Welke is beter danquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
??
Voor 219 euros heb je een nieuwe X850XT, dan koop je toch geen okkie?
Voor 159 euros heb je een 6800XT NIEUW!!!
(AGP dan)
Doei.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi.
jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
pidipidipidipidipidipidipidipidipidipidipidipidi
Het duurde wel lang voordat je dat topic had aangemaakt zeg. Ik begon helemaal te bibberen
De X850 denk ik maar zoek eens op Google naar reviews. Toms Hardware maakt altijd wat VGA Charts en dan weet je snel genoeg hoe goed de kaart is.quote:
Thanxquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk anders eens bij de tweakers:
http://tweakers.net/reviews/625
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef Silver_Shark het volgende:
http://www.xmissy.nl/mediaplayer/?itemid=1921
ik vond dit bij de weblog misschien iets voor jullie , ik vind het in iedergeval meesterlijk![]()
Hahaha super!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vond dit bij de weblog misschien iets voor jullie , ik vind het in iedergeval meesterlijk![]()
Ik was er gisteravond een uurtje! Vanavond weet ik nog niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef staticdata het volgende:
diamond vanavond weer een keertie online?
bij elk spel kan het hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
zwaktebod van Dice dat ze het aanpasbaar hebben gemaakt dan.
ikke gaat kijkie doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef staticdata het volgende:
RUDY WEET je zeker dat het niet een firewall is die in 1x de poort blokkeerd en je eruit goit?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Grappig detail: 22 juli ken ik BoF precies 1 jaar. Dat moet gevierd worden
Dat was de dag dat ik mij registreerde op FoK en voorstelde dat julle de FoD server mochten gebruiken
[PC] Battlefield 2 - deel 11
Nu begrijp ik het, ik dacht eerst dat je gewoon dronken was en wartaal typte!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu is de Gans tenminste geen paté meer. Ben mijn doodshoofdje weer kwijt.
dat kan nog steeds tochquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het, ik dacht eerst dat je gewoon dronken was en wartaal typte!
Ik moet ook weer eens gaan spelen, iets van 2 weken niet meer gespeeld ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef RudyCarell het volgende:
Aardig gespeeld net, veel BoFfers. Voor het eerst echt een keer op TS, en het is toch best handig...![]()
ik nog meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens gaan spelen, iets van 2 weken niet meer gespeeld ofzo
Ja kan wel, maar we gebruiken TSquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Kun je ook met elkaar lullen in dat spel als je een headset hebt? En zo ja doen jullie dat?
TS staat voor Teamspeak. Hier logt iedereen op in en dan kan je met elkaar ouwehoeren en aanwijzingen geven enzoquote:
Maar dat is een soort chat ofzo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
TS staat voor Teamspeak. Hier logt iedereen op in en dan kan je met elkaar ouwehoeren en aanwijzingen geven enzo
Hehe dat is wel vet. Met een headsetje dus toch...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef VeerMans het volgende:
net een kroeg, maar je ziet elkaar niet, je hoort elkaar alleen
Dus de volgende keer dat ik achter je kruip en je wil kniven ben ik te laat..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net terug uit het ziekenhuis. Moest een gehoortest doen en voor controle. Zo'n gehoortest is zo klote, je gaat zo enorm aan jezelf twijfelen.
Pluspuntjes waren dat mijn gehoor met 10% beter is geworden en dat ze nog nooit iemand had gehad die zo snel reageerde
Vanmiddag lekker vroeg naar huis om oordruppels te halen en dan lekker de tour kijken
Maakt drank je scherp??quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pluspuntjes waren dat mijn gehoor met 10% beter is geworden en dat ze nog nooit iemand had gehad die zo snel reageerde
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.mortierbrigade.com/materazzi/?id=1253
Zidane & Materazzi kennen ons!
![]()
![]()
![]()
Ik zal dan wel even achterop de cd kijken m.b.t. het aantal krassen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik keur het ook af... kale kut aap!
Ontopic, ik zag Battlefield 2 op marktplaats staan voor 4 euro.
denk dat ik er maar eens een ga aanschaffen...
Ik heb een bod gedaan van 15 euro op de onderstaande advertentie:quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
en hopen dat de cd-key niet ondertussen aan 10 andere mensen is verkocht zodat je er nog niets aan heb.
Heet Battlefield 2 gewoon Battlefield 2, of komt er nog iets achter...quote:Hallo,
Ik heb het spel battlefield 2 te koop
ik heb het spel te koop gezet omdat ik het nooit meer speel.
Heb je interesse?
mail dan even: david_put@hotmail.com
groetjes david
Ik zou geen risico nemen en gewoon de deluxe versie kopen inclusief Battlefield 2 Special Forces, weet je tenmiste zeker dat het geen problemen oplevert...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik heb een bod gedaan van 15 euro op de onderstaande advertentie:
[..]
Heet Battlefield 2 gewoon Battlefield 2, of komt er nog iets achter...
Ja het kost al moeite genoeg om een nieuwe-legale versie te installen te patchen en dan aan de gang te krijgen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zou geen risico nemen en gewoon de deluxe versie kopen inclusief Battlefield 2 Special Forces, weet je tenmiste zeker dat het geen problemen oplevert...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef jpjedi het volgende:
Leuk topic op het bof forum:
het grote Frank afzeik topic
![]()
![]()
jij kan niet pissen in het donker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Stroom was hier net anderhalf uur uitgevallen, wat is dat dan een gemis. Je ken zelfs niet meer normaal pissen!![]()
Dat was een kopie dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik keur het ook af... kale kut aap!
Ontopic, ik zag Battlefield 2 op marktplaats staan voor 4 euro.
denk dat ik er maar eens een ga aanschaffen...
Sommige mensenquote:
o had die Sickert... zal je nog ff mailen over muis als je nog interesse heb...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Veerie het volgende:
Sickert hier
METAAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
Zeeland pwned
dat was t wel weer ff
Heb je dat flesje bacardi al leeg en het emmertje volquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Veerie het volgende:
Sickert hier
METAAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
Zeeland pwned
dat was t wel weer ff
doe dat heb nog intresse...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
o had die Sickert... zal je nog ff mailen over muis als je nog interesse heb...
Bacardi staat thuisquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je dat flesje bacardi al leeg en het emmertje vol
rotterdam, ik woon in Leiden, maar ik mail wel ff...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:40 schreef Veerie het volgende:
:Sickert:
[..]
doe dat heb nog intresse...
evt kan ik m wel ophalen zondag middag dan ga ik naar huis en kom ik wel langs rotterdam denk ik...
maail maar ff check ik t vanavond/morgen wel ff
[..]
daar kom ik niet echt langsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
rotterdam, ik woon in Leiden, maar ik mail wel ff...
Ik kom ook uit Leiden, Heb je toevallig interesse? [TK] 2GB DDR geheugen PC3200quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
rotterdam, ik woon in Leiden, maar ik mail wel ff...
Cool een mede Leidenaar! Waar woon je, ik op Lange Gracht... En als je dus hulp of zoiets nodig hebt... Mail me maar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Leiden, Heb je toevallig interesse? [TK] 2GB DDR geheugen PC3200
Ik woon nu even tijdelijk in Leiderdorp, maar woon normaal in een zijstraat van de Herengrachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Cool een mede Leidenaar! Waar woon je, ik op Lange Gracht... En als je dus hulp of zoiets nodig hebt... Mail me maar...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:13 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik woon nu even tijdelijk in Leiderdorp, maar woon normaal in een zijstraat van de Herengracht![]()
Nee, is dat tof?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Leiderdorp heb ik ook gewoond... Kom je wel eens in AA?
![]()
voor mij wel...quote:
Carpoolend...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
* Me werkt in Leiden..![]()
Kan die muis wel mee naar Den Haag nemen. Is een stukje dicherbij Rotterdam..![]()
Desnoods neemt iemand anders hem weer van DH naar R'dam.. Komt die er uiteindelijk ook.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond ben ik hoogstwaarschijnlijk weer eens op het slagveld + TS..
Wie nog meer?
Ik ben zoals gewoonlijk de laatste tijd weer afwezigquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie nog meer?
Ik ga vanavond ook wel TS aanzetten een keer dan, elke keer als ik hem aanhad was het stil.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie nog meer?
Heel verrassendquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond naar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Heb er echt superveel zin in
Anti-Air?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Leiderdorp heb ik ook gewoond... Kom je wel eens in AA?
![]()
Kunnen we straks nog een veteranen cup beginnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat toch joh? Hebben alle oud leden afgesproken om zich hier weer te melden?
![]()
Wie heeft zich nog meer gemeld dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat toch joh? Hebben alle oud leden afgesproken om zich hier weer te melden?
![]()
Urselquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wie heeft zich nog meer gemeld dan?
ouwe Bunnyhopper!.. Jouw hadden ze goed te pakken met die patch..hehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -Dries- het volgende:
Tof![]()
Maar goed, ik speel dus niet meer sinds je niet meer kan springen en schieten tegelijk...![]()
![]()
En vast nog veel meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef escape_nl het volgende:
Nlboy hadden we ook nog
Spoook_NL .. ook lang niet meer op de server gezien.quote:
Merk je wel aan de prijs van de DVD-tjes, niks boeiends eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Spoook_NL .. ook lang niet meer op de server gezien.
Ik ga morgen waarschijnlijk een dvd brander kopen.. iemand tips wat betreft merk? En extern of intern?
En wat houd dit in:
DVD+R/RW - 16/8x, 8/-x(DL)
DVD-R/RW - 16/6x, 8/-x(DL)
Hmm nouja zal wel. Het staat iig op elke brander.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
Merk je wel aan de prijs van de DVD-tjes, niks boeiends eigenlijk.
De + DVD's of de - DVD's (weet even niet welke) werken beter in een DVD speler.
Ik heb hem nog wel op msn en hij zei nog wel eens mee te lezen. Goeie ouwe Johan.quote:
Die was dr pas geleden nog wel hoor, maar die is dr dan 1 potje en weer pleitequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk een dvd brander kopen.. iemand tips wat betreft merk? En extern of intern?
En wat houd dit in:
Ook contact mee gehad voor de bof battle en hij heeft ook gelijk betaald dus die is zeker nog aktief.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Die was dr pas geleden nog wel hoor, maar die is dr dan 1 potje en weer pleite
Leur al die tijd gewoon mee hoor..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel
Fillipe
misterfox
gunner
Dries
En dat allemaal op een week tijd.![]()
Heb ik eindelijk mijn veteraan luchtverdedigingsbadge, loopt de server vast en heb ik die kutbadge nog nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan ik eindelijk eens ff BF'en, zit ik 5 minuten in de server knalt hij eruit!
ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/Arnhem.swf
Arnhem ownageLaden duurt even (8mb Flash file) maar goed
De commander kan jeepies "droppen" als daarom word gevraagd (of niet als je een liggende sniper wil dodenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog schokkende vernieuwingen in de game gekomen na al die tijd? Benk wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/Arnhem.swf
Arnhem ownageLaden duurt even (8mb Flash file) maar goed
je heb twee soorten dvd schijfjes. dvd + & DVD -. dvd - is volgens mij van Philips en dvd + van een ander geitenmerk. vroegah moest je dan nog opletten omdat niet alle dvd-spelers allebei deden ondersteunen, maar tegenwoordig kunnen de spelers volgens mij gewoon beide aan dus maakt het niet veel meer uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En wat houd dit in:
hiij moet altijd eten bij zijn appelmoes anders krijg ie z'n eten niet naar binnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:02 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??
Hee Ursel! Waar werk je in Leiden?!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
* Me werkt in Leiden..![]()
Kan die muis wel mee naar Den Haag nemen. Is een stukje dicherbij Rotterdam..![]()
Desnoods neemt iemand anders hem weer van DH naar R'dam.. Komt die er uiteindelijk ook.![]()
Plaats anders eens een lijstje met namen, zodat we kunnen zien wie al wel en nog niet een foto hebben aangeleverd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef jpjedi het volgende:
Verder hebben we nog maar van 11 mensen de foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Als jullie niet meewerken houdt het voor ons ook op natuurlijk. Kom op jongens..stuur alsjeblieft je foto op. (Jongens die hem al opgestuurd hebben hoeven niet allemaal gelijk te gaan roepen dat ze hem al wel opgestuurd hebben.)
Dat is voor de appelmoesgevechten die de buurvrouwen hier altijd willen houdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:02 schreef escape_nl het volgende:
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??
Raffie is binnen de commissie hiermee bezig. In de jubileumsectie van het bof forum heb ik al wel een ledenlijst geplaatst die ik uit de adminsectie heb getrokken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Plaats anders eens een lijstje met namen, zodat we kunnen zien wie al wel en nog niet een foto hebben aangeleverd.
Sorry hoor, het ziet er best leuk uit en appelmoes is heel lekker enzo, maar euhm...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is voor de appelmoesgevechten die de buurvrouwen hier altijd willen houden
Nee, ik was bij de Makro en dan gaat het in zulke verpakkingen. Daarnaast blijft het heeel lang goed en ik had toen wel een auto, iets wat ik straks niet meer heb
Erger nog..een LEEG kratje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, het ziet er best leuk uit en appelmoes is heel lekker enzo, maar euhm...
WAAR IS AL HET BIER![]()
Ik heb 4 koude flesjes gezien en 1 kratje![]()
Vind je het gek?!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
We hebben een trieste mededeling ...
Jp kreeg van Timminator en DrBravo voor zijn verjaardag een kom met twee vissen die we Frank en Kevin noemden.
Helaas is Kevin gisteren overleden ...
Dat betekent dat ik het gewoon ontzettend naar m'n zin hebquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vind je het gek?!
Dat glas is toch veel te klein voor een vis![]()
Ik voel een griepje op komen en sluit thuis snel mijn vaatje Jupiler aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het gewoon ontzettend naar m'n zin heb
Komt goed jongens ! Volgende week zaterdagochtend haal ik voor jullie allemaal nog een krat Heineken![]()
Henkus had je toch al?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef BattleLies het volgende:
Hier een lijst van de mensen waar we nog GEEN foto van hebben:
blabla
isobuster... denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand hoe je naast een beeldbestand (ISO, BIN) nog andere bestanden kunt meebranden? Als je namelijk een beeldbestand kiest in Nero kom je gelijk in het brandmenu en kun je geen andere bestanden meer toevoegen. Is dit wel mogelijk? en zoja, hoe?
Ik denk trouwens niet dat het ooit gaat lukken om van al deze mensen een foto te vergaren. Er zullen mensen geschrapt moeten worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef BattleLies het volgende:
Hier een lijst van de mensen waar we nog GEEN foto van hebben:
BaraCuda
BMH
[BoF]FJD
chiel
Damien
Di3ki3
Diamond3d
domo
dr. JoBBa
BugWorks
Dr.Bibber1974
drbravo
DrJOB9
Frank (lekker voorbeeld geef jij frank!)
[NL]Gunner
Rhoffeltje*
henkus_
Incolumis
JumperJack
kogelvoer
kurba*
Makoez*
marc3l*
mitchell88
Mr.Baus
1-1-1-1-1
NeHoX
ldnik
Phate*
simon*
sanderdubbeldam*
Raffie
Seb
Sickert.nl
SickMyDuck
SoLt3c*
Spoook_NL
stefan740
[VCCC]StoneyMalloney
Ricardo*
[BoF]system1983
TheSaint3012
Thunder_Brid_NL
timminater
Topf*
trala*
Ries
ViPeRII
Viro
vos1185*
Whiteops
Yankees81
Zipa[NL]*
[BoF]JafarX
Als je je naam er niet tussen ziet staan en je speelt wel bij Bof, post dan even het rijtje namen en zet jezelf er even bij aub.
Wanneer er mensen niet meer bij bof gezien worden uit de lijst, post dan ff de namen van die personen dan haal ik die uit de lijst!
Zit daar een brandoptie op dan? Daarmee pak ik de ISO bestanden mee uit.. Zodat ik de boel niet eerst hoef te branden wil ik het kunnen installeren.quote:
Kut sience fiction spellen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Timminater het volgende:
Screenshots Battlefield 2142
rudi, je hebt er nog geen reactie bijstaan
kan iemand mij trouwens het voordeel van lopende robots uitleggen![]()
al die toekomstspellen zijn met mechs, maar ik zie weinig voordelen aal een lopende robot boven een rijdende/vliegende![]()
battlefield spellen moet idd het realisme in blijven zitten, stijgt nu van vroeger tot toekomst , wat word de volgende, battlefield: conquer the planetsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kut sience fiction spellen!
Dit is toch niet meer realistisch!![]()
Bij Cabot op het Bioscience Park (Archimedesweg).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ursel! Waar werk je in Leiden?!
Ikke werk op de rooseveltstraat.
Nee maar je snapt me welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef staticdata het volgende:
is science fiction ooit wel realistisch geweest toen het gemaatk werd?
BMH post nog wel eens in dit topic en is van de oude garde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
Eens.
BMH heeft een tag, maar zie je nooit posten of wat dan ook.
zelfs domo post niet meer! wat hier dan de reden van is
maar goed hoe wil je ze op de server gaan zuiveren? als ze erop komen waarschuwen de tags te verwijderen en anders bannen?
Het kwam wel bekend voor, maar ik dacht dat jij gewoon Punisher was op BoF forum.quote:
Het staat nog net niet in de agenda, maar ik ga zeker weten meedoen, alleen niet vanaf 10:00 uur aangezien ik eerst ga toeren in een 350Z cabrioquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat morgen Zaterdag 15 juli de server op Special Forces staat vanaf 10.00 uur!!!!!!
Bijv ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:
ja idd, ben je gewond, "clear", alright buddy your good to go. word je weer neergeknalt. "clear", alright buddy your good to go
Klopt! henkus hebben we al ja! Ik heb de lijst bijgewerkt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Henkus had je toch al?
Frank, Kevin, Ferdi, Jafar hebben we al foto`s genoeg.Zeker een paar leuke van Kevin.
![]()
ben ik ook, maar er was een verschil destijds tussen een inlognaam en gebruikersnaam vandaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Het kwam wel bekend voor, maar ik dacht dat jij gewoon Punisher was op BoF forum.
[..]
Toppie! Foto mailen danquote:
Die met dat wagentje was echt super grappig!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bijv ja.
Schiet je Kees neer kom je hem 5 minuten later weer tegenEn weer 5 minuten later opnieuw
![]()
![]()
Word je tank verwoest, staat hij even later zomaar uit het niets voor je neus! Of er valt een jeepie uit de lucht bovenop je kop met 0,1 kilometer per uur! Of eentje die in de lucht min of meer blijft hangen (Mashtuur @ Hill)
teruglezenquote:
eenschquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef jpjedi het volgende:
Er loopt een topic in de admin sectie die denk ik uitloopt op een grote zuivering. Een aantal namen ken ik maar er zijn ook een hoop onbekenden.
Ook hebben we de categorie mensen die alleen met boftag spelen maar niet betalen en nooit posten of contact hebben met de leden. BOF is met name gezelligheid en offtopic met een gezamelijke pc/gamehobby. Daar past in mijn opinie dat tagdragen alleen niet bij.
Wat is hierover jullie mening?
Nu wel gereageerd, maar had een score van 0% gegeven maar heeft 80% neergezet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Timminater het volgende:
Screenshots Battlefield 2142
rudi, je hebt er nog geen reactie bijstaan
kan iemand mij trouwens het voordeel van lopende robots uitleggen![]()
al die toekomstspellen zijn met mechs, maar ik zie weinig voordelen aan een lopende robot boven een rijdende/vliegende![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
We hebben WEL de foto's van:
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
- Incolumis (wel een oude foto)
deze mensen alvast bedankt voor jullie snelle reactie!![]()
Lieve Lies, ik (Chiel) ben de EIKELquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb net een poster van mijn lelijke hoofd gemaild! LOL!! best wel ziek zo'n quality digicam
Wie of wat is BoF was de vraag?
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig in dit topic post en dus weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle
Meedoen en "betrokken" zijn. En dáár plezier in hebben !
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb net een poster van mijn lelijke hoofd gemaild! LOL!! best wel ziek zo'n quality digicam
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig in dit topic post en dus weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle
mijne toch ook...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
ja en dat in combo met de grenade launcher die op je assault rifle zat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog niet) ook in de clan en was best gevreesd voor mijn bunnyhopping skills, de meeste kennen me nog wel
![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja en dat in combo met de grenade launcher die op je assault rifle zat.
Jij heet dus ook punisher? Vind je het gek dat we zo het overzicht verliezen??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
teruglezenheb hem 3 dagen geleden al gestuurd naar raffie zijn adres,
ok staat er nu bij![]()
Okequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Lieve Lies, ik (Chiel) ben de EIKEL![]()
Dus mag ik van de lijst.
Klopt! Heb je er nu bij gezet!quote:
Het was een antwoord op de vraagstelling van JP.. Ik ken jou wélquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog niet) ook in de clan en was best gevreesd voor mijn bunnyhopping skills, de meeste kennen me nog wel
![]()
nou door jou wordt ik via ts ook wel eens kut-punisher genoemdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij heet dus ook punisher? Vind je het gek dat we zo het overzicht verliezen??
Yeah, good old times. Maar goed, ik speelde ff niet meer door een tijd van desintresse. Maar ik ben weer op het rechte padquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het was een antwoord op de vraagstelling van JP.. Ik ken jou wélJe speelde nog veel toen ik net kwam kijken op de BoF server en dit topic. Dat was in de tijd van DoMo tours op Mashtuur. Ik reken jou tot de oude garde dus wat mij betreft val je niet buiten BoF. Je speelt niet meer?
kan je beter tot patch 1.4 wachten je zal gek worden van de conneciton problemsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Yeah, good old times. Maar goed, ik speelde ff niet meer door een tijd van desintresse. Maar ik ben weer op het rechte pad
Oke, dat wachten vul ik dan met het spelen op de 1.3 patchquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je beter tot patch 1.4 wachten je zal gek worden van de conneciton problems
Deed ik dat?!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou door jou wordt ik via ts ook wel eens kut-punisher genoemd![]()
Jij bent er ook nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon 1.3 installeren en knallen. Ik heb nooit last van disconnects.
JP en Lies beginnen een Gaybar gekoppeld aan een Gaydating-site (waar gaat anders dat website design gedoe overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar de pasfoto's voor gebruikt gaan worden in niet bekend, maar het wordt in ieder geval geen T-shirt.
Ik zelf denk nog steeds dat het een grote advertentie actie wordt, met ads in de nationale dagbladen en grote billboards langs de weg.
Dan hopen ik dat ze niet bang voor spinnen zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
JP en Lies beginnen een Gaybar gekoppeld aan een Gaydating-site (waar gaat anders dat website design gedoe over) en wij zijn de lul om de D-base van die site te vullen.
Bedankt! Zal ik ff doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef escape_nl het volgende:
Dries, leuk dat je weer terugbent op de oude vertrouwde plek.
Zet jij jezelf even in de startpost met een sig.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig onzin in dit topic post en dus niet weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen absuluut in uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle GayParade
Het is btw de Gay Pride... Laat ook maar...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gay Parade![]()
Welke betekenis ben jij van het woord eikel eikel?
ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
Hehe idd. Zo'n kenner is Eikel blijkbaar niet als het woord Gay Parade fout is want ik heb zijn woorden overgenomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
nog een kenner in ons midden!
Dat jij dat weet zegt iets over jouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef RudyCarell het volgende:
Het is btw de Gay Pride... Laat ook maar...
3!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gay Parade![]()
Welke betekenis ben jij van het woord eikel eikel?
ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef staticdata het volgende:
lol, loop je door het bos, zie je in 1x zo'n hele groep homo's in felle roze pakjes lopen! easy target!!!
Ja, dat bedoel ik tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
Nee hoor zegt gewoon iets over mijn algemene kennis...
dat is dit weekend tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef -chiel- het volgende:
Mijn schoonouders gaan binnenkort naar Berlijn, na heel veel moeite hebben ze een hotel gevonden komen ze erachter dat er in dat weekend dan "love parade" is![]()
![]()
![]()
1,5 milioen party boys terwijl zij berlijn willen gaan bekijken![]()
![]()
ROFLMAO!! Lijkt me enig! Maar reken er dan maar op dat ik een dildo als bayonet onder de loop van mijn rifle hangquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus en SD, jullie kunnen nu wel lachen, maar wacht maar tot jullie ook zo'n roze pakje aan moeten
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
vehicle drop bugschaamteloos overgenomen van tweakers af.
nou toen jij dat zei, is het even googelen op love parade 2006 berlin en er staat dat het in de weekend van 15 juli isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:32 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat jij en Baus dat dan weer weten!!??
O je wist eerst niet dat het dit weekend was!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
nou toen jij dat zei, is het even googelen op love parade 2006 berlin en er staat dat het in de weekend van 15 juli is. dus dat is niet heel moeilijk
Ik ging altijd naar Hellraiser, Megarave etc... Dat is er nu ook niet meer bij...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef jpjedi het volgende:
broer van Timminater runt een bedrijfje die reizen naar onder andere de love-parade organiseert. www.party-express.nl
Ideaal gergeld zeg ik dan...alleen deze jongen gaat niet meer naar feesten van die omvang. Rotterdam ga ik ook niet meer heen sinds je moet betalen voor FW.![]()
Tiesto komt hier uit het dorp dus we bouwden die Rotterdam dance-parade trailer voor hem met en carnavalsclub en dat was wel supergaaf moet ik zeggen maar nu geef ik er niks meer om.
Ben een keer of 4 naar Impulz geweest en ook nog een keer naar Shockers ofzo iets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Hellraiser, Megarave etc... Dat is er nu ook niet meer bij...
Dat zal een opluchting zijn voor mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
love parade is niet alleen gay hoor...
Net was ik de enige in de serverquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef ursel het volgende:
komen er nu nog mensen? server moet gevult worden.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een weekendje weg
Tot zondagavond!
Server zit meestal pas 's avonds rond een uur of 8 vol, zodra er maar een aantal BoF'ers beginnen met servervullen dan schiet het al snel op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Net was ik de enige in de serverBen toen maar op een andere server gegaan. Tis wel wennen zeg, met die nieuwe patch.
ik zal vanavond de server ook weer onveilig makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Server zit meestal pas 's avonds rond een uur of 8 vol, zodra er maar een aantal BoF'ers beginnen met servervullen dan schiet het al snel op.
Ik ook als ik niet weer in een goede film terecht kom zoals gisteren... maar dat denk ik niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zal vanavond de server ook weer onveilig maken
welke Pron film sleepte je nu weer mee in het verhaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet weer in een goede film terecht kom zoals gisteren... maar dat denk ik niet!
Gay Parade Pride Volume 3quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
welke Pron film sleepte je nu weer mee in het verhaal![]()
zo genoeg gedaan, ik ga naar huis.
4x Trance Energyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben een keer of 4 naar Impulz geweest en ook nog een keer naar Shockers ofzo iets.
5.5quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb net me cd-brander vervangen voor een Liteon DVD-brander alleen heb ik een probleem(pje?)
Met Nero (5.5) kan ik nu niet meer kiezen op welke snelheid ik wil branden.
Bij recorder stuurprogramma staat er onder Maximum CD-speed ook: niet beschikbaar en me gebrande audio cd's speelt hij niet af.
Nieuwe versie installeren bied oplossing?? (Ga het in ieder geval proberen)
moet ik nu ook op gaan noemen welke concerten en festivals ik allemaal geweest ben ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
4x Trance Energy
1x Dance Valley
1x Shockers
2x Impulz Outdoor
1x Mysteryland
2x Thunderdome
rotterdamse taxi centrale?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:04 schreef ursel het volgende:
4x mysteryland,
3x sensation Black,
3x sensation white
1x Massive
1x prive feest van RTC (+/- 200 man)..![]()
Die van sickert zijn leuk om te gebruikenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:16 schreef -Raffie- het volgende:
Valt mee staan aantal op deze lijst die hier nooit kome zie laatste 10. Die kan je eigenlijk wel weg rekenen. Tevens zijn er nog foto's van verschillende meetings waarvan we wel een aantal foto's kunnen gebruiken als er niks beter wordt gestuurd.
Server alleen leeg
is mogelijk ja, moet frank effe een .htaccess aanmaken en die in de root dumpen, dan linkt www.bandoffokkers rechtstreeks door naar het forum.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:02 schreef staticdata het volgende:
trouwens heren, is het niet mogelijk om als je www.bandoffokkers.nl intypt dat hij dan direct naar het forum gedeelte gaat?
Bus vertrekt vanavond naar love parade, moet je snel effe bellen als je nog kaartjes wilt hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef jpjedi het volgende:
broer van Timminater runt een bedrijfje die reizen naar onder andere de love-parade organiseert. www.party-express.nl
Ideaal gergeld zeg ik dan...alleen deze jongen gaat niet meer naar feesten van die omvang. Rotterdam ga ik ook niet meer heen sinds je moet betalen voor FW.![]()
Of frank moet even ftp access regelen, is het ook zo gedaan..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:07 schreef Timminater het volgende:
[..]
is mogelijk ja, moet frank effe een .htaccess aanmaken en die in de root dumpen, dan linkt www.bandoffokkers rechtstreeks door naar het forum.
Toen ik er was was hou behoorlijk stilquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
De boffers die hier wel eens thuis zijn geweest weten dat we een papagaai hebben, genaamd Kiki.
Lekker vrolijk beesie die behoorlijk praat!
Sickert spauwert wil ik dat beest nog steeds is horen zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
De boffers die hier wel eens thuis zijn geweest weten dat we een papagaai hebben, genaamd Kiki.
Lekker vrolijk beesie die behoorlijk praat!
Nu willen we haar dus af en toe een beetje los laten lopen hier in huis dus hebben we vandaag haar kooi open gezet. En na een paar minuutjes begon ze de rand van haar kooi te verkennen. Dat is zo'n ronde gladde buis waar ze bovenop ging staan ... Je zag dat ze steeds een pootje de lucht in stak om naar houvast te zoeken maar toen ze meer naar het middag van die buis ging zitten kon ze haar pootje nergens meer op zetten en toen kukelde ze voorover en vloog naar de grond.
Daar heeft ze een kwartiertje met pennen zitten spelen en wat rondgelopen ... Toen begon ze opeens wat met haar vleugels te bewegen en ja hoor: ze steeg op. Twee keer de kamer door en lande op de bank .. daar zat ze een paar tellen en toen vloog ze weer op en lande op de tafel waar onze pc's op staan. Ze heeft de telefoon proberen te slopen en een boekje wat er lag. Ook vond ze de pc wel erg intressant!! Zo baas, zo huisdier he!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zit ze weer veilig in d'r kooi en binnenkort mag ze weer even vrij .. gezellig hoor zo'n papagaaienbeest!![]()
Is dat sinds jullie die vissen hebben??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef jpjedi het volgende:
Zitten nogal wat ongewenste katten in onze tuin
Het sterkste ras overleeft, aangezien frank enorm homo is moet sickert een sterker ras zijn, je hebt de vis vast als de verkeerde aangezienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
We hebben een trieste mededeling ...
Jp kreeg van Timminator en DrBravo voor zijn verjaardag een kom met twee vissen die we Frank en Kevin noemden.
Helaas is Kevin gisteren overleden ...
[afbeelding]
[afbeelding]
behalve de tekst ook de foto's schaamteloos gekopieerd ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=55082#55082
Dat heb ik ook al gedaan hoor!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:59 schreef staticdata het volgende:
je kan de nieuwste versie van nero zo van hun website downloaden.
via het internet een serial opzoeken en je hebt volledig toegang tot alle functionaliteiten.
Betekent dat geen racen meerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=55082#55082
blijft bij staren naar zijn poster boven zijn bed in dat gevalquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
jawel hoor
hij gaat een Astra kopen na het verhaal van onze wilde rit na het karten
foto's hebben we zelf gemaakt harrie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
behalve de tekst ook de foto's schaamteloos gekopieerd ??
maar nee geen interesse van mijn kant, eerst rijbewijs maar eens halen volgend jaar![]()
ok, omdat de locatie mij niet bekend voorkwam en het toch in een woonwijk wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
foto's hebben we zelf gemaakt harrie.
'
komt volgend jaar wellicht wat terug maar we hebben het nu toch wat te druk. ook moeten we nog een nieuw dak leggen en een schuur bouwen. mijn maat voske gaat een huis kopen dus die heeft ook wat minder tijd en middelen..
kom danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef Incolumis het volgende:
server vullen!!!
Coolquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef Sickert het volgende:
volgende maand waarschijnlijk een grotere halen van 4 a 5m ²
en dan volgend jaar gaan Kiten ofzo
Ik heb nog wel een Corsa 12.0 of stond die punt nou verkeerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef jpjedi het volgende:
'
komt volgend jaar wellicht wat terug maar we hebben het nu toch wat te druk. ook moeten we nog een nieuw dak leggen en een schuur bouwen. mijn maat voske gaat een huis kopen dus die heeft ook wat minder tijd en middelen..
whooo 4m2, dan heb ik dat vliegeren zeker onderschat... 2 collega's van mij wake-boarden, doen jullie dat ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool1m2 is goed om te leren maar levert weinig kracht. Sterker nog, een 2m2 gooi ik zelf pas in de lucht met +7.5bft
Koop niet meteen de eerste de beste 4m2, dat is zonde aangezien er veel baggermerken zijn die het niet waard zijn om gekocht te worden. Zoek op websites als aptraxion.nl (zit in de buurt), hoogvliegers.nl enz. als de vliegers op die website staan dan zit je vaak al goed
Straks lekker shoppenwe plannen in september nog wel een keer een buggy weekend als je je grotere vlieger ook hebt
Dat doen er wel meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:47 schreef RudyCarell het volgende:
whooo 4m2, dan heb ik dat vliegeren zeker onderschat...
doen we zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool1m2 is goed om te leren maar levert weinig kracht. Sterker nog, een 2m2 gooi ik zelf pas in de lucht met +7.5bft
Koop niet meteen de eerste de beste 4m2, dat is zonde aangezien er veel baggermerken zijn die het niet waard zijn om gekocht te worden. Zoek op websites als aptraxion.nl (zit in de buurt), hoogvliegers.nl enz. als de vliegers op die website staan dan zit je vaak al goed
Straks lekker shoppenwe plannen in september nog wel een keer een buggy weekend als je je grotere vlieger ook hebt
dat zeker gister nog gelachen was een man met zn kids (jaar of 10) aan het vliegeren en die gaf dus dat mannetje een vlieger van 5 a 6m² ging het hele strand overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat doen er wel meerHet is het niveau van 'leuk rondjes vliegen met een kleine lapje stof' al heel lang ontstegen.
Vliegeren owns
Ik had het er al eens over gehad met ik geloof JP maar hier dan nog dat beloofde filmpje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef Sickert het volgende:
dat zeker gister nog gelachen was een man met zn kids (jaar of 10) aan het vliegeren en die gaf dus dat mannetje een vlieger van 5 a 6m² ging het hele strand overgeniaal om te zien
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had het er al eens over gehad met ik geloof JP maar hier dan nog dat beloofde filmpje.
De hoofdpersoon is een ventje van nog geen 50kg. Waar de grote mannen (van om en nabij de 80kg) met vliegers van 4m2/5m2 vlogen dacht dit mannetje het beter te kunnen en hij gooide een 6.3m2 op.
Dat heeft hij geweten. De vlieger staat in het filmpje aan de rand van het windvenster (minste kracht) en nog heeft hij geen mogelijkheid om de stil te blijven staan
http://www.xs4all.nl/~edekker/movie/dwaas.wmv
In zijn geval: handen omhoog en naar voren duiken. Hij heeft zelf een rugband om die niet aan hem vast zit. Bij de grote mensen komt dit simpelweg niet voor, je weet nml heel goed welke vlieger je op kan laten en het kan wel eens te groot zijn maar dit is simpelweg zo'n inschattingsfout. Die maak je niet meer als je al een tijdje meeloopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef Razorback het volgende:
![]()
Wat is dan op zo moment het beste om te doen, gewoon vlieger loslaten of kan je hem op de een of andere manier nog naar de grond werken.
Lijkt me best wel leuk zo rond geslingert te worden door een vlieger
uhuh als ie boven je hangt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het vlieger rustig optrekken, dan wordt je een stukje voor naar voren gesleurd en is het gewoon wachten tot de vlieger boven je hangt en dan gebeurt er niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |