Dus de volgende keer dat ik achter je kruip en je wil kniven ben ik te laat..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net terug uit het ziekenhuis. Moest een gehoortest doen en voor controle. Zo'n gehoortest is zo klote, je gaat zo enorm aan jezelf twijfelen.
Pluspuntjes waren dat mijn gehoor met 10% beter is geworden en dat ze nog nooit iemand had gehad die zo snel reageerde
Vanmiddag lekker vroeg naar huis om oordruppels te halen en dan lekker de tour kijken
Maakt drank je scherp??quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pluspuntjes waren dat mijn gehoor met 10% beter is geworden en dat ze nog nooit iemand had gehad die zo snel reageerde
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.mortierbrigade.com/materazzi/?id=1253
Zidane & Materazzi kennen ons!
![]()
![]()
![]()
Ik zal dan wel even achterop de cd kijken m.b.t. het aantal krassen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik keur het ook af... kale kut aap!
Ontopic, ik zag Battlefield 2 op marktplaats staan voor 4 euro.
denk dat ik er maar eens een ga aanschaffen...
Ik heb een bod gedaan van 15 euro op de onderstaande advertentie:quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
en hopen dat de cd-key niet ondertussen aan 10 andere mensen is verkocht zodat je er nog niets aan heb.
Heet Battlefield 2 gewoon Battlefield 2, of komt er nog iets achter...quote:Hallo,
Ik heb het spel battlefield 2 te koop
ik heb het spel te koop gezet omdat ik het nooit meer speel.
Heb je interesse?
mail dan even: david_put@hotmail.com
groetjes david
Ik zou geen risico nemen en gewoon de deluxe versie kopen inclusief Battlefield 2 Special Forces, weet je tenmiste zeker dat het geen problemen oplevert...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik heb een bod gedaan van 15 euro op de onderstaande advertentie:
[..]
Heet Battlefield 2 gewoon Battlefield 2, of komt er nog iets achter...
Ja het kost al moeite genoeg om een nieuwe-legale versie te installen te patchen en dan aan de gang te krijgen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zou geen risico nemen en gewoon de deluxe versie kopen inclusief Battlefield 2 Special Forces, weet je tenmiste zeker dat het geen problemen oplevert...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef jpjedi het volgende:
Leuk topic op het bof forum:
het grote Frank afzeik topic
![]()
![]()
jij kan niet pissen in het donker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Stroom was hier net anderhalf uur uitgevallen, wat is dat dan een gemis. Je ken zelfs niet meer normaal pissen!![]()
Dat was een kopie dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik keur het ook af... kale kut aap!
Ontopic, ik zag Battlefield 2 op marktplaats staan voor 4 euro.
denk dat ik er maar eens een ga aanschaffen...
Sommige mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |