5.5quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb net me cd-brander vervangen voor een Liteon DVD-brander alleen heb ik een probleem(pje?)
Met Nero (5.5) kan ik nu niet meer kiezen op welke snelheid ik wil branden.
Bij recorder stuurprogramma staat er onder Maximum CD-speed ook: niet beschikbaar en me gebrande audio cd's speelt hij niet af.
Nieuwe versie installeren bied oplossing?? (Ga het in ieder geval proberen)
moet ik nu ook op gaan noemen welke concerten en festivals ik allemaal geweest ben ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
4x Trance Energy
1x Dance Valley
1x Shockers
2x Impulz Outdoor
1x Mysteryland
2x Thunderdome
rotterdamse taxi centrale?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:04 schreef ursel het volgende:
4x mysteryland,
3x sensation Black,
3x sensation white
1x Massive
1x prive feest van RTC (+/- 200 man)..![]()
Die van sickert zijn leuk om te gebruikenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:16 schreef -Raffie- het volgende:
Valt mee staan aantal op deze lijst die hier nooit kome zie laatste 10. Die kan je eigenlijk wel weg rekenen. Tevens zijn er nog foto's van verschillende meetings waarvan we wel een aantal foto's kunnen gebruiken als er niks beter wordt gestuurd.
Server alleen leeg
is mogelijk ja, moet frank effe een .htaccess aanmaken en die in de root dumpen, dan linkt www.bandoffokkers rechtstreeks door naar het forum.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:02 schreef staticdata het volgende:
trouwens heren, is het niet mogelijk om als je www.bandoffokkers.nl intypt dat hij dan direct naar het forum gedeelte gaat?
Bus vertrekt vanavond naar love parade, moet je snel effe bellen als je nog kaartjes wilt hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef jpjedi het volgende:
broer van Timminater runt een bedrijfje die reizen naar onder andere de love-parade organiseert. www.party-express.nl
Ideaal gergeld zeg ik dan...alleen deze jongen gaat niet meer naar feesten van die omvang. Rotterdam ga ik ook niet meer heen sinds je moet betalen voor FW.![]()
Of frank moet even ftp access regelen, is het ook zo gedaan..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:07 schreef Timminater het volgende:
[..]
is mogelijk ja, moet frank effe een .htaccess aanmaken en die in de root dumpen, dan linkt www.bandoffokkers rechtstreeks door naar het forum.
Toen ik er was was hou behoorlijk stilquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
De boffers die hier wel eens thuis zijn geweest weten dat we een papagaai hebben, genaamd Kiki.
Lekker vrolijk beesie die behoorlijk praat!
Sickert spauwert wil ik dat beest nog steeds is horen zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
De boffers die hier wel eens thuis zijn geweest weten dat we een papagaai hebben, genaamd Kiki.
Lekker vrolijk beesie die behoorlijk praat!
Nu willen we haar dus af en toe een beetje los laten lopen hier in huis dus hebben we vandaag haar kooi open gezet. En na een paar minuutjes begon ze de rand van haar kooi te verkennen. Dat is zo'n ronde gladde buis waar ze bovenop ging staan ... Je zag dat ze steeds een pootje de lucht in stak om naar houvast te zoeken maar toen ze meer naar het middag van die buis ging zitten kon ze haar pootje nergens meer op zetten en toen kukelde ze voorover en vloog naar de grond.
Daar heeft ze een kwartiertje met pennen zitten spelen en wat rondgelopen ... Toen begon ze opeens wat met haar vleugels te bewegen en ja hoor: ze steeg op. Twee keer de kamer door en lande op de bank .. daar zat ze een paar tellen en toen vloog ze weer op en lande op de tafel waar onze pc's op staan. Ze heeft de telefoon proberen te slopen en een boekje wat er lag. Ook vond ze de pc wel erg intressant!! Zo baas, zo huisdier he!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zit ze weer veilig in d'r kooi en binnenkort mag ze weer even vrij .. gezellig hoor zo'n papagaaienbeest!![]()
Is dat sinds jullie die vissen hebben??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef jpjedi het volgende:
Zitten nogal wat ongewenste katten in onze tuin
Het sterkste ras overleeft, aangezien frank enorm homo is moet sickert een sterker ras zijn, je hebt de vis vast als de verkeerde aangezienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
We hebben een trieste mededeling ...
Jp kreeg van Timminator en DrBravo voor zijn verjaardag een kom met twee vissen die we Frank en Kevin noemden.
Helaas is Kevin gisteren overleden ...
[afbeelding]
[afbeelding]
behalve de tekst ook de foto's schaamteloos gekopieerd ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=55082#55082
Dat heb ik ook al gedaan hoor!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:59 schreef staticdata het volgende:
je kan de nieuwste versie van nero zo van hun website downloaden.
via het internet een serial opzoeken en je hebt volledig toegang tot alle functionaliteiten.
Betekent dat geen racen meerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?p=55082#55082
blijft bij staren naar zijn poster boven zijn bed in dat gevalquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
jawel hoor
hij gaat een Astra kopen na het verhaal van onze wilde rit na het karten
foto's hebben we zelf gemaakt harrie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
behalve de tekst ook de foto's schaamteloos gekopieerd ??
maar nee geen interesse van mijn kant, eerst rijbewijs maar eens halen volgend jaar![]()
ok, omdat de locatie mij niet bekend voorkwam en het toch in een woonwijk wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
foto's hebben we zelf gemaakt harrie.
'
komt volgend jaar wellicht wat terug maar we hebben het nu toch wat te druk. ook moeten we nog een nieuw dak leggen en een schuur bouwen. mijn maat voske gaat een huis kopen dus die heeft ook wat minder tijd en middelen..
kom danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef Incolumis het volgende:
server vullen!!!
Coolquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef Sickert het volgende:
volgende maand waarschijnlijk een grotere halen van 4 a 5m ²
en dan volgend jaar gaan Kiten ofzo
Ik heb nog wel een Corsa 12.0 of stond die punt nou verkeerdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef jpjedi het volgende:
'
komt volgend jaar wellicht wat terug maar we hebben het nu toch wat te druk. ook moeten we nog een nieuw dak leggen en een schuur bouwen. mijn maat voske gaat een huis kopen dus die heeft ook wat minder tijd en middelen..
whooo 4m2, dan heb ik dat vliegeren zeker onderschat... 2 collega's van mij wake-boarden, doen jullie dat ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool1m2 is goed om te leren maar levert weinig kracht. Sterker nog, een 2m2 gooi ik zelf pas in de lucht met +7.5bft
Koop niet meteen de eerste de beste 4m2, dat is zonde aangezien er veel baggermerken zijn die het niet waard zijn om gekocht te worden. Zoek op websites als aptraxion.nl (zit in de buurt), hoogvliegers.nl enz. als de vliegers op die website staan dan zit je vaak al goed
Straks lekker shoppenwe plannen in september nog wel een keer een buggy weekend als je je grotere vlieger ook hebt
Dat doen er wel meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:47 schreef RudyCarell het volgende:
whooo 4m2, dan heb ik dat vliegeren zeker onderschat...
doen we zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cool1m2 is goed om te leren maar levert weinig kracht. Sterker nog, een 2m2 gooi ik zelf pas in de lucht met +7.5bft
Koop niet meteen de eerste de beste 4m2, dat is zonde aangezien er veel baggermerken zijn die het niet waard zijn om gekocht te worden. Zoek op websites als aptraxion.nl (zit in de buurt), hoogvliegers.nl enz. als de vliegers op die website staan dan zit je vaak al goed
Straks lekker shoppenwe plannen in september nog wel een keer een buggy weekend als je je grotere vlieger ook hebt
dat zeker gister nog gelachen was een man met zn kids (jaar of 10) aan het vliegeren en die gaf dus dat mannetje een vlieger van 5 a 6m² ging het hele strand overquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat doen er wel meerHet is het niveau van 'leuk rondjes vliegen met een kleine lapje stof' al heel lang ontstegen.
Vliegeren owns
Ik had het er al eens over gehad met ik geloof JP maar hier dan nog dat beloofde filmpje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef Sickert het volgende:
dat zeker gister nog gelachen was een man met zn kids (jaar of 10) aan het vliegeren en die gaf dus dat mannetje een vlieger van 5 a 6m² ging het hele strand overgeniaal om te zien
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had het er al eens over gehad met ik geloof JP maar hier dan nog dat beloofde filmpje.
De hoofdpersoon is een ventje van nog geen 50kg. Waar de grote mannen (van om en nabij de 80kg) met vliegers van 4m2/5m2 vlogen dacht dit mannetje het beter te kunnen en hij gooide een 6.3m2 op.
Dat heeft hij geweten. De vlieger staat in het filmpje aan de rand van het windvenster (minste kracht) en nog heeft hij geen mogelijkheid om de stil te blijven staan
http://www.xs4all.nl/~edekker/movie/dwaas.wmv
In zijn geval: handen omhoog en naar voren duiken. Hij heeft zelf een rugband om die niet aan hem vast zit. Bij de grote mensen komt dit simpelweg niet voor, je weet nml heel goed welke vlieger je op kan laten en het kan wel eens te groot zijn maar dit is simpelweg zo'n inschattingsfout. Die maak je niet meer als je al een tijdje meeloopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:58 schreef Razorback het volgende:
![]()
Wat is dan op zo moment het beste om te doen, gewoon vlieger loslaten of kan je hem op de een of andere manier nog naar de grond werken.
Lijkt me best wel leuk zo rond geslingert te worden door een vlieger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |