Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming outquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn nog andere films dan alleen gay-themed ones
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, ik wil mn ontkenningsperiode inhalen en gayfilms kijken die horen bij de coming out![]()
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat ik graag een biertje drink?
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxxer's date bij de volgende meet word dus zwaar met argwaan verwelkomd.
Wanneer? Wat was het morele dilemma?quote:
Ik wilde zeggen naar de KvK gaan...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer? Wat was het morele dilemma?
Ik was er ff niet bij. Ik zat te janken.
De wens is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was ongeveer ook het enige persoonlijke dat ik van je wist. Maar je had best eerder iets kunnen zeggen hoor.
Aziatisch natuurlijk ook..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je zo'n onderdanig zweethanderig teckel-type naast me ziet wel ja
Misschien dat het ligt aan het late tijdstip, of gewoon mijn onintelligente ik, maar ik snap het nietquote:
Met mij niks maar de film was vrij aangrijpend.quote:
...de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat het ligt aan het late tijdstip, of gewoon mijn onintelligente ik, maar ik snap het niet.
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
...de vader van de gedachte.
Ken je die uitspraak niet?
Barbaar.quote:
dat wordt dan de komende 8 weken heel veel postenquote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, maar wat bedoel je er dan eigenlijk mee? (ik weet ondertussen wat het betekent)
Gisteren kwam mn vader binnen toen een paar gasten onder de gezemenlijke douche van het studentenhuis gingen, ik klikte in paniek weg. Er was overigens niks boeiends te zien, maar uit ervaring weet ik dat gayfilms vaak geen problemen hebben met full frontal male nudityquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?
Slaap zacht waxxerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ga ook naar bed! Slaap lekker en welterusten!
Ben ik heel stout als ik zeg dat ik daar hardop van moest lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die kijk je dan stiekem op je pc met je hand op de esc of de ALT F4?
is nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me dom en onwetend.
Da's nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent net Socrates.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
.
En jij bent net heel lief enzoquote:
Die uitspraak was heel lief bedoelt hoorquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak was heel lief bedoelt hoor.
'Het enige wat ik weet iks dat ik niets weet' Socrates.
Ok, dan hadden we last van miskrommunicatie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, ík bedoelde het óók lief!
EN ik ken Socrates wel. Niet persoonlijk, natuurlijk, maar ik weet wie het is.
Ok, you got me confused now.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam gewoon even kijken, Erik.
Wat is daar nou schokkend aan?
Ja, zeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, you got me confused now.
Misschien dat ik maar gewoon níet moet denken ofzo.
Ik heb besloten om vanavond even niet meer na te denkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
Allemaal uitgekonfjoesireert?
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"quote:
Ik kende m al uit de episodequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"
Maar blijkbaar doen we't nu andersom
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik in;t vorige topic al gepost met een opmerking dat jij wel zou zeggen "Die's al oud!"
Maar blijkbaar doen we't nu andersom
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
*VReet pistache nootjes*
Wat geven die dingen altijd een zooi he
jij hebt toch een hulp in de huishoudingquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
*VReet pistache nootjes*
Wat geven die dingen altijd een zooi he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |