Idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Artillery bedoelde ik ja. Maar iets minder vaak achter elkaar mag wel.
Geef anders even je gegevens door, voeg ik je wel toequote:Op zondag 17 juli 2005 18:01 schreef BMH het volgende:
Als ik op sign up doe en aanvink dat ik 13+ jaar ben krijg ik nogsteeds die error.
Ik heb je mail adres niet. Mail mij maar ff met de info die je nodig hebt..quote:Op maandag 18 juli 2005 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geef anders even je gegevens door, voeg ik je wel toeAndere gebruikers hebben zich vreemd genoeg wel aan kunnen melden
FJDorr (aapje\ gmail comquote:Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef BMH het volgende:
Ik heb je mail adres niet. Mail mij maar ff met de info die je nodig hebt..
Ik dank u bij voorbaat.
http://stats.codeflow.org/awardssig/RudyCarellquote:Op maandag 18 juli 2005 10:06 schreef jazza het volgende:
me nick is in BF2 RudyCarell, ben ook niet de allerbeste. maar ben wel in voor een fok-team
Als je ook er in wilt dan kom je op een 7e plaatsquote:
15e WOW wat ben ik goed...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
FJDorr (aapje\ gmail com
Ik heb je username, paswoord en je emailadres nodig
[..]
http://stats.codeflow.org/awardssig/RudyCarell
GevondenIk zet je vanmiddag wel even op de juiste plaats in de ranglijst. Je zal op de 15e plaats verschijnen als ik uitga van de ranglijst van gisteren
Iedereen mag mee doen, sterker nog: ik sta zelf op de 19e plaats met 1 lintje en 1 medaillequote:Op maandag 18 juli 2005 10:26 schreef ViPeRII het volgende:
owww jah.. als ik goed genoeg ben mag ik meedoenNou zo hoeft het niet van mij hoor ;-)
Dat is zo ongeveer de enige regel die we hebben ingesteld bij de Fok! clan, geen verplichtingen, geen gezeik.quote:Maar even serieus... Kan niet regelmatig spelen e.d. dus clan member zijn is niet zo'n strak plan..
Wel tof dat er een fok! clan is trouwens
Basic Helicopter : ~15 mins (In a Chopper), or 10 kills, in 1 round.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:49 schreef BMH het volgende:
Ik heb al meer dan 4 uur in een heli gevlogen... En toch heb ik de medalje nog niet
Zoek een vriendin die geen PC heeft waar BF2 op draaitquote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
Daar heb ik ook last vasn: moet voor hertentamens leren maar nu ligt BF2 in de dvd-drive ...![]()
Die heeft een Pentium 300, dus dat scheelt weerquote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zoek een vriendin die geen PC heeft waar BF2 op draait
uninstal -> repareren.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef type_29 het volgende:
Kut hotfix!!!
Hij heeft mijn BF2 verneukt, kan de map BF2 niet vinden zegt ie.
Kan geenéén server meer joinen, kutzooi.![]()
surequote:Op maandag 18 juli 2005 11:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
BMH: vanavond potje spelen?
Private First Class : Global Score = ~500quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij hoeveel punten word je soldaat 1e klas duurt echt lang
Aha daar zit ik bijna aan alquote:Op maandag 18 juli 2005 12:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Private First Class : Global Score = ~500
http://www.twiztedgaming.com/forum/announcement.php?f=64&announcementid=5
Je word helemaal doodziek van die lui he`,had ik gisteren een score van 30,wat voor mijn doen hoog isquote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
-21 door die stront noobs!!! Lopen ze weer door mijn strikes en punished ze me ook nog.
Ja ik heb ook altijd zulke dingen,als ik z`on vlag zie heb ik echt zoiets van alles neer rammenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:46 schreef BMH het volgende:
Ik gooi een granaat langs mijn teamate's humvee.. Krijg wel een kill, maar krijg ook een team vehicle damage... Begint die humvee te roken en te flammen... Blijft die teamate er ook lekker inzitten. BOOM.. BMH teamkills..
Door die stunt kreeg ik -4 punten
Vind dat punishen maar rare opzet.. In begin had ik niet in de gaten dat je moest forgiven..quote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
-21 door die stront noobs!!! Lopen ze weer door mijn strikes en punished ze me ook nog.
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Vind dat punishen maar rare opzet.. In begin had ik niet in de gaten dat je moest forgiven..
Stond er opeens dat ik iemand gepunished had die een TK bij mij had gedaan..
Bij een 2e keer TK zag ik pas die vote voorbij komen. Sindsdien wacht ik even of ze zelf sorry zeggen of niet..
vanaf 19:00 kan ik wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hoe laat en waar? En dit geldt ook voor Nlboy ...![]()
Dat soort tuig geef je door aan EA en die bannen hem dan. Schijntquote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef BMH het volgende:
Smerig kut spel. Er zit een speler (Rathen) de hele tijd onder je auto te springen. DUs als jij gaat rijden krijg je een TK. DE HELE TIJD doet ie dat!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |