Ah, tof. Mark is tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het word weer leuk![]()
Mark lurkt trouwens nog steeds op FOK zag ik net
Project Runwayquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
AGT is enorme humor
Er is ook nog Master of Champions maar da's lame. En iets van "the one" dat gewoon Idols is.
Eensch.quote:
Zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Project Runway.
Die deelnemers zijn zo gestoord.
We hebben geen NBC hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Project Runway
En Treasure Hunters op maandag NBC volg ik..erg leuk gedaan met die Amerikaanse historie.
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben geen NBC hier
Heb gister trouwens Veronica Mars gekeken maar vond er niet zoveel aan.
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen een herintreder heb ik eerder vanavond proefondervindelijk te vast gesteld![]()
Niet zelf snoepen, he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Rood_schaap het volgende:
Mensen ik ga medicatie uitdelen en ff aan het werk. Doei![]()
What's all this shouting, we'll have no trouble here.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!
En ik zag dat Madcat die hier ook pas komt posten precies 10 jaar jonger is dan ik, of de dag afquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ik
T aangeboden??quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. was net een meneer van het CBS met wat vraagjes over werk..
Woensdag = 5euri cocktailavond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wilt failliet?
Hmm, zou ik in Amsterdam wonen dan had ik misschien wel meegegaan..
5 oeri per cocktail?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdag = 5euri cocktailavond.
Geen idee, Exit Cafe heeft wel pints voor 2.50quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje duur.. hebben ze geen bier voor 1,50 die avond?
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee, Exit Cafe heeft wel pints voor 2.50
Ik heb geen idee, ik heb niet op de prijs van t bier gelet toen k t bestelde vorige woensdag..t zat rond de 3 nog iets.quote:
pints als in het Engels toch? dat zijn halve liters. En voor 2,50 hmmmm. Da's erg goed te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. als jij dat zegt, dan zal dat best wel waar zijn
Die ja...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
pints als in het Engels toch? dat zijn halve liters. En voor 2,50 hmmmm. Da's erg goed te doen
3 euri voor een glaasje gerstennat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb niet op de prijs van t bier gelet toen k t bestelde vorige woensdag..t zat rond de 3 nog iets.
2 glazen he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
3 euri voor een glaasje gerstennat?
In de Kameleon is het ook al 2,20
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. dan zou het goedkoop zijn, zeker voor Amsterdam
In de bar van de studentenvereninging ten tijde van mijn verblijf in/op een HBO inrichting/opleiding betaalde ik 75 gewone centen voor een groot glas Grolsch, dus geen kleintje pilsquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
in mijn tijd waren de pilsjes 1,75 GULDEN in Amsterdam
Vroeger! Toen de politie nog op varkens reed!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de bar van de studentenvereninging ten tijde van mijn verblijf in/op een HBO inrichting/opleiding betaalde ik 75 gewone centen voor een groot glas Grolsch, dus geen kleintje pils
en volgens mij heb ik in de plaatselijke discotheek de eerste munten gekocht voor 1 gulden 35![]()
en wij nog jong en onbedorven warenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef error het volgende:
[..]
Vroeger! Toen de politie nog op varkens reed!
hm, hier plm 1,40quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
3 euri voor een glaasje gerstennat?
In de Kameleon is het ook al 2,20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |