Zal lastig worden, wanneer Juventus start met -30 punten, moet het zo'n 105 punten halen om te promoveren. Dat betekent dus zo'n 35 van de 46 wedstrijden moeten winnen, zal lastig zat worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:11 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat is geen misselijke voorhoude.
Ik ben toch benieuwd aankomend seizoen,ik heb vertrouwen dat ze het binnen 1 jaar kunnen halen.
Dat is niet te doen dus, hopelijk kunnen ze in hoger beroep nog wat - punten eraf krijgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal lastig worden, wanneer Juventus start met -30 punten, moet het zo'n 105 punten halen om te promoveren. Dat betekent dus zo'n 35 van de 46 wedstrijden moeten winnen, zal lastig zat worden.
66 punten was afgelopen seizoen Play-offs, dus met 96 punten, 8 meer dan Kampioen Atalanta vorig jaar, zou promotie via play-offs al mogelijk moeten zijn. En wellicht dus straks 3 directe promovendi plus 4 play-off plaatsen ipv 2 directe promovendi.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal lastig worden, wanneer Juventus start met -30 punten, moet het zo'n 105 punten halen om te promoveren. Dat betekent dus zo'n 35 van de 46 wedstrijden moeten winnen, zal lastig zat worden.
Is bijna allemaal ook weer Juve/Moggi related, dus wat dat betreft verdiend Juve echt een veel zwaardere straf dan de andere 3.quote:Minnows face Calciopoli probe
Reggina, Messina, Lecce and Siena are the latest sides to become embroiled in the Calciopoli scandal.
The head of the investigation team Saverio Borrelli and commissioner Guido Rossi are analysing transcripts of over 300 telephone calls which could incriminate the four clubs.
“I wouldn’t call it a second wave of investigations, my team are taking the same investigation further,” Borrelli said. “Every time a violation of the rules is discovered we try to find out as much as we can.”
Reggina face the greatest scrutiny for a number of calls made by club President Pasquale Foti to referee assignor Paolo Bergamo and Juventus director general Luciano Moggi.
One call that will be studied closely came on December 4th 2004 – the day before Reggina faced Brescia. Bergamo appears to reassure the Amaranto President that the refereeing team will be to his liking.
The Oreste Granillo outfit face further investigation after suggestions were made that Reggina didn’t have sufficient funds to register for last season but succeeded in hiding their financial troubles.
Lecce boss Zdenek Zeman has also fuelled controversy by admitting that he was mystified by his own side’s performance against Parma during his last spell at the club – 2004-2005.
That Week 38 clash finished 3-3 – a result that ensured Parma faced a relegation play-off and Lecce secured survival.
Reggina, Messina and Siena are all also facing questions regarding their relationship with Juventus and Luciano Moggi.
The three sides all conducted a large number of deals with the Bianconeri – last season Siena had six Juve players on loan.
Those dealings will now come under intense scrutiny, which could threaten to delay the start of the season if the case goes to court, even if it is unclear how far this fresh investigation will run.
The scandal has already claimed four victims as Milan were kicked out of the Champions League while Juventus, Fiorentina and Lazio were relegated to Serie B. It remains to be seen whether that tally will be added to.
quote:Topfunctie voor vrouw bij FIGC
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 20 juli om 15:46
De nieuwe directeur-generaal van de Italiaanse voetbalbond (FIGC, red) is de 43-jarige Virginia Filippi. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een vrouw een dergelijke topfunctie zal bekleden binnen de federatie.
Filippi, voormalig adjunct-directeur-generaal bij de Italiaanse openbare televisie, zal orde op zaken moeten stellen bij de federatie vanwege het grootscheepse Italiaanse fraudeschandaal.
Wat is het toch een rukker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xrkv0atrPFw
Och, toen Francesco Totti in beeld kwam, gingen mijn vingers automatisch al naar "Alt en F4"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat is het toch een rukker.Nou ik heb weer goed kunnen lachen.
ik bleef tot 1/3 kijken. het zag er gewoon te zielig uit wat 'ie aan het doen was.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, toen Francesco Totti in beeld kwam, gingen mijn vingers automatisch al naar "Alt en F4"![]()
Waarom haalt AC Milan nog altijd geen vervanger voor Sheva?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Inter zou met Juve rond zijn over Vieira.
Trezeguet zou misschien toch blijven bij Juve, hoewel Real Madrid, Lyon en Inter de opties zijn.
Kans dat Zlatan naar Inter verhuist is wel groter dan dat trezeguet die kant op gaat.
maar Luca Toni lijkt de 1e gegadigde te zijn, geruchten zijn steeds sterker dat er een deal in de maak is voor die transfer.
In principe heeft Internazionale wel vaker een sterk elftal gehad, maar het komt er nooit uit. Ze hebben nu het geluk dat de twee voornaamste concurrenten wegvallen, maar of het een garantie is voor de titel? Wellicht kan AC Milan toch nog een hoop goedmaken? Of verrast AS Roma?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Inter krijgt dit seizoen serieus een sterk elftal lijkt het, eindelijk.
laat ons hopen van niet. Tot zover is de transferpolitiek van Milan trouwens bedroevend. Ik hoopte op Zambrotta of Cannavaro, maar das dus ook al niks.quote:
Hernan Jorge Crespo zal wel naar AC Milan gaan, is de algemene verwachting.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef BramKVO het volgende:
[..]
laat ons hopen van niet. Tot zover is de transferpolitiek van Milan trouwens bedroevend. Ik hoopte op Zambrotta of Cannavaro, maar das dus ook al niks.
Ik denk dat Inter komend seizoen niet te pakken is (tenzij ze weer voor het seizoensrecord gelijke spelen gaan). Voor Fiorentina vind ik het heel jammer. Zijn ze net terug en hebben ze een wereldspits en dan loopt het zo (waarschijnlijk) af. Bijzonder sneu. Juve gaat hoe dan ook degraderen. Dat weten ze ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Conclusie: Inter krijgt dit seizoen serieus een sterk elftal lijkt het, eindelijk.
Fiorentina lijkt Toni niet te kunnen behouden, tenzij de degradatie wordt teruggedraaid
Juventus lijkt zich met de verkoop van ook Vieira al te hebben neergelegd bij degradatie.
Wellicht naar Real Madrid? Fabio Capello is een groot bewonderaar van Zlatan en hij heeft aangegeven nog een spits te willen toevoegen aan zijn selectie, Ruud van Nistelrooij hebben ze nog even in de wachtkamer gezet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Milan wegvalt voor Zlatan, Toni naar Inter gaat, waar zou Zlatan dan heen gaan?
Manchester ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Milan wegvalt voor Zlatan, Toni naar Inter gaat, waar zou Zlatan dan heen gaan?
Dat zou ik een betere keus vinden voor Zlatan. Paar mooie technische voetballers om hem heen, aanvallend spel en wat minder strak verdedigende tegenstanders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |