Of heb jij meer bewijzen dan het gerecht misschien ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |