quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (als woonbegeleider)
Hoi, koffiequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Geef mij maar een stel etterige pubers om mee te gaan werken
Dat lijkt me logisch.quote:
Nee niet bepaaldquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]wat lief
Mijn tante woont ook zo, begeleid
Ben je knap? Zo ja, zullen we trouwen?
Zeur niet. Behalve op die laatste foto ben je best cute.quote:
Dat is ons probleem nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Juist en sommige mensen moeten werken
We merken hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef Rood_schaap het volgende:
Juist en sommige mensen moeten werken
Welke is de laaste?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zeur niet. Behalve op die laatste foto ben je best cute.
Ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben ongeduldig..
Maar ik heb het andere topic al gereport
In grijzige ruitjesoverhemdachtig ding naast een gozer met een rood shirt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Rood_schaap het volgende:
Welke is de laaste?Kan hier niet kijken namelijk
Ow. Wil dat zeggen dat ik nu moet trouwen dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zeur niet. Behalve op die laatste foto ben je best cute.
ja, zoek je jurk maar vast uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Wil dat zeggen dat ik nu moet trouwen dan?
Die valt best meequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
In grijzige ruitjesoverhemdachtig ding naast een gozer met een rood shirt.
Weet ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Wil dat zeggen dat ik nu moet trouwen dan?
Dan ben je nuchter wel leukerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Die valt best meeBen alleen een beetje dronken daar
Ik ga stage lopen bij de jeugdreclassering. Lijkt me stug dat het saai werk wordtquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
ugh... ik heb met etterige pubers gewerkt voor een tijdje, was blij dat ik wat anders vond. De pubers waren nog wel leuk, maar het werk zoooooooo saai.
Ik moest even iemand aan het werk zetten hierquote:
Have funquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Doeiik ga naar de film (met de Portugees)
Welke film?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Enjoy him yourselfquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
United 93, heb je de uitnodiging niet gelezen gister?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
United 93, heb je de uitnodiging niet gelezen gister?
Pak je scootmobiel , laptop + WiFi en bespioneer ze eens voor ons!quote:
Ik heb geen van allenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pak je scootmobiel , laptop + WiFi en bespioneer ze eens voor ons!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen van allen. Ik heb niet eens een telefoon met fotocamera.
Dat zal best mee vallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij de jeugdreclassering. Lijkt me stug dat het saai werk wordt![]()
Oh? Vertel er eens over...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spraak vandaag trouwens weer iemand van Idols/The XFactor
Volg je al die talentenjacht-programma's hier nou ook of alleen idols?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spraak vandaag trouwens weer iemand van Idols/The XFactor
Ik volg So You Think You Can Dance en morgen de eerste Project Runway s3.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volg je al die talentenjacht-programma's hier nou ook of alleen idols?
Het word weer leukquote:
AGT is enorme humorquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik volg So You Think You Can Dance en morgen de eerste Project Runway s3.
America's Got Talent is blegh en Rockstar: Supernova niet mijn ding.
Ah, tof. Mark is tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het word weer leuk![]()
Mark lurkt trouwens nog steeds op FOK zag ik net
Project Runwayquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
AGT is enorme humor
Er is ook nog Master of Champions maar da's lame. En iets van "the one" dat gewoon Idols is.
Eensch.quote:
Zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Project Runway.
Die deelnemers zijn zo gestoord.
We hebben geen NBC hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Project Runway
En Treasure Hunters op maandag NBC volg ik..erg leuk gedaan met die Amerikaanse historie.
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben geen NBC hier
Heb gister trouwens Veronica Mars gekeken maar vond er niet zoveel aan.
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen een herintreder heb ik eerder vanavond proefondervindelijk te vast gesteld![]()
Niet zelf snoepen, he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Rood_schaap het volgende:
Mensen ik ga medicatie uitdelen en ff aan het werk. Doei![]()
What's all this shouting, we'll have no trouble here.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!
En ik zag dat Madcat die hier ook pas komt posten precies 10 jaar jonger is dan ik, of de dag afquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ik
T aangeboden??quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. was net een meneer van het CBS met wat vraagjes over werk..
Woensdag = 5euri cocktailavond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wilt failliet?
Hmm, zou ik in Amsterdam wonen dan had ik misschien wel meegegaan..
5 oeri per cocktail?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdag = 5euri cocktailavond.
Geen idee, Exit Cafe heeft wel pints voor 2.50quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje duur.. hebben ze geen bier voor 1,50 die avond?
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee, Exit Cafe heeft wel pints voor 2.50
Ik heb geen idee, ik heb niet op de prijs van t bier gelet toen k t bestelde vorige woensdag..t zat rond de 3 nog iets.quote:
pints als in het Engels toch? dat zijn halve liters. En voor 2,50 hmmmm. Da's erg goed te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. als jij dat zegt, dan zal dat best wel waar zijn
Die ja...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
pints als in het Engels toch? dat zijn halve liters. En voor 2,50 hmmmm. Da's erg goed te doen
3 euri voor een glaasje gerstennat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb niet op de prijs van t bier gelet toen k t bestelde vorige woensdag..t zat rond de 3 nog iets.
2 glazen he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
3 euri voor een glaasje gerstennat?
In de Kameleon is het ook al 2,20
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. dan zou het goedkoop zijn, zeker voor Amsterdam
In de bar van de studentenvereninging ten tijde van mijn verblijf in/op een HBO inrichting/opleiding betaalde ik 75 gewone centen voor een groot glas Grolsch, dus geen kleintje pilsquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
in mijn tijd waren de pilsjes 1,75 GULDEN in Amsterdam
Vroeger! Toen de politie nog op varkens reed!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de bar van de studentenvereninging ten tijde van mijn verblijf in/op een HBO inrichting/opleiding betaalde ik 75 gewone centen voor een groot glas Grolsch, dus geen kleintje pils
en volgens mij heb ik in de plaatselijke discotheek de eerste munten gekocht voor 1 gulden 35![]()
en wij nog jong en onbedorven warenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef error het volgende:
[..]
Vroeger! Toen de politie nog op varkens reed!
hm, hier plm 1,40quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
3 euri voor een glaasje gerstennat?
In de Kameleon is het ook al 2,20
Dan ga je toch de straatmuzikant uithangen en zo je geld bij elkaar sprokkelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zoooooooo bang dat ik gewoon zomaar opeens bankroet blijk als ik eenmaal met beide benen op Tenerife sta.![]()
![]()
wat heb je allemaal moeten kopen dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zoooooooo bang dat ik gewoon zomaar opeens bankroet blijk als ik eenmaal met beide benen op Tenerife sta.![]()
![]()
In één nacht, steenrijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Bwaha, nou...dan kan ik net zo goed tussen de hoertjes daar gaan lopen...
net zoveel kans op succes...
1,20quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
2,20 voor een fokking biertje??!!!!![]()
Coc: 1,50
Stad: 1,80
quote:
Niks, maar ik heb een conflict met dat botergeile uitzendbureau min of meer, want ik heb mijn gereserveerde uren nog niet uitbetaald gekregen (dwz vakantie-uren enzo, en dat is meer dan een werkweek bij elkaar). Ik heb op zich naar inschatting voldoende "zakgeld" hoor, maar het gaat om het principe en dan maak ik me meteen weer druk en zit mijn hoofd vol doemscenario's... Komt nog bij dat ik nog een half jaar huurtoeslag krijg met terugwerkende kracht. Toen ik hier ging wonen meteen formulier opgestuurd, maarja... vertraging.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heb je allemaal moeten kopen dan?
ZIjn er hier nog gedragcodes waaraan ik me moet houden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
LPT is soms echt heel langzaam, ja.
Niet echt, we hebben allerlei mensen al voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
ZIjn er hier nog gedragcodes waaraan ik me moet houden?
Niet dat het iets uitmaakt, natuurlijk; ik houd me er toch niet aan.
quote:
Jazekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal het postuur en het uiterlijk en het gedrag om op die manier te werken he?
Mensen, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben allerlei mensen al voorbij zien komen, paydates, homofoben, vrouwen...
Ook die, ja.quote:
United 93 ... en ik ben er nog stil van.quote:
Het was nooit in me opgekomen,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Je lijkt er niet eens op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Neeneeneenee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het was nooit in me opgekomen,
maar nu ga ik twijfelen, natuurlijk.
Comestasquote:
Studentenkorting 15%quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt er niet eens op.
Zijn schrijfstijl was zo... tsja... anders.
Je hoeft je niet voor te stellen, die jongen neemt de leiding wel, discreet en anoniem.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Ow, dat is zo'n sloerie die met zakenmensen meegaat om hen te vergezellen op zakenfeestjes enzo, voor een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Mja maarja eehhhh.... dit past totaaaaaalll niet in de sfeer waarin ik nu zit én ik wil wel even een fatsoenlijke indruk maken voordat e.e.a. compleet gestoord overkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Juist, ja.
En jij 'bestelt' zo'n jongen weleens, Waxxer?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.
Dat was een vreemd mannetjequote:Maar gisteren was er dus een of andere Hanky73648 die het schijnt te zijn. Vandaar.
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed onesquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Comestas
Nu Steven het toch over n film heeft: ik heb laatst Defying Gravity gezien
Ah joh, je hoort er óók bij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok. Ja, je moet het me maar vergeven.
Ik ben er net, he.
Ach het helpt je de zomer doorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Daar drink ik op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, je hoort er óók bij!Welkom!
Hartstikke leuk dat je er bent!
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehoudenquote:
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehouden?
Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming outquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed ones
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming out![]()
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxxer's date bij de volgende meet word dus zwaar met argwaan verwelkomd.
Wanneer? Wat was het morele dilemma?quote:
Ik wilde zeggen naar de KvK gaan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer? Wat was het morele dilemma?
Ik was er ff niet bij. Ik zat te janken.
De wens is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoor.
Aziatisch natuurlijk ook..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel ja
Misschien dat het ligt aan het late tijdstip, of gewoon mijn onintelligente ik, maar ik snap het nietquote:
Met mij niks maar de film was vrij aangrijpend.quote:
...de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat het ligt aan het late tijdstip, of gewoon mijn onintelligente ik, maar ik snap het niet.
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
...de vader van de gedachte.
Ken je die uitspraak niet?
Barbaar.quote:
dat wordt dan de komende 8 weken heel veel postenquote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, maar wat bedoel je er dan eigenlijk mee? (ik weet ondertussen wat het betekent)
Gisteren kwam mn vader binnen toen een paar gasten onder de gezemenlijke douche van het studentenhuis gingen, ik klikte in paniek weg. Er was overigens niks boeiends te zien, maar uit ervaring weet ik dat gayfilms vaak geen problemen hebben met full frontal male nudityquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?
Slaap zacht waxxerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ga ook naar bed! Slaap lekker en welterusten!
Ben ik heel stout als ik zeg dat ik daar hardop van moest lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?
is nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me dom en onwetend.
Da's nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent net Socrates.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
En jij bent net heel lief enzoquote:
Die uitspraak was heel lief bedoelt hoorquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak was heel lief bedoelt hoor.
'Het enige wat ik weet iks dat ik niets weet' Socrates.
Ok, dan hadden we last van miskrommunicatie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, ík bedoelde het óók lief!
EN ik ken Socrates wel. Niet persoonlijk, natuurlijk, maar ik weet wie het is.
Ok, you got me confused now.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam gewoon even kijken, Erik.
Wat is daar nou schokkend aan?
Ja, zeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, you got me confused now.
Misschien dat ik maar gewoon níet moet denken ofzo.
Ik heb besloten om vanavond even niet meer na te denkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
Allemaal uitgekonfjoesireert?
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"quote:
Ik kende m al uit de episodequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"
Maar blijkbaar doen we't nu andersom
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"
Maar blijkbaar doen we't nu andersom
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
*VReet pistache nootjes*
Wat geven die dingen altijd een zooi he
jij hebt toch een hulp in de huishoudingquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
*VReet pistache nootjes*
Wat geven die dingen altijd een zooi he
PARDON!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt toch een hulp in de huishouding![]()
Dat is godverdomme we; een geil pakje, dat je daar aanhebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:31 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow wat was dat tof
Chicken Tikka Masala? Dat eet ik, dat kijk ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:45 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuist Chicken Tikka Masala (de titel slaat nergen op) gekeken. Ja, Steven, het was weer een gayfilmEen echte aanrader overigens, hoewel t misschien vooral voor mensen met een Oosterse achtergrond herkenbaar zal zijn.
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:31 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow wat was dat tof
Hoe ging dat nou, jouw wekker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chicken Tikka Masala? Dat eet ik, dat kijk ik niet![]()
SAJ!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
yo!
En gelijk heb jequote:Op donderdag 13 juli 2006 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het, ik verwaarloos jullie.
ohoh, hete chicks in Salou bewarequote:
Ik ben net terug.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Máárrrrrrrr... ik heb bijna vakantie
Laten we Ursul in het topic komen...het is hier fantastisch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:17 schreef Waxxer het volgende:
Morgen ben ik weg
Is dat niet fantástisch?
"ril"quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laten we Ursel in het topic komen...het is hier fantastisch.
Voor het ultieme vakantiegevoelquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laten we Ursel in het topic komen...het is hier fantastisch.
Awwww....quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo breekbaar als m'n elleboog.
Ik heb de dagelijks toegestande limiet alweer overschreden hoor voor wat betreft caffeïnequote:
Je bent meer een sapjestype?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Sunjammer het volgende:
Ik drink geen koffie.
Maar ik hou je niet tegen hoor... zet rustig een paar bakkies extra.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent meer een sapjestype?
mjah ik dacht ook van niet maar ik weet het dus niet zeker.. maar goed ik kan er best inkomen dat het niet mag hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef NathaN het volgende:
Voor zover ik weet mag het niet.
Scheelt je weer een lekkage in je arm.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah ik dacht ook van niet maar ik weet het dus niet zeker.. maar goed ik kan er best inkomen dat het niet mag hoor![]()
mjah en wel lekker makkelijk argument als iemand je probeert te overtuigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Scheelt je weer een lekkage in je arm.
"Ah, kom op, dat durf je toch wel?"quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah en wel lekker makkelijk argument als iemand je probeert te overtuigen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Ah, kom op, dat durf je toch wel?"
"Jawel, maar ik ben een mietje."
Dat mag idd nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand trouwens of homo's nou wel of geen bloed mogen doneren? zou dat op zich best willen doen maar ik dacht dat het niet mocht ofzo.. maar kan er niet echt duidelijk een antwoord op vinden.
Ik dacht dat al het bloed sowieso getest moet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat mag idd nietivm verhoogd risico op HIV...
Hoeren, drugsgebruikers en homo's mogen dat niet.
Geen idee...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht dat al het bloed sowieso getest moet worden.
En hoe kunnen ze dat controleren?
Zolang we maar wel bloed mogen krijgen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Waxxer het volgende:
Dat mag idd nietivm verhoogd risico op HIV...
Hoeren, drugsgebruikers en homo's mogen dat niet.
Wijs gesprokenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang we maar wel bloed mogen krijgen...
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kretaquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen op een eiland zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
Kreta!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kreta
Daar ben ik net 2 weken van terug.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kreta
11 augustusquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kreta!Wat gaaf! Ik ga naar Tenerife... Wanneer ga je??
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
11 augustusen 5 augustus ga ik in einen Luftballon
Wat gaaf!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
11 augustusen 5 augustus ga ik in einen Luftballon
ga met mn tante en oom meequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf!!Ik ben jaloers!!! Hoe kom je daar opeens op?? Lijkt me zo super he...
Dat zou toch te grappig zijn of niet soms!quote:
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat zou toch te grappig zijn of niet soms!
"Help ik zit vast in een mast met mn luchtballon"
- Orlly?
"hey jij daar, heb je daar soms een tas vol bowlingballen bij je die je straks zo heel grappig op alle dikke mensen gaat gooien vanuit de luchtballon?"quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjeweet alleen niet of het opvalt als ik een tas bowlingballen meeneem het mandje in..
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen op een eiland zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
Tenzij jij en Waxxer tegen elkaar aanbotsen en de tickets verwisselen. Dan zit je ineens op Tenerife.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Weemz het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjeweet alleen niet of het opvalt als ik een tas bowlingballen meeneem het mandje in..
Nou, ik wil er vooral bakken en uitrusten en eigenlijk een seniorenvakantie houden geloof ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef Sunjammer het volgende:
Haal uw gerief op Tenerife.
Je zei tering!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Om dat te hebben? Ja, tering, zeg dat wel!
En WIE is er weer met dat woord begonnen??![]()
Bronquote:Op 24 maart 1882 maakte Robert Koch bekend dat hij deze bacterie had ontdekt. In 1905 heeft hij hiervoor de Nobelprijs ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |