Hm, naja ik wilde dit nog even kwijt daarover omdat Ingrid nu onwaarheden loopt te vertellen m.b.t die vakantie. Daar Djeez echt aangegeven had dat hun de benzine moesten betalen dat, dat de deal was.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:57 schreef reese.com het volgende:
Tja ik gooide 'm dicht bleek maar wist niet of het nou nog gewenst was om een nieuwe te openen aangezien ze eigenlijk al een slotje wilden.
Echt?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:51 schreef berney het volgende:
Jammer dat, dat topic van Djeez vol is. Ik wilde net dit quoten:
[..]
Ingrid,
Djeez vertelde eerder in dat topic dat jullie de benzine moeten betalen. Dat was de deal.
Dan ben je zo paar honderd euro kwijt.
Wishful thinking. Daar krijg je nooit meer antwoord op.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef Troel het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel weten hoe het nou met die laptops zit. Blijkbaar zegt Djeez dat ze er drie in huis hebben en Ingrid van niet, maar zijn ze dan verkocht in de tussentijd of zo? Is dat geld naar de ABN gegaan?
Ja, ik vind dat ook wel een punt. Evenals die benzine; ik had het ook als zodanig gelezen: zij betalen de benzine, de rest is op kosten van (schoon)pa.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef Troel het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel weten hoe het nou met die laptops zit. Blijkbaar zegt Djeez dat ze er drie in huis hebben en Ingrid van niet, maar zijn ze dan verkocht in de tussentijd of zo? Is dat geld naar de ABN gegaan?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Daar was ik al bang voor gezien je reactie. Geeft niks kan verder gebeuren. Het is ook to much allemaal. Vandaar dat ik het toch even aan wilde halen hier in fb.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Daar heb ik dan overheen gelezen.
[..]
Is dit de plek om dit soort dingen te bespreken?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb niet gezien dat hij dat heeft gezegt. Maar we hoeven nu iig niks te betalen, behalve eten.
We hebben 1 pc van Dell, via pc priveproject oid. En 2 laptops, waarvan we iig 1 willen verkopen. De pc ook.
Doe maar, je kan allicht proberen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:13 schreef reese.com het volgende:
Zal ik toch maar een deel 2 openen?![]()
Het wordt hier toch gevraagd?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dit de plek om dit soort dingen te bespreken?
Wat mij betreft in orde, als de normale fatsoensregels in acht genomen worden... Kans is natuurlijk dat je geen reactie krijgt van Ingrid en Djeez, wat hun overigens hun goed recht is. Dus, kom maar op met goede tips... zodra het in gebash ontaard, gaat het onherroepelijk dicht.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:13 schreef reese.com het volgende:
Zal ik toch maar een deel 2 openen?![]()
Dat hoor je me ook niet zeggen Troel, ik weet dat 90% gewoon het beste met ze voor heeft. En dat vind ik prijzenswaardig als je de voorgeschiedenis erbij haalt...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat Ingrid en Djeez wel naar het nieuwe topic komen kijken, het is echt niet zo dat we enkel lopen te bashen.
Moet je vooral juist hun hele voorgeschiedenis even lekker gaan lopen linken in het nieuwe deel. Driekwart daarvan doet er geen mallemoer toe.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat Ingrid en Djeez wel naar het nieuwe topic komen kijken, het is echt niet zo dat we enkel lopen te bashen.
Is al opgelost... zand eroverquote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef reese.com het volgende:
[..]
Moet je vooral juist hun hele voorgeschiedenis even lekker gaan lopen linken in het nieuwe deel. Driekwart daarvan doet er geen mallemoer toe.
Ik merk het. Hoofd in het zand stoppen en zand er over. Dat werkt prima. Dat hebben de afgelopen vijf jaren wel bewezen.quote:
Vonnuhquote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk het. Hoofd in het zand stoppen en zand er over. Dat werkt prima. Dat hebben de afgelopen vijf jaren wel bewezen.
Als je even leest, zie je waar mijn post op slaat... en ik heb niet gesloten, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk het. Hoofd in het zand stoppen en zand er over. Dat werkt prima. Dat hebben de afgelopen vijf jaren wel bewezen.
Gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:36 schreef freako het volgende:
Laptop verdwenen uit uit caf keuken, wat nu?
Dillema is een Friese familienaam, kan een mod er "Dilemma" van maken, de correcte spelling? Of nog beter, een topictitel die wat concreter is?
Ik geloof dat ik graag uit wilquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:43 schreef freako het volgende:
[..]
Laptop verdwenen uit cafekeuken, wat nu?
2x uit is iets teveel van het goede..
Gewoon even uit interesse: kan dat echt? Kan je ook alle edits zien enzo?quote:Alhoewel, ik kan natuurlijk ook gewoon de OP terugzetten
Jep, sinds een tijdje kan dat inderdaad. Ik geloof trouwens dat FA's/A's dat al veel langer kunnen...quote:Op maandag 1 januari 2007 22:51 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Gewoon even uit interesse: kan dat echt? Kan je ook alle edits zien enzo?
thanks!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:14 schreef Mark het volgende:
User geregistreerd om te spammen: Hypotheek bkr
En ook hier trouwens: BKR vraagje mbt de hypotheek
Ik zag het, dank nog voor het meldenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag het topic in de AT en had hem al op slot gedaan.![]()
Dat is gewoon strafbaar, maar ik zou zeggen: open er een topic overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:49 schreef bersenka het volgende:
Wat zou de straf kunnen zijn voor het binnengaan van een onbewoond huis? als je dan gewoon rondgekeken hebt en niks hebt gestolen.
nee dat hoeft ook weer niet, maar krakers zijn toch ook niet strafbaar en die gaan toch ook een leegstaand gebouw/huis in? of dat mag zeker pas na een bepaalde tijd?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is gewoon strafbaar, maar ik zou zeggen: open er een topic over
Krakers zijn in principe strafbaar. Maar 1: ik weet redelijk wat van recht, maar in [WGR] lopen mensen rond die er meer van weten of zelfs jurist zijn. Die kunnen je dat beter vertellen in een topic en 2: dit is Feedback, waar je dus commentaar kunt geven op slotjes, vervelende dingen kunt aandragen, complimentenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:27 schreef bersenka het volgende:
[..]
nee dat hoeft ook weer niet, maar krakers zijn toch ook niet strafbaar en die gaan toch ook een leegstaand gebouw/huis in? of dat mag zeker pas na een bepaalde tijd?
En je weet zeker niks over de strafmaat? waarsch gewoon een (dikke) boete?
haha oké, mijn feedback is maak zo'n kleine vragen topicquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Krakers zijn in principe strafbaar. Maar 1: ik weet redelijk wat van recht, maar in [WGR] lopen mensen rond die er meer van weten of zelfs jurist zijn. Die kunnen je dat beter vertellen in een topic en 2: dit is Feedback, waar je dus commentaar kunt geven op slotjes, vervelende dingen kunt aandragen, complimentenkunt geven whatever, maar niet het kleine vragen-topic.
Het is er al eens geweest. Althans, we hebben het geprobeerd. Het liep niet echt. Op zich geen reden om het niet nog eens te proberen. We gooien het gewoon eens naar achteren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef bersenka het volgende:
[..]
haha oké, mijn feedback is maak zo'n kleine vragen topicof iets in de trend van een slowchat topic
Ik ga eens voor je kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
intercedent vs. makelaar
en
werken als intercedent
Misschien merge-kandidaten?
Ja, die is er. Ik zou er waarschijnlijk wel gebruik van maken. Ik kom nog wel eens artikelen in mijn wetbundel tegen die ik niet (helemaal) begrijp, maar vind het dan dermate onbelangrijk dat ik er geen topic over wil openen. Ik zou zoiets waarschijnlijk wel vragen in een centraal topic.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is er al eens geweest. Althans, we hebben het geprobeerd. Het liep niet echt. Op zich geen reden om het niet nog eens te proberen. We gooien het gewoon eens naar achteren.
En misschien is daar meer feedback over van andere users?
Nou. Nu hebben we even verschillende uitgangspunten, denk ik. We hebben het uitgangspunt [SC] en het uitgangspunt [Kleine-vraagjestopic].quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, die is er. Ik zou er waarschijnlijk wel gebruik van maken. Ik kom nog wel eens artikelen in mijn wetbundel tegen die ik niet (helemaal) begrijp, maar vind het dan dermate onbelangrijk dat ik er geen topic over wil openen. Ik zou zoiets waarschijnlijk wel vragen in een centraal topic.
En het is niet ondenkbaar dat ik er ook andermand vragen zou (proberen te) beantwoorden.
Om hier even op te reageren... Een topic over wetsartikelen vind ik eigenlijk zo gek nog nietquote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, die is er. Ik zou er waarschijnlijk wel gebruik van maken. Ik kom nog wel eens artikelen in mijn wetbundel tegen die ik niet (helemaal) begrijp, maar vind het dan dermate onbelangrijk dat ik er geen topic over wil openen. Ik zou zoiets waarschijnlijk wel vragen in een centraal topic.
En het is niet ondenkbaar dat ik er ook andermand vragen zou (proberen te) beantwoorden.
Een SC lijkt me in WGR niet erg zinnig. Althans ik haal uit de lopende topics niet dat er behoefte aan zou zijn, ik kom hier zelden slowchat tegen. Het is allemaal vrij zakelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou. Nu hebben we even verschillende uitgangspunten, denk ik. We hebben het uitgangspunt [SC] en het uitgangspunt [Kleine-vraagjestopic].
Essentieel puntje, denk ik.
Ja, dat kan ook makkelijk, maar wat ik bedoelde is dat ik, en met mij misschien wel meerdere, vaak geen zin heb om een topic te openen over een klein puntje. Bijvoorbeeld de interpretatie van een wetsartikel, terwijl ik het niet echt nodig heb, maar gewoon uit interesse opgezocht heb, dan zou ik het laten zitten. Terwijl ik zoiets wel zou vragen in een bestaand topic voor zulke vragen bedoeld.quote:Wij vinden eigenlijk dat elk topic, hoe klein ook (tenzij het eigenlijk bij elkaar hoort, natuurlijk), een eigen topic mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |