De vraag is (voor een club als Lazio) waar de straf in eerste instantie op gebaseerd was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waar zijn deze strafvermindering op gebaseerd eigenlijk? Slaat echt nergens op.
Dat vraag ik mij bij Milan en Fiorentina ook af.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef Smeich het volgende:
De vraag is (voor een club als Lazio) waar de straf in eerste instantie op gebaseerd was.
waarom ? Ze hebben amper iets tegen Milan. 2 telefoontjes van die Meani, nergens een aanwijzing dat milan matchen zou vervalst hebben of zelfs maar arbiters heeft mogen kiezen. Vorige straf was dan ook erg zwaar voor wat ze maar hadden tegen Milan. Dit is een aanvaardbare straf gezien de feiten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Milan gewoon CL, dat is nog het ergste!
.
vind ik ook. Veel geblaat van mensen die waarsch niks vd zaak afweten. Tegen Juve zijn er zware bewijzen gevonden, tegen de rest amper of niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier mensen die überhaupt weten wat Lazio verkeerd gedaan zou hebben? Allemaal een grote mond hier, de strafvermindering is onterecht, maar bijna niemand hier kent de zaak een beetje.
Huhquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is maar te hopen dat AC Milan voor een contractverlening in de CL tekent (voor het seizoen 2007-2008). Want het kan zo zijn dat directe plaatsing van de Italiaanse clubs in Europa moeizamer verloopt dan tegenwoordig.
Daar heb je wel gelijk in, hoor. Doe een rondvraag en vraag op welke punten een Milan betrokken is bij dit schandaal. Ik geef je op een briefje dat niemand echt weet wat er speelt (zeker hier niet).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier mensen die überhaupt weten wat Lazio verkeerd gedaan zou hebben? Allemaal een grote mond hier, de strafvermindering is onterecht, maar bijna niemand hier kent de zaak een beetje.
Lazio werd verdacht van het manipuleren van zes wedstrijden, maar werd er maar voor één (Lazio-Brescia) veroordeeld. In het hoger beroep werd Lazio ook voor deze wedstrijd vrijgesproken, maar toch beginnen we met elf strafpunten en twee wedstrijden in een ander stadion. Als we dan nergens voor gepakt kunnen worden, dan is iedere straf toch misplaatst?quote:
99% weet totaal niet wat er speelt, hebben alleen iets opgevangen over omkoping en dan eigenlijk alleen met betrekking tot Juventus. Iedereen roept maar wat, alles in Italië zou corrupt zijn. Maar als je je er niet in hebt verdiept, kan je net zo goed je mond houden, want een mening kan ik het niet noemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:14 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, hoor. Doe een rondvraag en vraag op welke punten een Milan betrokken is bij dit schandaal. Ik geef je op een briefje dat niemand echt weet wat er speelt (zeker hier niet).
Leeglopen wel, maar bijvoorbeeld Lazio ondervindt er ook veel hinder aan. Normaliter kunnen clubs die zich plaatsen voor de UEFA Cup, zich aardig versterken met spelers van de subtop, die niet Europees speelt. Maar door deze uitspraak kan Lazio zich dus niet verder versterken, waardoor het lastiger wordt om die elf punten in mindering goed te maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef DeVinger het volgende:
Nou alleen Juve zal dus 'leeglopen' ...
Ach hou toch op man, betweter.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
99% weet totaal niet wat er speelt, hebben alleen iets opgevangen over omkoping en dan eigenlijk alleen met betrekking tot Juventus. Iedereen roept maar wat, alles in Italië zou corrupt zijn. Maar als je je er niet in hebt verdiept, kan je net zo goed je mond houden, want een mening kan ik het niet noemen.
Waar rook is, is vuurquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:57 schreef DeVinger het volgende:
Al die aantijgingen zijn er niet voor niets, dat kun je wel napraten noemen, maar het is niet voor niets dat er ook weer nieuwe clubs zijn aangeklaagd vorige week. Er klopt gewoon iets niet, en dat Juve daarin de spil was durf ik niet te zeggen, maar dat ze het verst gingen wel. Voor mij hoeven al die clubs ook niet naar de serie C2 met -100 strafpunten, want daar los je toch niets mee op en verpest je het voetbal mee. Italie zal toch wel corruptie blijven bestaan, ik vind het alleen wel goed dat ze een statement maken naar de buitenwereld.
Dat zal over het algemeen wel mee vallen,het worden geen uitverkoop prijzenquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:50 schreef DeVinger het volgende:
Nou alleen Juve zal dus 'leeglopen' ...
Nee, de prijzen zijn inderdaad nog hoog zegquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat zal over het algemeen wel mee vallen,het worden geen uitverkoop prijzen
En terecht, ze zaten fout - je moet je in het voetbal gewoon niet met dat soort zaken inlaten, het idee alleen al.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leeglopen wel, maar bijvoorbeeld Lazio ondervindt er ook veel hinder aan. Normaliter kunnen clubs die zich plaatsen voor de UEFA Cup, zich aardig versterken met spelers van de subtop, die niet Europees speelt. Maar door deze uitspraak kan Lazio zich dus niet verder versterken, waardoor het lastiger wordt om die elf punten in mindering goed te maken.
Inderdaad, met zulke straffen blijf je gewoon je wedstrijdjes kopen, zoals Juventus dat altijd heeft gedaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, de prijzen zijn inderdaad nog hoog zeg. Ze zullen hun plekje in de serie A voor volgend seizoen alweer hebebn gekocht ofzo
.
Fraude is een misdaad, dus als fraude bewezen wordt, moet je gestraft worden. Maar als je verdacht wordt van een misdaad, maar men kan het niet bewijzen, dan kan je toch niet worden gestraft? Dat ben je toch wel met me eens? Als iets krom is, ga ik het niet rechtpraten, maar het is (nog) helemaal niet krom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
En terecht, ze zaten fout - je moet je in het voetbal gewoon niet met dat soort zaken inlaten, het idee alleen al.
Hoe sta jij dan tegenover die fraude? Ik zie jou alleen maar relativeren en rechtpraten?
Vind jij het als voetbalfan dan niet zo erg? Man, al is het maar voor 1 wedstrijd, het idee dat mensen zich serieus met dit soort zaken bezig houden is toch van de gekke.
Je kan wel merken dat het vakantie is..quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, met zulke straffen blijf je gewoon je wedstrijdjes kopen, zoals Juventus dat altijd heeft gedaan.
Waarom? Over Milan, Lazio en Fiorentina kan ik dit soort opmerkingen niet maken, maar de jarenlange fraude van Juve staat als een paal boven water. Daar kan iedereen dus over zeggen wat 'ie wil.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het vakantie is..
De meeste posten onzin uit verveling..![]()
Het valt niet altijd mee om Juve-fan te zijn hè.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het vakantie is..
De meeste posten onzin uit verveling..![]()
Vast niet nee...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het valt niet altijd mee om Juve-fan te zijn hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |