Hoezo niet gelukt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een erg onwaarschijnlijke aanname. Het zou juist wel nieuws zijn, er wordt al langer op geaasd om de makers te ontmaskeren. Alleen nog niet gelukt tot nu toe![]()
Vreemd dat de middelste (grote) cirkel wel gewoon plat is en de andere twee niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog wat foto's van deze cirkel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En blijkbaar kunnen ze het doen zonder opgemerkt te worden, zelfs als mensen op zoek zijn naar bedrog:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoezo niet gelukt?Er zijn al redelijk wat geclaimde cirkels. Tis zelfs al een keer op tv voorgedaan hoe zoiets aan wordt gepakt.
http://www.circlemakers.org/freddy2.htmlquote:As we suspected people were about at Avebury that night. Crop circle enthusiast Chad Deetkin reported being there for several hours on the Art Bell radio show "Dreamland" on 15 August 1999 in an interview with Linda Howe: "And Linda I can tell you we were so close we were probably the distance of a housing city block, which is what, a 1000ft at the most, away from where this thing appeared and when you think about it in the light of a full moon we could see the field very clearly. And there was nobody there, and even after we'd left about ah - it was about quarter to twelve when we left, we circled the whole area several times in our car because we just wanted to see if anything was happening, it was such a strange night. And we came back, it would have been twelve thirty or so and there was still nothing there. "
Linda Howe called our claim a "patently false story" and was backed up by Whitley Strieber, the well known abductee and author who presented that edition of Dreamland. On the same programme others were also alleged to have been walking late that night and saw nothing.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:47 schreef APK het volgende:
Huupia, wat zit je te prutsen met image tags joh.
Er staat altijdquote:
Als je door je oogharen kijkt lijkt het wel een portret van Van Basten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef huupia34 het volgende:
[[url=
kijk en huiver, dit is gewoon gevlochten
Deze heeft veel weg van een borduurwerk. Ik zou bijna zeggen dat het een foto is van een borduurwerk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef huupia34 het volgende:
[[url=
kijk en huiver, dit is gewoon gevlochten
Op zich wel handig. De foto verschijnt in de quote zodat iedereen weet waar je precies op reageert.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Er staat altijd
[[url= en ]afbeelding[/url]] voor en achter de foto.
Normaal gesproken zie je dat niet
Je hebt dubbele [img] tags gedaan, twee ervoor en twee erachter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef huupia34 het volgende:
moet ik die img tags weghalen? , ik upload via tinypic.com
dat weet ik, maar ik bedoel dus dat er nog nooit iemand betrapt is tijdens het maken van de cirkels die als echt worden beschouwd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo niet gelukt?Er zijn al redelijk wat geclaimde cirkels. Tis zelfs al een keer op tv voorgedaan hoe zoiets aan wordt gepakt.
Van mij hoef je ze niet weg te halen, maar blijkbaar geeft tinypic al image tags als je het daar uploadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef huupia34 het volgende:
moet ik die img tags weghalen? , ik upload via tinypic.com
kloptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij hoef je ze niet weg te halen, maar blijkbaar geeft tinypic al image tags als je het daar upload
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
En blijkbaar kunnen ze het doen zonder opgemerkt te worden, zelfs als mensen op zoek zijn naar bedrog:
[..]
Betrapt niet voor zover ik weet. Wat echter wel iig 1 maal gebeurt is is dat een expert een cirkel 'echt' vond (als in niet gemaakt door mensen) terwijl deze toch echt door mensen was gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik bedoel dus dat er nog nooit iemand betrapt is tijdens het maken van de cirkels die als echt worden beschouwd.
Volgens Bonke omdat dat geen nieuwswaarde zou hebben, wat dus niet zo is.
Daar staan volgns mij wel sporen op, ze zijn alleen lastig te zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:12 schreef huupia34 het volgende:
een aantal posts terug heb ik een afbeelding gepost van een pictogram waar geen trekkersporen te zien zijn.
het bestaat dus, niemand nog op gereageerd
ierdeen maakt wel eens een fout, niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Betrapt niet voor zover ik weet. Wat echter wel iig 1 maal gebeurt is is dat een expert een cirkel 'echt' vond (als in niet gemaakt door mensen) terwijl deze toch echt door mensen was gemaaktDe makers hadden een serie foto's geschoten tijdens het maken.
sorry, had 'm ff over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:12 schreef huupia34 het volgende:
een aantal posts terug heb ik een afbeelding gepost van een pictogram waar geen trekkersporen te zien zijn.
het bestaat dus, niemand nog op gereageerd
ik zie alleen een pad in het midden, maar dat maakt deel uit van het pictogramquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar staan volgns mij wel sporen op, ze zijn alleen lastig te zien.
moment..
Ze zijn lastig te zien, ik heb er stipjes langs gezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik zie alleen een pad in het midden, maar dat maakt deel uit van het pictogram
idd, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te zien, ik heb er stipjes langs gezet.
[afbeelding]
Daswaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ierdeen maakt wel eens een fout, niet?
gebeurt in de kunstwereld geregeld dat "experts" een schilderij echt verklaarden en dat later een neppert bleek.
voor sommige constructies heb je ook geen trekkersporen nodig hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:05 schreef bonke het volgende:
[..]
maarja dat zal dan wel weer ff tever gaan
Ik vind het leuk om zo'n user ff te vertellen dat hij totaal fout zitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
psst...blijf bij je nieuwe aanpak![]()
over saai gesprokenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jou visies gaan te ver
Beeld jezelf niets in
Je zit aan de oppervlakte van het bestaan
Je zit zo ver op de oppervlakte. Dat je niet eens 1 mm kunt spitten
Kun je niets aandoenDe een heeft talent en de ander niet
Ook skepsis heeft het talent van spitten niet. Die mensen leven zo in de realiteit. Dat ze bijna saai te noemen zijn![]()
Dromenvanger saaiquote:
Ja, je hebt gelijk, vind ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze zijn lastig te zien, ik heb er stipjes langs gezet.
[afbeelding]
Je kunt als je goed kijkt ook zien dat die strepen ook dóór de cirkel verdergaan. Ik zie ze er overigens weer niet úitkomen, maar dat kan ook aan de kwaliteit van het plaatje liggenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, vind ik.
Maar zou dat dus betekenen dat die formaties met een traktor of zoiets gemaakt worden?
Het is ook geen conclusie maar meer een vraag.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt als je goed kijkt ook zien dat die strepen ook dóór de cirkel verdergaan. Ik zie ze er overigens weer niet úitkomen, maar dat kan ook aan de kwaliteit van het plaatje liggen
Je laatste conclusie snap ik alleen niet helemaal..
Tractors lijken me wat zwaar voor het cirkelwerk, je moet het gevaarte ook met zo min mogelijk sporen weer uit het hoge graan slepenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het is ook geen conclusie maar meer een vraag.
Men gaat er in de meeste gevallen vanuit dat de cirkels "met de hand" gemaakt zijn.
Zou het dan ook zo kunnen zijn dat er gebruik gemaakt wordt van machine's ?
Weet niet of ik het rond die tijd red, misschien ben ik er iets laterquote:O ja, wij zijn er morgen om ong, 14.00 uur
Je kunt er imo geen conclusies aan verbinden. Ik zag alleen sporen (weet niet eens of het een traktorspoor is) door het veld lopen en reageerde op "waar geen trekkersporen te zien zijn". Verder zegt het niks volgens mij. Ik zou er tenminste geen enkele betekenis aan durven verbinden.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, vind ik.
Maar zou dat dus betekenen dat die formaties met een traktor of zoiets gemaakt worden?
Ik verbind nergens conclusies meer aan na vanavondquote:Op zondag 16 juli 2006 01:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kunt er imo geen conclusies aan verbinden. Ik zag alleen sporen (weet niet eens of het een traktorspoor is) door het veld lopen en reageerde op "waar geen trekkersporen te zien zijn". Verder zegt het niks volgens mij. Ik zou er tenminste geen enkele betekenis aan durven verbinden.
Ik sluit me aan bij Steve Alexander
"Lots of people think crop circles are man-made, but the jury's still out for me."
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik verbind nergens conclusies meer aan na vanavond![]()
Heb een hele avond zitten "bomen" met boeren.
Die verklaren ook heel simpel die geknakte en verlengde stengels.
Die zeggen ook; " Oo, zoiets kan ik ook maken met m'n dosser of met m'n ploeg in een bepaalde stand".
Wat moet je dan geloven he?
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt wat 'research' gedaan vanavond?![]()
Tja, mensen kunnen 'graancirkels' maken. Maar dat wisten we eigenlijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |