Hoezo niet gelukt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een erg onwaarschijnlijke aanname. Het zou juist wel nieuws zijn, er wordt al langer op geaasd om de makers te ontmaskeren. Alleen nog niet gelukt tot nu toe![]()
Vreemd dat de middelste (grote) cirkel wel gewoon plat is en de andere twee niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog wat foto's van deze cirkel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En blijkbaar kunnen ze het doen zonder opgemerkt te worden, zelfs als mensen op zoek zijn naar bedrog:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoezo niet gelukt?Er zijn al redelijk wat geclaimde cirkels. Tis zelfs al een keer op tv voorgedaan hoe zoiets aan wordt gepakt.
http://www.circlemakers.org/freddy2.htmlquote:As we suspected people were about at Avebury that night. Crop circle enthusiast Chad Deetkin reported being there for several hours on the Art Bell radio show "Dreamland" on 15 August 1999 in an interview with Linda Howe: "And Linda I can tell you we were so close we were probably the distance of a housing city block, which is what, a 1000ft at the most, away from where this thing appeared and when you think about it in the light of a full moon we could see the field very clearly. And there was nobody there, and even after we'd left about ah - it was about quarter to twelve when we left, we circled the whole area several times in our car because we just wanted to see if anything was happening, it was such a strange night. And we came back, it would have been twelve thirty or so and there was still nothing there. "
Linda Howe called our claim a "patently false story" and was backed up by Whitley Strieber, the well known abductee and author who presented that edition of Dreamland. On the same programme others were also alleged to have been walking late that night and saw nothing.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:47 schreef APK het volgende:
Huupia, wat zit je te prutsen met image tags joh.
Er staat altijdquote:
Als je door je oogharen kijkt lijkt het wel een portret van Van Basten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef huupia34 het volgende:
[[url=
kijk en huiver, dit is gewoon gevlochten
Deze heeft veel weg van een borduurwerk. Ik zou bijna zeggen dat het een foto is van een borduurwerk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef huupia34 het volgende:
[[url=
kijk en huiver, dit is gewoon gevlochten
Op zich wel handig. De foto verschijnt in de quote zodat iedereen weet waar je precies op reageert.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Er staat altijd
[[url= en ]afbeelding[/url]] voor en achter de foto.
Normaal gesproken zie je dat niet
Je hebt dubbele [img] tags gedaan, twee ervoor en twee erachter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef huupia34 het volgende:
moet ik die img tags weghalen? , ik upload via tinypic.com
dat weet ik, maar ik bedoel dus dat er nog nooit iemand betrapt is tijdens het maken van de cirkels die als echt worden beschouwd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo niet gelukt?Er zijn al redelijk wat geclaimde cirkels. Tis zelfs al een keer op tv voorgedaan hoe zoiets aan wordt gepakt.
Van mij hoef je ze niet weg te halen, maar blijkbaar geeft tinypic al image tags als je het daar uploadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef huupia34 het volgende:
moet ik die img tags weghalen? , ik upload via tinypic.com
kloptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij hoef je ze niet weg te halen, maar blijkbaar geeft tinypic al image tags als je het daar upload
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
En blijkbaar kunnen ze het doen zonder opgemerkt te worden, zelfs als mensen op zoek zijn naar bedrog:
[..]
Betrapt niet voor zover ik weet. Wat echter wel iig 1 maal gebeurt is is dat een expert een cirkel 'echt' vond (als in niet gemaakt door mensen) terwijl deze toch echt door mensen was gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik bedoel dus dat er nog nooit iemand betrapt is tijdens het maken van de cirkels die als echt worden beschouwd.
Volgens Bonke omdat dat geen nieuwswaarde zou hebben, wat dus niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |