Ik denk trouwens niet dat het ooit gaat lukken om van al deze mensen een foto te vergaren. Er zullen mensen geschrapt moeten worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:35 schreef BattleLies het volgende:
Hier een lijst van de mensen waar we nog GEEN foto van hebben:
BaraCuda
BMH
[BoF]FJD
chiel
Damien
Di3ki3
Diamond3d
domo
dr. JoBBa
BugWorks
Dr.Bibber1974
drbravo
DrJOB9
Frank (lekker voorbeeld geef jij frank!)
[NL]Gunner
Rhoffeltje*
henkus_
Incolumis
JumperJack
kogelvoer
kurba*
Makoez*
marc3l*
mitchell88
Mr.Baus
1-1-1-1-1
NeHoX
ldnik
Phate*
simon*
sanderdubbeldam*
Raffie
Seb
Sickert.nl
SickMyDuck
SoLt3c*
Spoook_NL
stefan740
[VCCC]StoneyMalloney
Ricardo*
[BoF]system1983
TheSaint3012
Thunder_Brid_NL
timminater
Topf*
trala*
Ries
ViPeRII
Viro
vos1185*
Whiteops
Yankees81
Zipa[NL]*
[BoF]JafarX
Als je je naam er niet tussen ziet staan en je speelt wel bij Bof, post dan even het rijtje namen en zet jezelf er even bij aub.
Wanneer er mensen niet meer bij bof gezien worden uit de lijst, post dan ff de namen van die personen dan haal ik die uit de lijst!
Zit daar een brandoptie op dan? Daarmee pak ik de ISO bestanden mee uit.. Zodat ik de boel niet eerst hoef te branden wil ik het kunnen installeren.quote:
Kut sience fiction spellen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Timminater het volgende:
Screenshots Battlefield 2142
rudi, je hebt er nog geen reactie bijstaan
kan iemand mij trouwens het voordeel van lopende robots uitleggen![]()
al die toekomstspellen zijn met mechs, maar ik zie weinig voordelen aal een lopende robot boven een rijdende/vliegende![]()
battlefield spellen moet idd het realisme in blijven zitten, stijgt nu van vroeger tot toekomst , wat word de volgende, battlefield: conquer the planetsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kut sience fiction spellen!
Dit is toch niet meer realistisch!![]()
Bij Cabot op het Bioscience Park (Archimedesweg).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Ursel! Waar werk je in Leiden?!
Ikke werk op de rooseveltstraat.
Nee maar je snapt me welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef staticdata het volgende:
is science fiction ooit wel realistisch geweest toen het gemaatk werd?
BMH post nog wel eens in dit topic en is van de oude garde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
Eens.
BMH heeft een tag, maar zie je nooit posten of wat dan ook.
zelfs domo post niet meer! wat hier dan de reden van is
maar goed hoe wil je ze op de server gaan zuiveren? als ze erop komen waarschuwen de tags te verwijderen en anders bannen?
Het kwam wel bekend voor, maar ik dacht dat jij gewoon Punisher was op BoF forum.quote:
Het staat nog net niet in de agenda, maar ik ga zeker weten meedoen, alleen niet vanaf 10:00 uur aangezien ik eerst ga toeren in een 350Z cabrioquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
Houden jullie er rekening mee dat morgen Zaterdag 15 juli de server op Special Forces staat vanaf 10.00 uur!!!!!!
Bijv ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:
ja idd, ben je gewond, "clear", alright buddy your good to go. word je weer neergeknalt. "clear", alright buddy your good to go
Klopt! henkus hebben we al ja! Ik heb de lijst bijgewerkt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Henkus had je toch al?
Frank, Kevin, Ferdi, Jafar hebben we al foto`s genoeg.Zeker een paar leuke van Kevin.
![]()
ben ik ook, maar er was een verschil destijds tussen een inlognaam en gebruikersnaam vandaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Het kwam wel bekend voor, maar ik dacht dat jij gewoon Punisher was op BoF forum.
[..]
Toppie! Foto mailen danquote:
Die met dat wagentje was echt super grappig!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bijv ja.
Schiet je Kees neer kom je hem 5 minuten later weer tegenEn weer 5 minuten later opnieuw
![]()
![]()
Word je tank verwoest, staat hij even later zomaar uit het niets voor je neus! Of er valt een jeepie uit de lucht bovenop je kop met 0,1 kilometer per uur! Of eentje die in de lucht min of meer blijft hangen (Mashtuur @ Hill)
teruglezenquote:
eenschquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef jpjedi het volgende:
Er loopt een topic in de admin sectie die denk ik uitloopt op een grote zuivering. Een aantal namen ken ik maar er zijn ook een hoop onbekenden.
Ook hebben we de categorie mensen die alleen met boftag spelen maar niet betalen en nooit posten of contact hebben met de leden. BOF is met name gezelligheid en offtopic met een gezamelijke pc/gamehobby. Daar past in mijn opinie dat tagdragen alleen niet bij.
Wat is hierover jullie mening?
Nu wel gereageerd, maar had een score van 0% gegeven maar heeft 80% neergezet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef Timminater het volgende:
Screenshots Battlefield 2142
rudi, je hebt er nog geen reactie bijstaan
kan iemand mij trouwens het voordeel van lopende robots uitleggen![]()
al die toekomstspellen zijn met mechs, maar ik zie weinig voordelen aan een lopende robot boven een rijdende/vliegende![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
We hebben WEL de foto's van:
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
- Incolumis (wel een oude foto)
deze mensen alvast bedankt voor jullie snelle reactie!![]()
Lieve Lies, ik (Chiel) ben de EIKELquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb net een poster van mijn lelijke hoofd gemaild! LOL!! best wel ziek zo'n quality digicam
Wie of wat is BoF was de vraag?
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig in dit topic post en dus weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle
Meedoen en "betrokken" zijn. En dáár plezier in hebben !
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb net een poster van mijn lelijke hoofd gemaild! LOL!! best wel ziek zo'n quality digicam
Wie of wat is BoF was de vraag?
Tot BoF reken ik iedereen die de clan heeft opgezet, regelmatig op de server te vinden is (betalend of niet) , regelmatig in dit topic post en dus weet wat er gaande is. Zo dien je dus bijv te weten dat vrijwel iedereen zwaar homo is, dat Kevin iedereen pwned in zijn tank, dat Postman [BoF]Gans is, dat Prius grappen uit de mode zijn en dat we 23 september het jubilieum vieren met o.a. een Airsoftbattle
Meedoen en "betrokken" zijn. En dáár plezier in hebben !
mijne toch ook...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Toppie! Foto mailen dan
- Eikel
- Punisher
- Escape
- JP
- Battlelies
- Postman
- Razorback
- Kievit
- Henkus
- Thunderbird
- Ursel
- Veermans
ja en dat in combo met de grenade launcher die op je assault rifle zat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog niet) ook in de clan en was best gevreesd voor mijn bunnyhopping skills, de meeste kennen me nog wel
![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja en dat in combo met de grenade launcher die op je assault rifle zat.
Jij heet dus ook punisher? Vind je het gek dat we zo het overzicht verliezen??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
teruglezenheb hem 3 dagen geleden al gestuurd naar raffie zijn adres,
ok staat er nu bij![]()
Okequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Lieve Lies, ik (Chiel) ben de EIKEL![]()
Dus mag ik van de lijst.
Klopt! Heb je er nu bij gezet!quote:
Het was een antwoord op de vraagstelling van JP.. Ik ken jou wélquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat BoF is. Ik zat in een ver verleden (waarschijnlijk voor jou, want ik ken je nog niet) ook in de clan en was best gevreesd voor mijn bunnyhopping skills, de meeste kennen me nog wel
![]()
nou door jou wordt ik via ts ook wel eens kut-punisher genoemdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij heet dus ook punisher? Vind je het gek dat we zo het overzicht verliezen??
Yeah, good old times. Maar goed, ik speelde ff niet meer door een tijd van desintresse. Maar ik ben weer op het rechte padquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het was een antwoord op de vraagstelling van JP.. Ik ken jou wélJe speelde nog veel toen ik net kwam kijken op de BoF server en dit topic. Dat was in de tijd van DoMo tours op Mashtuur. Ik reken jou tot de oude garde dus wat mij betreft val je niet buiten BoF. Je speelt niet meer?
kan je beter tot patch 1.4 wachten je zal gek worden van de conneciton problemsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Yeah, good old times. Maar goed, ik speelde ff niet meer door een tijd van desintresse. Maar ik ben weer op het rechte pad
Oke, dat wachten vul ik dan met het spelen op de 1.3 patchquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je beter tot patch 1.4 wachten je zal gek worden van de conneciton problems
Deed ik dat?!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou door jou wordt ik via ts ook wel eens kut-punisher genoemd![]()
Jij bent er ook nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon 1.3 installeren en knallen. Ik heb nooit last van disconnects.
JP en Lies beginnen een Gaybar gekoppeld aan een Gaydating-site (waar gaat anders dat website design gedoe overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar de pasfoto's voor gebruikt gaan worden in niet bekend, maar het wordt in ieder geval geen T-shirt.
Ik zelf denk nog steeds dat het een grote advertentie actie wordt, met ads in de nationale dagbladen en grote billboards langs de weg.
Dan hopen ik dat ze niet bang voor spinnen zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
JP en Lies beginnen een Gaybar gekoppeld aan een Gaydating-site (waar gaat anders dat website design gedoe over) en wij zijn de lul om de D-base van die site te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |