Dan ga je toch de straatmuzikant uithangen en zo je geld bij elkaar sprokkelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zoooooooo bang dat ik gewoon zomaar opeens bankroet blijk als ik eenmaal met beide benen op Tenerife sta.![]()
![]()
wat heb je allemaal moeten kopen dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zoooooooo bang dat ik gewoon zomaar opeens bankroet blijk als ik eenmaal met beide benen op Tenerife sta.![]()
![]()
In één nacht, steenrijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Bwaha, nou...dan kan ik net zo goed tussen de hoertjes daar gaan lopen...
net zoveel kans op succes...
1,20quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef Waxxer het volgende:
2,20 voor een fokking biertje??!!!!![]()
Coc: 1,50
Stad: 1,80
quote:
Niks, maar ik heb een conflict met dat botergeile uitzendbureau min of meer, want ik heb mijn gereserveerde uren nog niet uitbetaald gekregen (dwz vakantie-uren enzo, en dat is meer dan een werkweek bij elkaar). Ik heb op zich naar inschatting voldoende "zakgeld" hoor, maar het gaat om het principe en dan maak ik me meteen weer druk en zit mijn hoofd vol doemscenario's... Komt nog bij dat ik nog een half jaar huurtoeslag krijg met terugwerkende kracht. Toen ik hier ging wonen meteen formulier opgestuurd, maarja... vertraging.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heb je allemaal moeten kopen dan?
ZIjn er hier nog gedragcodes waaraan ik me moet houden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
LPT is soms echt heel langzaam, ja.
Niet echt, we hebben allerlei mensen al voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
ZIjn er hier nog gedragcodes waaraan ik me moet houden?
Niet dat het iets uitmaakt, natuurlijk; ik houd me er toch niet aan.
quote:
Jazekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal het postuur en het uiterlijk en het gedrag om op die manier te werken he?
Mensen, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben allerlei mensen al voorbij zien komen, paydates, homofoben, vrouwen...
Ook die, ja.quote:
United 93 ... en ik ben er nog stil van.quote:
Het was nooit in me opgekomen,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Je lijkt er niet eens op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Neeneeneenee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het was nooit in me opgekomen,
maar nu ga ik twijfelen, natuurlijk.
Comestasquote:
Studentenkorting 15%quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt er niet eens op.
Zijn schrijfstijl was zo... tsja... anders.
Je hoeft je niet voor te stellen, die jongen neemt de leiding wel, discreet en anoniem.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Ow, dat is zo'n sloerie die met zakenmensen meegaat om hen te vergezellen op zakenfeestjes enzo, voor een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Mja maarja eehhhh.... dit past totaaaaaalll niet in de sfeer waarin ik nu zit én ik wil wel even een fatsoenlijke indruk maken voordat e.e.a. compleet gestoord overkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Juist, ja.
En jij 'bestelt' zo'n jongen weleens, Waxxer?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.
Dat was een vreemd mannetjequote:Maar gisteren was er dus een of andere Hanky73648 die het schijnt te zijn. Vandaar.
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed onesquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Comestas
Nu Steven het toch over n film heeft: ik heb laatst Defying Gravity gezien
Ah joh, je hoort er óók bij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok. Ja, je moet het me maar vergeven.
Ik ben er net, he.
Ach het helpt je de zomer doorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Daar drink ik op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, je hoort er óók bij!Welkom!
Hartstikke leuk dat je er bent!
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehoudenquote:
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |