United 93 ... en ik ben er nog stil van.quote:
Het was nooit in me opgekomen,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Je lijkt er niet eens op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Ow oneven, voordat je dat denkt, ik ben die paydater niet hoor!![]()
Neeneeneenee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het was nooit in me opgekomen,
maar nu ga ik twijfelen, natuurlijk.
Comestasquote:
Studentenkorting 15%quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt er niet eens op.
Zijn schrijfstijl was zo... tsja... anders.
Je hoeft je niet voor te stellen, die jongen neemt de leiding wel, discreet en anoniem.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Ow, dat is zo'n sloerie die met zakenmensen meegaat om hen te vergezellen op zakenfeestjes enzo, voor een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Partybuddy? Dat zegt mij niet zo heel veel.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Mja maarja eehhhh.... dit past totaaaaaalll niet in de sfeer waarin ik nu zit én ik wil wel even een fatsoenlijke indruk maken voordat e.e.a. compleet gestoord overkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Juist, ja.
En jij 'bestelt' zo'n jongen weleens, Waxxer?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik deed alsof (!!) ik er één was.
Dat was een vreemd mannetjequote:Maar gisteren was er dus een of andere Hanky73648 die het schijnt te zijn. Vandaar.
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed onesquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Comestas
Nu Steven het toch over n film heeft: ik heb laatst Defying Gravity gezien
Ah joh, je hoort er óók bij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok. Ja, je moet het me maar vergeven.
Ik ben er net, he.
Ach het helpt je de zomer doorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, betaalde seks?
Daar drink ik op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, je hoort er óók bij!Welkom!
Hartstikke leuk dat je er bent!
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehoudenquote:
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je me dan al die tijd voor de gek gehouden?
Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming outquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed ones
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming out![]()
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxxer's date bij de volgende meet word dus zwaar met argwaan verwelkomd.
Wanneer? Wat was het morele dilemma?quote:
Ik wilde zeggen naar de KvK gaan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer? Wat was het morele dilemma?
Ik was er ff niet bij. Ik zat te janken.
De wens is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoor.
Aziatisch natuurlijk ook..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |