Bedankt! Zal ik ff doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef escape_nl het volgende:
Dries, leuk dat je weer terugbent op de oude vertrouwde plek.
Zet jij jezelf even in de startpost met een sig.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb net een poster van mijn lelijke hoofd gemaild! LOL!! best wel ziek zo'n quality digicam
Wie of wat is BoF was de vraag?
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig onzin in dit topic post en dus niet weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen absuluut in uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle GayParade
Meedoen en "betrokken" zijn. En dáár plezier in hebben !
Het is btw de Gay Pride... Laat ook maar...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gay Parade![]()
Welke betekenis ben jij van het woord eikel eikel?
ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
Hehe idd. Zo'n kenner is Eikel blijkbaar niet als het woord Gay Parade fout is want ik heb zijn woorden overgenomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
nog een kenner in ons midden!
Dat jij dat weet zegt iets over jouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef RudyCarell het volgende:
Het is btw de Gay Pride... Laat ook maar...
3!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gay Parade![]()
Welke betekenis ben jij van het woord eikel eikel?
ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef staticdata het volgende:
lol, loop je door het bos, zie je in 1x zo'n hele groep homo's in felle roze pakjes lopen! easy target!!!
Ja, dat bedoel ik tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
Nee hoor zegt gewoon iets over mijn algemene kennis...
dat is dit weekend tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef -chiel- het volgende:
Mijn schoonouders gaan binnenkort naar Berlijn, na heel veel moeite hebben ze een hotel gevonden komen ze erachter dat er in dat weekend dan "love parade" is![]()
![]()
![]()
1,5 milioen party boys terwijl zij berlijn willen gaan bekijken![]()
![]()
ROFLMAO!! Lijkt me enig! Maar reken er dan maar op dat ik een dildo als bayonet onder de loop van mijn rifle hangquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus en SD, jullie kunnen nu wel lachen, maar wacht maar tot jullie ook zo'n roze pakje aan moeten
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
vehicle drop bugschaamteloos overgenomen van tweakers af.
nou toen jij dat zei, is het even googelen op love parade 2006 berlin en er staat dat het in de weekend van 15 juli isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:32 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat jij en Baus dat dan weer weten!!??
O je wist eerst niet dat het dit weekend was!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
nou toen jij dat zei, is het even googelen op love parade 2006 berlin en er staat dat het in de weekend van 15 juli is. dus dat is niet heel moeilijk
Ik ging altijd naar Hellraiser, Megarave etc... Dat is er nu ook niet meer bij...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:46 schreef jpjedi het volgende:
broer van Timminater runt een bedrijfje die reizen naar onder andere de love-parade organiseert. www.party-express.nl
Ideaal gergeld zeg ik dan...alleen deze jongen gaat niet meer naar feesten van die omvang. Rotterdam ga ik ook niet meer heen sinds je moet betalen voor FW.![]()
Tiesto komt hier uit het dorp dus we bouwden die Rotterdam dance-parade trailer voor hem met en carnavalsclub en dat was wel supergaaf moet ik zeggen maar nu geef ik er niks meer om.
Ben een keer of 4 naar Impulz geweest en ook nog een keer naar Shockers ofzo iets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Hellraiser, Megarave etc... Dat is er nu ook niet meer bij...
Dat zal een opluchting zijn voor mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
love parade is niet alleen gay hoor...
Net was ik de enige in de serverquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef ursel het volgende:
komen er nu nog mensen? server moet gevult worden.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een weekendje weg
Tot zondagavond!
Server zit meestal pas 's avonds rond een uur of 8 vol, zodra er maar een aantal BoF'ers beginnen met servervullen dan schiet het al snel op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Net was ik de enige in de serverBen toen maar op een andere server gegaan. Tis wel wennen zeg, met die nieuwe patch.
ik zal vanavond de server ook weer onveilig makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Server zit meestal pas 's avonds rond een uur of 8 vol, zodra er maar een aantal BoF'ers beginnen met servervullen dan schiet het al snel op.
Ik ook als ik niet weer in een goede film terecht kom zoals gisteren... maar dat denk ik niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zal vanavond de server ook weer onveilig maken
welke Pron film sleepte je nu weer mee in het verhaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet weer in een goede film terecht kom zoals gisteren... maar dat denk ik niet!
Gay Parade Pride Volume 3quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
welke Pron film sleepte je nu weer mee in het verhaal![]()
zo genoeg gedaan, ik ga naar huis.
4x Trance Energyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben een keer of 4 naar Impulz geweest en ook nog een keer naar Shockers ofzo iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |