Kreta!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kreta
Daar ben ik net 2 weken van terug.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kreta
11 augustusquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kreta!Wat gaaf! Ik ga naar Tenerife... Wanneer ga je??
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
11 augustusen 5 augustus ga ik in einen Luftballon
Wat gaaf!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
11 augustusen 5 augustus ga ik in einen Luftballon
ga met mn tante en oom meequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf!!Ik ben jaloers!!! Hoe kom je daar opeens op?? Lijkt me zo super he...
Dat zou toch te grappig zijn of niet soms!quote:
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat zou toch te grappig zijn of niet soms!
"Help ik zit vast in een mast met mn luchtballon"
- Orlly?
"hey jij daar, heb je daar soms een tas vol bowlingballen bij je die je straks zo heel grappig op alle dikke mensen gaat gooien vanuit de luchtballon?"quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjeweet alleen niet of het opvalt als ik een tas bowlingballen meeneem het mandje in..
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen op een eiland zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
Tenzij jij en Waxxer tegen elkaar aanbotsen en de tickets verwisselen. Dan zit je ineens op Tenerife.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Weemz het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zit al een lijstje te maken met dingen die ik naar beneden kan gooien vanuit het mandjeweet alleen niet of het opvalt als ik een tas bowlingballen meeneem het mandje in..
Nou, ik wil er vooral bakken en uitrusten en eigenlijk een seniorenvakantie houden geloof ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef Sunjammer het volgende:
Haal uw gerief op Tenerife.
Je zei tering!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen in Oeganda zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Om dat te hebben? Ja, tering, zeg dat wel!
En WIE is er weer met dat woord begonnen??![]()
Bronquote:Op 24 maart 1882 maakte Robert Koch bekend dat hij deze bacterie had ontdekt. In 1905 heeft hij hiervoor de Nobelprijs ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |