Ah, tof. Mark is tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het word weer leuk![]()
Mark lurkt trouwens nog steeds op FOK zag ik net
Project Runwayquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
AGT is enorme humor
Er is ook nog Master of Champions maar da's lame. En iets van "the one" dat gewoon Idols is.
Eensch.quote:
Zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Project Runway.
Die deelnemers zijn zo gestoord.
We hebben geen NBC hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Project Runway
En Treasure Hunters op maandag NBC volg ik..erg leuk gedaan met die Amerikaanse historie.
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben geen NBC hier
Heb gister trouwens Veronica Mars gekeken maar vond er niet zoveel aan.
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen een herintreder heb ik eerder vanavond proefondervindelijk te vast gesteld![]()
Niet zelf snoepen, he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Rood_schaap het volgende:
Mensen ik ga medicatie uitdelen en ff aan het werk. Doei![]()
What's all this shouting, we'll have no trouble here.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
This is a local shop for local people, there is nothing for you here!
En ik zag dat Madcat die hier ook pas komt posten precies 10 jaar jonger is dan ik, of de dag afquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En hij's op een dag na een jaar jonger dan ik
T aangeboden??quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. was net een meneer van het CBS met wat vraagjes over werk..
Woensdag = 5euri cocktailavond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wilt failliet?
Hmm, zou ik in Amsterdam wonen dan had ik misschien wel meegegaan..
5 oeri per cocktail?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdag = 5euri cocktailavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |