Kunnen we straks nog een veteranen cup beginnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat toch joh? Hebben alle oud leden afgesproken om zich hier weer te melden?
![]()
Wie heeft zich nog meer gemeld dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat toch joh? Hebben alle oud leden afgesproken om zich hier weer te melden?
![]()
Urselquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wie heeft zich nog meer gemeld dan?
ouwe Bunnyhopper!.. Jouw hadden ze goed te pakken met die patch..hehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -Dries- het volgende:
Tof![]()
Maar goed, ik speel dus niet meer sinds je niet meer kan springen en schieten tegelijk...![]()
![]()
En vast nog veel meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef escape_nl het volgende:
Nlboy hadden we ook nog
Spoook_NL .. ook lang niet meer op de server gezien.quote:
Merk je wel aan de prijs van de DVD-tjes, niks boeiends eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Spoook_NL .. ook lang niet meer op de server gezien.
Ik ga morgen waarschijnlijk een dvd brander kopen.. iemand tips wat betreft merk? En extern of intern?
En wat houd dit in:
DVD+R/RW - 16/8x, 8/-x(DL)
DVD-R/RW - 16/6x, 8/-x(DL)
Hmm nouja zal wel. Het staat iig op elke brander.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef Razorback het volgende:
[..]
Merk je wel aan de prijs van de DVD-tjes, niks boeiends eigenlijk.
De + DVD's of de - DVD's (weet even niet welke) werken beter in een DVD speler.
Ik heb hem nog wel op msn en hij zei nog wel eens mee te lezen. Goeie ouwe Johan.quote:
Die was dr pas geleden nog wel hoor, maar die is dr dan 1 potje en weer pleitequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk een dvd brander kopen.. iemand tips wat betreft merk? En extern of intern?
En wat houd dit in:
Ook contact mee gehad voor de bof battle en hij heeft ook gelijk betaald dus die is zeker nog aktief.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Die was dr pas geleden nog wel hoor, maar die is dr dan 1 potje en weer pleite
Leur al die tijd gewoon mee hoor..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel
Fillipe
misterfox
gunner
Dries
En dat allemaal op een week tijd.![]()
Heb ik eindelijk mijn veteraan luchtverdedigingsbadge, loopt de server vast en heb ik die kutbadge nog nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan ik eindelijk eens ff BF'en, zit ik 5 minuten in de server knalt hij eruit!
ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/Arnhem.swf
Arnhem ownageLaden duurt even (8mb Flash file) maar goed
De commander kan jeepies "droppen" als daarom word gevraagd (of niet als je een liggende sniper wil dodenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog schokkende vernieuwingen in de game gekomen na al die tijd? Benk wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/Arnhem.swf
Arnhem ownageLaden duurt even (8mb Flash file) maar goed
je heb twee soorten dvd schijfjes. dvd + & DVD -. dvd - is volgens mij van Philips en dvd + van een ander geitenmerk. vroegah moest je dan nog opletten omdat niet alle dvd-spelers allebei deden ondersteunen, maar tegenwoordig kunnen de spelers volgens mij gewoon beide aan dus maakt het niet veel meer uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En wat houd dit in:
hiij moet altijd eten bij zijn appelmoes anders krijg ie z'n eten niet naar binnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:02 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??
Hee Ursel! Waar werk je in Leiden?!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
* Me werkt in Leiden..![]()
Kan die muis wel mee naar Den Haag nemen. Is een stukje dicherbij Rotterdam..![]()
Desnoods neemt iemand anders hem weer van DH naar R'dam.. Komt die er uiteindelijk ook.![]()
Plaats anders eens een lijstje met namen, zodat we kunnen zien wie al wel en nog niet een foto hebben aangeleverd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef jpjedi het volgende:
Verder hebben we nog maar van 11 mensen de foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Als jullie niet meewerken houdt het voor ons ook op natuurlijk. Kom op jongens..stuur alsjeblieft je foto op. (Jongens die hem al opgestuurd hebben hoeven niet allemaal gelijk te gaan roepen dat ze hem al wel opgestuurd hebben.)
Dat is voor de appelmoesgevechten die de buurvrouwen hier altijd willen houdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:02 schreef escape_nl het volgende:
Ziet er zeker goed uit, maar wat moet jij met 24 potten appelmoes??
Raffie is binnen de commissie hiermee bezig. In de jubileumsectie van het bof forum heb ik al wel een ledenlijst geplaatst die ik uit de adminsectie heb getrokken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Plaats anders eens een lijstje met namen, zodat we kunnen zien wie al wel en nog niet een foto hebben aangeleverd.
Sorry hoor, het ziet er best leuk uit en appelmoes is heel lekker enzo, maar euhm...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is voor de appelmoesgevechten die de buurvrouwen hier altijd willen houden
Nee, ik was bij de Makro en dan gaat het in zulke verpakkingen. Daarnaast blijft het heeel lang goed en ik had toen wel een auto, iets wat ik straks niet meer heb
Erger nog..een LEEG kratje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, het ziet er best leuk uit en appelmoes is heel lekker enzo, maar euhm...
WAAR IS AL HET BIER![]()
Ik heb 4 koude flesjes gezien en 1 kratje![]()
Vind je het gek?!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
We hebben een trieste mededeling ...
Jp kreeg van Timminator en DrBravo voor zijn verjaardag een kom met twee vissen die we Frank en Kevin noemden.
Helaas is Kevin gisteren overleden ...
Dat betekent dat ik het gewoon ontzettend naar m'n zin hebquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vind je het gek?!
Dat glas is toch veel te klein voor een vis![]()
Ik voel een griepje op komen en sluit thuis snel mijn vaatje Jupiler aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het gewoon ontzettend naar m'n zin heb
Komt goed jongens ! Volgende week zaterdagochtend haal ik voor jullie allemaal nog een krat Heineken![]()
Henkus had je toch al?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef BattleLies het volgende:
Hier een lijst van de mensen waar we nog GEEN foto van hebben:
blabla
isobuster... denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand hoe je naast een beeldbestand (ISO, BIN) nog andere bestanden kunt meebranden? Als je namelijk een beeldbestand kiest in Nero kom je gelijk in het brandmenu en kun je geen andere bestanden meer toevoegen. Is dit wel mogelijk? en zoja, hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |